Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 864
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jedno jest pewne każdy nawet przeciętny dziś PC wciągnie GTA 6 nosem jak oni się opierają o konsole :E

Wiadomo będzie na PC lepiej ale jakość taka jak na konsolach będzie dostępna praktycznie dla każdego PCMR :D

  • Upvote 1
Opublikowano

GTAV na Xboksie 360 w szarpanych 30 klatkach:

 

Spoiler

3000.jpg.76597faf67e2b30c85bc42ab80f08755.jpg

 

Byłem i nie zamierzam wracać. :E Ogólnie klimat wyłaniający się z tego trailera jest całkiem w porządku. Rockstar to jeden z niewielu pozostałych na rynku kolosów, który potrafi z tak absurdalnym budżetem zrobić coś sensownego. GTA nigdy nie było serią, na której kolejny wypust czekałem z wypiekami na twarzy, ale hej - to jest nadal GTA. Pytanie w jakim stopniu to nadal ten sam Rockstar, bo czasy się nieco zmieniły od poprzedniej odsłony.

Opublikowano
31 minut temu, Vulc napisał(a):

GTAV na Xboksie 360 w szarpanych 30 klatkach:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

3000.jpg.76597faf67e2b30c85bc42ab80f08755.jpg

 

Byłem i nie zamierzam wracać. :E Ogólnie klimat wyłaniający się z tego trailera jest całkiem w porządku. Rockstar to jeden z niewielu pozostałych na rynku kolosów, który potrafi z tak absurdalnym budżetem zrobić coś sensownego. GTA nigdy nie było serią, na której kolejny wypust czekałem z wypiekami na twarzy, ale hej - to jest nadal GTA. Pytanie w jakim stopniu to nadal ten sam Rockstar, bo czasy się nieco zmieniły od poprzedniej odsłony.

Przebijam 3 fpsami w GTA IV, jeśli razem z grą odpalony był Kaspersky :E 

Opublikowano
2 godziny temu, Kadajo napisał(a):

Chyba ze w 480p z PSSR :E

Tu nawet 480p nie pomoże bo najpewniej cpu zostanie w pełni wykorzystany już w 30fps (co nie ma miejsca w innych grach gdzie nie ma niczego poza grafiką 8:E) a to tylko jakiś stary zen2 z niskim zegarem. 60fps to może być płatny update dla PS6/7 :cool:

 

4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Mnie tylko interesuje jak duże różnicę będą Ps5 vs Pro:hmm:

Pewnie 720p vs 1080p, oczywiście przed upscalingiem i może drobne detale z RT.

 

XSS RIP

  • Sad 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Zapominacie o jednej rzeczy, bo za bardzo jestescie przyzwyczajeni do wspolczesnych gier na UE5 i jego bolaczek :E Maja swoj silnik, grzebali w tym ogrom czasu to mozna przyjac optymalizacyjne sztuczki pod ten typ gry za pewnik - by utrzymac poziom grafiki i nie zajechac konsol na 5FPS.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Kadajo napisał(a):

No o 60 FPS na konsolach to raczej na bank można zapomnieć.

Chyba ze w 480p z PSSR :E

Tryb 60 fps na konsolach to nie raz jest po prostu odblokowanym fpsem. Czyli zakres 30 - 60fps lub 40-60. Gdzie 60 oglądamy patrząc w niebo :E

 

Przy odpowiednim przycięciu rozdzielczości i detali taki tryb dla PS5 pro pewnie będzie do ogarnięcia.

 

Rockstar to mistrzowie optymalizacji konsolowej. RDR 2 działał przecież natywnie w 4k na Xboxie poprzedniej generacji w 30fpsach, co było nie lada wyczynem na tamte bebechy i tabletowy procek.

 

i pomimo, że niektóre detale były przycięte poniżej pctowego low, to dalej to wyglądało i się komponowało. Nikt inny nie zrobił lepiej wyglądającej gry open world na tamtej generacji konsol :E A nawet tunelowe w całokształcie nie miały podejścia do RDR2 :E 

 

 

Edytowane przez lukadd
  • Like 1
Opublikowano
16 minut temu, ryba napisał(a):

Zapominacie o jednej rzeczy, bo za bardzo jestescie przyzwyczajeni do wspolczesnych gier na UE5 i jego bolaczek :E Maja swoj silnik, grzebali w tym ogrom czasu to mozna przyjac optymalizacyjne sztuczki pod ten typ gry za pewnik - by utrzymac poziom grafiki i nie zajechac konsol na 5FPS.

