Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja to wiem finalnie to będzie bardzo dobra gra ale na tą chwilę wolę pojeździć w competizione. Competizione to szajs do tej alfy? Chyba najbardziej przesadziłeś Ty

Edytowane przez raul_ole
Opublikowano

Do tej alfy nie ma sensu porównywać obecnej ACC, po pierwszy inny typ produkcji, a po drugie ma wiele lat na karku i chyba oczywiste że działa lepiej. Choć wciąż nie potrafią ogarnąć deszczu i opon, ale mniejsza, fanów nie przekonasz. 

 

Swoją drogą EVO w deszczu też słaba, na slickach można popylać bez problemu xD 

Opublikowano (edytowane)

Ja tam na ACC nie narzekam, ale tez bardzo malo gram, ostatnio jeden wyscig z miesiac temu, tylko dlatego ze liga w ktorej sie scigam na F1 24, ma tez mini sezon w ACC. Dzisiaj zacznamy kolejny sezon na Porshe Cup i mam zamiar pojechac mimo ze nie mam zadnych setupow itd, ale jak jedziesz z ludzmi ktorzy sie znaja i jedziesz 4fun to daje to sporo zabawy. Jak nie patrzych zbyt gleboko na to co gra oferuje i co robi zle, to bardziej to doceniasz ta zabawe.

F1 to arcade z jakimis elementami realizmu, ale czy powoduje to ze fun moze byc maly? jak jezdze w ligach juz kilka lat i zabawa jest przednia, to samo moze byc w ACC czy innych.

Bo acc cos tam z cisnieniami ma slabe, i cos z tego jak masz grupe ludzi i mozna sie fajnie posmigac o uscisk prezesa, to wtedy na takie pierdoly sie nie patrzy bo masz fun ze scigania.

ACE dziala koszmarnie, wyglada ok ale sama jazda jest bardzo przyjemna, za kilka miesiecy dodadza multi, to nawet jakis prosty wyscig z grupka znajomych bedzie mega fajny, o ile nie wywali wszystkich z sesji :D a to ze cos tam nie bedzie jeszcze dzialac to pal licho.

 

image.thumb.png.603805670d2963a8efa9e881c8400283.png

czyli patch z funkcjami online najprawdopodobniej na poczatku nastepnego tygodnia.

Edytowane przez Dominix
Opublikowano (edytowane)

Czy w AC i ACC można było rozwalić opony że pękły ? Zawsze grałem z ABS i nie doświadczyłem tego. Aż do wczoraj w ACE :E A kierę z łap wyrywa ;) Na DD musi to być dopiero odczuwalne ;) 

 

 

Edytowane przez maras2574
Opublikowano

Nie było pękniętej opony w AC, w sumie nie kojarzę innej gry żeby to miała, może iRacing ale tam chyba po prostu jest awaria koła że nie da się jechać, LMU podobnie.

 

A ja licencji nie mam, to jest tylko w beta wersji? W sensie beta alphy? :E 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, galakty napisał(a):

Nie było pękniętej opony w AC, w sumie nie kojarzę innej gry żeby to miała, może iRacing ale tam chyba po prostu jest awaria koła że nie da się jechać, LMU podobnie.

 

A ja licencji nie mam, to jest tylko w beta wersji? W sensie beta alphy? :E 

Licencje wraz z aktualizacją wlatują za 2~3 dni.

 

Pękającą gume od zużycia, miała któraś odsłona F1.

Edytowane przez Tomek1623
Opublikowano

Version 0.1.4. is now live. This includes:

 AUDIO:
- reworked music system to result in better reliability and improved fading
- new music for menu, gameplay and ending sessions
- fixed potential issue when audio device is lost
- tweaked Mount Panorama audio reverb zones
- tuned audio slip ratio logic and feedback
- fixed BMW M4 CSL backfire audio playing in idle
- fixed Lotus Emira compressor sound
- fixed Chevrolet Camaro ZL1 compressor sound

 

