Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
28 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Obecna motoryzacja w ogóle poszła w złym kierunku... żeby człowiek się musiał zastanawiać czy zmiana 10-15 letnich aut (do tego francuskich czyli dla wielu znaffcóff awaryjnych) na coś po 2020 nie będzie strzałem w stopę?  🙈

Koń by się uśmiał, ale do tego się to wszystko sprowadza xD 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Cappucino napisał(a):

 

O czym Ty piszesz? O przekroczonej normie emisji spalin? Co to ma do bezpieczeństwa podróży czy jakości wykonania?

Swojego nowego Forda cofnalbym na montaż, aby trzeźwe roboty go składały. I czekam aż mi przednia szyba sama wypadnie ;) kilka dni temu dziwny szum na podszybiu się pojawił. Jakby szczelina 

Edytowane przez Petru23
  • Sad 1
Opublikowano
3 minuty temu, galakty napisał(a):

Koń by się uśmiał, ale do tego się to wszystko sprowadza xD 

... do "ekologii" - jednorazowe auta, których nie opłaca się naprawiać, tylko ekologicznie utylizować i ekologicznie produkować nowe od podstaw xD

W dniu 20.11.2025 o 08:48, galakty napisał(a):

Zawsze można kupić kilkulatka ;) Jakość lepsza niż nowy Chińczyk

Siedziałem niedawno w Chery Tiggo 4 i w tym samym dniu pojechałem do salonu Toyota, gdzie siadłem w Toyota Yaris Cross - oba auta nowe, w podobnej cenie i jakościowo znacznie lepiej wyglądało to w "Chińczyku" ;) 

Opublikowano
4 minuty temu, Kyle napisał(a):

... do "ekologii" - jednorazowe auta, których nie opłaca się naprawiać, tylko ekologicznie utylizować i ekologicznie produkować nowe od podstaw xD

Siedziałem niedawno w Chery Tiggo 4 i w tym samym dniu pojechałem do salonu Toyota, gdzie siadłem w Toyota Yaris Cross - oba auta nowe, w podobnej cenie i jakościowo znacznie lepiej wyglądało to w "Chińczyku" ;) 

Jakościowo? 

Czy tylko wyglądało? Zakładam, że żadnym z nich nie jeździłeś - bo napisałeś, że siedziałeś.

Istotne jest też to jak auto się zacowuje w ruchu na drodze - jak działa zawieszenie czy skrzypi, trzeszczy. Dlatego ja lubię demówki które mają bliżej 10k km niż 1,5k. ;) 

Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Istotne jest też to jak auto się zacowuje w ruchu na drodze - jak działa zawieszenie czy skrzypi, trzeszczy.

Oglądałem testy na Youtube obu modeli i nikt nie wspominał o trzeszczącym/skrzypiącym zawieszeniu. Spotkałeś się w nowym aucie ze skrzypiącym zawieszeniem? Jeśli tak, to jaki to był model?

46 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Dlatego ja lubię demówki które mają bliżej 10k km niż 1,5k. ;) 

No lepsze przejechane 16k (co ciekawe tyle miała ta Toyota), niż 1,5K, ale to raczej za małe przebiegi do skrzypienia. Skrzypienie to w starszej Corsa, z wielokrotnie większym przebiegiem i do tego potrzebna jest też odpowiednia "droga" ;) 

 

ps. Silnik nowy za 6000 do Omoda?

 

Edytowane przez Kyle
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Mialem na myśli skrzypienie środka i to jak pracuje zawieszenie (czasem pracuje głośno). 

Ani w tym modelu Toyoty, ani w owym modelu Tiggo nie stwierdzono takich zjawisk. Natomiast na jeździe próbnej, wątpię bym mógł sobie pojechać na jakieś bezdroża.

24 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Bez jazdy tego nie zobaczysz. Może być ładnie i błyszcząco a trzeszczeć okrutnie :) 

Na samym początku nie pisałem o trzeszczeniu podczas jazdy, tylko o wykończeniu (jakości materiałów) wnętrza. Natomiast oczywistym jest, że stojąc w miejscu nie wiesz jak jest podczas jazdy x-P

Edytowane przez Kyle
Opublikowano
29 minut temu, Kyle napisał(a):

Ani w tym modelu Toyoty, ani w owym modelu Tiggo nie stwierdzono takich zjawisk.
 

“Stwierdzono”? To jest jakaś komisja stwierdzająca? :) 

29 minut temu, Kyle napisał(a):

 

Natomiast na jeździe próbnej, wątpię bym mógł sobie pojechać na jakieś bezdroża.

