Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomijając na chwilę temat Tesla vs. reszta świata :) 

Serio tak często regulujecie tą temperaturę, jakby to był game changer? :D 

Ja mam zasadniczo ustawienie zimowe (kiedy zazwyczaj jeżdżę w kurtce) na 18,5 i letnie (kiedy zazwyczaj jeżdżę w koszulce) na 21,5. 

Opublikowano

Od listopada do kwietnia mam ustawione 21, resztę czasu na 18 i tylko ręcznie reguluje prędkość dmuchawy. W okresie letnim zawsze szyberdach mam uchylony, chyba że, upał to zamknę i klimę odpalę. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, bergercs napisał(a):

Nie zajmuje tyle samo czasu - przejrzyj sobie to co wrzuciłem wcześniej - w samochodach z "pokrętłami" wszystko wykonujesz dwa-trzy razy szybciej niż na akranie.

 

jak zwykle mocno naciagane pod konkretna narrracje

 

image.thumb.png.30422d6755a170ae593c3b0f4b370966.png

 

 

jak widac bmw z 29 przyciskami zwyklymi radzi sobie gorzej niz id.3 z 26 przyciskami tylko dotykowymi. o tesli nie pisze ;)

wiec jak juz zostalo napisane, przyciski moga, ale nie musza byc z zalozenia lepsze od dotykowych. bo ergonomia nie zalezy od ich ilosci, typu ale od tego jak producent podszedl do tematu

zdrodlo

https://www.vibilagare.se/reportage/test-av-pekskarmen-i-11-bilar-gamlingen-vinner-stort

 

Edytowane przez SuLac0
  • Upvote 1
Opublikowano
30 minut temu, baQus napisał(a):

Pomijając na chwilę temat Tesla vs. reszta świata :) 

Serio tak często regulujecie tą temperaturę, jakby to był game changer? :D 

Ja mam zasadniczo ustawienie zimowe (kiedy zazwyczaj jeżdżę w kurtce) na 18,5 i letnie (kiedy zazwyczaj jeżdżę w koszulce) na 21,5. 

Może nie często, ale zdarza się w trasie z kilka razy zmienić temperatury :E Zwłaszcza na początku żeby grzało, później mniej, potem wyjdzie się z auta na stacji, wróci i znów niech grzeje, a potem za ciepło. 

Ja rozumiem ludzi, którzy wolą fizyczne przyciski (sam do nich należę) niż tablet. To kwestia przyzwyczajenia. Gdyby sytuacja była odwrotna - najpierw były tablety, a potem przyciski, to pewnie stałbym po tej drugiej stronie :E 

  • Upvote 1
Opublikowano
10 minut temu, SuLac0 napisał(a):

jak zwykle mocno naciagane pod konkretna narrracje

 

image.thumb.png.30422d6755a170ae593c3b0f4b370966.png

 

 

jak widac bmw z 29 przyciskami zwyklymi radzi sobie gorzej niz id.3 z 26 przyciskami tylko dotykowymi. o tesli nie pisze ;)

wiec jak juz zostalo napisane, przyciski moga, ale nie musza byc z zalozenia lepsze od dotykowych. bo ergonomia nie zalezy od ich ilosci, typu ale od tego jak producent podszedl do tematu

zdrodlo

https://www.vibilagare.se/reportage/test-av-pekskarmen-i-11-bilar-gamlingen-vinner-stort

 

ale wy rozmawiacie chyba kazdy na inny temat, przyciski dotykowe to jest jeden temat, przyciski zwykłe to jest drugi temat , a wybór opcji na tablecie to jest trzeci temat wiec co wy chcecie porównywac i o czym dyskusja jest ?

Czy porównujecie tablet vs przyciski fizyczne
Czy tablet vs przyciski dotykowe
Czy przyciski dotykowe vs fizyczne

?

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, SuLac0 napisał(a):

jak zwykle mocno naciagane pod konkretna narrracje

 

 

jak widac bmw z 29 przyciskami zwyklymi 

 

 

No, fajnie, że gdzieś tam mają 29 przycisków - do uj wie czego i gdzie umieszczone:

gl_bmw_ix_volvo_v70n_001.jpg?itok=94KpuE

 

pAak9kpTURBXy84MTBkOTJkNTJhYzVhNGM5NjJiO

Plus to co uwielbiam - Tesla : czy działa z rękawiczkami: NIE. Za raz się dowiem, że każdy ma ogrzewany garaż i nikt do Tesli zimą w rękawiczkach nie wsiada.

