Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ważne pytanie, czy wypadek był w Polsce czy w DE, bo widze ze Dacia na niemieckich blachach, wtedy nawet jako sprawca , można sie domagać zwrotów części kosztów naprawy swojego auta, tam hak ma być zdemontowany, jesli to możliwe, albo czerwona nakładka na kuli, tu raczej hak był demontowalny 

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano

Nie ma się co dziwić. Niskie w211 z dosyć mocno skośnym przodem i spory suv wysoko postawiony. Mi kiedyś w zadek wjechała babka w Corsie E, na Outlanderze minimalne otarcie na ozdobniku zderzaka, Corsa - zderzak, grill, chłodnica, maska :E

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, bergercs napisał(a):

ten z tyłu ma szkód od diabła

jak masz belkę z hakiem to normalne, że nie widać zniszczeń. Kiedyś miałem w starym vagu i to jest kawał żelaza przymocowany do takich podłużnic

Edytowane przez Tornado3
Opublikowano

No wreszcie pierwsza jakaś w miarę normalna trasa odhaczona 508, od zakupu nie było jakoś okazji bo zawsze czyimś. Wreszcie moje auto, które mnie nie zmęczyło na 500+ km na strzale, C5 musiałbym zrobić przynajmniej 1 lub 2 przystanki żeby pochodzić, bo tak nogi bolały. Niby auta tak podobne a tak inne.

18 minut temu, Katystopej napisał(a):

Nie ma się co dziwić. Niskie w211 z dosyć mocno skośnym przodem i spory suv wysoko postawiony. Mi kiedyś w zadek wjechała babka w Corsie E, na Outlanderze minimalne otarcie na ozdobniku zderzaka, Corsa - zderzak, grill, chłodnica, maska :E

To samo przerabiała ostatnio koleżanka gdy w jej CR-V wjechało a4, u niej pęknięty zderzak, blenda na klapie, lekko niestety poddał się pas tylny a Audi straciło cały przód.

Opublikowano
22 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

C5 musiałbym zrobić przynajmniej 1 lub 2 przystanki żeby pochodzić, bo tak nogi bolały

Gorsze fotele, zawias, pozycja? Myślałem że C5 to lepsza kanapa... Czy ty miałeś tam gwint wstawiony? 

Opublikowano
16 minut temu, huudyy napisał(a):

Gorsze fotele, 

To wybrzuszenie na środku foteli mało komu podchodzi. Jeśli ktoś szuka czegoś na długie trasy to renówki (ostatnio nawet kumpel, jeżdżący obecnie A6 Allroad, a  w przeszłości W210 AMG oraz A8 D2 4.2, przyznał, że najwygodniejszym autem, jakim zdarzyło mu się robić trasy było Latitude) - co najlepsze w Renacie nawet z tyłu kanapa jest wyprofilowana lepiej niż w sporej części aut z przodu.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Mnie w C5 nie leżą kubełkowe fotele, do tego tam jest coś nie tak z kolumną kierowniczą, przez co prawie 2 metrowvy chłop nie do końca wygodnie ułoży nogi (skee lata temu o tym pisał nawet przy okazji poszukiwań auta przez jego ojca). No i po prostu 508 ma więcej miejsca wewnątrz, zauważalnie więcej.

30 minut temu, huudyy napisał(a):

Gorsze fotele, zawias, pozycja? Myślałem że C5 to lepsza kanapa... Czy ty miałeś tam gwint wstawiony? 

-40mm :E ale to nie o zawias chodzi :)

Edytowane przez Krzysiak
  • Thanks 1
Opublikowano
10 godzin temu, Kyle napisał(a):

 jak nie spełnia normy emisji Euro 3 na dzisiaj (od 2026r Euro 4), to "brak dopuszczenia do ruchu" takiego Diesel. 

Jak to dobrze że możesz sobie tylko pomarzyć.

Opublikowano
Godzinę temu, Totek napisał(a):

@SylwesterI.

To już nieaktualne, niemiaszki znaleźli u siebie litu na stulecie. Jutro łysy wrzuci filmik że Niemcy dadzą radę :hihot:

Oby, bo to wcale nie bylo by dobrze jak Chińczycy wykończyli europejską motoryzację.

Tylko czy będzie wola do produkcji aut w normalnych cenach, czy dalej świrowanie z cenami jak obecnie, przy coraz niższej jakości.

 

1 godzinę temu, KiloKush napisał(a):

Kurde, 6 lat na gwarancji chyba można pojeżdzić :E ?

Pewnie znajdą się chętni, mimo że auto po jazdach próbnych, te co nie zejdą w ciagu miesiąca, to na początku grudnia/stycznia będą wystawiane za 100k pln. bo zaraz będą rocznikowo 2 letnie.

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, kubon napisał(a):

Jak to dobrze że możesz sobie tylko pomarzyć.

Czyli lubisz jak po drogach jeżdżą trupy, zostawiające za sobą "czarne chmury"? :) Czy po prostu jesteś posiadaczem takiego "pojazdu"?

 

Problemem generującym zanieczyszczenia nie są czyste auta, spełniające jakieś sensowne normy, tylko właśnie takie trupy na drogach, których jeden egzemplarz generuje zanieczyszczenia za 1000 aut. Tym czasem zamiast eliminować z jezdni trupy (o czym "mogę sobie tylko pomarzyć"), brniemy w wywindowane do chorego poziomu normy Euro 6, a niebawem Euro 7.

Edytowane przez Kyle
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Czyli chcesz karać ludzi, bo mają za stare auto? Najpierw sam (jako rząd) dajesz im homologację na ten samochód, a po latach im ją zabierasz?

 

Gdy nie było Internetu, tylko rodzina wiedziała... :E

Edytowane przez Katystopej
Opublikowano (edytowane)
54 minuty temu, Katystopej napisał(a):

Czyli chcesz karać ludzi, bo mają za stare auto?

Stare auta spełniają normy (np. na dzisiaj wystarczyłoby, aby auto benzynowe spełniało normę przynajmniej Euro 1, wprowadzoną w 1993 roku ... czyli 32 lata temu). Zabytkowe trupy nie spełniają.

 

Czyli Ty jesteś za tym, aby takie trupy, które nie spełniają sensownych norm emisji spalin jeździły po drogach? Gdy nie było Internetu, tylko rodzina wiedziała... :E

Edytowane przez Kyle
Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, Tornado3 napisał(a):

Po 30 latach na pewno spełnia normy emisji :hihot:. Już tu jeden pisał że w pełnoletnim aucie ma nadal DPF ,ale o kondycji nie ma pojęcia.

No jak ktoś ma auto zaniedbane/niesprawne, to pewnie nie spełnia norm. Po to są badania techniczne, by takie rzeczy sprawdzać.

Edytowane przez Kyle
Opublikowano

Do dziś na badaniu technicznym niewiele sprawdzisz w takim dieslu...bo jedyne badanie które się wykonuje to zadymienie. Dymi albo nie dymi...no i to tyle. 

 

Niby są przymiarki żeby wprowadzić sprzęt weryfikujący istnienie czy stan DPF... no przynajmniej od 6 lat gdy pracuję w tej branży. Może teraz po podniesieniu cen się to zmieni.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...