Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, slafec napisał(a):

Nie ma się co zastanawiać. Od razu zapowiedzieli, że nie będzie DLC, bo cała ekipa skupia się nad Mass Effect 5.

"skupia" się na ME5 powiadasz? 

 

ojcze-nasz-ktorys-jest-w-niebie-pies-pie

  • Like 1
  • Haha 5
Opublikowano (edytowane)

To nie jest dobry pomysł, by oni pracowali nad ME5.

Może Sims 5, albo nowe Pokemony ? 

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/farming-simulator-25-juz-przescignal-dragon-age-the-veilguard-na/z32b57c

 

Fani rolnictwa dziś oficjalnie wyruszyli w pole w Farming Simulatorze 25. Gra na Steamie już przyciągnęła ponad 100 tysięcy graczy jednocześnie – zostawiając w tyle m.in. Dragon Age: The Veilguard.

 

Zbieranie truskawek ciekawsze od Veilgurda. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Pytanie czy taki był zamysł, aby nie skupiać uwagi na rozwoju głównego bohatera i postaci, czy po prostu stworzyć bohaterów w swój sposób i im po prostu nie wyszło.

 

Przypomina mi się trochę sytuacja z kampanią do Call of Duty Vanguard. Kiedy devsi przed premierą mówili, że ich celem było stworzenie wyrazistych i niezapomnianych postaci, ponieważ ta marka ich niby nie miała. Oczywiście wyszło im totalnie odwrotnie, postacie okazały się strasznie stereotypowe i płaskie. Nikogo nie można było polubić. 

Tutaj jest myślę podobnie, tylko kto się teraz przyzna.

Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Mass Effect skoczył się na 3 i nich tak pozostanie.

Andromeda rozkręca się pod koniec tak na samiutki koniec i ogólnie przy tym co dziś widzimy od Bio to złą grą jako taką nie była. Ok miałem okrutną bekę z kosmity penisa i glitchy jak moja twarz jest zmęczona ale dziś bym andromedą 2 nie pogardził jeśli byłaby podobnej jakości do jedynki. 

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, abudabi napisał(a):

Pytanie czy taki był zamysł, aby nie skupiać uwagi na rozwoju głównego bohatera i postaci, czy po prostu stworzyć bohaterów w swój sposób i im po prostu nie wyszło.

A tutaj w ogóle był jakiś zamysł ? Różne gry fabularne grałem w ostatnich latach, ale w żadnej z nich nie kierowałem bezosobowym manekinem. Ja po prostu wykonuję polecenia innych osób, moje własne "ja" w tej grze ogranicza się do zmiany strojów. Wstyd też, co oni zrobili z Varrikiem, od 30h leży na łóżku. 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano

Ktoś tu wierzy, że zaraz po premierze zapowiedzieli brak DLC, bo wszyscy się skupiają na ME :E  Gdyby Dragon Age się dobrze sprzedał, to by EA nie odpuściła możliwości zarobku i wypuszczenia chociaż jednego DLC do takiej gry jak DA.

  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, slafec napisał(a):

Kiedyś czas produkcji gier był znacznie krótszy.

Biorąc pod uwage trzykrotny reset gry to widać ze problemem był brak jasnej wizji gry jak ma wyglądać kolejny Dragon Age. Gdyby od początku bylo jasne jakie będą podstawy następnej gry to nie czekalibyśmy 10lat ale maksymalnie 3-4lata.

Opublikowano
2 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

To nie jest dobry pomysł, by oni pracowali nad ME5.

Może Sims 5, albo nowe Pokemony ? 

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/farming-simulator-25-juz-przescignal-dragon-age-the-veilguard-na/z32b57c

 

Fani rolnictwa dziś oficjalnie wyruszyli w pole w Farming Simulatorze 25. Gra na Steamie już przyciągnęła ponad 100 tysięcy graczy jednocześnie – zostawiając w tyle m.in. Dragon Age: The Veilguard.

 

Zbieranie truskawek ciekawsze od Veilgurda. 

obraz.png.42cbbc9d6a0e1b4bb48ae4822a679710.png

 

Ja mam kuzyna, który mieszka na wsi i od małego interesowały go kombajny, nadal jak ma czas to jedzie w pole i ogląda, a czasem nawet ma okazję się przejechać na takiej maszynie. On grywał w FM22, miał ode mnie starego kompa z RX 570 8gb, mieliśmy składać nowy pod FM25, ale coś się rozmyślił, inne priorytety i jeszcze ta powódź- bo to o nim mowa, z tego tematu o powodzi, gdzie wrzucałem jego zdjęcia. Ja się mało na tym znam i mnie mało co interesuje, ale tacy jak mój kuzyn to jak widać mają fun z gry, bawią się, sam oglądałem jego rozgrywkę.
Truskawki czy ziemniaki, czy od nie dawna dbanie o zwierzęta bywa ciekawsze niż Dragon Age Veilguard, który nie jest tak na prawdę idealną kontynuacją serii DA, aż mnie naszło na zagranie DA1-3, taka mała seria, ale nie mam na to wolnego okienka, a zaraz Stalker 2.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Sheenek napisał(a):

@azgan, nie obraz sie ale czy ty czasem nie przeklikujesz dialogow w dosc wielu grach? Moglo mi sie z kims innym pomylic.

