Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, Kyle napisał(a):

Tak to już jest z samochodami luksusowymi - no nie da się naprawić :konik::

 

 

Liczy się też ilość problemów przy wolumenie. Chińskich wciąż mało, a problemy się ujawniają. To nie jest to samo, dlatego przypominanie historii sprzeda 6-7 lat  jest mało merytoryczne. 

  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, Kyle napisał(a):

Tak to już jest z samochodami luksusowymi - no nie da się naprawić :konik::

 

 

Ten jeden merc sprzed lat będzie wałkowany przy KAŻDYM fuckupie chinoli :E słaby ten twój post jak rządy koalicji xD

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, Kyle napisał(a):

Zgadza się. Więc jak to statystycznie procentowo wygląda, taka OMODA vs Skoda?

Nie wiem, ale nie słyszałem o żadnym przypadku Octavii czy Superba, które ściągałyby w prawo i których serwis nie umiałby naprawić. A byłem do neidawna na wszystkich grupkach OCtavii i Superba. 

Jak wiadomo sprzedaje się ich w Polsce bardzo dużo. Można więc bardzo bezpiecznie założyć, że odsetek takiej wady w Omodzie jest dużo wyższy :) 

 

Bo 1/2000 to dużo więcej niż 0/30000 :) 

Opublikowano

duster 3 sprzedaje sie raczej dobrze, a kwiatki są:

na daciowych forach jest już trochę takich tematów i co ciekawe dotyczy to wersji z silniczkiem 1.0

Nie wspominając jak europejskie marki potraktowały swoich klientów z silniczkiem puretech, a niemieckie auta dla ludu miały też wtopy 

Mercedes za milion, którego się nie da naprawić to wtopa większa od chińczyka za 5x mniej, ich też nie sprzedają w tysiącach egzemplarzy, sam fakt, że dla prestiżu marki mogliby się bardziej postarać.

  • Thanks 1
Opublikowano
35 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Liczy się też ilość problemów przy wolumenie.

Dzisiaj rzucił mi się na FB post, gdzie jakaś Omoda nie dostała dopuszczenia do ruchu po kontroli w SKP bo hamulce za słabe wyszły w teście.

  • Haha 2
Opublikowano
1 minutę temu, trepek napisał(a):

Dzisiaj rzucił mi się na FB post, gdzie jakaś Omoda nie dostała dopuszczenia do ruchu po kontroli w SKP bo hamulce za słabe wyszły w teście.

O, ciekawe :) 

 

 

Możemy udawać, że to to samo. Ale jednak widać, że nie jest :) 

Opublikowano
20 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

na daciowych forach jest już trochę takich tematów i co ciekawe dotyczy to wersji z silniczkiem 1.0

W czasie 10:22 tego filmu strasznie tym silnikiem trzepie. To ma 3 cylindry?

Opublikowano
25 minut temu, trepek napisał(a):

Dzisiaj rzucił mi się na FB post, gdzie jakaś Omoda nie dostała dopuszczenia do ruchu po kontroli w SKP bo hamulce za słabe wyszły w teście.

Na pewno jakiś mercedes też kiedyś miał słabe heble i nie dostał dopuszczenia, nawet był taki co testu łosia nie przeszedł i musieli mu rozstaw kół zmieniać! Jedziesz po autach z aliexpress a europejskie są nie lepsze.

Opublikowano
4 minuty temu, Petru23 napisał(a):

Ciekawie w nowym NCAP wypadły nowe kitajce. Ciekawie wygląda zamknięcie stawki

 

Motor 49/2025

 

 

Sorki za plamy ale z pyska aż mi cieknie

Chińczyki przekupili NCAP

27 minut temu, Kyle napisał(a):

W czasie 10:22 tego filmu strasznie tym silnikiem trzepie. To ma 3 cylindry?

taa dokładnie, dacia teraz chyba tylko w hybrydzie ma 4 cylindry 

  • Thanks 1
Opublikowano
7 minut temu, Petru23 napisał(a):

Ciekawie w nowym NCAP wypadły nowe kitajce. Ciekawie wygląda zamknięcie stawki

Motor 49/2025

Sorki za plamy ale z pyska aż mi cieknie

Dzięki wielkie za ten test. Chromolić plamy - i tak wszystko doskonale czytelne! Jednak jestem rozczarowany tym, że Toyota Yaris Cross, dostała "tylko" 4 gwiazdki. Oczywiście to nadal dobry wynik, ale jednak oczekiwałbym po takim BEST-sellerze i marce która obecnie zbiera mega pozytywne opinie, wyniku "5/5" :cenzura:

Opublikowano
23 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

O, ciekawe :) 

Możemy udawać, że to to samo. Ale jednak widać, że nie jest :) 

nie mozna zapominac, ze rekuperacja mocno moze "przeklamac" pomiar, jezeli nie zostala uzwzgledniona lub wylaczona. sam mialem przypadek, ze na SKP gosc mi zwrocil uwage, ze mam slabe hamulce. drugi pomiar z wylaczona reku byl juz w normie  :E stare urzadzenia, stare metody i wynik mozna do kosza wrzucic. 

