aureumchaos 440 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) Ja mam już 53h i zacząłem ostatnia planete, tamte wyczyszczone. Dla mnie ta frakcja matematyczna fajna, kojarzy mi się z serialem fundacja z Apple tv+. Tam też matematycznie przewidują przyszłość. Generalnie dalej mam zabawę, fabuła mi się podoba, typowe sc fi czyli mój klimat. Gra jest dla mnie lepsza od starfield, tam się nudziłem trochę. Tu każda misja spoko i nawet poboczne. Mój klimat. Trochę bugów jest natomiast i mogli by już nowego paczą zrobić, 2 q mi zostały i nie mogę ich zrobić jak pisałem powyżej. Odgłosy stop są za głośne, zwłaszcza po piasku co mnie irytuje trochę. Po paczi 1.04.1 klatki spadły i się nie podnoszą. Ale reszta ok jest. Edytowane 9 Listopada przez aureumchaos 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Czemu nie mogę zmienić jej umiejętności? Zrobiłem zadanie dla niej.
aureumchaos 440 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada A dostałeś element, żeby zmienić jej umiejętności? Bo to się dostaje.
CavieZ 89 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 7 godzin temu, aureumchaos napisał(a): Ja mam już 53h i zacząłem ostatnia planete, tamte wyczyszczone. Dla mnie ta frakcja matematyczna fajna, kojarzy mi się z serialem fundacja z Apple tv+. Tam też matematycznie przewidują przyszłość. Generalnie dalej mam zabawę, fabuła mi się podoba, typowe sc fi czyli mój klimat. Gra jest dla mnie lepsza od starfield, tam się nudziłem trochę. Tu każda misja spoko i nawet poboczne. Mój klimat. Trochę bugów jest natomiast i mogli by już nowego paczą zrobić, 2 q mi zostały i nie mogę ich zrobić jak pisałem powyżej. Odgłosy stop są za głośne, zwłaszcza po piasku co mnie irytuje trochę. Po paczi 1.04.1 klatki spadły i się nie podnoszą. Ale reszta ok jest. No nie do końca jak w Fundacji. Tam to zrobione jest z głową i jest bardzo interesujące. A tu widać że pisane na kolanie. To nie jest typowy scifi. To retro S-F. Daleko grze do Starfield (klimatem kosmosu) oraz zwłaszcza do Mass Effect. Mimo to gra jest dobra. I tylko dobra. Jedynka jednak miała lepszych towarzyszy i ciekawsze mapy. Na przykład brakuje mi tego miasta w kosmosie z OW1. To była super lokacja, która w pewnym stopniu przypominała mi Cytadele z ME.. Duża i bogata.. A tu? dali jakąś nudną stację. Brnę dalej. Walka fajna ale na odległość. z bliska (walka wręcz) jest bardzo źle wykonana. Oj baaardzo źle.
TmK 91 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 2 godziny temu, Jaycob napisał(a): Czemu nie mogę zmienić jej umiejętności? Zrobiłem zadanie dla niej. Ja ją wypieprzyłem ze statku już dawno, jakoś mnie wkurzała 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) Całkowicie zrozumiałe. Ale to nie rozwiązuje mojego problemu. Mam perki dla robota, murzyna i jeszcze jednej postaci, ale dla niej nie mam i nie wiem czemu. Edit: A kogo zazwyczaj bierzecie do drużyny? Edytowane 9 Listopada przez Jaycob
CavieZ 89 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) 14 minut temu, Jaycob napisał(a): Edit: A kogo zazwyczaj bierzecie do drużyny? Mam 5 postaci z 6.. I w sumie żadna nie jest interesująca. Jedna była wzorowana na Tal'i z Mass Effect, ale wypada bardzo blado. Ogólnie hmm nawet niezłą gadkę ma ta starsza babka którą ratujemy na 2 planecie. Ogólnie po 30h grania żadna postać nie przekonuje. Biorę ich wyłącznie ze względu na styl walki - Inez (leczy) i Tristan (walka wręcz jako tarcza). Wielka szkoda że takich mamy miernych towarzyszy. DLa mnie to było bardzo istotne w tego typu grach. Mają ciekawe questy to jedyny plus. 23 minuty temu, TmK napisał(a): Ja ją wypieprzyłem ze statku już dawno, jakoś mnie wkurzała A. to można tak? to pewnie wywalę 80% postaci :P. Ciekawe czy przez to finał będzie trudniejszy ? Edytowane 9 Listopada przez CavieZ 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Można, są opcje dialogowe, kiedy jakieś postaci nie podobają się wybory, których dokonałeś. Wybierasz wtedy coś w stylu: "Tobie już podziękuję za służbę".
