Gret 555 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia To teraz mnie trochę otrzeźwiłeś. A megane po FL z silnikiem 1.3 160KM i 7EDC? Warte to coś?
larry.bigl 452 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia (edytowane) To właściwie jaki setup TSI z DSG jest najlepszy, od powiedzmy 2017r w górę? Pytam z ciekawości zakupowej . Edytowane 27 Sierpnia przez larry.bigl
Cappucino 222 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia (edytowane) 2 godziny temu, galakty napisał(a): Kolega kupił T-Roca, po 3 miesiącach skrzynia padła, przebieg roczny niewiele tu wnosi jak źle trafisz DQ200. No i chyba miał pecha. Tu jest o DSG, gdzie jakie montowano. https://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=2615.0 Edytowane 27 Sierpnia przez Cappucino 1 1
galakty 3 318 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia I niech zgadnę, DQ200 cierpi na zbyt niskie obroty i jeżdżąc np. po parkingu podziemnym jedziemy na drugim biegu i "półsprzęgle"?
GordonLameman 8 436 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia 41 minut temu, larry.bigl napisał(a): To właściwie jaki setup TSI z DSG jest najlepszy, od powiedzmy 2017r w górę? Pytam z ciekawości zakupowej . 2.0 TSI 1 1
trepek 1 351 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia 4 godziny temu, Gret napisał(a): Nie chcę jakiś super osiągów a auto typowo do miasta z niskim spalaniem. Napaliłem się teraz Idealne warunki dla hybrydy Toyoty/Forda z eCVT.
bleidd 477 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia Godzinę temu, galakty napisał(a): I niech zgadnę, DQ200 cierpi na zbyt niskie obroty i jeżdżąc np. po parkingu podziemnym jedziemy na drugim biegu i "półsprzęgle"? Generalnie to tak chociaż musiałbyś po nim pełzać pare km/h ale fakt, nie powinno tak być i powinno zrzucić do jedynki. Można wgrać modyfikowane oprogramowanie aby to poprawić no ale to wiadomo, dopiero po gwarancji. 1 godzinę temu, larry.bigl napisał(a): To właściwie jaki setup TSI z DSG jest najlepszy, od powiedzmy 2017r w górę? Pytam z ciekawości zakupowej . DQ381 jest całkiem pancerna. Czyli 2.0 TDI albo 2.0 TSI.
larry.bigl 452 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia 7 minut temu, bleidd napisał(a): Generalnie to tak chociaż musiałbyś po nim pełzać pare km/h ale fakt, nie powinno tak być i powinno zrzucić do jedynki. Można wgrać modyfikowane oprogramowanie aby to poprawić no ale to wiadomo, dopiero po gwarancji. DQ381 jest całkiem pancerna. Czyli 2.0 TDI albo 2.0 TSI. Te silniki zawsze występowały tylko z tą skrzynią?
bleidd 477 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia Były też DQ380, DQ500. Generalnie wszystkie (no większość na pewno, nie znam z bibliotekarską dokładnością każdego przypadku) uchodzą za dobre. Chyba tylko ten DQ200 to taki chłam. 1
huudyy 2 838 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia 11 minut temu, bleidd napisał(a): Generalnie to tak chociaż musiałbyś po nim pełzać pare km/h ale fakt, nie powinno tak być i powinno zrzucić do jedynki. Można wgrać modyfikowane oprogramowanie aby to poprawić no ale to wiadomo, dopiero po gwarancji. nie można ręcznie zbić tego biegu na jedynkę?
huudyy 2 838 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia jakby mi skrzynia miała paść po 30k km, to jednak wolałbym przy wolnej jeździe po parkingu wbić M a tak w ogóle automaty są do luftu, tylko manual 1
KiloKush 608 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia https://wykop.pl/link/7778611/volkswagen-zaplaci-74-miliony-zl-kary-chodzi-o-afere-dieselgate Potężne 74 mln kary dla Volkswagena za diesel gate. 2
marko 714 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia Miałem 2 tygodnie Octavię 1.5 TSI z DSG. Więc chyba to DQ200. Podsumuję to tak: to były 2 tygodnie kary 2
Katystopej 984 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia DQ200 to nie automat tylko manual z robotem, taki sam paździerz jaki był kiedyś w PSA 1.6hdi Te 1.5 są też sparowane z manualem 6b, właśnie te Tiguany co mam 3 sztuki mają manuala, ale tego też nie polecam, od początku pracują jakby im ktoś wiadro gwoździ wsypał do środka, w jednym wymienili skrzynie na gwarancji, ta nowa pracuje inaczej niż stara, zamiast wiadra gwoździ to wiadro wkrętów a pozostałem 2 były zalewane jakimś mazutem w ASO, trochę wyciszyło ale grzechotanie i dzwonienie na niektórych biegach został do tej pory. 1
Cappucino 222 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia 3 godziny temu, galakty napisał(a): I niech zgadnę, DQ200 cierpi na zbyt niskie obroty i jeżdżąc np. po parkingu podziemnym jedziemy na drugim biegu i "półsprzęgle"? Ogólnie program we wszystkich DGS jest proeko i do bani bo zbyt często i przy zbyt niskich obrotach zmienia te biegi, na szczęście jest jeszcze w niektórych tryb manual gdzie można sobie manetkami samemu pomachać. Po gwarancji robią program i wtedy jest znacznie lepiej. 2 godziny temu, bleidd napisał(a): DQ381 jest całkiem pancerna. Czyli 2.0 TDI albo 2.0 TSI. Teoretycznie, ale pada tam mechatronika, na szczęście wymiana(naprawa) nie jest skomplikowana. Ktoś wspominał o 2,0 Tsi, osiągi lepsze od 1,5, tylko co z tego skoro paliwożerny, nie warty uwagi. 2 godziny temu, larry.bigl napisał(a): Te silniki zawsze występowały tylko z tą skrzynią? Masz wyżej rozpiskę jakie motory z jakimi skrzyniami. 31 minut temu, marko napisał(a): Miałem 2 tygodnie Octavię 1.5 TSI z DSG. Więc chyba to DQ200. Podsumuję to tak: to były 2 tygodnie kary Tiguan 1,5 Tsi ma DQ381, ale w skodach wciskali te gorszą skrzynkę.
