Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 godzin temu, crush napisał(a):

I tu ponownie rodzi się pytanie - dlaczego Avowed nie przyciąga ani wyjadaczy, ani nowych?

Bo nie było zrobione dla wyjadaczy, a jeśli chodzi o nowych graczy to nie wiem do kogo była ta gra kierowana - bo ekipa od zaimków i babochłopów to w gry raczej nie gra. Może gra miałaby lepszy odbiór gdyby robili ją po to, żeby zrobić dobrą grę, zamiast - jak wspominał Matt Hansem - żeby zirytować Elona Muska.

  • Like 1
  • Upvote 3
Opublikowano

Z tego co usłyszałem to dialogi są takie, że lepiej je pomijać... Hmm..., czyżby to nie był jeden z ważniejszych elementów RPG :E ?
Immersyjność świata leży, przez makietę i biedne mechaniki, czy raczej ich brak. 
Wybory są, ale często prowadzą do tego samego.
Do tego hmm... Tendencyjne historie, jak np. coś z imigrantami, którzy byli mordercami i gra była naburmuszona na ciebie, jeśli postanowisz na nich donieść..., ale to wymaga potwierdzenia.
Rozgrywka wygląda co najwyżej na "płynną" dzięki unikowi i animacjom... Ale bugi we wczesnym dostępnie... Cóż było w linkowanym filmie :E 

  • Like 3
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

 

Dla odmiany pozytywny film o grze stworzony przez gościa, co rozkładał wiele cRPGów na czynniki pierwsze(Silvaren), moim zdaniem czasami zbyt zafascynowanego światem Pillars of Eternity, ale nie można mu odmówić rzetelności. Na pewno ma więcej wiedzy od jakiś arkadikusów, czy kiszaków.

Edytowane przez Gordek
  • Upvote 1
Opublikowano
14 godzin temu, musichunter1x napisał(a):

Z tego co usłyszałem to dialogi są takie, że lepiej je pomijać... Hmm..., czyżby to nie był jeden z ważniejszych elementów RPG :E ?
Immersyjność świata leży, przez makietę i biedne mechaniki, czy raczej ich brak. 
Wybory są, ale często prowadzą do tego samego.
Do tego hmm... Tendencyjne historie, jak np. coś z imigrantami, którzy byli mordercami i gra była naburmuszona na ciebie, jeśli postanowisz na nich donieść..., ale to wymaga potwierdzenia.
Rozgrywka wygląda co najwyżej na "płynną" dzięki unikowi i animacjom... Ale bugi we wczesnym dostępnie... Cóż było w linkowanym filmie :E 

Spróbowałem przez jakieś 5h i już poleciało z dysku. Na szczęście jest w passie. Wracam do KCD2, inna liga. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Wróciłem do poprzedniego. DTS nie działa i niektóre gry Ubi nie działają i zwalony DSR może kiedyś jak naprawią, te błędy to będę instalował.

 

Avowed nie działał na 23H2 po zainstalowaniu 24h2 grałem, teraz po powrocie do 23h2 gra odpaliła, nie wiem jakim cudem. Tylko raz odpaliła teraz już w ogóle nie chce tylko wisi proces i nic się nie dz dzieje.

Edytowane przez CzerwonyJohn
Opublikowano
W dniu 25.02.2025 o 22:12, crush napisał(a):

 

 

No proszę Cię. Neverwinter Nights 2 wyszło 19 lat temu. Jakie gry na tym systemie odniosły duży sukces od tego czasu? Ile ich wyszło? A jak nie patrzeć na sam system D&D tylko na najpopularniejsze uniwersum, czyli Forgotten Realms to w ogóle martwy temat.

 

Neverwinter Nights to był średniak

Opublikowano (edytowane)

Przyznam się, że nie znam uniwersum, nie oglądałem też żadnego walkthrough, na którym mógłbym prześledzić dłuższy fragment gry, ale przyglądałem się urywkom dialogów pokazanym w kilku materiałach takich jak ten wyżej i... czy ja odnoszę słuszne wrażenie, że to jakiś koszmarny, rozwleczony, a w dodatku tłumaczony maszynowo (to już chyba potwierdzone) bełkot? :E

 

Tak tak, zdania wyjęte z kontekstu - ale nawet pomijając treść, to jest jeszcze coś takiego jak styl, flow, czy wreszcie różnorodność opcji dialogowych. Nie wiem czy Arkadikus i inny uprawia cherry picking, ale widzę na jego filmie, że praktycznie za każdym razem dostępne kwestie są bełkotliwe, mętne i albo nie stanowią żadnej odpowiedzi na usłyszaną wcześniej wypowiedź, żadnej polemiki, tworząc bardziej monolog, albo sprowadzają się do jednej i tej samej postawy wyrażonej innymi słowami. Jasne, czasem widać skupienie na określonym aspekcie sytuacji, takie dialogi też zdarzają się w grach RPG, i mogą popychać rozmowę w różnych kierunkach, no ale ogólnie wygląda to słabo...

