Jaycob 1 934 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca (edytowane) Jeśli mielibyście nieograniczony budżet i wpływy - możecie zlecić sequel dowolnej gry. Co byście wybrali? Ja mam kilka typów, które chodzą mi po głowie: Dante’s Inferno 2 - byłem w szoku, że nie pociągnęli tego dalej. To mogła być godna konkurencja dla God of War. Aż trudno uwierzyć, że to wydało EA. Enslaved: Odyssey to the West - piękna, niedoceniona gra z unikalnym klimatem. Days Gone - niby setting zajechany na milion sposobów, ale świat wciągał, a relacje między postaciami były naprawdę dobrze napisane. Chętnie bym tam wrócił. Prey (2017) - świetny klimat stacji Talos, uczucie niepokoju, eksploracja i ta cudowna wolność w podejściu do problemów. Do tego świetne mechaniki z fizyką - zamienianie się w kubek czy kombinowanie z otoczeniem dawało masę frajdy. Jakie gry chcielibyście zobaczyć znowu jako pełnoprawną kontynuację? Edytowane 21 Lipca przez Jaycob 3
Keller 727 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca (edytowane) Prey zgadzam się. Ja bym nie powiedział sequel ale jakąś kontynuację Mafii 2. Polanie 2 również niby dwójka ale brakło kolejnej części. Gorky o2. The Suffering 3. Ale może nie zrozumiałem tematu i chodziło tylko o części pierwsze jako jedyne. Dużo jest takich, ale jest dużo gier które zostały porzucone i słuch zaginął a miały potencjał. Zresztą nawet Painkiller którego raczej ubiją.... Edytowane 17 Lipca przez Keller 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 17 Lipca Autor Opublikowano 17 Lipca Zrozumiałeś dobrze. Chodziło ogólnie o gry, które zostały porzucone, a miały potencjał na coś więcej. Niekoniecznie musiała to być "jedyna część”. The Suffering 3? No, to byłby ciekawy powrót. Klimat tam był gęsty jak smoła.
Keller 727 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca Teraz, Jaycob napisał(a): Zrozumiałeś dobrze. Chodziło ogólnie o gry, które zostały porzucone, a miały potencjał na coś więcej. Niekoniecznie musiała to być "jedyna część”. The Suffering 3? No, to byłby ciekawy powrót. Klimat tam był gęsty jak smoła. Ano był. Szczególnie w jedynce. Dużo różnych bestii. Mnie zawsze stresowały te wstawki z piskiem i jakąś jakby fotopamięcią z jakiegoś mordu. Z kolei Gorky 01 głównie to taka nasza tania kopia Splintercella, ale pamiętam "jajogłowych". Dobry dubbing polski. Polanie za sam klimat, trochę średniowieczna wioska i trochę magii. Swojskie.
samsung70 210 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca 44 minuty temu, Jaycob napisał(a): Jeśli mielibyście nieograniczony budżet i wpływy - możecie zlecić sequel dowolnej gry. Co byście wybrali? Ja mam kilka typów, które chodzą mi po głowie: Dante’s Inferno 2 - byłem w szoku, że nie pociągnęli tego dalej. To mogła być godna konkurencja dla God of War. Aż trudno uwierzyć, że to wydało EA. Enslaved: Odyssey to the West - piękna, niedoceniona gra z unikalnym klimatem. Days Gone - niby setting zajechany na milion sposobów, ale świat wciągał, a relacje między postaciami były naprawdę dobrze napisane. Chętnie bym tam wrócił. Prey (2017) - świetny klimat stacji Talos, uczucie niepokoju, eksploracja i ta cudowna wolność w podejściu do problemów. Do tego świetne mechaniki z fizyką - zamienianie się w kubek czy kombinowanie z otoczeniem dawało masę frajdy. Jakie gry chcielibyście zobaczyć znowu jako pełnoprawną kontynuację? hej, co masz na myśli mowiąc "cudowna wolność w podejściu do problemów". ja podejście do tej gry robię średnio raz na rok, i zawsze kończy się tak samo, że chyba dochodzę do 2h albo nawet i nie i koniec... a uwielbiam klimat sci-fi..
Jaycob 1 934 Opublikowano 17 Lipca Autor Opublikowano 17 Lipca 27 minut temu, samsung70 napisał(a): hej, co masz na myśli mowiąc "cudowna wolność w podejściu do problemów". ja podejście do tej gry robię średnio raz na rok, i zawsze kończy się tak samo, że chyba dochodzę do 2h albo nawet i nie i koniec... a uwielbiam klimat sci-fi.. Sposobów było trochę. Gra nie prowadzi za rękę, tylko daje graczu zestaw narzędzi i pozwala kombinować. Jak chciałeś gdzieś wejść, to mogłeś to zrobić "po bożemu”, ale równie dobrze mogłeś użyć działka GLOO, żeby zbudować sobie prowizoryczne schody, zamienić się w kubek i przecisnąć przez małą szparę w oknie, kombinować z otoczeniem...
