skunRace 797 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 3 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a): Zaraz pyknie 100 stron komentarzy. Jak na slaba gre calkiem dobry wynik Dyskusja widzę podobna jak w temacie Dragon Age Veilguard po premierze, też ma prawie 100 stron. Najwięksi fani mówili, poczekajcie do weekendu, wtedy będzie największy peak Ta premiera skończy się takim samym "sukcesem" jak DA za kilka miesięcy. 1
Zas 287 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 4 godziny temu, Sheenek napisał(a): Czy ja wiem, zawsze bylo slabe Nigdy nie było AŻ TAK słabe. W ogóle zresztą nie nazwałbym go słabym, było poprawne, do tego zarzuty hardkorów kierowane pod adresem AI tak naprawdę mocno zahaczały o przyjęty model walki - na tej samej zasadzie AI w Batmanie należałoby nazwać idiotycznym. Przy skradaniu się reagowało jednak logicznie i poprawnie, margines błędu dla gracza był spory, ale nie absurdalny, nadal konieczna była uważność i myślenie. Tutaj natomiast widać wyraźny regres, skradanie nigdy nie było tak kuriozalne, a wrogowie tak ślepi. Jeśli tego nie dostrzegasz, to pokazuje tylko, jak podchodzisz do gier - może AC jest już serią tylko dla takiego targetu... szkoda, bo pomimo licznych jęków tych, czy owych, nawet ostatnie odsłony z kserokopiarki starały się jeszcze być czymś więcej. BTW - po nowym Far Cry, który ponoć powstaje, niczego innego niż upadek, i to nie tylko fabularny, też się nie spodziewam. Chyba, że Tencent po przejęciu UBI jeszcze zdąży z rewolucją (wtedy wyjdzie z tego chińskie pay to win... czyli w sumie jeden pies ) 1
Sheenek 330 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Nie wiem na ile to prawda ale z tego co Alex tlumaczyl po rozmowie z devami ubi to akurat te statyczne GI zajmuje okropnie duza ilosc miejsca na dysku. Nawet kilkaset GB. Samo to jest tez kolejna cegielka dlaczego isc w RT, poza oczywista jakoscia takiego rozwiazania. 2
Zas 287 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 3 godziny temu, zozolek napisał(a): Po prawie każdej premierze na giełdzie akcje każdej spółki lecą na pysk. Rynek wycenia przed, po wypuszczeniu jest wiadome że kolejny tytuł to kwestia 2,3,7 lat ? Wiec należałoby kapitał popchnąć dalej. Zwykle tak, ale tutaj ewakuacja kapitału ma miejsce od dawna, ktoś czekał z wyjściem do premiery by... zwiększyć straty? No nie, jeśli czekano, to w tym wypadku jednak na odbicie po dobrym info. Na razie odbicia nie widać....
RTX4090 358 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Wygląda nawet nawet. Ale wymagania ma duże. Chyba pierwszy assasyn co tak wolno powoli idzie do przodu.
