Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Gret napisał(a):

@Petru23 no jest nieprzyjemnie, nie masz tam jakiejś imitacji biegów? 

Nie w trybie pełna kura :E

Normalnie świetnie oszukuje z biegami. Jak to robi opisane jest gdzieś w sieci ale ogólnikowo to ICE na chwilę zmniejsza obroty, gdzie w tym czasie cichaczem ten brak mocy uzupełnia Aku i stąd wrażenie chwilowego odpuszczenia wkręcania się, jak przy zmianie biegów. 

 

A że mazdę co jakiś czas ruszam coby jak max nie zgniła i nie sparciała to można się pomylić z przyzwyczajenia. Kotwice lewą nogą dziś zrzuciłem. Na szczęście chciałem na 2 zmienić 8:E

 

 

Edit. O, tu jak pod górkę nagrywałem to słychać "zmianę" biegów. Ja wyraźnie ale na materiale są zniekształcenia. 

Zmiana (aż dziwne) jest co 20km/h czy przy 100, 120 i 130km/h. I szczerze, to nie brzmi źle. 

 

W mieście dziad przeciąga 🤣

 

 

Edytowane przez Petru23
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Kyle napisał(a):

Nie rozumiem tego uzależnienia od wycia zwykłych aut (z klasyczną skrzynią, czyli manual lub jakieś DSG) przy mocnym przyśpieszaniu (wówczas jest "wycie zmienne"). :hihot:

modulacja połączona z przyspieszeniem jest przyjemniejsza w odbiorze od jednostajnego, monotonnego wycia. Jedni lubią jak im silnik brzmi, inni cenią sobie ciszę elektryka ¯\_(ツ)_/¯

Edytowane przez huudyy
  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 7.10.2025 o 11:52, Petru23 napisał(a):

A co złego jest w eCVT poza wyciem przy max dociśnięciu? Pytam o aspekty konstrukcyjno-użytkowe a nie czy wycie w górnym zakresie jest fajne lub nie

Nigdzie nie napisałem, że eCVT jest złe. Ba, nawet lubiłem tą skrzynię w ESie :) 

Opublikowano

Gorsze od wycia eCVT są tylko sztuczne dźwięki silnika puszczane z głośnika... Jak oglądałem takiego IS300h na YT to ten system audio jest tragiczny. Każdy kto jeździł normalnym autem wie że tak nie działają zmiany biegów i obroty silnika :E 

 

A eCVT wyje tylko jak ma małą moc, bo wtedy trzeba cisnąć. Miałbyś 400KM to by nie wyło bo nie trzeba pedału w podłogę wciskać. Do tego symulacja biegów umiejętnie zrobiona i jest ok.

 

 

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, trepek napisał(a):

Nie zna życia ten, kto nie jeździł hybrydowym Yarisem III Gen 

Auris 1,8. Matko scurko. Łiiiiiiiiiii robiło, wyło, nie jechało. Gówniane CVT. Natomiast w Hondzie X wyło krótko, przyspieszało znakomicie. Do wytrzymania. Ale i tak hydrokinetyk w Insigni rozwalał system. Cichutko, płynnie, niespiesznie, gładko, niespiesznie, nieszybko :P

Edytowane przez Grolshek
  • Like 1
Opublikowano
1 minutę temu, larry.bigl napisał(a):

Nie no, Ford? :E to jedna z marek do której się mnie nie namówi. Nie wiem, jakoś Ford G wort trzyma się we mnie mocno (mimo, że może to być niesłuszne uprzedzenie). Kugi w środku paskudne były zawsze..

Foka przechodzi przez zakręty tam gdzie beta się zesra. Zajebiste zawieszenia.

Opublikowano
2 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

RAV4 to był najgorszy suv jakiego próbowałem przy szukaniu auta :E 

 

 

No weź :E a mi się podoba! Nie no, ja mam taki mindfuck co wybrać potem, że nie pytaj :E 

Co minę auto, które mam na liście to mówię "a może to...?"...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...