Edytowane przez bergercs
Opublikowano

A nie szkoda zony? :red:

 

18 minut temu, Dratwa napisał(a):

Może nie często, ale zdarza się w trasie z kilka razy zmienić temperatury :E Zwłaszcza na początku żeby grzało, później mniej, potem wyjdzie się z auta na stacji, wróci i znów niech grzeje, a potem za ciepło. 

A o klimatyzacji automatycznej slyszal? :E spore zacofanie technologiczne w tym temacie i pewnie stad te latanie z widlami na elektryki :E

Opublikowano
15 minut temu, kubikolos napisał(a):

A o klimatyzacji automatycznej slyszal? :E spore zacofanie technologiczne w tym temacie i pewnie stad te latanie z widlami na elektryki :E

Racja, ale w starym Golfie mk4 tego nie mam, a dokładanie to trochę bez sensu wydatek.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, bergercs napisał(a):

A o żonie dzieciach słyszał? Każde ma swoją wizję warunków panujących w aucie - tej za zimno, tamtemu za gorąco.

masz racje, zalozylem ze technologia klimatyzacji dwustrefowej tu dotarla :red:

Opublikowano

Mam - no i co z tego?  Czy w Tesli - uj, taką sobie temperaturę  ustawiłaś i do końca życia tak masz jeździć? Czy po prostu kierowcy Tesli/elektryków mają partnerów a nie partnerki to pewnie mniej marudne i zmienne niż kobiety.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
55 minut temu, bergercs napisał(a):

Plus to co uwielbiam - Tesla : czy działa z rękawiczkami: NIE. Za raz się dowiem, że każdy ma ogrzewany garaż i nikt do Tesli zimą w rękawiczkach nie wsiada.

A po co Ci rękawiczki w Tesli? 

Z pomocą aplikacji w telefonie uruchamiasz sobię wcześniej grzanie i przy 0C na zewnątrz po 3 min. 40 sekundach od uruchomienia w aucie masz 20C. Jak jest duży mróz odpalasz odmrażanie i po 10min masz ciepło, fotele nagrzane, kierownica podgrzana i i najważniejsze szyby odmrożone. 

 

Wybacz, że to napiszę ale widzę że Twoja krytyka ma znamiona Twojej niewiedzy ;)

 

 

Edytowane przez DjXbeat
Opublikowano

Przyjdzie dzień, że Musk wpadnie na pomysł sterowania myślami. I będą dostępne specjalne opaski na łeb, w różnych kolorach. Będzie można nawet w nich pływać! I wtedy uruchomią się foliarze, że Musk chce depopulacji i wypala ludziom mózgi. 

I wtedy Rosja uruchomi swojego Yuri'ego który przejmie kontrolę nad Teslowcami! 

Opublikowano
17 minut temu, bergercs napisał(a):

Mam - no i co z tego?  Czy w Tesli - uj, taką sobie temperaturę  ustawiłaś i do końca życia tak masz jeździć? Czy po prostu kierowcy Tesli/elektryków mają partnerów a nie partnerki to pewnie mniej marudne i zmienne niż kobiety.

tyle prob i ciagle pudla, jak tu dowalic tym elektrykom XD

 

w elektryku kobieta jak chce sobie zmienic temp to sobie zmienia w swojej strefie, nie musze jej tego robic jako kierowca, myslalem ze w spalinowych jest podobnie sorka

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, DjXbeat napisał(a):

A po co Ci rękawiczki w Tesli?

Czyli użytkownicy Tesli nigdy nie zakładają rękawiczek i nie chodzą w czapkach, bo do swoich aut wsiadają o wyłącznie z góry zaplanowanej godzinie, kiedy to mają odpowiednią temperaturę wewnątrz i odszronione szyby. Nie jeżdżą także zimą na zakupy, nie wracają do swoich aut o różnych porach dnia i niestałych godzinach. Ok, spoko. Taki argument do mnie trafia.

Edytowane przez Seeba03
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Seeba03 napisał(a):

Czyli użytkownicy Tesli nigdy nie zakładają rękawiczek i nie chodzą w czapkach, bo do swoich aut wsiadają o wyłącznie z góry zaplanowanej godzinie

Wsiadają w czapkach i rękawiczkach po czym je zdejmują bo mają już ciepło. Reszta jest zbędna ;)

Wyjęcie telefonu z kieszeni i włączenie grzania zajmuje 10 sekund.

