Skocz do zawartości

Mój Garaż / moje Auto.... dodaj swoje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja dziś zauważyłem rowki na tarczy, więc muszę na serwis z reklamacją pojechać. Podobno znany problem.

 

Haka nie mam, bo też nie mam nic do ciągnięcia :)

 

Po Octavii, która potrafiła ześwirować z multimediami, infotainment Nissana jest ostoją stabilności. Raz mi zniknęły tylko oba profile kierowców :E 

 

Natomiast świetnie się to prowadzi i nawet gdzieś tam władowałem się w teren - było nieźle. Bardzo wygodne i przyjemnie ciche we wnętrzu - z wyłączniem jazdy 160 km/h, wtedy kosiarka trochę wyje. Bose nieco rozczarowujący, ale i tak niezły.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

IMG-20241202-073205.jpg

 

Stałem się fryzjerem. Kolejne moje wozidło, TT MK2 w jedynym słusznym motorze 3.2 VR6 250 kucy quattro. 313 tys przebiegu, jeszcze full oryginał ale będzie zrobiony wydeszek :szatanek:. Skrzynia automat DSG, wybrałem świadomie bo stanie w Trójmiejskich korkach ponad godzinę sprawia, że mam nogę jak Pudzian. Spalanie 11.2 (75% autostrada, 25% miasto/korek) więc uważam, że jest super, a nie żałuję wciskania w podłogę bo dźwięk silnika to poezja. Auto prowadzi się obłędnie, zjada zakręty, trzyma się lepiej od mojego Civica EG. W porównaniu do TT mk1 jest o klasę wyżej. Na razie jestem zadowolony, to taki rozsądny kompromis między hot-hatchem a supercarem.

Edytowane przez Totek
  • Like 2
Opublikowano
W dniu 1.12.2024 o 21:59, GordonLameman napisał(a):

Ja dziś zauważyłem rowki na tarczy, więc muszę na serwis z reklamacją pojechać. Podobno znany problem.

 

Haka nie mam, bo też nie mam nic do ciągnięcia :)

 

Po Octavii, która potrafiła ześwirować z multimediami, infotainment Nissana jest ostoją stabilności. Raz mi zniknęły tylko oba profile kierowców :E 

 

Natomiast świetnie się to prowadzi i nawet gdzieś tam władowałem się w teren - było nieźle. Bardzo wygodne i przyjemnie ciche we wnętrzu - z wyłączniem jazdy 160 km/h, wtedy kosiarka trochę wyje. Bose nieco rozczarowujący, ale i tak niezły.

Miałem toyotę, gdzie po zwykłym postoju na biegu tarcze zlepiały się z klockami, pajace na grupach znafcuf, że się nie znam, tak ma być, trzeba jeździć, ASO nie uznało żadnej wady, także tego, że tarcze biły przez kolejny tysiąc km i nie przestały - przebieg 2-4k km. Centrala poza granicami jednak była zainteresowana wymianą w ramach gwarancji, a nie za 11k jak mi proponowano. Po wymianie popchnalem za rozsądny pieniądz 

W dniu 2.12.2024 o 07:47, Totek napisał(a):

 dźwięk silnika to poezja. 

V6 to duża kosiarka, która brzmi jak gunwo. Nienawidzę dźwięku V6, albo R5 albo V8.

Opublikowano
2 godziny temu, Colicab napisał(a):

 Nienawidzę dźwięku V6, albo R5 albo V8.

Dokładnie jak pisze kolega wyżej, to VR6, to zupełnie inna charakterystyka dźwięku. Osobiście za zwykłym V6 też nie przepadam, tak samo europejskie V8 też ma średni dźwięk. 

  • Upvote 1
Opublikowano
3 godziny temu, Colicab napisał(a):

V6 to duża kosiarka, która brzmi jak gunwo. Nienawidzę dźwięku V6, albo R5 albo V8.

a V10? :E

 

poprę przedmówców, VR6 nie brzmi jak "typowe" V6, ostatnio miałem okazję się przejechać i jest to naprawdę fajny pomruk

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, GordonLameman napisał(a):

Miałem, Bravo. Pozbyłem się go w 2017 roku - on mnie też wyleczył z używany samochodów :E 

Dobrze pamiętam, że to ten co nie przeliczyłeś sobie kW na KM i byłeś przekonany że tych kuni więcej niż było w rzeczywistości? :E 

15 godzin temu, Totek napisał(a):

Dokładnie jak pisze kolega wyżej, to VR6, to zupełnie inna charakterystyka dźwięku. Osobiście za zwykłym V6 też nie przepadam, tak samo europejskie V8 też ma średni dźwięk. 

Swego czasu na zlocie motolaba japońskie V6 siedzące we francuskiej budzie w kwestii brzmienia jednogłośnie pokonało bawarskie V8 :D 

Edytowane przez Krzysiak
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, bergercs napisał(a):

Ciekawe co tam u Skee - wciąż z tą Greczynką?

Coś mi się kojarzy, że nie.

 

Zaś w kwestii posiadanego pojazdu na grupie 508 mi gdzieś mignął swego czasu... Shreka zmienił na 508GT w sedanie z 11 roku.

Opublikowano
3 godziny temu, Krzysiak napisał(a):

Dobrze pamiętam, że to ten co nie przeliczyłeś sobie kW na KM i byłeś przekonany że tych kuni więcej niż było w rzeczywistości? :E 

 

To był tuning Stage 0.5. Bez komputera, wystarczy dowód. Tunerzy go nienawidzą. On robi moc gdy Coobcio się dalej zastanawia dlaczego soft pod ochronę skrzyni obcina moment przy 400 nm w Saabach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...