  • Thanks 2
Opublikowano
58 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

duster 3 sprzedaje sie raczej dobrze, a kwiatki są:

na daciowych forach jest już trochę takich tematów i co ciekawe dotyczy to wersji z silniczkiem 1.0

Nie wspominając jak europejskie marki potraktowały swoich klientów z silniczkiem puretech, a niemieckie auta dla ludu miały też wtopy 

Mercedes za milion, którego się nie da naprawić to wtopa większa od chińczyka za 5x mniej, ich też nie sprzedają w tysiącach egzemplarzy, sam fakt, że dla prestiżu marki mogliby się bardziej postarać.

Bo Duster to auto wszech czasów 8:E

 

 

IMG_20251207_193935130~2.jpg

IMG_20251207_193939250~2.jpg

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, Kyle napisał(a):

Dzięki wielkie za ten test. Chromolić plamy - i tak wszystko doskonale czytelne! Jednak jestem rozczarowany tym, że Toyota Yaris Cross, dostała "tylko" 4 gwiazdki. Oczywiście to nadal dobry wynik, ale jednak oczekiwałbym po takim BEST-sellerze i marce która obecnie zbiera mega pozytywne opinie, wyniku "5/5" :cenzura:

Skupiłbym się na składowych a nie całościowym wyniku. Jak w przypadku fotelików. Nie jest ważne ile gwiazdek tylko jak plasowały się poszczególne składowe. Dużo podciągnąć może, w przypadku fotelików, łatwość czyszczenia pokrowca gdzie np uderzenie boczne było przeciętnie ocenione. A suma summarum dobije do 4*

Pracując na badaniach naukowych nie interesuje mnie wynik przedstawiony w postaci wykresu ale cały jego przebieg a w szczególności metodologia. Bo wynik można sobie ustawić ;)

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
43 minuty temu, SuLac0 napisał(a):

nie mozna zapominac, ze rekuperacja mocno moze "przeklamac" pomiar, jezeli nie zostala uzwzgledniona lub wylaczona. sam mialem przypadek, ze na SKP gosc mi zwrocil uwage, ze mam slabe hamulce. drugi pomiar z wylaczona reku byl juz w normie  :E stare urzadzenia, stare metody i wynik mozna do kosza wrzucic. 

Niestety przepisy jak i sprzęt na SKP już od bardzo dawna nie nadążają za motoryzacją :) 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

To jeszcze test Chery Tiggo 4 Hev Prestige. Raczej więcej na ten magazyn loży Europa, także gloryfikacji kitajców bym się nie spodziewał. 

 

Motor 49/2025

IMG_20251207_2045438322.thumb.jpg.9060f805572ed60bc7b12a284135e2d6.jpg

IMG_20251207_2046274313.thumb.jpg.d42269c05a1a5fd3e0e16323e5245fe0.jpg

 

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
1 godzinę temu, SuLac0 napisał(a):

nie mozna zapominac, ze rekuperacja mocno moze "przeklamac" pomiar, jezeli nie zostala uzwzgledniona lub wylaczona. sam mialem przypadek, ze na SKP gosc mi zwrocil uwage, ze mam slabe hamulce. drugi pomiar z wylaczona reku byl juz w normie  :E stare urzadzenia, stare metody i wynik mozna do kosza wrzucic. 

Tyle ze to mogło dotyczyć zwykłej spalinowej Omody 5 :) 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Tyle ze to mogło dotyczyć zwykłej spalinowej Omody 5 :) 

Pierwszy przegląd wykonuje się po 3 latach więc nie mogła 

a jak już jesteśmy w temacie przeglądów:

https://autoblog.spidersweb.pl/prawie-nowe-auta-nie-przechodza-badania-technicznego-przez-dpf-ford-15-tdci

trochę tych fordów z 1,5 dieselkiem sprzedali, chyba więcej niż chińczyków :hihot:

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano (edytowane)

A może ta nie była w aso robiona ? 

Zresztą aso czy nie aso, mechanik człowiek, pomylić się może , części dał nowe płynu nie dolał ;)

było nie było, auto bite, nie z fabryki

fordy nie bite, problem jest, każdemu się w masówce błędy zdarzają, szczególnie w samochodówce.

Edytowane przez SylwesterI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...