Edytowane przez DjXbeat
Opublikowano
25 minut temu, kubikolos napisał(a):

masz racje, zalozylem ze technologia klimatyzacji dwustrefowej tu dotarla :red:

No, mam nawet 3 strefy. I?

 

Jak jadę sam to mam sync, a potem żona coś po swojej stronie zwykle zmienia. ALe tak - zmieniam temperaturę w zależności od warunków albo tego jak jadę ubrany - czy mam kurtkę/bluzę/krótki rękaw i co jest na dworze. To dość normalne.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, bergercs napisał(a):

Mam - no i co z tego?  Czy w Tesli - uj, taką sobie temperaturę  ustawiłaś i do końca życia tak masz jeździć? Czy po prostu kierowcy Tesli/elektryków mają partnerów a nie partnerki to pewnie mniej marudne i zmienne niż kobiety.

Mają dwustrefową klimatyzację i partnerka zmienia temperaturę po swoją stronę ;)

 

Edytowane przez DjXbeat
Opublikowano
2 minuty temu, DjXbeat napisał(a):

Wsiadają w czapkach i rękawiczkach po czym je zdejmują bo mają już ciepło. Reszta jest zbędna ;)

Czyli do swoich aut wsiadają wyłącznie wówczas, kiedy mają ciepło wewnątrz? Czyli z góry mają zaplanowany każdy dzień, niczym więźniowie łagrów? Ok, fajnie tak żyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Może takie nowe renault z przebiegiem 0km za 98000? https://www.renault.pl/katalog-nci/car-details.html?productId=VEH_VF1RJB00X75214957
    • To ten drugi rachunek Gdańsk II. Wielkie dzięki Gordon, zaoszczędziłeś mi pewnie kupę czasu na weryfikacji tego!  
    • Pewnie tak, ale z Polską to na dłuższą metę nie przejdzie. Natomiast podbijając nas nie muszą już podbijać tak naprawdę nikogo atakować w tej części świata. Mają szeroki dostęp do Bałtyku, mają szeroki dostęp no krajów Europy zachodniej (na czym tymże krajom, no nie czarujmy się także z biznesowego punktu widzenia zależy). Mają praktycznie w szachu wszystkie kraje na południe od nas a także kraje bałtyckie. Wszystkie atuty na raz, żadnych kosztów z którymi się liczą. Utrata ludzi i bieda w kraju, to koszty, na które naród rosyjski jest gotowy, a przecież na handlu z Europą, która nie tylko będzie chciała ale nie będzie miała już wyboru w tej sprawie, szybko się odkują. 
    • Samochód kupiony w salonie Audi,z przebiegiem 13 tys,nie sądziłem że tak szybko zacznie brać olej.No i był jeszcze rok gwarancji 🙂.Ale żadnych vag od tamtej pory.Nigdy nawet nie patrzę na silniki typu 1.2 czy 1.4.
    • Koniec końców procek ożył po update bios, i na razie się trzyma. Oby tak dalej, ale naruszyło to moje zaufanie co do intela ;/ Konsumpcjonizm wymyślił potrzebę na wiatraczki, gdzie na jeden załapał się mój komputerek. Mym zdaniem jakość wykonania mega, szczególnie patrząc na cenę; 25zł za sztukę! A co do wydajności, ciszy? Z ciszą tak niezbyt chyba..   Co do komputerka siostry, widać mniej więcej zredukowaną ilość kabelków. Zostawiłem 2x GND dla 8pin PCIE w środku schowane jeśli w przyszłości będzie zmiana GPU a pewnie będzie. Jeśli o wentyle chodzi, kabelki również zostały zredukowane; skrócone i pozbawione wtyczek od PST.   Pojawił się mały problem z montażem wiatraka na chłodzeniu, fabryczne druty zostały przystosowane pod 15mm wiatraczki. Arctici mają co najmniej 25mm, bliżej 27. Rozwiązanie problemu to druk3d; proste adapterki od dołu przykręcane śrubką.   Pierwsza wersja komputerka dla siorki skończona! Wydaję mi się że jest okej, obudowa z tych mniejszych a mimo wszystko kabelki zostały opanowane. Dzięki czemu w moim mniemaniu wygląda schludnie.  Co do wiatraczków to ustawiłem w bios obydwa na standard i było je słychać. Przestawiłem target na CPU, linie PWM na silent i teraz najbardziej słychać ten od PSU...  Może warto się tym zainteresować, pytanie jaki niesłyszalny wiatrak 120mm na podmiankę w PSU, też arctic?   Wesołych Świąt!🎄
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...