Tu akurat jest to jak najbardziej zrozumiale🤣

Dziwne jest to że w paru negatywnych recenzjach, nawet tej od Skill Upa mówią że ostatnie parę godzin, to najlepsze momenty w grze. Daleko już nie jestem, sam ocenię.

Edytowane przez DITMD
Opublikowano
2 godziny temu, slafec napisał(a):

Kiedyś czas produkcji gier był znacznie krótszy.

Dziękuje za "oczywistą oczywistość". Czy to coś zmienia ? To nie jest pierwszy lepszy dobrze zapowiadający się tytuł. To jest Dragon Age AAA, robiony przez legendarne studio, oczywiście byłe, ale za grube miliony dolarów.

 

Znając same EA, które zakłamywało rzeczywistość i po jak długim czasie dowiedzieliśmy się, że porażką okazała się Andromeda, czy Anthem, tutaj również możemy się tego prędko nie dowiedzieć. Z tego co pamiętam, Anthem sprzedało się w ilości 2 mln sztuk w pierwszym tygodniu od premiery, łącznie było to 5mln. Ale to była gra online, więc przemilczmy. Jakoś ciężko mi uwierzyć w sukces sprzedażowy patrząc na zainteresowanie kolejnym Dragon Age.

Cały czas będę twierdził, że jak na tytuł AAA, markę Dragon Age i tak znane studio, powinno być przynajmniej dwa razy więcej ludzi w peaku na Steam. Może się wygłupię, ale moim zdaniem zainteresowanie powinno być w najgorszym wypadku w połowie takiej gry jak Starfield.

  • Upvote 1
Opublikowano
3 godziny temu, DITMD napisał(a):

Dziwne jest to że w paru negatywnych recenzjach, nawet tej od Skill Upa mówią że ostatnie parę godzin, to najlepsze momenty w grze. Daleko już nie jestem, sam ocenię.

3-4 h akcji praktycznie bez zamulania. Świetne filmiki, no i na deser twist z kimś.

Nie wiem co tam się może nie podobać.

Opublikowano
Godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

3-4 h akcji praktycznie bez zamulania. Świetne filmiki, no i na deser twist z kimś.

Nie wiem co tam się może nie podobać.

No ja np. stawiam szlaban na niesamowicie infantylnych dialogach i miałkich, autystycznych postaciach.

  • Upvote 1
Opublikowano

https://www.ppe.pl/news/356991/to-powinno-dac-ea-do-myslenia-nowy-dragon-age-sprzedaje-sie-gorzej-od-polskiego-rpg-sprzed-4-lat.html

 

Z wielkim rozczarowanie mamy natomiast do czynienia w kontekście nowości, jaką jest Dragon Age: The Veilguard. Świeży tytuł EA uplasował się na 14. miejscu i sprzedawał na Steam gorzej w ostatnim tygodniu (od 5 do 12 listopada) od znacznie starszych produkcji, takich jak Cyberpunk 2077 (premiera w grudniu 2020 roku) czy Baldur's Gate 3 (premiera w sierpniu 2023 roku). To potwierdzałoby przecieki i doniesienia na temat mizernego zainteresowania projektem BioWare. Według nieoficjalnych informacji całkowita sprzedaż nowego Drago Age jest szokująco niska, jak na wielkie przedsięwzięcie AAA.

W takiej sytuacji, gdy nowe Dragon Age po prostu nie sprzedaje się w tempie, na jakie liczyło EA, łatwiej zrozumieć decyzję o zakończeniu szerszego wsparcia tego RPG. Wydawca błyskawicznie ogłosił, że nie stworzy fabularnych rozszerzeń dla Dragon Age: The Veilguard, prawdopodobnie reagując w ten sposób na informacje o niskim zainteresowaniu na rynku. Wiemy, że BioWare skupia się obecnie już głównie na nowym Mass Effect.

Opublikowano

Concord tez ma mieć jakiś odcinek w tym nowym serialu Amazona i co :E

Niech zamykają Bioware bo oni nic dobrego już nie stworzą, to od dawna martwe studio.