 

a przede wszystkim jednak fatalnie brzmi. Nie wiem, co mi to przypomina. Marne MMO? Gry typu Kingodms of Amalur? Stare, grafomańskie, przegadane RPG-i typu Baldur's Gate? :E(pisarstwo w tego typu grach poszło jednak do przodu, trzeba to przyznać - nawet, jeśli nie kocha się orków z OwlCat).

 

Wiem, że fantasy rządzi się swoimi prawami, zwłaszcza naiwne high-fantasy, ale jak przeglądam losowe zrzuty z dialogami z The Outer Worlds, to oczywiście trafiam na różne fragmenty i różny poziom - i zdaję sobie sprawę, że coś pozornie słabego lub bez sensu może mieć sens jako część większej całości - ale takiego uczucia krindżu jednak nie mam.

 

Oczywiście mogę się mylić, bo widać nawet na filmie wyżej także bardziej udane i różnorodne dialogi, pytanie tylko, jak te mniej udane rzutują na całość...

Edytowane przez Zas
Opublikowano

"Dane zabrano pochodzą z raportu mindGAME, w którym liczba graczy została oszacowana na podstawie kilku źródeł, takich jak: aktywność graczy na Steamie, dane z Xbox Game Pass, wyszukiwania gry w internecie, zaangażowanie w treści wideo związane z grą."

 

Szacują ile osób gra na podstawie wyszukiwania w internecie. Super metodologia.

Jak by był taki sukces to by Dev sam podał ile osób grało a nie takie szacunki z tyłka.

 

  • Like 2
Opublikowano
11 minut temu, TmK napisał(a):

Indiana, który jest pod każdym względem lepszą grą

Indiana nie jest pod każdym względem lepszą grą, walka jest o wiele gorsza niż w Avowed, a strzelanie to żart.

Avowed ma fajny świat i walkę ale zwalone postacie i dialogi, to wygląda jakby to ostatnie robiła inna ekipa albo budżet na to był zmniejszony.

  • Upvote 1
Opublikowano
14 minut temu, Stjepan napisał(a):

Steam mówi coś innego :E 

Ale Indiana zrobił na Steam jeszcze mniej :E A 4 mln graczy w przypadku Indiany to akurat potwierdzone info przez CEO Microsoftu.

Screenshot2025-03-03104854.thumb.png.5e46b8f6b375a9354ab8ac24e1216fef.png

 

Więc na tej podstawie można całkiem bezpiecznie szacować, że Avowed przyciągnął więcej graczy niż Indiana. Większą niewiadomą jest raczej to, czy spełnił oczekiwania finansowe MS. 

 

Źródło tych szacunków https://www.mindgamedata.com/weekly-newsletter

 

Screenshot2025-03-03104514.png.117d0de21599d64874d7eb8b25d08de6.png

 

  • Upvote 1
Opublikowano

Ah, ciągle myślałem że to jest na innym silniku i że ludzie we filmach się mylą, ale rzeczywiście projekt przenieśli na UE5 w chyba ostatnim roku produkcji? 
Najwidoczniej znane skrypty od AI oraz fizyki poszył się walić i stąd taka makieta. 

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, musichunter1x napisał(a):

(....) ale rzeczywiście projekt przenieśli na UE5 w chyba ostatnim roku produkcji? 

Tak nie do końca. W ostatnim roku produkcji przenieśli ją na nowszą wersję UE, czyli na 5.3, która wyszła jakoś pod koniec 2023. O tym, że powstaje na UE5, wiadomo było od maja 2022. 

Edytowane przez Lypton
Opublikowano

To w takim razie nie mam pojęcia jak byli w stanie cofnąć się w rozwoju względem The Outer Worlds... Choć ciągłe zmiany planów raczej nie pomogły, skoro są plotki że miała być w rzucie izometrycznym. Sam przestałem interesować się projektem lata temu.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...