Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla


Stjepan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 460
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

29 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Golda przewaznie gry maja 1-2msc przed premiera i ten okres poswiecany jest na poprawki i optymalizacje, a gry wychodza w tragicznym stanie, tutaj zloty status tydz przed premiera nie wrozy nic dobrego :D

Zdecydowana większość obecnych  gier AAA to golda powinny robić przynajmniej rok przed premierą :E A ten rok przed wydaniem poświęcić tylko na intensywne optymalizację w pełnym zespole, wyłapywanie bugów i poprawki :E

 

Ja się nie spodziewam, że ta gra nie będzie skopana. Będzie na 100% tak samo jak 99% innych gier AAA premierowo :E Czy zagram premierowo to tylko kwestia czy dowiozą w kwestiach klimatu tą grę.

 

KCD2 według twórców już dziś jest ukończony :E 3 miesiące przed premierą. Ale ja i tak się spodziewam masę niedopracowań na premierę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Kakarotto napisał(a):


I się będzie śrubami w monitor rzucać... :lol2:

Jakbyś zobaczył jakie śruby używają mechanicy u mnie w pracy, to rzucając taką, przebiłbyś się do sąsiada i jemu jeszcze monitor/TV rozj... :E

One same w sobie są anomalią :smiech:

Edytowane przez PaVLo
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, PaVLo napisał(a):

Jakbyś zobaczył jakie śruby używają mechanicy u mnie w pracy, to rzucając taką, przebiłbyś się do sąsiada i jemu jeszcze monitor/TV rozj... :E

One same w sobie są anomalią :smiech:

No to idąc tym tropem... Wielkie śruby, na wielkie anomalie - żeby się nie okazało, że w ekrany będziemy rzucać śrubami większymi, niż te, których piszesz. :rotfl2:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dół z wapnem to za mało dla programistycznych świń ze srockstara. Po dziś dzień losowo pierdzi dźwięk w cutscenkach i mapa świata gry się przycina, tak samo jak menu pauzy. Sama gra działała za to normalnie i nie miałem już słynnego ERR_GFX_STATE. Każdy kto twierdzi, że z RDR2 było wszystko ok to chyba nie grał na premierę lub ma takie klapy fanbojskie na oczach, że nie ma sensu brać takiej opinii pod uwagę pisząc najdelikatniej jak tylko mogę.

 

Ten port to nadal "smrut i brut".

 

Co do Stalkera 2 to owszem, mam obawy bo znam GSC i stare stalkery, z którymi byłem od ich premier. Mam tylko nadzieję, że nie będzie aż tak źle jak kiedyś bo w sumie robi to nowa ekipa, a nie stare GSC. Dodatkowo to nie X-Ray tylko Unreal 5 co z automatu gasi w zarodku najgłupsze błędy poprzednich części.

Edytowane przez caleb59
  • Haha 1
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, caleb59 napisał(a):

Każdy kto twierdzi, że z RDR2 było wszystko ok to chyba nie grał na premierę lub ma takie klapy fanbojskie na oczach, że nie ma sensu brać takiej opinii pod uwagę pisząc najdelikatniej jak tylko mogę.

 

Sam miałem z RDR2 niedługo po premierze na PC problemy, głównie w postaci wywalania do pulpitu. Tak bardzo wówczas chwalony port GTA5 na PC moim zdaniem też wcale taki super nie był, zwłaszcza pod kątem optymalizacji.

Edytowane przez LionCFS
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...