Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

na neogafie wiele ludzi nie łyka tego kitu od CDPR, ja też na razie zachowam pewien dystans.

kjoEVoo.jpeg

wszyscy pamiętamy też obietnice "żyjącego miasta" z Cyberpunka

pamietajmy że to demo technologiczne silnika a nie sama gra a to znacząca roznica, pełna gra byc moze bedzie duzo bardziej obciązac sprzet niż spreparowane demko na potrzeby pokazu.

wiec poczekamy zobaczymy.

zaś co do samego demka to chciałbym zeby kolory w finalnym produkcie nie były tak nasycone

tsOeX89.jpeg

i zeby postacie miały twarze bardziej realistyczne a mniej stylizowane (niektórzy w internecie nazwali styl wiedzmina 4 hybrydowym ze wzlędu na to pomieszanie realizmu z bajkowoscią )

wróżąc z szklanej kuli w finalnym produkcie system walki bedzie "taki sobie" (jak to zwykle u Redów) a głównym atutem gry bedą niektóre questy i dialogi.

Edytowane przez Oldman
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Ty porównujesz interaktywny film do openworlda?

Tak bo gdy wyszedł Hellblade II to najszybszą kartą graficzną na rynku był RTX 4090 natomiast gdy wyjdzie Wiedźmin 4 to już będzie RTX 7090 i do tego reszta nowszych podzespołów.

 

Do tego Red Dead Redemption 2 jest z 2018 roku, a GTA 6 będzie z 2026 roku gdzie świat będzie żyje/będzie żył tak jak na tym pokazie z Wiedźmina 4.

 

Nie widzę tutaj nic niemożliwego.

 

Zobaczymy jeszcze jak to będzie wyglądać w Gothic Remake który jest na tym samym silniku bo jeżeli oni dadzą radę to czemu nie Redzi za kilka lat do przodu.

Edytowane przez Gothic
Opublikowano

Ta gra zapewne będzie wygadała jak te tech demo, może nawet lepiej.

Natomiast nie łudziłbym się ze to tak pięknie będzie wyglądało na PS5 i to jeszcze w 60 FPS :D

 

O masie błędów na premierę nie wspomnę :D

 

Remeber

NO PREORDERS.

Opublikowano
42 minuty temu, Gothic napisał(a):

W zasadzie to Wiedźmin 4 wyjdzie w 2027/2028 roku więc czemu miałoby to tak nie wyglądać skoro np. taki Hellblade II z poprzedniego roku wygląda mniej więcej tak samo?

No. To nie jest cele wskazanie IMO.
Hell2 wygląda obłędnie (!), owszem, ale to jednak zdecydowanie "inny typ" grafy, vizualu, realizacji, itd.
 

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Ta gra zapewne będzie wygadała jak te tech demo, może nawet lepiej.

Natomiast nie łudziłbym się ze to tak pięknie będzie wyglądało na PS5 i to jeszcze w 60 FPS :D

Samo demo działało na PS5, choć ciekawe czy było to PS5 Pro wraz z FG. :E 
UE5 często tak partolą optymalizacyjnie, że jest potencjał na wyciągnięcie z tego więcej, szczególnie gdy ma się ludzi, którzy wcześniej tworzyli własny silnik. 
Jeśli nie zrobią czegoś ciekawego z rozgrywką to nie ma co kupować, bo postacie, fabuła i dialogi pewnie będą gorsze niż w poprzednikach. 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Oldman napisał(a):

na neogafie wiele ludzi nie łyka tego kitu od CDPR, ja też na razie zachowam pewien dystans.

Niby tak, ale wtedy królowały karty pokroju GTX 970 czy 980. Dziś sytuacja wygląda diametralnie inaczej niż w latach 2014 - 2015, kiedy prezentowano pierwsze materiały z Wiedźmina 3. "Gry" takie jak Hellblade II, The Matrix Awakens czy Black Myth: Wukong pokazują, że osiągnięcie takiej jakości jest możliwe - i moim zdaniem to tech demo wcale nie odstawało od tych tytułów. Teraz mamy UE5, Lumen, Nanite, DLSS/FSR i sprzęt, który za 2-3 lata będzie znacznie mocniejszy. Moim zdaniem to całkiem realne - przynajmniej na wydajniejszych konfiguracjach. Jasne, że nie każda scena w grze będzie wyglądać jak pokaz, ale najważniejsze momenty mogą wyglądać bardzo podobnie.

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1
Opublikowano
8 minut temu, musichunter1x napisał(a):

(...)
Jeśli nie zrobią czegoś ciekawego z rozgrywką to nie ma co kupować, bo postacie, fabuła i dialogi pewnie będą gorsze niż w poprzednikach. 

A ja mam zawsze dystans do vizualiów, ale na tym polu (postaci, fabuła, dialogi), to kładę łeb, że będzie sztos.

Opublikowano
18 minut temu, Jaycob napisał(a):

Niby tak, ale wtedy królowały karty pokroju GTX 970 czy 980. Dziś sytuacja wygląda diametralnie inaczej niż w latach 2014 - 2015, kiedy prezentowano pierwsze materiały z Wiedźmina 3. "Gry" takie jak Hellblade II, The Matrix Awakens czy Black Myth: Wukong pokazują, że osiągnięcie takiej jakości jest możliwe - i moim zdaniem to tech demo wcale nie odstawało od tych tytułów. Teraz mamy UE5, Lumen, Nanite, DLSS/FSR i sprzęt, który za 2-3 lata będzie znacznie mocniejszy. Moim zdaniem to całkiem realne - przynajmniej na wydajniejszych konfiguracjach. Jasne, że nie każda scena w grze będzie wyglądać jak pokaz, ale najważniejsze momenty mogą wyglądać bardzo podobnie.

oczywiscie zdaje sobie sprawe z czasu jaki upłynął , wzrostu mocy sprzetu i poprawy mozliwosci silników (przykładem gry która wyprzedziła swoje demo jest chociazby Wukong)
 

 

  • Like 1
Opublikowano
33 minuty temu, Jaycob napisał(a):

:thumbup:

I teraz pytanie czy po lewej to kwestia eliksirów itp i w grze się pojawi, czy jednak hejt się wylał i zmienili jej twarz?