lukadd 2 912 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 4 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a): Zaraz pyknie 100 stron komentarzy. Jak na slaba gre calkiem dobry wynik Ta gra prawdopodobnie zaważy o dalszym losie UBI, więc w pewnym sensie jest kultowa, albo UBI jakimś cudem się odbije, albo czeka ich bankructwo i przejęcie. Więc nie ma co się dziwić, że cały świat graczy i finansów dzisiaj przy premierze tej gry patrzy na UBI. Wyobraź sobie, że oni mają już po restrukturyzacji z ostatnich 2 lat gdzie zwolnili jakoś blisko 2k pracowników dalej ~18.5k pracowników, gdzie sam koszt ich utrzymania to ~750mln euro rocznie To studio jest na skroś przerośnięte, masa nietrafionych i nie udanych projektów gdzie kasa poszła w błoto, a sprzedaż nowych gier nie spełnia oczekiwań. Dalej mają zmniejszać liczbę pracowników i skupić się na głównych projektach, ale czy już nie jest za późno. 4 1
Sheenek 330 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca (edytowane) 9 minut temu, Zas napisał(a): Nigdy nie było AŻ TAK słabe. W ogóle zresztą nie nazwałbym go słabym, było poprawne, do tego zarzuty hardkorów kierowane pod adresem AI tak naprawdę mocno zahaczały o przyjęty model walki - na tej samej zasadzie AI w Batmanie należałoby nazwać idiotycznym. Przy skradaniu się reagowało jednak logicznie i poprawnie, margines błędu dla gracza był spory, ale nie absurdalny, nadal konieczna była uważność i myślenie. Tutaj natomiast widać wyraźny regres, skradanie nigdy nie było tak kuriozalne, a wrogowie tak ślepi. Jeśli tego nie dostrzegasz, to pokazuje tylko, jak podchodzisz do gier - może AC jest już serią tylko dla takiego targetu... szkoda, bo pomimo licznych jęków tych, czy owych, nawet ostatnie odsłony z kserokopiarki starały się jeszcze być czymś więcej. Gram na najwyzszym poziomie i wcale nie sa slepi. Jak juz mowilem, nie mam bezposredniego porownania bo w Valhale gralem na premiere. A ty w jaki sposob to przeanalizowales? Chetnie poslucham. Jak na poziom AC mi wystarczy. To przeciez nigdy nie byla typowa skradanka z wyzwaniem. Moze problem tkwi w twoich wlasnych oczekiwaniach i braku analizy materialu ktory Ubi dostarczal od 15 wydan. Edytowane 22 Marca przez Sheenek 1 1
musichunter1x 1 312 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca (edytowane) @JeRRyF3D@Sheenek Nie wiem czy widzieliście ten materiał co linkowałem, ale statyczne GI zapisane na dysku nie jest jedynym rozwiązaniem... Już mówiłem, sondy oświetleniowe były używane już w MGS:V oraz The Division, a technika jest rozwijana, choć najwidoczniej zapomniana i niepromowana. W UE 5 pewnie nawet nie jest dostępna. Bez RT i zapisywania na dysku: Unity 6 wydaje się rozwijać techniki oświetlenia bez RT. W linkach w opisie jest tyle spraw do rozpakowania, że kilka dni potrzeba by na obejrzenie tego i przetestowanie Dla mnie RT to graficzne lenistwo, a nie rozwój. Edytowane 22 Marca przez musichunter1x literówki 1 1
crush 3 575 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 19 minut temu, Sheenek napisał(a): Akurat sabotaz tez mi po glowie chodzil, bo az ciezko uwiezyc ze ktokolwiek to zatwierdzil az taki glupi jest. Aktywiści zatrudniają aktywistów. Poszukaj sobie konta na społecznościówkach ludzi od gier które obrały dziwne kierunki. 1
Dirian 669 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 20 minut temu, Phoenix. napisał(a): Nie płakał bo walka w Asasynie nawet nie ma podjazdu do walki i przyjemności tej z GOT i rozwoju postaci w kwesti umiejętności z walki to niebo a ziemia Co ty porównujesz 🤣 A do tego AI w asasynie jest tępe jak but. Walka z GoT jest super ale gdzieś tak do połowy rozgrywki. Później nuży niemiłosniernie, szczególnie jak się kroi ciągle tych samych mongołów w inaczej pomalowanej zbroi. Przecież tam w dalszej części gry nie ma praktycznie żadnych urozmaiceń gameplayu i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Ciekawe Co do AI to się zgadzam, jest głupkowate ale to chyba każdy kto grał w gry od Ubi doskonale wie. 24 minuty temu, Kadajo napisał(a): Jakby gra była by dobra to bys nie musial jej sobie dawkować tylko byś to szarpał jak reksio szynke Rok czasu ? Serio ? Gra musiałaby być wybitna żebym przy długości 50-60h+ przeszedł ją bez dawkowania, a takie gry wychodzą raz na x-lat. Bez robienia przerw jednym ciągiem przeszedłem chyba tylko Cyberpunka, Wiedźmina 3, RDR2 i Zelde BOTW jeśli chodzi o te dłuższe gry action-RPG. No i Soulsy, ale one aż takie długie nie były - Elden Ringa już musiałem dawkować (dłuższy + za dużo kopiuj-wklej). W Assassyny te nowe zawsza gram na raty i mi z tym dobrze. Chociaż w sumie przeszedłem tylko Origins całe, w Odyssey i Valhalli odpadłem po max 30h (ale mimo wszystko bawiłem sie dobrze do tego czasu - dalej mi się po prostu nie chciało ale co miałem zobaczyć z tych światów, to sobie zobaczyłem). Wspomniane wyżej Ghost of Tsushima też chyba z pół roku przechodziłem, bo druga połowa gry była już nużąca. Mam nadzieję, że Yotei będzie bardziej urozmaicone, może też trochę krótsze bo niepotrzebne wydłużanie gier to rak (tak, do Ubi też mam o to duże pretensje). 2
Reddzik 2 765 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 6 minut temu, RTX4090 napisał(a): Chyba pierwszy assasyn co tak wolno powoli idzie do przodu. Dziwny ten Assassin i ta skórka w ogóle nie pasuje.
