Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja to chciałbym widzieć minę ludzi co nigdy wcześniej w grę Kojimy nie grali. Takiej ilości cringu mogą nie przetrawić xd.

 

A z tego co pamiętam to więcej tu "sytuacji" niż w Death Stranding czy MGSV.

Edytowane przez babayaga
Opublikowano

Mam kolegę, który twierdzi, że ma taki zestaw, na którym wszystko dobrze chodzi. Powiedziałem, żeby pobrał Delta Snake Eater. Nie chciał. 😔

PS mam nadzieję, że przerywniki można skipować? :hihot:

Opublikowano

Panowie jest misja :E

 

Dziś jak dotarłem do Opening title to była klasyczna wersja z 2004 roku mocno upscalowana przez AI.

Ale teraz widzę ze w grze jest też nowa wersja z faktycznie nowa wersja piosenki tytułowej.

Zastanawiam się, o co tu może chodzić.

 

Wydaje mi się ze być może to kwestia tego jak grasz, klasycznie czy modern.

 

Czy ktoś to może sprawdzić ? Bo ja nie mam już save'a przed main title a sposób gry można zmienić w każdej chwili.

 

 

 

 

 

Opublikowano

Dobra zagadka rozwiązana.

Tak jak myślałem w zależności od tego co wybierzemy (Legacy or Modern) mamy oryginalne lub nowe napisy początkowe (z nowa wersja piosenki).

 

Muszę przyznać, że kawal dobrej roboty zrobili pod tym względem.

Lubie takie smaczki i jest to kolejny spoko pokłon w stronę oryginału.

Szacun za to.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Pograłem 2h fanem nigdy nie byłem tej serii i raczej nie zostanę. Poleciało z dysku i czekam na Cronosa. Straszna stypa teraz z grami. Jeszcze tydzień wolnego mam i skacze po starych tytułach z nudów. 🤦‍♂️

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano (edytowane)

Oczywiście typowe lenistwo japońskich game developerów - brak ultrawide w silniku w którym wsparcie czegoś takiego możesz mieć od ręki. Lock na 60 fps, tragiczna wydajność.

 

Ale jak trzeba zawołać o kilkadziesiąt procent wyższą cenę niż i tak już zawyżone sugerowane ceny Steam, to żaden problem. :E 


Poziom plucia Japończyków na rynek gier PC jest tak duży że aż chętnie poczytałbym jakąś pracę naukową na ten temat. Od 15 lat jak nie dłużej, ciągle te same problemy. Zero przyzwoitości, autorefleksji, że jak się wydaje grę na jakąś nową platformę, to wypadałoby jakoś wyszkolić zespół, jeśli ten nie domaga. Albo chociaż zlecić port PC jakiejś zewnętrznej firmie (niektóre japońskie studia tak robiły :D).


Jeśli wynika to po prostu z tego że nie mają umiejętności pisania gier pod PC, bo na ich rynku jest to nisza (w co wątpię, bo na gotowych silnikach jest to o wiele łatwiejsze niż kiedyś) - to byłoby zrozumiałe... gdyby po prostu nie wydawali tych gier na PC.

Ale oni chcą zjeść ciastko i mieć ciastko.

 

Sytuacji z ceną nie będę nawet jakoś szeroko komentował. Każdy wie o co chodzi z zawyżonymi przelicznikami walutowymi od Valve. Problem w tym, że Konami dla prawie wszystkich rynków na świecie dało ceny o wiele wyższe niż sugerowane na Steam. ;) 70$ dla Amerykanów ale Europejczycy muszą już zapłacić 80 euro, mimo że ich waluta jest warta więcej :E Już nawet nie mówiąc o Polsce...

 

4EE556A1-2F59-4709-B7E8-2AFE46E9D13A.thumb.png.dc8bbd145d42b97a597114df399a3b55.png

 

Szkoda gadać. Konami trafia do mojej listy śmiesznych firemek wydających półprodukty nie warte mojej uwagi. Omijać szerokim łukiem. ;) 

22 godziny temu, tomcug napisał(a):

Jeszcze nie wyszedł do żadnej gry na UE5 patch, który by wyraźnie zwiększał wydajność. Nie wyjdzie i do tej, wymagania są jakie są, kupujesz albo nie i koniec.

Najlepsze że grafika nie robi jakichś znaczących, widocznych postępów i wszystkie gry mogą być robione w obrębie jednego, identycznego silnika, ale i tak wymagania tych gier będą się kolosalnie różnić w zależności od tego w którym roku wyszły. Wystarczy że jest nowa seria kart graficznych, to już automagicznie wymagania rosną, ale nic konkretnego za tym nie idzie. ;) Gdybym był foliarzem, to powiedziałbym ze to jakiś spisek ukartowany przez producentów sprzętu, zmowa z developerami. No ale foliarzem nie jestem i zdaję sobie sprawę że takie coś raczej szybko by wyszło na światło dzienne.

Edytowane przez Isharoth
  • Upvote 3
Opublikowano
2 godziny temu, Isharoth napisał(a):

Sytuacji z ceną nie będę nawet jakoś szeroko komentował. Każdy wie o co chodzi z zawyżonymi przelicznikami walutowymi od Valve. Problem w tym, że Konami dla prawie wszystkich rynków na świecie dało ceny o wiele wyższe niż sugerowane na Steam. ;) 70$ dla Amerykanów ale Europejczycy muszą już zapłacić 80 euro, mimo że ich waluta jest warta więcej :E Już nawet nie mówiąc o Polsce...

Faktycznie, ceny w Europie są przesadzone i rozumiem, czemu ludzie narzekają.:E Ale ja od lat pełnej ceny nie widziałem :D  - korzystam z porównywarek typu GG.deals i zazwyczaj kupuję gry dużo taniej. Więc problem istnieje, ale w praktyce mnie nie dotyczy.;) Steam/Valve/Konami mogą sobie ustalać przeliczniki - ja po prostu szukam lepszej oferty. :cool:

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...