GordonLameman 8 436 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia 38 minut temu, marko napisał(a): Miałem 2 tygodnie Octavię 1.5 TSI z DSG. Więc chyba to DQ200. Podsumuję to tak: to były 2 tygodnie kary W porównaniu do X-Traila to jest kolosalna różnica. Ale to dotyczy każdej “zwykłej” spalinówki. Ja z mojego DSG byłem zadowolony - dobrze mi się jeździło. Ale to było 2.0 TDI @190KM.
marko 714 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia To nie to. To, że reakcja na gaz wolniejsza, itd., to wiadome. Zresztą, ja już sporo aut objeżdziłem i mam jakieś porównanie. Tutaj miałem wrażenie, że silnik w ogóle nie dogaduje się ze skrzynią. Chcesz dynamiczniej przyspieszyć, ale bez jakiegoś rumakowania. Wciskasz gaz, nic. Wciskasz mocniej gaz, nic. Dociskacz jeszcze mocniej gaz, o skrzynią zrobiła redukcję, silnik zaczął wyć, auto zachowuje się jakbym wcisnął gaz do oporu. No i klasycznie, jak w każdym VAGu Infotainment umarł chyba z 2 razy, a Android auto to był jakiś ponury żart. Wybieram trasę na telefonie. Android auto niby coś tam przelicza, po czym pokazuje mi mapę na telefonie z zaznaczoną moją trasą, a na ekranie samochodu pokazuje to samo, ale już bez linii trasy
Katystopej 984 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia W205 2.2 diesel z 7g lub 9g tronic, 15-17r, ma to jakieś fuckupy na 6 cyfrowe kwoty? Trzeba w końcu uciekać od Outlandera, zawsze mi się merce podobały, żonie pokazałem i się zachwyciła tak jak 5008 i 3008 tymi 2gen, do c5 crosstourer z 17 roku nie umię jej przekonać, tak jak do 508 i volva
Katystopej 984 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia (edytowane) Na ryby mam w planie kupić jakieś berlingo w kiepskim stanie, byle przegląd przeszło. Nie wyobrażasz sobie jak wali w aucie gdy wracasz godzinę z ryb z mokrą kołyską i podbierakiem latem w upale. Tego smrodu nie idzie wygonić cały dzień Edytowane 27 Sierpnia przez Katystopej 1
Klima 33 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia (edytowane) Tak czytam o tym DQ200 i mam inne wrażenia. 1.5 150KM w połączeniu z tą skrzynią sprawdza się bardzo dobrze. Silnik zapewnia dobrą dynamikę w aucie klasy kompakt, a skrzynia DQ200 działa płynnie i szybko. Obroty na trybie komfort nie spadają poniżej 1500obr/min. Nic nie szarpie, jedzie się płynnie. Po 100-150kkm sprzęgła będą do wymiany i tyle. DQ381 wcale nie jest lepszą skrzynią. I cieszę się że mam DQ200, a nie DQ381, która była np w Fermentorze 1.5. Edytowane 27 Sierpnia przez Klima
Katystopej 984 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia Sprzęgła jak sprzęgła, tam mechatronika pada bo wlewają szklankę oleju w imię ratowania klimatu.
GordonLameman 8 436 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia 2 minuty temu, Klima napisał(a): Tak czytam o tym DQ200 i mam inne wrażenia. 1.5 150KM w połączeniu z tą skrzynią sprawdza się bardzo dobrze. Silnik zapewnia dobrą dynamikę w aucie klasy kompakt, a skrzynia DQ200 działa płynnie i szybko. Obroty na trybie komfort nie spadają poniżej 1500obr/min. Nic nie szarpie, jedzie się płynnie. Po 100-150kkm sprzęgła będą do wymiany i tyle. DQ381 wcale nie jest lepszą skrzynią. I cieszę się że mam DQ200, a nie DQ381, która była np w Fermentorze 1.5. No, w nowych passatach ludzie nie są z tego zadowoleni jak mają wymiany skrzyni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się