Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, kanon7 napisał(a):

Z drugiej strony aż 28% sprzedanych gier to pudełka

W 2024 finansowym roku 24% względem 2023 gdzie było 30%.

 

Z roku na rok spada, a trzeba pamiętać, że przychody Sony nie pochodzą tylko i wyłącznie z gier.

 

 

Ale jeśli chodzi o gierki to cyfrówka dominuję totalnie w przychodach vs boxy. 2019 vs 2024 przychody z boxów 2 x mniejsze.

Sony-Reprot-960x540.jpg

 

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

Nowe, tańsze PlayStation 5 Digital Edition 825GB Japanese Only - w cenie 55 000 jenów (około 1303 zł) - sprzęt będzie działać wyłącznie na kontach PlayStation z ustawionym językiem japońskim oraz regionem Japonia. Zamówienia przedpremierowe ruszą 13 listopada. 
---------

To jak to jest? PS5 Digital za 2100 zł podnosimy ceny do 2300 zł, bo inflacja, cła i koszta do góry, a do Japonii da się za 1303 zł :E 

Opublikowano

Tak samo jest ze Switch 2 - w Japonii kosztuje coś około 1300 zł, a w Polsce dojeni jesteśmy na ponad 2 kawałki. Ten sam sprzęt, te same komponenty, a w różnych krajach ceny różnią się czasem o połowę. 

Opublikowano

Tak, też później po napisaniu w którymś niusie zobaczyłem ww. ceny, ale na bank gdzieś na ppe było 399 i może się sami (boty :E), machnęli i poprawili, inaczej bym nie pisał. Aż sam się zdziwiłem że w końcu coś by drgnęło z cenami.

Za tyle to niech sobie dalej trzymają :E. Digital na pewno już ten okrojony z 825GB.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe czy Sony coś dogada z Valve. Mogliby portować więcej gier, ale na sam SteamOS i może nawet GabeCube, jako premiery day1, a na resztę później przez optymalizację i Windows.

Do tego jakaś forma zakupów na dwie platformy... Przecież coś już eksperymentowali za czasów Portal 2.

 

Oh... Mogliby pozwolić na porty gier VR, bo może umowy wiążą Capcom w sprawie RE.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
Godzinę temu, musichunter1x napisał(a):

Ciekawe czy Sony coś dogada z Valve. Mogliby portować więcej gier, ale na sam SteamOS i może nawet GabeCube, jako premiery day1, a na resztę później przez optymalizację i Windows.

Do tego jakaś forma zakupów na dwie platformy... Przecież coś już eksperymentowali za czasów Portal 2.

 

Oh... Mogliby pozwolić na porty gier VR, bo może umowy wiążą Capcom w sprawie RE.

Ekhm  :E :E :E 

Sony przez ostatnie lata coraz śmielej przenosiło swoje największe marki na PC, teraz pojawiły się jednak nowe, dość zaskakujące plotki. Jez Corden - dziennikarz zwykle kojarzony z informacjami o Microsofcie - twierdzi, że usłyszał od „bardzo dobrego źródła”, iż PlayStation ma „prawdopodobnie wycofywać się” z agresywnej ekspansji na PC w przypadku swoich flagowych singlowych produkcji. W jego słowach pojawia się też doprecyzowanie: gry-usługi nadal mają wychodzić premierowo na PC, ale fabularne superprodukcje - mogą albo w ogóle nie trafić na platformę Valve, albo pojawić się tam dopiero po latach.

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, kanon7 napisał(a):

Ekhm  :E :E :E 

O to mi chodzi, mogą zostać na Steam OS. ;) 
Poza tym skoro Sony zarabia 30% na sprzedaży gier na konsole, to ciekawe czy można by dokupić "DLC", które umożliwiałoby grę na dwóch platformach. Kwestia dogadania z wydawcami i Valve, mógłby to być nawet ich abonament.

Ale z drugiej strony, ludzie kupowaliby gry na dzikich promocjach, nawet kluczykowniach i potem przenosili to na konsole. :E 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

Ja bym nigdy nie dawal exow na PC, sprzedaje sie ich niewiele, a konsola mialaby  wtedy wiekszy sens :D 

Wystarczy wydawać na Ps i Pc a olewać Xboxka a kasa by leciała strumieniami.

 

By płakali na początku ale nadal przewagę w odsprzedaniu płyt by mieli.

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

Ja ostatnio oddałem do naprawy 2 pady dualsense, trochu mnie to wyszło ale mam chociaż normalne analogi TMR i nie powinno być driftowania. U mnie dawno po gwarancji, po ok 2 latach złapała mnie ta przypadłość.

Co do oddania, to chyba rękojmia, wymiana pada za pada jak się da.

Opublikowano
10 godzin temu, kanon7 napisał(a):

8 miesięcy temu kupione PS5 Slim. Dzisiaj nagle Dual Sense zaczął bardzo mocno driftować - ściągać w lewo. 
1. Ile jest gwarancji na pada? 
2. Oddać na gwarancję (Sony), czy rękojmię (x-kom.pl) ? 

@x-kom  zgłoszenie rękojmi, czy pad zostanie wymieniony na nowy? Jak wygląda procedura? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...