Sidr 123 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Teraz, jankooo napisał(a): Ty jakiś pijany jesteś czy co ... ale on ma rację, to co napisałeś, to (chyba) każdy wie. 4 minuty temu, SebastianFM napisał(a): @jankooo, brawo, odkryłeś Amerykę. A o tym, że można ograniczyć FPS w Panelu NVIDIA to nie słyszałeś? @Kadajo, FreeSync ale według mnie to już nie ma znaczenia FreeSync/G-Sync/VRR, wszystko i tak działa na tej samej zasadzie. Nie jestem na bieżąco. A to nie jest tak, że g-sync jest sprzętowy i jest ogólnie lepszy?
jankooo 252 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada @SebastianFMale jakie argumenty przecież wszystko masz napisane a ty pytasz o to samo 12 minut temu, jankooo napisał(a): pomimo włączonego gsynca oraz limitu klatek na 200 i 270 w panelu sterowania nvidii 3 minuty temu, Sidr napisał(a): ... ale on ma rację, to co napisałeś, to (chyba) każdy wie. ale o czym bo frame pacing wyjaśniłem (nie wiedział) a teraz tłumacze vsynca dla opornych
SebastianFM 344 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) @jankooo, wszystkim działa to ograniczenie FPS tylko nie tobie więc może zapomniałeś kliknąć Zastosuj lub nie uruchomiłeś ponownie gry a dopiero wtedy te limity są uwzględniane. @Sidr, nie ma w czym być lepszy, ponieważ to jest po prostu wyświetlanie klatek obrazu w różnych odstępach czasu. Edytowane 9 Listopada przez SebastianFM
jankooo 252 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada @SebastianFM dlatego nagrałem filmik żeby nikt nie miał wątpliwości. Więcej wiary w domowe eksperymenty, nie kombinuje tylko pokazuje
Kadajo 7 396 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Zdarza się czasem ze limiter fps wskakuje z opóźnieniem, ale nie spotkałem się żeby z tego powodu ktoś włączał Vsync 1
jankooo 252 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada I tak zobaczy to 5 osób a przykryte zostanie kpinami i powtarzanymi utartymi sloganami. Jak ktoś coś "kontrowersyjnego" daje do dyskusji i chce ogarnąć temat bardziej niż powierzchownie czy powątpiewa w główny nurt to trzeba być gotowym na cegłówki i splunięcia w swoim kierunku... Mimo to wiara zostaje, że są też ludzie ciekawi "bardziej" a ja wyznaje zasadę, ze nie ma głupich pytań bo każdy z nas ma inny bagaż doświadczeń (podróżnik nie będzie znał tajników działania elektroniki ale nie skreśla to tego, że może być ciekawy "jak to działa" i odwrotnie) "Człowiek uczy się przez całe życie, a i tak umiera głupi"
Sidr 123 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada I co narobiliście?! Teraz koleś odkryje coś przełomowego dla świata i nic nie powie, bo będzię bał się krytyki i odrzucenia. Jak Wy, będzie przeciętnym, nie wyróżniającym się z tłumu żałosnym konformistą. Shame on You! @jankooo Aż sprawdziłem u siebie na 3 grach i umnie lock w panelu działa. Co jest nie tak u Ciebie. 3
jankooo 252 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Stary mam 15 gier zainstalowanych i tylko w tej jednej to działa (a raczej nie działa bo ogranicznik FPS domyślnie powinien być na takich ekranach zamiast walić 1k FPS). To jest właśnie na takie nie typowe scenariusze, nie dorobione gry itd. ale we wszystkie gry świata nie grałem i nie sprawdzę w jakich to jeszcze może się przydać. Idealnie wpisujesz się w to co napisałem- kpina bez zrozumienia tematu
łukasz850 140 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) Zaleta DLSS jest obniżenie rozdzielczosci natywnej. W ten sposób wrasta obciązenie procesora. W 4k karta jest morderczo obciążana. DLSS pozwala zwolnić część mocy obliczeniowej. Edytowane 9 Listopada przez łukasz850
Kadajo 7 396 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 48 minut temu, jankooo napisał(a): I tak zobaczy to 5 osób a przykryte zostanie kpinami i powtarzanymi utartymi sloganami. Jak ktoś coś "kontrowersyjnego" daje do dyskusji i chce ogarnąć temat bardziej niż powierzchownie czy powątpiewa w główny nurt to trzeba być gotowym na cegłówki i splunięcia w swoim kierunku... Mimo to wiara zostaje, że są też ludzie ciekawi "bardziej" a ja wyznaje zasadę, ze nie ma głupich pytań bo każdy z nas ma inny bagaż doświadczeń (podróżnik nie będzie znał tajników działania elektroniki ale nie skreśla to tego, że może być ciekawy "jak to działa" i odwrotnie) "Człowiek uczy się przez całe życie, a i tak umiera głupi" Chyba źle to wszytko odbierasz. Nikt się z ciebie nie śmieje, a już na pewno nie ja. Raczej chodzi o to ze rozmowa toczyła się o to czy Vsync powinien być używany z Gsync i dlaczego. I nagle rozmowa zeszła na limitowanie klatek, bo czasem "limiter główny" z jakiegoś powodu nie zaskoczy od razu.
Reddzik 2 762 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 4 godziny temu, Kadajo napisał(a): Z drugiej strony na monitorze piękna naklejka : Też mam taką nalepkę i dlatego nie mam tearingu mając gsync on bez vsync. 1
Phoenix. 4 711 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) Ja nigdy nie uzywam i nie uzywalem vsync do gsync i "odkad pamietam" ani razu zadnego tearingu nigdzie nie widzialem A monitorow przerobilem juz sporo i na kazdym no problem. Edytowane 9 Listopada przez Phoenix. 2 3
sideband 1 768 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 5 godzin temu, Kadajo napisał(a): Marketing piękna rzecz Powiem tak chciwość NV nie zna granic Kiedyś się płaciło za certyfikat/odblokowanie SLI na danej płycie, a po latach pojawiło się narzędzie pozwalające odpalić SLI na każdej płycie. Physx też nie był darmowy skończyło się na tym, że sami musieli płacić by implementowali Physx do gier i na końcu Physx stał się otwarty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się