Skocz do zawartości

Mój Garaż / moje Auto.... dodaj swoje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, Krzysiak napisał(a):

Te kołpaki to nawet pasują :E 

nic nie pasuje, ale tak ma byc, jeszcze bym okleil kazdy panel w inny kolor ale szkoda mi kasy narazie na pierdoły 

Opublikowano (edytowane)

Dziś dołączył kolejny złomek :E 2015rok, 2.0bhdi 150KM (będzie trzeba pomyśleć o czipsie na wiosnę), bezwypadek, choć 2 elementy malowane po przycierkach parkingowych (bratowa nie ogarniała czasem gabarytu :E ).

 

2bScEvn.jpeg

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 6
Opublikowano

Ech no to u mnie najdziwniejszy wybór jaki mógł być, ale uwielbiam to auto:

 

Nissan X-Trail 2024 w hybrydzie "e-power" z 4x4 "e4orce". Ma silnik 1.5 3-cylindry, który jest generatorem prądu dla dwóch silników elektrycznych :E 
Wyposażenie Tekna + Pakiet Premium, czyli wszystko co było w katalogu.

 

IMG_1891.thumb.jpg.bf23924d1c7afa8f2828bf3f79dc5275.jpgIMG_1899.HEIC

  • Like 2
Opublikowano
9 godzin temu, Tornado3 napisał(a):

dziwne, żeby większe auto miało więcej miejsca ? :D

W cenie A4 jest BMW 3, które prowadzi się dużo lepiej i materiały w środku też są lepszej jakości. Od VAG'a ma się SuperBa taniej niż A4, a dla mnie to jest ten sam poziom wykończenia wnętrza ( siedziałem w obu). Silniki i skrzynie są chyba nawet te same?

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, KiloKush napisał(a):

Silniki i skrzynie są chyba nawet te same?

Oj nie wiem czy SuperB nie ma silnika montowanego w poprzek a A4 wzdłużnie. To powoduje, że o ile słupek silnika jest taki sam to reszta jest inna. Z resztą daleko szukać, sam się rozglądam za nowym samochodem i w samochodach takich jak Cupra Terramar, VW Tiguan czy Tayron silnik 2.0 TSI 204KM występuje bez żadnej hybrydy. A w Audi ten sam silnik montowany jest już jako bardzo rozwinięty koncept mHev z motorem elektrycznym o mocy 26KM, gdzie na elektryku da się już ruszać bądź też przejeżdżać na nim krótkie odcinki. Bardzo fajne rozwiązanie, które znacząco obniża spalanie w mieście. I taką samą hybrydę Audi daję też do swoich diesli. W markach Vaga póki co próżno szukać tego rozwiązania.

Edytowane przez trepek
Opublikowano
14 godzin temu, trepek napisał(a):

Oj nie wiem czy SuperB nie ma silnika montowanego w poprzek a A4 wzdłużnie. To powoduje, że o ile słupek silnika jest taki sam to reszta jest inna. Z resztą daleko szukać, sam się rozglądam za nowym samochodem i w samochodach takich jak Cupra Terramar, VW Tiguan czy Tayron silnik 2.0 TSI 204KM występuje bez żadnej hybrydy. A w Audi ten sam silnik montowany jest już jako bardzo rozwinięty koncept mHev z motorem elektrycznym o mocy 26KM, gdzie na elektryku da się już ruszać bądź też przejeżdżać na nim krótkie odcinki. Bardzo fajne rozwiązanie, które znacząco obniża spalanie w mieście. I taką samą hybrydę Audi daję też do swoich diesli. W markach Vaga póki co próżno szukać tego rozwiązania.

IMHO Audi się kupuje dla quattto+DSG+2.0TDI/TSI nie wspominając o 5 cylindrowych. Ale kupno 150KM + FWD + DSG jak dla mnie jest bez sensu. To pierwsze combo daje dobre osiągi i poprawia główną wadę Audi czyli prowadzenie. To drugie daje to co może dać każdy producent tylko w większej cenie i zdecydowanie droższych naprawach. Bo osiągi takiego 2.0 TSI 150KM daje każdy producent. Nawet w samym koncernie VAG mamy według mnie lepiej wyceniona konkurencję dla A4 i wolałbym zdecydowanie lepiej wyposażonego Passata czy Octavię niż A4.

Opublikowano
10 godzin temu, KiloKush napisał(a):

Ale kupno 150KM + FWD + DSG jak dla mnie jest bez sensu.

bo ? każdy potrzebuje dużo mocy ?  1.2 w VAGu też się kiedyś dobrze sprzedawało,  tak samo wszystkie wersje 1.4, większość konfigów z dsg(stronic ) i znakomicie dawało sobie radę

każdemu według potrzeb...

sam mam od 12lat prawie 300PS w TSI i naprawdę nie ma gdzie tego wykorzystać...

 

10 godzin temu, KiloKush napisał(a):

Audi się kupuje dla quattto

ale wiesz że audi w słabszych silnikach nawet z silnikiem wzdłuznym to teraz haldex a nie torsen. czyli tak naprawdę auto z napędem na przód,  z dołączanym tyłem w razie potrzeby

 

czasy kiedy silnik wzdłużny łączony był tylko i wyłącznie z prawdziwym quattro czyli torsenem odeszły parę lat temu do lamusa.

kiedyś to było jasne, poprzeczny ( a3 i inne na podwoziu golfa ) haldex, a większe z silnikiem wzdłużnym to torsen. teraz zależy od silnika

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...