Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
29 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Golda przewaznie gry maja 1-2msc przed premiera i ten okres poswiecany jest na poprawki i optymalizacje, a gry wychodza w tragicznym stanie, tutaj zloty status tydz przed premiera nie wrozy nic dobrego :D

Zdecydowana większość obecnych  gier AAA to golda powinny robić przynajmniej rok przed premierą :E A ten rok przed wydaniem poświęcić tylko na intensywne optymalizację w pełnym zespole, wyłapywanie bugów i poprawki :E

 

Ja się nie spodziewam, że ta gra nie będzie skopana. Będzie na 100% tak samo jak 99% innych gier AAA premierowo :E Czy zagram premierowo to tylko kwestia czy dowiozą w kwestiach klimatu tą grę.

 

KCD2 według twórców już dziś jest ukończony :E 3 miesiące przed premierą. Ale ja i tak się spodziewam masę niedopracowań na premierę.

 

Opublikowano
33 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Jak te bugi i kijowa optymalizacja to będzie najmniejszy problem gry to się im wybaczy:)

Bugi w stalkerach, to nieco inna liga była niż typowe współczesne babole w grach:P. Oby teraz było jednak troszkę lepiej pod tym względem. 

Opublikowano
8 godzin temu, reddy napisał(a):

Jakiś jeszcze kaskader oprócz mnie będzie strzelał do snorków na konsoli?:D

Ilu jeszcze będzie takich kaskaderów to nie wiem ale na pewno niejeden kamikadze odpali grę na Xbox Series S :E 

 

60fps-shock.gif

 

  • Haha 3
Opublikowano
7 godzin temu, Necronom napisał(a):

"Powiedziałem wejdź, nie stój tam"

"Witam"

"Wynoś się stąd ,stalkerze!"

 

Lubiłem lektora, ale to była przesada :D

Po prostu spodziewał się kogokolwiek aniżeli stalkera :)

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Kakarotto napisał(a):


I się będzie śrubami w monitor rzucać... :lol2:

Jakbyś zobaczył jakie śruby używają mechanicy u mnie w pracy, to rzucając taką, przebiłbyś się do sąsiada i jemu jeszcze monitor/TV rozj... :E

One same w sobie są anomalią :smiech:

Edytowane przez PaVLo
  • Haha 3
Opublikowano
5 godzin temu, PaVLo napisał(a):

Jakbyś zobaczył jakie śruby używają mechanicy u mnie w pracy, to rzucając taką, przebiłbyś się do sąsiada i jemu jeszcze monitor/TV rozj... :E

One same w sobie są anomalią :smiech:

No to idąc tym tropem... Wielkie śruby, na wielkie anomalie - żeby się nie okazało, że w ekrany będziemy rzucać śrubami większymi, niż te, których piszesz. :rotfl2:

  • Haha 2
Opublikowano
21 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Jak te bugi i kijowa optymalizacja to będzie najmniejszy problem gry to się im wybaczy:)

Nie nie wybaczy, beda zrownani z ziemia jak kazdy inny deweloper ze swoich chlamem.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Dół z wapnem to za mało dla programistycznych świń ze srockstara. Po dziś dzień losowo pierdzi dźwięk w cutscenkach i mapa świata gry się przycina, tak samo jak menu pauzy. Sama gra działała za to normalnie i nie miałem już słynnego ERR_GFX_STATE. Każdy kto twierdzi, że z RDR2 było wszystko ok to chyba nie grał na premierę lub ma takie klapy fanbojskie na oczach, że nie ma sensu brać takiej opinii pod uwagę pisząc najdelikatniej jak tylko mogę.

 

Ten port to nadal "smrut i brut".

 

Co do Stalkera 2 to owszem, mam obawy bo znam GSC i stare stalkery, z którymi byłem od ich premier. Mam tylko nadzieję, że nie będzie aż tak źle jak kiedyś bo w sumie robi to nowa ekipa, a nie stare GSC. Dodatkowo to nie X-Ray tylko Unreal 5 co z automatu gasi w zarodku najgłupsze błędy poprzednich części.

Edytowane przez caleb59
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, caleb59 napisał(a):

Każdy kto twierdzi, że z RDR2 było wszystko ok to chyba nie grał na premierę lub ma takie klapy fanbojskie na oczach, że nie ma sensu brać takiej opinii pod uwagę pisząc najdelikatniej jak tylko mogę.