Qrdello 826 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 1 minutę temu, Reddzik napisał(a): Dziwny ten Assassin i ta skórka w ogóle nie pasuje. Te skórki ze sklepu to zwykle były niewypały zamiast kilku pancerzy, ale takich naprawdę dopieszczonych - to walą dziesiątkami paździerza. 1
Sheenek 330 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 1 minutę temu, crush napisał(a): Aktywiści zatrudniają aktywistów. Poszukaj sobie konta na społecznościówkach ludzi od gier które obrały dziwne kierunki. Wierze na slowo, bo mi sie nie chce az tak bardzo w to zaglebiac. Moze jak by mi Ubi za to placil to co innego Dziwne tylko ze ktokolwiek dopuszcza aktywistow do decyzyjnosci, jakby nie bylo na samej gorze napewno sa ludzie ktorzy tylko chca liczyc pieniadze. I ze oni nie wylapali takich idiotow to szok.
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 5 minut temu, musichunter1x napisał(a): @JeRRyF3D@Sheenek Nie wiem czy widzieliście Interesujące. Thx! 1
Zas 287 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 1 godzinę temu, tgolik napisał(a): Przecież on ma tylko komórkę do pisania postów. No a w komórce?... są jeszcze jakieś bez OLED-ów? Szach i mat...
userKAMIL 856 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 27 minut temu, Roman_PCMR napisał(a): Zaraz pyknie 100 stron komentarzy. Jak na slaba gre calkiem dobry wynik Jedni grają i się dobrze bawią inni grają na YT i narzekają. 😜🥷 1 2 2
Sheenek 330 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Kazdy koneser to dobry krytyk (w swoim wlasnym mniemaniu)🤣
Zas 287 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 46 minut temu, Vulc napisał(a): Jak ktoś chce przez rok przechodzić jedną grę, to IMO tak naprawdę nie chce jej przechodzić. Rozumiem to rozwlec na dwa miesiące, bo gra przynudza, ale jeśli jakaś produkcja zmusza cię do takiego dawkowania, to jest po prostu nietrafiony zakup. Nie zgodzę się, sam kilka dużych gier potrafiłem z rok przechodzić - na zasadzie takiej, że miałem zajawkę przez miesiąc, potem przerwa, znowu miesiąc... To akurat może świadczyć i o tym, że gra to kasztan, i meczymy się, by ją przejść, bo kasa zapłacona, albo, że gra jest fajna i chcemy się w niej ciągle bawić, ale np. mamy też ochotę na coś innego albo nie mamy czasu. 2 1
Sheenek 330 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca (edytowane) 9 minut temu, userKAMIL napisał(a): Jedni grają i się dobrze bawią inni grają na YT i narzekają. 😜🥷 Moze to ta kompresja YT psuje wszystko🤣 A tak bez jaj to wiadomo ze jest tu na co marudzic, ubi tez samo sobie w stope strzelilo. Ale core gry pozostal ten sam wiec ja sam bawie sie dobrze jak i przy poprzednich czesciach. Wiadomo ze to dobry sredniak i tyle, GOTY to to nigdy nie bedzie. Edytowane 22 Marca przez Sheenek 1