CONTROLS/UI:
- localization updates
- fixed responsiveness issue in Manage Preset UI
- fixed mirrors toggling in multi-mirror (with right mirror disabled by default)
- Showroom: fixed car instrumentation inconsistencies via the car controls widget
- Showroom: fixed missing lights on showroom scene change
- Showroom: fixed incomplete dash display render
- implemented function to listen to concurrent devices: if multiple devices are responsible for the same input
- One device can be active, the other device will sleep until they are moved by a margin, replacing the active one
- fixed controller steering assist affecting direct input devices when both devices were connected
- mouse cursor now disappears after a few seconds of inactivity
- changed default FOV of driving cameras (default button now resets to 55)
- fixed overlap between game version and online status in localization
- enabled axis visualization in the controls page
- added 0.2s repeated function for L/R/U/D in controllers
- fixed inconsistency behaviour when making quick turning inputs with a controller
- fixed an issue with garage cars visibility with Italian localization
- increased mirror yaw limits
- fixed an issue with double startup scene loading

 

RENDERING:
- fixed black screen at Imola and other tracks in triple screen
- disabled TV camera movements in VR
- reduced VRAM usage
- fixed VR and triple screen missing undercar shadows, artefacts on probes, veil flicker etc.
- fixed VR flickering on the sky box
- optimized VR GPU performance
- optimized triple screen GPU performance
- improved car reflections to be more cubemap resolution independent (notably medium setting has an improved quality)
- fixed an issue on resource indexing (fixes some of the minor AMD-specific glitches

)

GRAPHICS:
- fixed missing mesh skinning from the Alfa Romeo Junior front springs
- fixed minor visual issues on the Alfa Romeo Giulia GTAm
- fixed Hyundai i30 N LOD issues with lights
- fixed an issue with the AMG GT2 lights colour inherit
- fixed a missing default rim customization definition of a Toyota GR86 configuration
 

PHYSICS:
- fixed BMW M4 CSL ride height limits
- fixed BMW M4 CSL launch control
- raised minimum pressure in setup limits
- adjusted minimum tyre pressure limits

Updates to server infrastructure to enable online mode for all will be arriving soon. Thank you for participating in the Early Access Program.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Ja siedzę w PoE2 i LMU, na razie Evo zostawiam bo za dużo bugów i niedoróbek, a nie ma co robić. W sensie jakby dali coś konkretnego do jazdy to spoko, ale żadnego open top nawet nie ma, drogowe mi średnio podchodza, a CUP w kółko jeździć nie będę :E 

 

Opublikowano

This version brings online features: Special Events, Game Economy and Progression, Driving Academy.
Furthermore, these improvements have been addressed:

GAMEPLAY:
- enabled server backend for dealership, game economy, academy, car ownership and personalization as well as special events
- updated penalty checks for jump starts

AUDIO:
- Honda S2000 - new sound set
- minor changes on rev limiter trigger
- tweaked ABS sound

CONTROLS/UI:
- added loading screen on end of session if data cannot be retrieved
- updated TV cameras
- updated View Settings defaults
- added leaderboards for special events
- updated brake bias indicator HUD
- fixed Hyundai i30N ignition display issue
- updated Back button functionality for replay/credits
- fixed issue related to UI scrolling to focused items without controller navigation
- localization updates
- updated Connection changed UI
- updated showroom selection UI
- removed auto-confirming connection status popup
- updated 'Restart Session' behaviour
- updated stability control UI

RENDERING:
- VR: updated water spray
- updated car dash display texture gamma
- fixed issue on AMD related to car materials / dash display

PHYSICS:
- removed academy collisions for cones
- updated autoblip behaviour
- updated tyre compound limits on the setup screen
- fixed Mazda MX-5 autoclutch issue
- updated Hyundai i30N auto clutch and auto blip
- updated autoclutch assist

TRACKS:
- updated Imola pitbox collisions
- updated Suzuka collisions
- updated Laguna Seca collisions
- updated Suzuka West pit exit
 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

U mnie też niby pokazywało błąd połączenia i co jakiś czas po "egzaminie" menu się jakby przycinało i system myślał, a potem wyskakiwał błąd, że nie może pobrać danych, ale jak wracałem do menu gdzie wybiera się poszczególne licencje to zapamiętywało i zapisywało mi czas.

 

Ale generalnie z serwerami jeszcze nie poradzili sobie do końca

Edytowane przez JohnyWol
Opublikowano

Teraz wyczytałem, że jednak od wczoraj wróciły jakieś większe problemy i znów przełącza na offline i faktycznie u mnie też się dziś nie łączy. Ale wczoraj do wieczora u mnie jeszcze działało.

 

Generalnie nawet patrząc po numerze wersji, że jest to 0.1.x to widać, że to jest bardzo wczesny build więc gra wymaga jeszcze dużo pracy. I najwyraźniej serwery również. Pomyśleć co by się działo jak by było dużo więcej grających na raz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...