Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
17 minut temu, cyborg napisał(a):

jak ustawic by w kazdej grze nie przekraczalo 165fps beez wlaczania synchronizacji pionowej lub freesync bo daja opoznienie a gram w fps

NVidia ma opcje Max Frame Rate w NVidia App.

Opublikowano (edytowane)

Tak na emule było sporo fejków w przypadku filmów, ale akurat przy ściągniętym kawałku dało się wcześniej odtworzyć czy na pewno to jest to. Ale w przypadku archiwów czy exe to już nie bardzo :E

W tamtych czasach modne też wrzucanie plików na pewne serwery pocztowe, które przyjmowały duże pliki :E

Edytowane przez sideband
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 11.03.2025 o 14:55, Stjepan napisał(a):

1741581512_mtmzga_600.jpg

Kazaa, głównie grałem, to robiło straszne legi, wiec pobierało sie mało. Ale kiedys pliki były małe 500-700Mb a duże to były 1-2GB, internet 64kb 512kilobitów czyli 0.5Mbit, pobranie jakiegos pliku trwało tydzień czasami dwa tygodnie szlo 0.2kb w porywach 1kb ;)  Łącze było zawrotnie szybkie jak na tamte czasy. Obecnie w telefonie jak Ci sie lejek włączy np na 1Mbit to jest szybciej.

Treść sie nie zmieniła, zmieniło sie rozudowanie szyfrowanie, wiekszy interfejs wiecej info, masa duzo wazacych reklam. Dlatego nawet 10Mbit obecnie jest niezbyt szybkie do przegladania neta

Edytowane przez maxmaster027
Opublikowano
9 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ta laska, albo jest wtyką Trumpa & Putina, albo ma jakiegoś turbo ustawionego męża, który wymusił na wszystkich devach świata nakaz jej zatrudniania (Boska Florence?) ;) , bo kurde... nie ma gry bez niej. :)
 


 

Mam pierwsza czesc z Epica, ale jakos nie moge zaczac. Troche nudne mi sie te bieganie wydaje.

Opublikowano (edytowane)

uuuu...

 

Już gościa nie ma. Nie istnieje. BOGOM z DF się nie wolno przeciwstawić. Zjedzą go. 

(nie znam gościa, drugi raz widzę jak gada z sensem)

 

A apropo. John Linneman co jakiś czas ma przebłyski, gdzie jest... zaskoczony tym co daje starsze podejście.

A to chwali kolorystykę, a to ostrość, a to obraz w ruchu.

Ostatnio grał w Sonica bez TAA, za to w 4K i MSAA i powiedział coś stylu "znacie mnie, TAA jest super tam, gdzie pozwala na wspaniałe rzeczy, ale chyba coś utraciliśmy. Ta ostrość.. wow"

 

Ale i tak jak zwykle wróci do "nurtu". Nawet Alex czasem ma przebłyski czegoś normalnego. Ale tego Ridża to po prostu nie daję rady słuchać, a jeszcze to jego bufoniarstwo i wyśmiewanie innych opinii na temat obrazu (do kamery się wyśmiewa z własnych DF supporterów i nie raz wyśmiewał i lekceważył argumenty innych)

Faktycznie. Też widzę DF jako kanał obecnie sumarycznie robiący więcej szkody niż pożytku.  Ridż to chyba szef, i widać po jego zachowaniu, że gry go dawno przestały interesować i DF na YT to dla niego tylko i wyłącznie biznes. 

Edytowane przez VRman
Opublikowano

 

O pięknych zwiastunach gier Thorgal i Nocny wędrowiec pisały media na całym świecie. W polskiej branży zaskoczeniem było, że firma bez dorobku zapowiada dwa tytuły o wielkim rozmachu, oparte na znanych markach. Dziś produkcja przynajmniej jednej z tych gier stoi pod znakiem zapytania, a do CD-Action zgłosiły się osoby, opowiadające o fatalnych decyzjach i warunkach ciągnących się aż od 2019 roku

 

 

https://cdaction.pl/publicystyka/mieli-stworzyc-konkurencje-dla-wiedzmina-4-nie-powstalo-nic-szokujaca-historia-tworcow-gier-thorgal?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3VfUwNiUJ5BFk5X4N0h0DmtisFjD66ZXfcYvNwQRh_oF_jRxTsBHCutfQ_aem_QljPUhDjqA9PuRhlSgzguA

 

Opublikowano
@hubio Oto szybkie podsumowanie informacji:

1. **SimRail (odwzorowanie całej Polski)**:
Na ten moment nie ma oficjalnych informacji o planach na pełne odwzorowanie całej Polski. Aktualnie gra posiada około 500 km tras na podstawie prawdziwych linii kolejowych. Gracze zgłaszają jednak duże zainteresowanie rozbudową sieci tras, więc może w przyszłości taka opcja będzie brana przez twórców pod uwagę.

