Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i luz, po to są mody na PC, żeby każdy dopasował grę pod siebie, a popularność na Nexusie pokazuje, że jest zainteresowanie tym "udogodnieniem". Podejrzewam, że będzie to jedno z pierwszych, jakie się pojawi, o ile będzie to możliwe.

 

Prawdą jest również to, że z modami trzeba uważać, aby nie przedobrzyć. Jeśli ktoś głód, obciążenie, zmęczenie, rany i resztę tego typu mechanik wyrzuca za pomocą modów, ile z pierwotnej wizji twórców tutaj zostaje? Trzeba mieć umiar i dać grze szansę w wersji vanilla. To nic nie kosztuje.

 

Ja używałem moda na brak animacji podnoszenia ziółek i na kropkę podczas celowania z łuku. Za pierwszym razem przechodziłem na konsoli bez żadnych modów. 

 

 

  • Like 3
Opublikowano
2 godziny temu, kptEnter napisał(a):

Ale boję się, że bez kodu na celownik w łuku będę musiał poczekać. Walczę tylko łukiem.

W sumie ten sam silnik, więc pewnie kod z jedynki będzie działał.

  • Like 1
Opublikowano
17 minut temu, Lypton napisał(a):

W sumie ten sam silnik, więc pewnie kod z jedynki będzie działał.

:E 

 

Wystarczy że zmienią kilka parametrów i się rozjedzie kodzik ;) Ale oczywiście naprawa tego będzie w miarę prosta.

Opublikowano
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Przykładem jest ostatni S2, gdzie część graczy w grze survivalowej z pomocą modów wyłączyła wszystkie elementy survivalowe, takie jak stamina, znacznie większy ekwipunek czy brak uszkodzeń broni. Gdzie tu sens, skoro całe core gry opiera się na przetrwaniu?

Trochę tak i trochę nie…Wyłączanie tych elementów faktycznie nie ma sensu ale sam modami je „poprawiałem” zmniejszając choćby ceny za naprawę czy obrażenia od mutantów. Co zresztą sami twórcy później to zrobili bo zwyczajnie źle zbalansowane to było. 

36 minut temu, galakty napisał(a):

Dlatego ja mod na autozapis, strzelanie z łuku zobaczę jak wygląda najpierw, szybsze zbieranie ziół i może podniesienie obciążenia. Resztę zostawię. + jakieś graficzne pewnie.

Ja podobnie na start. 

Opublikowano (edytowane)

Łuk w tej grze to jeden z najciekawiej opracowanych elementów. Wcale nie zajmuję dużo czasu, aby opanować o co w tym biega i robi konkret klimat.
Nie wyobrażam sobie psuć zabawy z poznawania łuków modami :E

 

Jak ktoś totalnie nie ogarnia i chce szybciej się nauczyć strzelać to na necie są poradniki jak się do tego zabrać :E

Np.

 

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Gamespot twierdzi, że stan techniczny gry jest na premierę o niebo lepszy niż w przypadku pierwszej części. Przez 70 godzin nie natknęli się na żadne game breaking bugs, zarówno w przypadku zadań głównych jak i pobocznych. Jest trochę lewitujących obiektów, koślawego przenikania i tym podobnych cudów, ale ogólnie jest całkiem w porządku. Nie zaskakuje to w sumie, pamiętając jak jedynka wyglądała na początku. Tym niemniej cały czas cieszy.

Edytowane przez Vulc
  • Like 4
Opublikowano (edytowane)

Na pjurze chwalą optymalizację i pewnie jutro wlecą testy. Kompa mam już leciwego (Ryzen 5 5600 I RX 6600 XT) i to mnie tylko powstrzymuje przed zakupem teraz, now, natychmiast. 

Edytowane przez Lypton

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...