ODIN85 3 598 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Z mechów nie ma krwi więc mogą dać odjechane finishery mimo tego. 24 minuty temu, musichunter1x napisał(a): Korytarz z laserami oraz końcówka są chyba najbardziej wymagające, albo tylko tam zwróciłem uwagę na spadki. Naprawdę fajnie speedranuje się takie demo, a pełna gra może być naprawdę grywalna. Hakowanie jest bardziej przemyślane niż spodziewałem się i pula zdrowia przeciwników jest do tego dostosowana, dzięki czemu np. można oszczędzić jeden strzał przy ponownym klepaniu klawiszy. Gdyby tylko to miało poważny klimat, trochę taki iRobot i Blade Runner, ale w skafandrze, niczym Dead Space... Mam nadzieję, że zaskoczą nas czymś cięższym. Oh... Ma to kategorię+12, +16 oraz "teen", zależnie od kraju, więc raczej nie będzie ludzi zmasakrowanych przez androidów lub poważniejszej, mrocznej sytuacji. .
musichunter1x 1 374 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 24 minuty temu, ODIN85 napisał(a): Z mechów nie ma krwi więc mogą dać odjechane finishery mimo tego.. Tak, ale chodzi o załogę stacji, ludzi postronnych itp. Przecież nie będzie robił finisherów na androidach z drukarki. To była pierwsza ofiara Snatchera - obcego androida podającego się za człowieka: Walka chyba w łazience: Lub ten klimat, gdzie androidy krzyczą komunikaty z ich oryginalnej funkcji: Takie sceny możliwe będą dopiero na Source 2 od Valve, bo fizyka i AI leży w obecnych grach. A jeszcze jest cały potencjał ruchów androidów, które nie są ograniczone stawami ludzkimi.... Nie dziwię się, że ludzie rozważali, czy to nie jest jakaś adaptacja Megamana, tak jak opera rockowa - The Protomen, bo tematyka androidów trochę zgadzała się, a nic nie było jasne w pierwszych trailerach. Ale to tylko ja... Głodny adaptacji historii podobnej do Protomena, Snatchera z dzisiejszą technologią i dobrym scenariuszem itd., z powagą Blade Runnera. Niestety branża jest uczulona na dyskomfort i stres u graczy, gdzie jest pełno dziecinady. Kiedyś nawet kreskówki nie były delikatne i płytkie, jak obecne gry +12. +16, a może i +18, bo nawet Kojima w DS1, był żałosny w pobocznych zadaniach. Z resztą wszystkie media to dotknęło. Edytowane 1 godzinę temu przez musichunter1x 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się