Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, kanon7 napisał(a):

PS5 (ogólnie konsole) dobrze skalują obraz z np. 1440p/1200p/1600p na TV4k.
Jeżeli puszczę grę np. GOW Ragnarok z laptopa (natywna rozdzielczość gry 2560x1600) HDMI na TV, to jakość obrazu będzie porównywalna do tej z PS5? Czy jakość skalowania gry laptop -> TV będzie wyglądać gorzej?

Często gęsto, piszą gracze że grają na TV, obrazem puszczonym kablem z PC - ale jak to jest z tym skalowaniem obrazu; jego jakością na TV? w porównaniu do konsoli?

TV nie obsluguja zazwyczaj takiej rozdzielczosci co napisales. Jesli juz to 1080p, 1440p i 4k.

Skalowanie w TV zazwyczaj slabiej wypada od konsoli.  Jak twoj laptop obsluguje dlss lub fsr to juz lepiej z nim grac w wyzszej rozdzielczosci.

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gramy sobie w pracy w Among Us w 6-8 osób ale zaczyna nam się gierka nudzić. Szukam czegoś podobnego - lokalny multi gdzie każdy ma jakąś rolę do wykonania i gra jest mocno interaktywna, no generalnie coś podobnego do Amonga. Ktoś coś by polecił pod takie wymagania?

Opublikowano (edytowane)

Społeczność obstawia że na 99% jutro zobaczymy coś odnośnie Hollow Knight: Silksong. Ah, szkoda że nie ma zakładów, dałbym przeciw dla takiej sił przebicia. :E 
Ostatnio coś tam aktualizowano na steam, w tym dodano grafikę z gry, która ma się pojawiać przy "currently played" lub coś tam oraz zaktualizowano copyright z 2019 do 2025r itd.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 2
Opublikowano
12 godzin temu, bleidd napisał(a):

Gramy sobie w pracy w Among Us w 6-8 osób ale zaczyna nam się gierka nudzić. Szukam czegoś podobnego - lokalny multi gdzie każdy ma jakąś rolę do wykonania i gra jest mocno interaktywna, no generalnie coś podobnego do Amonga. Ktoś coś by polecił pod takie wymagania?

 

10 godzin temu, musichunter1x napisał(a):

Społeczność obstawia że na 99% jutro zobaczymy coś odnośnie Hollow Knight: Silksong. Ah, szkoda że nie ma zakładów, dałbym przeciw dla takiej sił przebicia. :E 
Ostatnio coś tam aktualizowano na steam, w tym dodano grafikę z gry, która ma się pojawiać przy "currently played" lub coś tam oraz zaktualizowano copyright z 2019 do 2025r itd.

d8477b43831bf117a0e3c975604fdb43.jpg

 

 

Opublikowano
W dniu 26.03.2025 o 20:54, bleidd napisał(a):

Gramy sobie w pracy w Among Us w 6-8 osób ale zaczyna nam się gierka nudzić. Szukam czegoś podobnego - lokalny multi gdzie każdy ma jakąś rolę do wykonania i gra jest mocno interaktywna, no generalnie coś podobnego do Amonga. Ktoś coś by polecił pod takie wymagania?

Nie jest podobne do Amonga ale spróbujcie sobie Armagetrona 😁 

Opublikowano (edytowane)

teoria:

To świetnie, że Unreal Engine jest za darmo dla mniejszych developerów! Będzie mnóstwo wspaniałych gier od mniejszych twórców!

 

praktyka:

 

 

Unreal Engine powinien być zakazany dla dobra ludzkości. To jest kupa gówna, którą potrafią naprawić tylko ludzie z kwalifikacjami i tak na tyle wysokimi, że jakby chcieli to mogliby stworzyć swoje silniki. Małe studia nie mają do tego albo umiejętności programistów, albo kasy.  Duże mają graczy w dupie, bo nie dla nich robią gry, tylko dla akcjonariuszy i wyników na giełdzie.

 

 

Przy filmiku z AC:S i Kingdom Come 2, gość nawet mówi, że wspaniale jest widzieć stabilny framerate, bo to jest prawie niespotykane w grach na Unreal Engine. Tak. Nawet strasznie spaprany silnik w AC:Shadows jest lepszy. Może i na sprzęcie high-end nie potrafi utrzymać 60fps w 1080p, ale za to nie ma stutteru. 

 

Ta gra z filmiku wyżej to ogólnie fajny symbol obecnego stanu branży. Silnik to raz. Wygląd postaci to dwa.

Podwójny image.png.942ef2ce99113551ad1f34b0ff39e838.pngimage.png.4f2bbc1740af8be59e45eca4b464a020.png

 

 

Jak już o stanie branży, to sprawdziłem jak stoją akcje Ubisoftu. Niestety trochę odbiło od premiery AC:S i nie spada. Rak najwyraźniej przeżyje wtopoterapię.

Edytowane przez VRman
  • Upvote 3
Opublikowano

Ta "gra" we wczesnym dostępnie wystartowała.

4 godziny temu, VRman napisał(a):

Jak już o stanie branży, to sprawdziłem jak stoją akcje Ubisoftu. Niestety trochę odbiło od premiery AC:S i nie spada. Rak najwyraźniej przeżyje wtopoterapię.

Trochę odbiło, trochę spadło. Co by nie było Tencent wpakował ponad miliard euro :E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...