Katystopej 980 Opublikowano 16 Listopada Autor Opublikowano 16 Listopada (edytowane) Wczoraj zajechałem do pracy na magazyn na chwilę po jakąś pierodłę, patrzę a tylne prawe koło coś mało luftu mu, podpiąłem kompresor a tam pół atmosfery, no to szybka decyzja i zmieniam koła na zimowe. Te przebite zmieniłem, biorę się za prawe przednie, pierwsza nakrętka i jeb, urwałem szpilkę Więc teraz mam jedno letnie do naprawy i szpilkę do wymiany Edytowane 16 Listopada przez Katystopej 1 1
galakty 3 303 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada Coś mi trzeszczy w prawym boczku drzwi przy 2000 obrotów, jak jedzie narzeczona to wystarczy że łokieć oprze, jak jadę sam to muszę głosniej muzykę dać Pewnie jakaś spinka poszła, ehhhh.
Krzysiak 1 517 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada W 508 walnął któryś czujnik ciśnienia w kole...od wrzucenia zimowych wali błędem systemu na blat. Zbieg okoliczności albo uszkodzony przy zakładaniu nowych opon. Trzaby podłączyć diagboxa, ale jakoś się przez 2 tygodnie zebrać nie mogę do tego
dannykay 620 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada (edytowane) W passacie błąd od jakiegoś silniczka w lampie i w efekcie lewy xenon poszedł w dół i na lewo... edit chyba jednak czujnik poziomowania Edytowane 17 Listopada przez dannykay
DjXbeat 488 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada (edytowane) 15 minut temu, Krzysiak napisał(a): W 508 walnął któryś czujnik ciśnienia w kole...od wrzucenia zimowych wali błędem systemu na blat. Zbieg okoliczności albo uszkodzony przy zakładaniu nowych opon. Mam podobnie w Tesli 3. Zimówki - czujnik w przednim lewym kole przy mocniejszym przyspieszeniu generuje bląd TPMS. Po przejechaniu 2-3km czujnik podaje dane i błąd się kasuje. Przy spokojnej jeździe nie wywala błędu Edytowane 17 Listopada przez DjXbeat
SuLac0 352 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada Godzinę temu, Krzysiak napisał(a): W 508 walnął któryś czujnik ciśnienia w kole...od wrzucenia zimowych wali błędem systemu na blat. Zbieg okoliczności albo uszkodzony przy zakładaniu nowych opon. Trzaby podłączyć diagboxa, ale jakoś się przez 2 tygodnie zebrać nie mogę do tego albo bateria sie skonczyla. odpalac kombaj do mlocenia jednego klosa? kazdy szanujacy sie wulk, powinien miec TPMSreader
Krzysiak 1 517 Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada Najlepsze, że fabryczne 10letnie działają a te 2 letnie bo brat kupował nowe do drugiego kompletu kół.
Katystopej 980 Opublikowano 18 Listopada Autor Opublikowano 18 Listopada Kur... pierwszy raz mam taką sytuację, tą jedną chciałem zmienić ale reszta też się poddała musiałem je za fest dociągnąć miesiąc temu jak alternator wymieniałem
galakty 3 303 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Felga i kołpak do wymiany... Gołoledź na zakręcie, 15 km/h i spotkanie z krawężnikiem. Zawieszenie całe. 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się