DITMD 787 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Wystarczy rozpocząć rozmowę z dowolną postacią z twojej drużyny, i masz opcję, żeby zakończyć współpracę. Jak można tego nie zauważyć?
Zas 287 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Zwłaszcza, że w jedynce można było robić to samo.
aureumchaos 440 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) 4 godziny temu, CavieZ napisał(a): No nie do końca jak w Fundacji. Tam to zrobione jest z głową i jest bardzo interesujące. A tu widać że pisane na kolanie. To nie jest typowy scifi. To retro S-F. Daleko grze do Starfield (klimatem kosmosu) oraz zwłaszcza do Mass Effect. Mimo to gra jest dobra. I tylko dobra. Jedynka jednak miała lepszych towarzyszy i ciekawsze mapy. Na przykład brakuje mi tego miasta w kosmosie z OW1. To była super lokacja, która w pewnym stopniu przypominała mi Cytadele z ME.. Duża i bogata.. A tu? dali jakąś nudną stację. Brnę dalej. Walka fajna ale na odległość. z bliska (walka wręcz) jest bardzo źle wykonana. Oj baaardzo źle. A o której stacji mówisz? Wolny rynek czy ciotkolubna? Bo ta druga to jak cytadela nawet ma pociągi lub jak atlanta w starflop. Ja mam wszystkich kompanów. Nie wyrzuciłem bo każdy później ma swoje zadania poboczne misje i mi się podobają. Z każdym wykonuje się coś z jego życia. Na misję biorę tego który ma zadanie poboczne ale rzadko biorę typa co jest z danej planety. Czemu? Bo jak mam typa że sobą co jest z protektoratu I na pretorze ubije Pretoria to mi wyjedzia, że zabijam mu kumpli itp. Każdy z nich tak robi oprócz tej starszej. Wiec zazwyczaj jest jedna osoba że swojej misji historii i jedna inna niż planeta żeby mi dupy nie zawracal jak ubijam niechcący jego ziomków. Mam Juz 60h i lecę chyba ostatnie zadanie towarzysza... Chyba bo jeszcze całej ostatniej planety nie ogarnąłem bo spora jest. Z misji towarzyszy jak dotąd chyba najlepsze były Tristana sędziego dredd Edytowane 9 Listopada przez aureumchaos 1
TmK 91 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 5 godzin temu, Jaycob napisał(a): Można, są opcje dialogowe, kiedy jakieś postaci nie podobają się wybory, których dokonałeś. Wybierasz wtedy coś w stylu: "Tobie już podziękuję za służbę". Ja jej powiedziałem, że ma obrzydliwą zmutowaną kończynę i ma spieprzać pożegnała mnie siarczystym f#ckiem 2
Keller 727 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Ja w ogóle nie rozumiem ludzi którzy wywalają kompanów. Przecież to mniej misji od nich, a jak lubisz grę to i misje też są okej. Aż takie emocje że się nienawidzi wirtualnego kompana? Ano tak, pewnie gej 1 1 1
TmK 91 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Nie wiedziałem, że jest coś takiego jak Abecadło grania w gry pod patronatem Czcigodnego Sir Kellera, mój błąd. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada 21 godzin temu, DITMD napisał(a): Wystarczy rozpocząć rozmowę z dowolną postacią z twojej drużyny, i masz opcję, żeby zakończyć współpracę. Jak można tego nie zauważyć? No można nie zauważyć, dopóki nie zaświeciła się ikonka rozmowy, to w ogóle nie podchodziłem do towarzyszy. Ale za to pięknie sobie rozwaliłem build. Wyskoczyła mi wada, która niby daje 3 punkty do perków co 5 lvl, ale w zamian nie da się już odrzucać kolejnych wad. I chyba czegoś nie doczytałem, bo nie wiedziałem, że to działa aż do końca gry. Teraz muszę brać każdą kolejną wadę jak leci. Niektóre spoko, ale trafiłem na taką, że mogę levelować tylko perki z najniższą ilością punktów… i totalnie mi to psuje całą koncepcję postaci, którą sobie na starcie wymyśliłem. Totalna głupota, że nie ma opcji zresetowania buildu. 1
Keller 727 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada (edytowane) Czyli nie grałeś w jedynkę. Wady tam też były stałe. Sejwów nie można cofnąć? Edytowane 10 Listopada przez Keller
Jaycob 1 934 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Grałem i ukończyłem, ale już nie wiele pamiętam. Haha, faktycznie zapomniałem o wczytaniu sejwa i mogłem tego uniknąć. Cóż… sam sobie utrudniłem, przynajmniej jest ciekawiej z wadami, których nie można odrzucić.
