Skocz do zawartości

Samochód dla rodziny 2+2, SUV lub kombi w okolicach 60k zł.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, 

nadszedł czas na zmianę samochodu. Szukamy czegoś dla rodziny 2+2, w okolicach 60k zł, SUV lub kombi, roczniki 2019 lub młodsze. Jak będzie coś super to możemy trochę dołożyć. Zależy nam po prostu na komforcie jazdy i bezpieczeństwie. Z bajerów Apple car i android auto mile widziane. 

Dzięki za pomoc

Edytowane przez Pawllos
Opublikowano

Tak jak napisałem, te 60k nie jest jakoś mega sztywne, może być i 70 jak warto dopłacić i to znacznie zwiększy wybór. Po prostu żeby nie było, że jeszcze 5 i jeszcze 5 i dojdziemy do 120k.

Opublikowano

Okolice 10k rocznie, raczej krótkie trasy do pracy, 1-2 razy w roku jakiś dłuższy przejazd nad morze lub w góry. Aktualnie jeżdżę starym citroenem c4. Marka tak naprawdę jest mi obojętna, nie jestem przywiązany do żadnej. Samochód ma służyć do komfortowego przemieszczenia się z punktu A do punktu B. Marka, rodzaj paliwa itp jest mi totalnie obojętne. Z tego co wiem to na takie krótkie odcinki benzyna jest lepszym wyborem.

Opublikowano
4 minuty temu, Pawllos napisał(a):

Okolice 10k rocznie, raczej krótkie trasy do pracy, 1-2 razy w roku jakiś dłuższy przejazd nad morze lub w góry. Aktualnie jeżdżę starym citroenem c4. Marka tak naprawdę jest mi obojętna, nie jestem przywiązany do żadnej. Samochód ma służyć do komfortowego przemieszczenia się z punktu A do punktu B. Marka, rodzaj paliwa itp jest mi totalnie obojętne. Z tego co wiem to na takie krótkie odcinki benzyna jest lepszym wyborem.

Może pozostając przy francuskiej motoryzacji Kadjar/Talisman? Lub wspomniany już 508.
 

 

 

3 minuty temu, Seeba03 napisał(a):

Marki premium z budżetem, gdzie przy wstępnych wymaganiach ciężko będzie znaleźć ... Cokolwiek?

Jakby zejść do 2017 to można szukać v60 :) 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Talismana znajdziesz w tej kasie z roczników 2019+, z dislem, w automacie praktycznie zawsze dobrze wyposażonym.

Pomiędzy kombi i suvem masz Scenica Grand i Espace - również do kupienia w tym przedziale cenowym, w podobnych konfigach.

Z PSA to 508 gen 2, z dwulitrowym diselkiem.

 

Co do niemców i innych się nie wypowiadam, bo nie jeżdżę bezpośrednio. U mnie od zawsze francuska motoryzacja.

  • Like 1
Opublikowano

Dziękuję za propozycje. Francuskie jak najbardziej mi pasują, kiedyś miałem 407, teraz c4. Scenic i Espace tak średnio mi się podobają, natomiast Megane, Talisman, 508 czy Kadjar są fajne. Poczytam, poszukam. Dzięki,.

Opublikowano (edytowane)

Od siebie polecę Skodę Octavię 3 z silnikiem 1.4 TSI. Miałem swoją na sprzedaż za 52 tyś.. Rocznik 2016 i 95000 przebiegu. Jako auto rodzinne spisuję się bardzo dobrze. Sporo miejsca w środku. Pewnie sporo osób zaraz wyskoczy, że kura na masce ale moja sztuka przez 9,5 roku nigdy mnie nie zawiodła. Też robię  do 10 tyś km rocznie.

Edytowane przez MadDog
Opublikowano (edytowane)

Jak rodzinnie to Grand Scenic

Tylko może nie ten egzemplarz, bo to 2017 a nie 2019:

NazwaRENAULT Scénic IV

ModelScénic IV

Wyprodukowany07 2017

Vehicle_typeR9A5

Vehicle_fabrication_numberD038205

SilnikR9M452

engineNoC235002

Gearbox_type_and_suffixDW6005

Gearbox_fabrication_numberKNF135E

driveZ lewej strony

 

I sprzedająca go szuja dobrze to wie, bo na aukcji miał podany rocznik :E

Edytowane przez bergercs
Opublikowano (edytowane)

Albo 1.5dci - pali tyle co nic, a dopracowany motor.