 

Jeśli tak to na forumku się załamią... Przecież tak bronili tej wizji z trailera... 

Opublikowano
30 minut temu, Frog67 napisał(a):

https://www.eurogamer.pl/ciri-z-dema-technicznego-wiedzmina-4-ma-taka-sama-twarz-jak-w-dzikim-gonie-cd-projekt-naniosl-tylko-dwie-poprawki

 

CDPR dalej mówi że to ta sama twarz, naniesiono tylko dwie kosmetyczne zmiany.

Niby dwie zmiany ale dla mnie one wyciągają optycznie twarz i uszczuplają, więc ciężko mówić że to ta sama twarz gdy naniesiono poprawki.

twarz (czyli obiekt) moze byc taka sama ale "optyka wirtualnej kamery " mogła miec inne ustawienia kiedys i inne teraz 

maxresdefault.jpg


 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A od kiedy graniczymy z Federacją Rosyjską ?  Nie mato jak zlot pelikanów tutaj... ale lubię do kawki przejrzeć te wypociny 
    • Sygnatura wszystko przyjmie. Nie byłeś, nie widziałeś  Równie dobrze może siedzieć na jedynym słusznym i mocarnym 1050ti tocząc nierówną walkę z siłami czerwonych   Czasem się zastanawiam czy tacy ludzie jak on nie piszą takich rzeczy dla beki aby wbić szpilę i "pobudzić" rozmówców i mieć z tego niezły śmiech.
    • Skoro ostatnio przeglądałem tą kwestię to podzielę się wnioskami... Do handheldów wchodzą lepsze ekrany IPS na LTPS - lepsza jasność, kolory, GTG... Ponoć trwałość jest teoretycznie gorsza. W telefonach od jakiegoś czasu są obecne, ponieważ ich technologia wykonania zużywa mniej prądu i ma same zalety, poza kosztami i trwałością. Nie wiem jak z monitorami, kiedyś był problem z większymi matrycami oraz uzyskiem.  RG476h właśnie ma LTPS 120hz, 1280 x 960 i Valve mogłoby odświeżyć Steam Deck LCD podobnym panelem + bebechy z OLEDa lub chociaż zmieniona rewizja płyty względem starego LCD, ale nadal 7nm.   GammaOS ponoć znacznie uprzyjemnia korzystanie z retro konsolek, a niedawno zrobili wersję dla układu T820, więc RG476h akurat skorzystał, mimo świeżej premiery. Inne konsole to m.in. seria rg406, rg556, RG cube i Slide..., może jest coś jeszcze. Przy cenie promocyjnej ~650 zł za 476 tracą sens. System również rozwiązuje problemy z nierównym odświeżaniem ekrany, ponieważ standardowo jest trochę ponad 60 / 120hz po przecinku, ale może producent naprawił to w aktualizacji rg476h.   Konsolki emulujące wszystko z PS2 / Gamecube bez problemu mogą kosztować tyle co używany Steam Deck LCD, więc mają niewiele sensu... Szczególni gdy emulator PS2 na androida jest porzucony, będąc w gorszym stanie niż ten x86. T820 radzi sobie z tymi konsolami, ale nie ze wszystkim grami. Ponoć działa trochę lepiej na GammaOS. Do gier 2D lub prostych 3D raczej nie ma sensu brać czegoś ponad T820, chyba że pojawi się Steam dla ARM. Dla emulacji Switcha, można kupić używanego Switch Lite.  Ewentualnie dla 16:9 można kupić Retroid Pocket 5, ale za ~1000 zł. Można uprzeć się na AYANEO z ryzenem... Ale znowu Steam Deck LCD jest już niedaleko tych cen, a brakuje mu tylko lepszego ekranu. Modyfikacja Deck HD jest już lepsza, ale to nadal "stary" ips, bez ltps.   Koniec końców uznałem, że na takie głupotki nie chcę wydawać więcej, a kompromisy trochę nieodpowiadają mi, poza RG476h, gdzie wolę poczekać na więcej opinii użytkowników. Kupiłem używanego Gamesir G8 oraz Samsung a55 na zablokowanej sieci. Wyszło mniej niż RG406h, ale rozmiar jest dość szeroki, a Samsung jeszcze jedzie.
    • Uwielbiam jak inni wiedzą lepiej jak mam swoje pieniądze wydawać.
    • Nikt normalny nie rozbiera nowego GPU ale ja jak postanowiłem w nowej Inno3d 5070ti dnia pierwszego położyć PTMa na rdzeń zauważyłem, że wszystkie cewki były fabrycznie zalane jakąś żywicą do okoła (kolor przezroczysto-mleczny). Wątpię aby mi się to przewidziało, chociaż robiłem to po nocy zmęczony jak koń po westernie. Może to tutaj tkwi cała magia... a może nie. Tak czy srak nie znam przypadku głośnych cewek w Inno3d co traktuję jako wartość dodaną. No i zawsze jest dupochron w postaci 14 dniowego zwrotu jakby rzeczywiście miało się mega pecha. A tak na marginesie, uwielbiam prosty industrialny styl, więc akurat design Inno3d mnie urzeka. To taki Glock wśród GPU  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...