Ja zawsze jeżdżę. I nikt problemu nie miał z tym - nawet jak jechałem z kimś dawno temu.
 

29 minut temu, Kyle napisał(a):

Na samym początku nie pisałem o trzeszczeniu podczas jazdy, tylko o wykończeniu (jakości materiałów) wnętrza. Natomiast oczywistym jest, że stojąc w miejscu nie wiesz jak jest podczas jazdy x-P

Pisałeś o jakości. A jakość wnętrza w środku to także (a może przede wszystkim) jak pracuje podczas jazdy. A tego nie da się stwierdzić podczas jazdy w salonie. Tylko tyle.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, GordonLameman napisał(a):

Jakościowo? 

Czy tylko wyglądało? Zakładam, że żadnym z nich nie jeździłeś - bo napisałeś, że siedziałeś.

Istotne jest też to jak auto się zacowuje w ruchu na drodze - jak działa zawieszenie czy skrzypi, trzeszczy. Dlatego ja lubię demówki które mają bliżej 10k km niż 1,5k. ;) 

Akurat ja jeździłem większością hinczykow dostępnych na początku roku. Może poza HS i Lemptraktorem. Jakościowo w większości biją Europę na głowę wykończeniem wnętrza i ogólnie rozumiana finezja. Moja Kuga w porównaniu do nich go jak Civic z lat 90 wobec francuskich limuzyn ociekających welurem i skórą. 

Niedoskonałości produkcyjne (wykończenie) wnętrza, niezależnie czy to nissan, mazda, ford, skoda, pug, renault... Chińczyki tu się postarali (aczkowiek nie wiem jak w tanich modelach, ale te suvy ~140k PLN potrafią wywrzeć duże wrażenie). ZS też nie odrzuca wnętrzem przy pierwszym i niedługim kontakcie

 

35 minut temu, Kyle napisał(a):

Ani w tym modelu Toyoty, ani w owym modelu Tiggo nie stwierdzono takich zjawisk. Natomiast na jeździe próbnej, wątpię bym mógł sobie pojechać na jakieś bezdroża.

Na samym początku nie pisałem o trzeszczeniu podczas jazdy, tylko o wykończeniu (jakości materiałów) wnętrza. Natomiast oczywistym jest, że stojąc w miejscu nie wiesz jak jest podczas jazdy x-P

Każdy ford Kuga fhev przy zatrzymaniu się skrzypi jak stara wersalka. Sprawdzałem kilka egz w kilku salonach, bo reklamowałem to jako wadę. Nie wspomnę o jakości powłoki lakierniczej...

Edytowane przez Petru23
  • Thanks 1
Opublikowano
21 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Pisałeś o jakości. A jakość wnętrza w środku to także (a może przede wszystkim) jak pracuje podczas jazdy.

Jestem przyzwyczajony, że nic nie skrzypi (no chyba, że w kilkunasto-letnim oplu, na wybojach, hłe hłe hłe)

25 minut temu, GordonLameman napisał(a):

“Stwierdzono”? To jest jakaś komisja stwierdzająca? :) 

No te jołtubery, co testowali. :pijaczyna:

Opublikowano (edytowane)

Zawoziłem teraz brata na Balice,  wracam eską, wyprzedzam omode a ona na lewy, siada na zderzak i się trzyma zaraz blisko.... stwierdziłem "pertole zjeżdżam na prawy, niech wyprzedza...ja w razie w za nią wyhamuję, ona za mną niekoniecznie" :hihot:

Edytowane przez Krzysiak
  • Haha 5
Opublikowano

Pewnie z powodu upału, auto wykryło zbyt wysoką temperaturę ogniw i chciało dla bezpieczeństwa otoczenia drastycznie schłodzić te akumulatory - zwykła tesla, albo mercedes by na to nie wpadły i by spłonęły. :hihot:

  • Haha 2
Opublikowano
2 godziny temu, Kyle napisał(a):

Jestem przyzwyczajony, że nic nie skrzypi (no chyba, że w kilkunasto-letnim oplu, na wybojach, hłe hłe hłe)


 


 

O, to mógłbyś się zdziwić w nowych autach czasem.