 

Ten DA to był ich test który oblali sromotnie.

Opublikowano
8 godzin temu, skunRace napisał(a):

Dziękuje za "oczywistą oczywistość". Czy to coś zmienia ? To nie jest pierwszy lepszy dobrze zapowiadający się tytuł. To jest Dragon Age AAA, robiony przez legendarne studio, oczywiście byłe, ale za grube miliony dolarów.

Nie ma za co. Mając ograniczone zasoby może wolą "szybciej" wydać ME5, które zapowiedzieli już w 2020 roku?

 

Do gdybania o wynikach sprzedażowych już więcej w tym wątku się nie odnoszę. Ppe ze swoim rozdwojeniem jaźni utwierdziło mnie w przekonaniu, że to nie ma sensu (rozgrzewają atmosferę pod kliki).

Opublikowano (edytowane)

W przypadku Andromedy, EA wyciągnęła wtyczkę po 5 miesiącach, więc na ostateczne decyzje przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. O ile coś się nie zmieniło, Mass Effect 5 nadal znajduje się w fazie pre-produkcji, a w pełną fazę produkcyjną ma wejść po premierze i (oczekiwanym sukcesie sprzedażowym) Veilguarda.

 

Biorąc pod uwagę, że Andromeda sprzedała się poniżej oczekiwań, Anthem źle a Veilguard zapowiada się na wręcz fatalnie, jaki jest sens trzymać studio, na którym się nie zarabia, a które od 10 lat tylko i wyłącznie przynosi straty? Sytuacja na rynku jest trudna, nie zarabiasz - wyciągamy wtyczkę, cześć czołem do widzenia. 

 

Dragon Age nie miał żadnej konkurencji i poległ, a Mass Effect będzie ją miał, i to w mocnym i poważnym wydaniu - w końcu to ich byli pracownicy to robią :D https://www.exodusgame.com/en-US

 

Szczerze, będę zdziwiony jeśli Bioware to przetrwa, a EA rzuci im jeszcze więcej kasy, i pozwoli wejść ME5 w fazę produkcyjną. 

Edytowane przez Element Wojny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Golden Joystick Awards 2024 - zwycięzcy w poszczególnych kategoriach   Najlepsza fabuła: Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Najlepsza oprawa wizualna: Black Myth: Wukong (Game Science)   Najlepsza gra multiplayer: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Najlepsza oprawa audio: Astro Bot (Sony Interactive Entertainment)   Najlepsze rozszerzenie gry: Elden Ring: Shadow of the Erdtree (FromSoftware)   Najlepsza niezależna gra (wydana samodzielnie): Another Crab's Treasure (Aggro Crab)   Najlepsza niezależna gra: Balatro (LocalThunk)   Studio roku: Team Asobi   Najlepsza ścieżka dźwiękowa: Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Najlepszy zwiastun gry: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Najlepsza gra we wczesnym dostępie: Lethal Company (Zeekerss)   Najlepszy sprzęt do grania: Steam Deck OLED (Valve)   Still Playing Award – Mobile: Honkai: Star Rail (MiHoYo)   Nagroda Streamerów: Chained Together ( Anegar Games)   Still Playing - PC/Console: Minecraft (Mojang Studios)   Nagroda za przełom: Balatro (LocalThunk)   Najlepsza adaptacja gry: Fallout (Amazon)   Najlepsza drugoplanowa aktorka: Briana White jako Aerith w Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Najlepszy pierwszoplanowy aktor: Cody Christian jako Cloud w Final Fantasy VII Rebirth (Square Enix)   Nagroda krytyków: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Najbardziej wyczekiwana gra: GTA 6 (Rockstar Games)   Gra roku PC: Satisfactory (Coffee Stain Studios)   Konsolowa gra roku: Helldivers 2 (Arrowhead Game Studios)   Gra roku (GOTY): Black Myth: Wukong
    • ojojojoj... to się na prawdę jakaś epoka skończyła... Ja wiem że się starzejemy i wszystko przemija...ale trochę żal serduch ciśnie. Jedni odchodzą, inni przychodzą... Tak jak kiedyś w moddingu Screamer. Pawła projekty były... nie da się opisać krótko.
    • A popatrz wyżej/niżej w sygnaturę   5800X, RTX 3090
    • Ja pamiętam. I chyba Croma ma ten sam silnik diesla co Saab i wyciągają z niego po 400 KM 700 Mam pod wieloma względami Croma to całkiem niezłe auto. Kumpel miał A6 3.0 TDI Quattro i to była krowa ważąca ponad 2 tony. Więc nie zbierała się jakoś super, a koszty napraw kosmos. 5 lat temu za rozrząd płacił 11 tyś.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...