 

Sam miałem z RDR2 niedługo po premierze na PC problemy, głównie w postaci wywalania do pulpitu. Tak bardzo wówczas chwalony port GTA5 na PC moim zdaniem też wcale taki super nie był, zwłaszcza pod kątem optymalizacji.

Edytowane przez LionCFS
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @Mosiu92 Nowa pasta niewiele zmieni , chłodzenie jest kiepskie i możesz się tylko ratować UV (droższa opcja to zmiana chłodzenia na np. Morfeusza). Wystarczyło przed kupnem kilka minut poszukać i samemu wyciągnąć wnioski , tani Asus Dual z 3 rurkami i nie było by tematu.   Inno3D RTX 4060 Twin X2 OC   ASUS RTX 4060  DUAL OC
    • Cześć wszystkim, mam zestaw komputerowy, który złożyłem około 5 lat temu. Do tej pory dobrze mi służył z drobnymi wyjątkami, ale ostatnio zaczął odstawać przy nowszych grach i podczas pracy w Unreal Engine i Unity. Czas więc na modernizację sprzętu, ale nie jestem pewien, co najlepiej wymienić, aby uzyskać najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie znam się na sprzęcie, dlatego przychodzę do was z prośbą o pomoc. Budżet ok. 3000 zł, wolałbym się zamknąć w tych 3000 zł ale jakby była znaczna różnica w wydajności, a wyjdzie lekko ponad budżet to mimo wszystko wezmę. Poniżej przedstawiam mój obecny zestaw: Procesor: AMD Ryzen 5 3600 AM4 RAM: 16 GB Patriot Viper DDR4 3200 MHz (2x8 GB) + dodatkowe 32 GB IRDM PRO DDR4 3600 MHz (32 GB) Płyta główna: ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4 Karta graficzna: Gigabyte Radeon RX 5600 XT Windforce OC 6G Dyski: Kingston SSD M.2 NVMe 500 GB (SA2000M8/500G) Crucial SSD BX500 1 TB SATA3 Zasilacz: Seasonic S12III 500W Bronze Obudowa: SilentiumPC Signum SG1 Główny Monitor: Lenovo Legion Y27F-30 (27", 240 Hz, FHD) Do czego używam komputera? Głównie do gier (najnowsze tytuły AAA, np. Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3, CoD BO6, PoE2). Tworzenie gier w Unity i Unreal Engine – tu zaczyna brakować wydajności, szczególnie przy większych projektach. Okazjonalnie: programowanie, obróbka grafiki, edycja wideo. Moje cele: Płynność w grach na wysokich ustawieniach z 200+ FPS w grach e-sportowych i przyzwoitym FPS w AAA. Poprawa wydajności w Unreal Engine/Unity, szczególnie przy renderowaniu i pracy z większymi projektami. Modernizacja w granicach rozsądku – nie chcę wymieniać wszystkiego na raz, głównie myślałem nad kartą graficzną, procesorem i płytą główną.
    • @ju-rek Bo Ty chyba ogarniasz. Patrz:     Porównałem to z @Zachy prockiem, u mnie najwyższe napięcie jest niższe niż jego najniższe, to może być powodem, że u mnie Curva kończy się na - 17? W sensie, że on już sam z siebie ma tak niskie napięcia, że po prostu ciężko tu jeszcze cokolwiek zdjąć? 
    • Jeśli chodzi o "co mam obecnie" to:   LG G7 (x2) Huawei Nova 3 Honor View 10 Sony XA2 Motorola G5S Plus (x2) Samsung S6 Edge Samsung S9 (x2) Huawei Mate 20 Pro Samsung Note 10   Muszę się zmobilizować któregoś dnia i powystawiać niektóre w końcu.
    • Dlatego cały czas twierdzę, że coś jest nie tak, bo nawet premierowe wersje tych kart, wypadają dużo lepiej w testach, niż ta kolegi po zmianie pasty na ptm. Zobaczymy jak będzie po kolejnej zmianie. Do autora tematu, jak masz jakąkolwiek pastę pod ręką to zmień dla zasady, powinno być dużo lepiej, ptm połóż na końcu jak już zakupisz.   Pobierz Quake 2 RTX Demo na Steam (najlepszy tester chłodeń na szybko) i daj znać jakie dokładnie tam są temperatury.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...