2 godziny temu, Kyle napisał(a):

 

 

No te jołtubery, co testowali. :pijaczyna:

Nie cierpię głupinfluencerów xD 

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, Kyle napisał(a):

Pewnie z powodu upału, auto wykryło zbyt wysoką temperaturę ogniw i chciało dla bezpieczeństwa otoczenia drastycznie schłodzić te akumulatory - zwykła tesla, albo mercedes by na to nie wpadły i by spłonęły. :hihot:

Było to niedawno poruszane. Opcja automatycznego parkowania z aplikacji sama się uruchamia. Wiele zgłoszeń do centrali a odpowiedź jedna - system działa prawidłowo, użytkownik sam wydaje z apki polecenie parkowania 8:E

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Petru23 napisał(a):

Akurat ja jeździłem większością hinczykow dostępnych na początku roku. Może poza HS i Lemptraktorem. Jakościowo w większości biją Europę na głowę wykończeniem wnętrza i ogólnie rozumiana finezja. Moja Kuga w porównaniu do nich go jak Civic z lat 90 wobec francuskich limuzyn ociekających welurem i skórą. 

Niedoskonałości produkcyjne (wykończenie) wnętrza, niezależnie czy to nissan, mazda, ford, skoda, pug, renault... Chińczyki tu się postarali (aczkowiek nie wiem jak w tanich modelach, ale te suvy ~140k PLN potrafią wywrzeć duże wrażenie). ZS też nie odrzuca wnętrzem przy pierwszym i niedługim kontakcie

Robione pod klienta kupującego oczami. Za tymi "ładnymi" wnętrzami często idą tanie materiały, fatalna obsługa multimediów, systemy działające jak chcą i to jest coś, co bardziej irytuje niż kiepsko zaplanowane wnętrze. Większość chińskich aut jest też bez europejskiej homologacji.

Tu autor zwraca też uwagę, że to za co płacimy w europejskim aucie przynajmniej działa, a to, że chińczyk daje nam to samo "gratis" niekoniecznie.

 

Edytowane przez Cappucino
Opublikowano
17 godzin temu, Kyle napisał(a):

Siedziałem niedawno w Chery Tiggo 4 i w tym samym dniu pojechałem do salonu Toyota, gdzie siadłem w Toyota Yaris Cross - oba auta nowe, w podobnej cenie i jakościowo znacznie lepiej wyglądało to w "Chińczyku" ;) 

Oj wnętrze to każdy wie że Toyota ma gorsze, ale mi chodziło o JAKOŚĆ auta, a nie plasticzki w środku. W życiu bym nie chciał nowego Chery, wolałbym 4 letnią Toyotę. 

  • Upvote 2
Opublikowano

Po pierwsze - żaden M-Power tylko 540d z pakietem. Po drugie - jakie nowe - G30 nie jest produkowane od 6 lat (a Lci od 4) - więc od dawna wsadzony zamiennik, a nie tarcze "pierwszomontażowe", więc nie wiadomo co tam sobie gość zamontowal - równie dobrze chinola. Oryginalne tarcze (34 11 6 875 283) zaczynają się od okolo 2700/kpl przód, gdzie "chińska" Mikoda to okolo 700/kpl. 

Ponadto - na shimce jest odbicie tloczkow z przesunięciem o kilka cm - prawdopodobnie źle zamontowane klocki, zerwalo bolec, po czym shimca wytarla wieniec tarczy. To, że wlascicielowi auta w uj czasu nie przeszkadzaly dźwięki pilowania to to pokazuje tylko  jaki debil tym jeździl.

  • Upvote 6
Opublikowano (edytowane)

Który - bo jeśli o tarczy hamulcowej ze Spidersweba, to dalem opis powyżej (to, że zlomnik robi aferę omijając to co nie pasuje do zalożeń to norma u niego). Jeśli dawaleś dwa rtózne linki to poproszę jeszcze raz.

Edytowane przez bergercs
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

Czyli jak w nowym bmw mpower BEZ dzwona , pękają tarcze hamulcowe, to też 100%

Kolejny raz wywlekasz to samo, jakiś pojedynczy przypadek, co jest z Tobą nie tak? Wpadki zdarzały się każdemu producentowi.  Ile aut wyprodukowała BMW w swojej historii a ile taka omoda? Matematykę chyba ogarniasz? Czym jest jedna czy dwie wpadki na tle dziesiątek milionów sprzedanych aut? Co wiemy o omodzie i jej historii? Kompletnie nic, ale wpadki już są jak widać i to w autach dla ludu a nie w niszowych modelach dla wąskiej grupy odbiorców. 

Masz , chińska technologia:

https://ithardware.pl/aktualnosci/kierowca_splonal_xiaomi_su7_ultra_drzwi-45894.html

I takie wpadki można u każdego znaleźć.

Edytowane przez Cappucino

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...