Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Zhao napisał(a):

Amazon pl  pobiera kwotę zazwyczaj dopiero chwilę przed wysyłką  do tego czasu nic nie ma 

a samo potwierdzenie przez bank w aplikacji następuje w kilka minut zobacz czy nie masz limitów na karcie np nasz limit 5k a rzecz za 10 

Wszystkie limity popodnosiłem specjalnie na tą okazję, co więcej potwierdzałem operacje w aplikacji mobilnej i wydawało się, że wszystko powinno być ok, pierwszy raz mam taką sytuację.

10 minut temu, Zhao napisał(a):

 

 

10 minut temu, Zhao napisał(a):

 

Wtf co tu się stało :(

Edytowane przez raziel88
Opublikowano
4 minuty temu, some1 napisał(a):

Na Allegro tak się właśnie anuluje zakupy, przez przycisk zwrotu. (jeśli sprzedawca jeszcze nie przygotował paczki i nie wysłał to anuluje transakcję).

Cytat

Jeśli w zakładce Moje zakupy, w szczegółach zakupu nie widzisz opcji jego anulowania oznacza to, że:

sprzedający zaczął realizować Twoje zamówienie – zmienił jego status lub podał numer do śledzenia przesyłki

minął czas, w którym można było anulować zakup

w zamówieniu wybrano metodę dostawy wysyłka e-mailem – niezależnie od kategorii, w której towar został zakupiony

w formularzu opcji dostawy i płatności zaznaczono, że chcesz otrzymać fakturę na dane firmowe

zakup został zrobiony w jednej z poniższych kategorii:

Leki – w tej kategorii nie anulujemy również zakupu automatycznie

Produkty inwestycyjne – na przykład złoto

Karty podarunkowe

Kody

Gry online

Audiobooki

Ebooki.

Jeśli nie widzisz opcji anulowania zakupu – nie oznacza to, że tracisz swoje prawa jako konsument. Jeśli chcesz z zrezygnować z zakupu, skorzystaj z opcji Zwróć zakup. Dowiedz się więcej na ten temat.

No i tu jest klops bo ja takiej opcji nie widzę ;) :>  Chcą to anulować muszą to sami zrobić nie ma tak fajnie 

 

the-matrix-agent-smith.gif

13 minut temu, raziel88 napisał(a):

Wszystkie limity popodnosiłem specjalnie na tą okazję, co więcej potwierdzałem operacje w aplikacji mobilnej i wydawało się, że wszystko powinno być ok, pierwszy raz mam taką sytuację.

Przed czy po zamówieniu? bo limity trzeba mieć zdjęte przed inaczej nie przejdzie przerabiałem to bo sam mam niższy limit o wiele  

Opublikowano
10 minut temu, Zhao napisał(a):

No i tu jest klops bo ja takiej opcji nie widzę

O tym właśnie piszę. Jeśli sprzedawca zaczął realizować zamówienie, to anulujesz przez zwróć zakup. W takiej sytuacji jeśli nie zostało jeszcze wysłane to sprzedawca może anulować od razu rezygnując z wysyłki.

Opublikowano

Kupiłem ostatnio dysk  i cały czas miałem w panelu "anuluj zakup" gdy kliknąłem pieniądze wróciły  (żadne "zwróc zakup" po prostu anuluj zakup i powód)

 

Jeśli morele chce anulować ależ proszę niech to zrobią  sami a nie piszą 

 

Cytat

prosimy o rozważenie anulowania zamówienia. Pozwoli nam to na natychmiastowe zlecenie zwrotu wpłaconych środków.

Co to jest za tekst "rozważenie anulowania" w ogóle?  to ja mam anulować zakup - Sam od siebie kupiłem czy co - mam stwierdzić nie chcę towaru dajcie kasę o nie tak nie będzie 

 

To zgniłe owoce mają napisać oficjalne stanowisko "Nie mamy możliwości realizacji  z naszej winy - zwracamy środki  przepraszamy za zmarnowany czas 

 

Opublikowano
3 godziny temu, Zhao napisał(a):

Kupiłem ostatnio dysk  i cały czas miałem w panelu "anuluj zakup" gdy kliknąłem pieniądze wróciły  (żadne "zwróc zakup" po prostu anuluj zakup i powód)

 

Jeśli morele chce anulować ależ proszę niech to zrobią  sami a nie piszą 

 

Co to jest za tekst "rozważenie anulowania" w ogóle?  to ja mam anulować zakup - Sam od siebie kupiłem czy co - mam stwierdzić nie chcę towaru dajcie kasę o nie tak nie będzie 

 

To zgniłe owoce mają napisać oficjalne stanowisko "Nie mamy możliwości realizacji  z naszej winy - zwracamy środki  przepraszamy za zmarnowany czas 

 

kontaktujemy się w sprawie zamówienia złożonego w naszym sklepie internetowym. W systemie składania zamówień pojawił się błąd, którego wynikiem było nieprawidłowe naliczanie ceny przy danym produkcie:

 

Pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić, że problem został już rozwiązany. (xD) Dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.

 

W zaistniałej sytuacji możemy zamienić produkt na inny, możemy również sprawdzić czy jest możliwość sprowadzenia go z innego magazynu (wtedy również będziemy w stanie podać cenę w jakiej zamówienie zostanie zrealizowane

 

Jeśli chcesz:

 

anulować całe zamówienie odpisz jednym słowem: anuluj

wymienić produkt na inny odpisz: zmień + wklej link, do produktu, który chcesz dodać

 

Najpierw popedzali aby opłacić zamówienie a po ponad dwóch tygodniach oczekiwania dostałem takie pismo (jw.) gdy się upomniałem o towar.

Gdybym nie napisał anuluj to dalej bym sobie czekał na nic pomimo opłaconego zamówienia

 

  • Haha 1
Opublikowano
10 minut temu, jankooo napisał(a):

Najpierw popedzali aby opłacić zamówienie a po ponad dwóch tygodniach oczekiwania dostałem takie pismo (jw.) gdy się upomniałem o towar.

Gdybym nie napisał anuluj to dalej bym sobie czekał na nic pomimo opłaconego zamówienia

Dzięki - poprawiłeś mi tym humor -> praktycznie zrobiłeś mi dzień ;) 

Mają problem jak cholera  - na allegro nie wyślą takiego badziewia nawet jakby chcieli ...:lol2: 

Opublikowano

Udało się dzisiaj przeklikać tą płatność na amazonie. 12 193 za asusa tufa 5090 to całkiem chyba niezła oferta, astrala odpuściłem bo na promocje nie zdążyłem a dodatkowych dwóch tysięcy nie będę dokładał. Powinno być dobrze.

  • Upvote 1
Opublikowano

generalnie dziwne czasy nastały aby spekulować na temat cen i parametrów gpu przez te ceny pamięci. Mnie by nie ździwiło jakby nastały czasy okrojonych gpu z uwagi na sprzęty do ai. Już nie idzie rozróżnić video czy jest fake czy nie. Skupieni są na kartach do ai , tam vram na wagę złota.

Ostatnio takie wzwyżki były za czasów kości 128mb chyba 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...