Dokładnie, wystarczy sobie przypomnieć co oni wykrzesali z tostera PS4 Pro i mimo mydła jakie wrażenie na tej konsoli robił RDR2. Już nie mówiąc o Xboxie na którym gra śmigała w natywnym 2160p.

Opublikowano
17 godzin temu, SebastianFM napisał(a):

@slafec, weź się zastanów jakim ty jesteś ekspertem zanim zaczniesz po kimś jechać. Najlepsze jest to, że ten drugi trailer to właśnie są same przerywniki filmowe czyli cutscenki a nie ma pokazanego żadnego gameplay. Nie mam racji?

 

5 godzin temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Nie masz pojęcia jak wygląda GTA VI. Ja nie widzę tam ani sekundy gameplay. A oni sobie mogą pisać, że tam nawet 99% to gameplay. Ja widzę cutscenki i nic więcej.

Albo wykazujecie się niewiedzą albo zwyczajnie łżecie. Chociażby od 2:09 do 2:13 macie czysty gameplay (Jason/Lucia ogląda TV). Takie rzeczy jest w stanie zauważyć każdy kto grał w jakiekolwiek GTA od czasu GTA IV.

Opublikowano

Zdecydowana większość to cutscenki na silniku gry, albo po prostu na silniku gry zrobione ujęcia tak, aby się wszystkofajnie prezentowało.

 

Taki najbardziej bury gameplay z tego trailera to chyba to ujęcie od ~0:34

 

mZmDhKj.jpeg

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Kadajo napisał(a):

(Indiana Jones) Wygląda i nie wygląda. GTA 6 zdecydowanie lepszy poziom graficzny na razie przestawia.

Indiana to gra pod 60fps na konsolach. W kwestii wykorzystania CPU to jest większa różnica pewnie niż cała generacja po 7 latach (PS5>PS6), także nie bardzo jest co porównywać. 

 

Oczywiście jest jeszcze bardzo zasobożerny path tracing na PC, ale to inna sprawa. Indiana wygląda spoko, moim zdaniem. I pochwalam projektowanie gry pod 60fps zamiast pod 30, ale GTA jeszcze nigdy nie debiutowało w 60fps na konsolach, a to na nie je robią

 

6 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Wiec zapewne GTA 6 na PC będzie wyglądać minimum tak jak te trailery.

Tylko pytanie kiedy wyjdzie. 2027? 28? 29? Czy znowu polecą w ... i najpierw wypuszczą wersję na PS6, no bo trzeba zarobić dwa razy na tych, na których się da?

W ogóle pomysły na to, że trailer to ściema są bez sensu w erze temporal upscallerów idealnie nadających się do statycznych scen i materiałów w 30fps gdzie i tak wad nie ma jak zobaczyć. Czar zacznie dopiero pryskać jak się zacznie coś szybko ruszać i jak będzie gameplay i pop-in (czy tam fade-in) obiektów, cieni itp.

4 godziny temu, Kadajo napisał(a):

No o 60 FPS na konsolach to raczej na bank można zapomnieć.

Chyba ze w 480p z PSSR :E

To nie pomoże na braki w CPU. Raczej zamiast 480p by trzeba zrobić pop-in jak w pierwszym porcie Ark: Survival Evolved na Switcha ;)

Albo mgłę dać taką. I głosy przechodniów "Turok HELP!" dla klimatu jeszcze ;)

 

 

 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

@Kadajo Dokładnie dlatego ten moment wrzuciłem, ewidentnie tutaj widać gameplay.

 

Chmury, rozdzielczość, mydło na roślinności, problem z generowaniem napisów na znakach, mocno widoczne żabkowanie podczas nawet powolnego ruchu kamerą.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

@Kadajo, @lukadd, przecież jak zaczęliśmy pisać o tych cutscenkach to nikt w ogóle nie sugerował tego, że to mogą być rendery nie w czasie rzeczywistym. Nie wiem w ogóle skąd taki pomysł. Chodziło o zupełnie coś innego. Bez zbędnego rozpisywania się, przy cutscenkach m. in. jakość animacji może być lepsza, szczegółowość modeli też, ponieważ część rzeczy może być przygotowana, obliczona wcześniej zamiast w czasie rzeczywistym przez silnik. Chodzi np. o włosy, które w cutscenkach mogą mieć znacznie lepszą animację. Oczywiście nie wiadomo jaką będą miały podczas gry, ponieważ nie został pokazany gameplay.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...