DITMD 787 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca Freelancer Sleeping Dogs Mad Max Days Gone Alpha Protocol 1 1
Vulc 2 191 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca Plusik za Freelancera, choć nigdy się to raczej nie wydarzy. Jedynkę przechodziłem dosłownie dziesiątki razy. Nie gram generalnie online, ale dla tej gry zrobiłem wyjątek, siedząc dobre 2 lata w dużym klanie na fanowskim serwerze. Prócz tego Enslaved, Shadow of the Colossus, Lost Odyssey, Legacy of Kain Soul Reaver, Alpha Protocol. No i druga część fajnego, może nieco niedocenionego klasyka - Anachronox. Z takich tasiemcowatych, chętnie zobaczyłbym Prince of Persia w stylu starej trylogii i nowego Splinter Cella. Sam Fisher>Solid Snake. 1
Harddrinkingman 78 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca (edytowane) Pierwsza moja myśl to Enslaved no ale @Jaycob mnie ubiegł. Coś dobrego sobie przypomnę to dorzucę. Edit: Beyond good & evil Edytowane 17 Lipca przez Harddrinkingman
j4z 937 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Nie rozumiałem hejtu na tę grę. Mi się bardzo podobała. Chyba pierwszy tytuł, który ograłem po zakupie konsoli.
babayaga 136 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Thief. Świetne uniwersum porzucone. Niestety każda kolejna część poza 1-2 coraz gorsza, mniej złożona gameplayowo i bardziej uproszczona. Ale pierwsze 2, to topka gier w jakie kiedykolwiek grałem. Nic nie miało takiego klimatu. 1
galakty 3 312 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Star Wars Republic Commando Star Wars Battlefront 2 (oryginalny, nie ten nowy, ale on od biedy też by mógł) C&C Generals Empire Earth 1 2
Lypton 953 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca (edytowane) Star Wars: Republic Commando. Nawet otwarte zakończenie zrobili, ech. Fajny, lekko-taktyczny fps. Z już wymienionych oczywiście Sleeping Dogs (miał być sequel, miał być spin-off, miała być filmowa adaptacja) i Beyond Good & Evil (niedługo minie 20 lat od pierwszego trailera kontynuacji). To tak na szybko. Update: Middle-Earth: Shadow of... Bardzo przyjemne grajdełka, na których kontynuacji szans nie ma po zamknięciu Monolith Productions. A jak już nazwa tego developera padła, no to FEAR. Edytowane 18 Lipca przez Lypton 1 1
galakty 3 312 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca 30 minut temu, Lypton napisał(a): Star Wars: Republic Commando. Nawet otwarte zakończenie zrobili, ech. Fajny, lekko-taktyczny fps. Niedawno wyszedł mod remaster, grałem sobie ponownie ale to już nie te emocje co wtedy Jeszcze Lord of the rings Battle for middle earth 2 1 1
Vulc 2 191 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Ze strategii zobaczyłbym jeszcze na pewno kolejną część Emperor: Battle for Dune. No i kolejny StarCraft byłby mile widziany. 1 1
AndrzejTrg 2 740 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca dla mnie jedna z najlepszych gier/indyków.
Necronom 431 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca 14 godzin temu, Jaycob napisał(a): Sposobów było trochę. Gra nie prowadzi za rękę, tylko daje graczu zestaw narzędzi i pozwala kombinować. Jak chciałeś gdzieś wejść, to mogłeś to zrobić "po bożemu”, ale równie dobrze mogłeś użyć działka GLOO, żeby zbudować sobie prowizoryczne schody, zamienić się w kubek i przecisnąć przez małą szparę w oknie, kombinować z otoczeniem... Taka jest właśnie cudowna cecha immersive sim za co je lubię. System Shocki, Deus Ex, czy właśnie Prey.
Lypton 953 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca (edytowane) 15 godzin temu, samsung70 napisał(a): hej, co masz na myśli mowiąc "cudowna wolność w podejściu do problemów". W tej grze można było strzelać gumowymi strzałkami w ekrany dotykowe, żeby wystukać kod otwierający drzwi. @AndrzejTrg Seuqel FEZa zabrał meltdown autora, Phila Fisha. Wszedł na twitterze w pyskówkę z dziennikarzem growym, wkurwił się i zabrał zabawki z piaskownicy (czyt. rzucił developing gier w cholerę i anulował FEZ 2). Edytowane 18 Lipca przez Lypton 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 18 Lipca Autor Opublikowano 18 Lipca 17 minut temu, galakty napisał(a): Lord of the rings Battle for middle earth 2 Ten RTS to mój faworyt - możliwość przyzwania Aragorna i zrobienia miazgi z przeciwników to była czysta frajda. 1 1
AndrzejTrg 2 740 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca 11 minut temu, Lypton napisał(a): @AndrzejTrg Seuqel FEZa zabrał meltdown autora, Phila Fisha. Wszedł na twitterze w pyskówkę z dziennikarzem growym, wkurwił się i zabrał zabawki z piaskownicy (czyt. rzucił developing gier w cholerę i anulował FEZ 2). Właśnie coś kiedyś czytałem odnośnie dwójki, i że tam jakieś awarie były ale że aż tak to nie wiedziałem. Ale gierka była fenomenalna, tak kombinowałem przy niej jak kiedyś przy Neverhoodzie dużo graczy ją pewnie odrzuciło bo trzeba było myśleć
Keller 727 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Shogo dostał sequel? Bo też pamiętam gierkę że nieźle się w to grało, mimo że nie lubię mechów.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca Days Gone powinno dostać sequel, a Adam Jensen powinien dostać możliwość zakończenie swojej historii rozpoczętej w Human Revolution i Mankind Divided. 1
caleb59 1 621 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca (edytowane) Godzinę temu, Lypton napisał(a): Seuqel FEZa zabrał meltdown autora, Phila Fisha. Wszedł na twitterze w pyskówkę z dziennikarzem growym, wkurwił się i zabrał zabawki z piaskownicy (czyt. rzucił developing gier w cholerę i anulował FEZ 2). Gość był ogólnie mocno niestabilny emocjonalnie, po tym ile czasu i energii zabrała mu praca nad jedynką to mam wrażenie, że szukał wymówki by się wycofać bo był tym po prostu wypalony, ten dziennikarz spadł mu z nieba by dorobić ekstra ideologię i postawić się w miejscu ofiary. Edytowane 18 Lipca przez caleb59 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się