A w e-C4 zimowy wypad w góry, tylko gdy się mieszka na południu kraju, bo te paździerze zimą mają poniżej 200km zasięgu. I jeśli chcemy mieć ciepło rano w aucie, to po przyjeździe obowiązkowe ładowanie, bo gdy ma poniżej 50% baterii automatyczne ogrzewanie/chłodzenie się nie uruchomi :E "Technolodźia"

Edytowane przez bergercs
  • Like 4
  • Haha 1
Opublikowano

@Gret @bergercs a co myślicie o megane w hybrydzie? Zastanawiam się, dziennie nie pokonuję odcinków dłuższych niż 30-40km więc taki plug in też mnie zastanawia. Znalazłem przed chwilą jakieś przykładowe ogłoszenie za 55k, plug in, przejechane 90k km.

Pełny elektryk mnie nie interesuje. Wyjazd zimą w góry z dwójką dzieci i ładowanie 3 razy po drodze nie wchodzi w grę.

Opublikowano

Zerknij jeszcze na Kia CEED / Hyundai i30. Za około 65 tys masz całkiem zadbane egzemplarze w manualu, szukaj z wyposażeniem minimum M. Z automatem będzie trochę drożej i tu warto mieć na uwadze zużywające się sprzegła w skrzyni 7DCT - jak auto biło duże przebiegi po mieście to już w okolicach 120-150 tys mogą być do remontu. 

 

Silnik 1,4-1,5 benzyniak ze 140-160 km fajnie się spisuje w tym aucie, choć w mieście jak dużo w korkach stoicie to lubi sobie popić paliwa. Ale za to jednostka dość prosta i bez udziwnień.

 

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Nie jestem fanem hybryd (chyba, że popatrzysz w kierunku Toyoty Corolli - przez tyle lat zdążyli to dopracować, a francuskie plus elektryka to wiesz :-) _- to co zaoszczędzisz na paliwie, może potem wtopić na obsłudze serwisowej.

 

Znalazłem nawet zimowy test e-C4 - przy nim człowiek zimą z pewnością nie będzie się nudził :E

Edytowane przez bergercs
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 1. Czy Curve Optimiser dla integry działa inaczej niż dla CPU? Mi wraz z upływem czasu napięcie zasilające integry rośnie. 2. Po podłączeniu oddzielnej karty graficznej integra mi się nie wyłącza (płyta to MSI PRO B650M-P). To normalne?
    • Obejrzałem wiele opinii przed premierą, tak samo jak wy. Nie było gry, były opinie tych którzy mogli ją przetestować przed premierą.   I to też jest ciekawostka, do czego potrzebni są ci ludzie, skoro gra jest kiepska ? Jaki mieli mieć wpływ ?   Nie wymądrzam się, ale przez ostatnich kilka miesięcy robię ffb i setupy jak najęty i przynajmniej mogę powiedzieć, że byłem na start gry przygotowany żeby ją prawidłowo przetestować.   Wystarczyły mi 3 godziny, żeby znaleźć w grze jej strukturę w zakresie kierowania i ustawień samochodów - dla mnie to jest najważniejsze, to jest baza.   Reszta jest oprawą i przynajmniej w czasie testu nie powinna przeszkadzać. Początkowe okolice 60-70 FPS były grywalne tak jak na konsoli, lagi były tylko na Replay-ach. Ale gra w kokpicie była płynna i nie przeszkadzała w skupianiu się na jeździe. Jedyne co mogło potwierdzać problem, to wskazania licznika FPS.   A potem wydali patch i wydajność jest na oczekiwanym mentalnie poziomie, licznik FPS pozwala uspokoić emocje   Nie wiem kto ma rację, czy ja czy on, nie interesuje mnie to w takim ujęciu. Fakty - przynajmniej te przedstawione - są takie, że co widzę opinię, to nikt nie wchodzi głębiej w ustawienia. Wszyscy wsiadają jadą i narzekają. A w okienku parametrów na temperaturach opon jak byk widać, że są na domyślnym poziomie.   Już samo to nie daje mi podstaw żeby odnosić się do tych opinii poważnie. Ale o zgrozo, wszyscy na nie czekają, na tego typu opinie.   Trailbraking wychodzi gdy samochód się dobrze prowadzi. A jeśli się nie prowadzi, to raczej nic nie wychodzi, co widać na większości opiniujących filmów.     Na razie ludzie, którzy mają lepsze pojęcie o ustawieniach w większości się nie wypowiadają. Fakty są takie, że na razie tylko @GamersMuscle siedzi i rozkminia podstawy i podaje wskazówki.   Resztą się zlatuje na to sępie sabatowisko.
    • Dobrze, że nie posłuchałem i kupiłem 5060ti 16GB   Brolly kupuj jak najszybciej coś z 16/24GB Vram, bo ceny zaczną lecieć w górę i zostaniesz na 3060
    • Krzysiek fajny chłopak, ale czasami kalafiorkuje jak KV2 na trollu. Z tą NMP wyskoczył jak pryszcz na twarzy niemyjącego się nastolatka. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...