aureumchaos 440 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada (edytowane) Godzinę temu, Jaycob napisał(a): Grałem i ukończyłem, ale już nie wiele pamiętam. Haha, faktycznie zapomniałem o wczytaniu sejwa i mogłem tego uniknąć. Cóż… sam sobie utrudniłem, przynajmniej jest ciekawiej z wadami, których nie można odrzucić. Konsola możesz usunąć sobie wady które Ci nie pasują. Ale ta gra jest złumenizowana prawie każde wyższe stanowisko obsadzone jest kobietami, zaczynając od kwater mistrzyni po wysokich naukowców czy władców band itp... Same baby Edytowane 10 Listopada przez aureumchaos 1
Zas 287 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Bo na wysokich stołkach sami psychopaci, i wiadomo, że całe zło na świecie pochodzi od kobiet... 3
samsung70 210 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada 16 godzin temu, Jaycob napisał(a): No można nie zauważyć, dopóki nie zaświeciła się ikonka rozmowy, to w ogóle nie podchodziłem do towarzyszy. Ale za to pięknie sobie rozwaliłem build. Wyskoczyła mi wada, która niby daje 3 punkty do perków co 5 lvl, ale w zamian nie da się już odrzucać kolejnych wad. I chyba czegoś nie doczytałem, bo nie wiedziałem, że to działa aż do końca gry. Teraz muszę brać każdą kolejną wadę jak leci. Niektóre spoko, ale trafiłem na taką, że mogę levelować tylko perki z najniższą ilością punktów… i totalnie mi to psuje całą koncepcję postaci, którą sobie na starcie wymyśliłem. Totalna głupota, że nie ma opcji zresetowania buildu. jak to nie można zresetować buildu, w jedynce można, nie pamiętam jak. ale ogrywam właśnie jedynkę i można to zrobić wielokrotnie, tylko z każdym kolejnym razem jest większy koszt. skoro można robić build od nowa to można by rozumieć, że wady też się resetują. ... a tak by the way... to czy podczas używania FG celownik ma ghosting? mówię przy FGx2. pozdrawiam
Jaycob 1 934 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Dało się zrobić reset tylko po prologu, a później już nigdzie nie znalazłem opcji ani żadnego itemu do resetu buildu.
CavieZ 89 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada (edytowane) Niestety. chyba odpadam. Nie ukończę gry. Mam ponad połowę wątku fabularnego i hm nie chce mi się dalej grać. Gra ma sporo fajnych pomysłów, ale i wiele innych wypada gorzej od OW1. Na przykład Eksploracja planet. Robi się szybko nudna i wtórna. Momentami mam wrażenie jakby te planety tworzył AI. Towarzysze również do niczego względem jedynki.. Długo by wymieniać i wymieniać. Dobrze że grę kupiłem na PS5 to mogę odsprzedać. Ogólnie grę oceniam na 6/10. Jest "spoko" i tylko spoko. OW1 jednak był lepszy. Z początku gra bardzo wciągała. No ale jednak z czasem zaczęło mnie wiele rzeczy irytować. To takie RPG dla mało wymagających graczy. Osoby które przykładowo grały w Mass Effect lub inne na podobnym poziomie to mogą się srogo rozczarować OW2. Jeszcze sobie porobię misje fabularne i frakcyjne. Ale kompletnie zlewam na eksplorację planet. 3-4 planeta są takie naciągane i nudne... Nie muszę kończyć wszystkich gier.. Prawda? Plus to to że pograłem sporo bo przy takim Avowed to szybko zaprzestałem i odinstalowałem z dysku :). Mimo to Obsidian to już nie ta sama firma która tworzyła Pillars of Eternity Edytowane 11 Listopada przez CavieZ
userKAMIL 856 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada 23 godziny temu, Jaycob napisał(a): Totalna głupota, że nie ma opcji zresetowania buildu. Z drugiej strony podnosi to imersje. XD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się