AndrzejTrg 316 Opublikowano Środa o 08:35 Opublikowano Środa o 08:35 Też nie czaję co to ma wspólnego,choćby w małej części że stalkerem... chyba że to fps bo innego powiązania nie widzę 🙂
AndrzejTrg 316 Opublikowano Środa o 16:36 Opublikowano Środa o 16:36 2 godziny temu, Stjepan napisał(a): Znajdź Psa z Kaczek 1
Roman_PCMR 107 Opublikowano wczoraj o 08:07 Opublikowano wczoraj o 08:07 (edytowane) Co jak co ale rok 2025 wyglada zacnie jezeli chodzi o gry. Az sie chce zamknac oczy na zdrowy rozsadek i kupic 5090 www.ranker.com/list/most-anticipated-video-games-2025/david-de-la-riva Edytowane wczoraj o 08:08 przez Roman_PCMR
Pawelek6 70 Opublikowano wczoraj o 12:26 Autor Opublikowano wczoraj o 12:26 (edytowane) Tak sobie przejrzałem test Indiana Jones u konkurencji na szybkiego i co widzę? Koniec 2024 r., a topowa karta (4090) wielkości pustaka o poborze większym, a jeżeli cały komputer kilkanaście lat temu, w "przestarzałym" 1080p na maksymalnych detalach jest JEDYNĄ kartą, która nie notuje spadków poniżej 60 kl./s bez używania wspomagaczy. Normalnie chce mi się śmiać i płakać nad poziomem optymalizacji obecnie Co za czasy. Takie parcie miało być od 2013 r. na 4K (pamiętna premiera XO), a tu trzeba sztucznie klatki generować i skalować obraz, jeśli nie masz topki. Jpdl... żal komentować. Skalowanie i generatory miały być chyba dla tych co chcą wydajność ponad normę wyciągnąć czy też tchnąć życie w starszy sprzęt. A wyszło, jak się można było spodziewać. Stały się podstawą Plus przynajmniej jest taki, że na średnich, średnie karty pokroju RX 7600 i RTX 4060 trzymają na luzie te 60 kl./s, a jak wiadomo największa różnica detali jest pomiędzy niskimi, a średnimi. Edytowane wczoraj o 12:28 przez Pawelek6
skunRace 222 Opublikowano 37 minut temu Opublikowano 37 minut temu W dniu 14.12.2024 o 13:26, Pawelek6 napisał(a): Tak sobie przejrzałem test Indiana Jones u konkurencji na szybkiego i co widzę? Koniec 2024 r., a topowa karta (4090) wielkości pustaka o poborze większym, a jeżeli cały komputer kilkanaście lat temu, w "przestarzałym" 1080p na maksymalnych detalach jest JEDYNĄ kartą, która nie notuje spadków poniżej 60 kl./s bez używania wspomagaczy. Normalnie chce mi się śmiać i płakać nad poziomem optymalizacji obecnie Co za czasy. Takie parcie miało być od 2013 r. na 4K (pamiętna premiera XO), a tu trzeba sztucznie klatki generować i skalować obraz, jeśli nie masz topki. Jpdl... żal komentować. Skalowanie i generatory miały być chyba dla tych co chcą wydajność ponad normę wyciągnąć czy też tchnąć życie w starszy sprzęt. A wyszło, jak się można było spodziewać. Stały się podstawą Plus przynajmniej jest taki, że na średnich, średnie karty pokroju RX 7600 i RTX 4060 trzymają na luzie te 60 kl./s, a jak wiadomo największa różnica detali jest pomiędzy niskimi, a średnimi. Ale Patch Tracing to dalej moim zdaniem opcja "eksperymentalna" którą można sobie już teraz potestować, a nie grać z tym na co dzień i przechodzić tak gry Jeszcze sporo czasu minie zanim będziemy sobie grać na luzie z PT. Do nie dawna, nie do pomyślenia było, że będziemy mogli sobie Path Tracing u siebie w komputerze włączyć. Jeśli tylko wyłączyć PT to gra zwłaszcza jak na dzisiejsze czasy jest zoptymalizowana bardzo dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się