2. **OMSI 3**:
Brak oficjalnych informacji o OMSI 3. Niestety, wygląda na to, że twórcy oryginalnego OMSI zakończyli swoją współpracę wiele lat temu. Marcel Khunt, jeden ze współautorów serii OMSI, stworzył nowy projekt o nazwie „LOTUS Simulator”, ale to nie jest bezpośrednie następstwo OMSI. Za nowego potencjalnego "duchowego następcę" można uznać grę „The Bus”.

3. **Gra podobna do ETS2/ATS w Afryce, Azji lub Indiach**:
Obecnie nie ma żadnych informacji o projektach gier podobnych do ETS2 lub ATS, które miałyby obejmować Afrykę, Azję lub Indie. Wygląda na to, że na razie to tylko nasze marzenia o egzotycznych trasach ciężarówek i spekulacje fanów.

Chyba pozostaje nam tylko cierpliwie zaczekać albo niejako "zalebtować" deweloperów dobrym memem na forum, żeby przyspieszyć ich działania! 😄

gpt-4.5-preview-2025-02-27

  • Thanks 1
Opublikowano

Tak patrząc na premiery na 2025 to trzeba powoli szykować budżet. W sumie od dawna jestem z grami 2-3 lata do tyłu, ale tym razem GTA 6 i nowego BF na pewno będę chciał kupić, to samo z Mafią. Pewnie koło tysiaka się zakręci. Żeby jeszcze czas na granie można było nabyć. Szykuje się świetny rok :D 

Opublikowano (edytowane)

Apropo Digital Foundry jeszcze

Patrzcie na to:

 

 

Look at this shadow. It's pixel sharp. Perfect precission. 

 

I tak sobie gada i gada, same zachwyty.

Tymczasem nawet bez zwalniania w tym momencie gdy wygłasza swoje zachwyty, zauważyłem potężny ghosting i noise jak cień musi się dynamicznie poruszać. (filmik wyżej to timestamp, więc wystarczy kliknąć żeby skoczyć do momentu o którym mówię)

 

Po zwolnieniu do 0,25x nawet na monitorach VA chyba będzie to widać. 

 

Tym się różnią kanały DF od HU. HU potrafiło pokazać problemy z RT/PT. DF tylko się po nich prześlizguje, zawsze pozostając w nastrojach "super, wow, wspaniałość, cudo!"

 

W ogóle sam pomysł - granie z FG w grze sprzed 21. :E

 

 

Można było zrobić remake wyglądający o podobną przepaść lepiej, ale przy 200fps bez FG.

Weźmy na przykład to wirujące ostrze, gdzie John porównuje DLSS CNN i z Transformerem. Przecież to można zrobić bez RT/PT bo się porusza zawsze tak samo, więc poza światłem od zombie, wyglądałoby to dokładnie tak samo albo i nawet lepiej. 

Podobnie assety z większą ilością geometri i tekstury pod karty np. 8GB zamiat pod karty z 128MB jak w oryginale. 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

Dalej nie ma następcy, który rozwinąłby pomysły z jedynki + dodatków :(  Jedyny mod tutaj to raczej tylko zoom.
Ah, pięknie się to ogląda, ale wiem co się dzieje i dlaczego, bo jeszcze 2 lata temu próbowałem dobić do kompetytywnego poziomu jedną frakcją.
Przez W40k nie mogą zrobić tego opensource i remaster / remake pewnie też za dużo kosztowałby, przez licencję oraz stary stan lore.

 

 

 

Jakby ktoś chciał bardzo stary wywiad z twórcami z 2005r:
https://www.ign.com/articles/2005/01/07/warhammer-40000-dawn-of-war-wrap-report

Edytowane przez musichunter1x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...