Vulc 2 191 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 14 minut temu, userKAMIL napisał(a): Jedni grają i się dobrze bawią inni grają na YT i narzekają. 😜🥷 A jeszcze inni grają po prostu w coś innego, zamiast tracić czas na takie kasztany. Ty i te Twoje mądrości. Można z nich utworzyć tomik poezji. 7 minut temu, Zas napisał(a): Nie zgodzę się, sam kilka dużych gier potrafiłem z rok przechodzić - na zasadzie takiej, że miałem zajawkę przez miesiąc, potem przerwa, znowu miesiąc... To akurat może świadczyć i o tym, że gra to kasztan, i meczymy się, by ją przejść, bo kasa zapłacona, albo, że gra jest fajna i chcemy się w niej ciągle bawić, ale np. mamy też ochotę na coś innego albo nie mamy czasu. Rok to naprawdę długi okres, nawet jak na masywne produkcje. Trzeba mieć wyjątkowo mało czasu na granie, bo jeśli gra jest naprawdę dobra, będzie przyciągać do monitora, a nie od niego odciągać. Jeśli nie jest, ciśnienia nie będzie. Po prostu uważam, że najczęściej przyczyna takiego stanu rzeczy jest ta druga opcja. 1
tgolik 547 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Godzinę temu, Vulc napisał(a): Jak ktoś chce przez rok przechodzić jedną grę, to IMO tak naprawdę nie chce jej przechodzić. Rozumiem to rozwlec na dwa miesiące, bo gra przynudza, ale jeśli jakaś produkcja zmusza cię do takiego dawkowania, to jest po prostu nietrafiony zakup. Ja wiele gier przechodzę przez rok a nawet dłużej. W Valhalę gram od premiery, Cyberpunka ogrywałem przez 3,5 roku (co prawda 3 przejścia), podobnie Wiedźmin 3 a nawet Jedi Survivor (choć tutaj czekałem 3 miesiące na porządnego patcha.) Lubię grać w nawet 10 gier równocześnie, co daje wiele miesięcy na przejście dłuższych gier. 1
userKAMIL 856 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca @Vulc Ja nie odbieram telefonów od Ciebie. XD
Qrdello 826 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca 3 minuty temu, Vulc napisał(a): Rok to naprawdę długi okres, nawet jak na masywne produkcje. Trzeba mieć wyjątkowo mało czasu na granie, bo jeśli gra jest naprawdę dobra, będzie przyciągać do monitora, a nie od niego odciągać. Jeśli nie jest, ciśnienia nie będzie. Po prostu uważam, że najczęściej przyczyna takiego stanu rzeczy jest ta druga opcja. Z tym czasem to fakt... teraz w tygodniu mam może z 2-3h na grę, jak przyjdą matury w maju i wskoczę w egzaminy to 3 tyg od 7 do 20 jestem w pracy, włącznie z weekendami. Dość powiedzieć, że dzieci oglądam tylko na ekranie telefonu wtedy, a sprzęty to jeżeli już to mi materiały do pracy drukują a tak to łapią kurz później przychodzą wakacje, więc jest wyjazd do jednych dziadków, drugich dziadków - a na takie wojaże to zwykle zabieram combo ps5+lap, a w tym roku pojedzie zamiast lapka rogalik. I może dopiero wtedy znajdę chwilę na grę. Także, 2-3h w tygodniu x 52 tygodnie to faktycznie, ledwo jednego shadowsa dam rade skończyć 1
crush 3 575 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca (edytowane) 4 minuty temu, tgolik napisał(a): Ja wiele gier przechodzę przez rok a nawet dłużej. Za trudne? Jaki jest sens przechodzenia gry fabularnej przez rok? Jak wy po miesiącu przerwy zapomnicie połowę tego co się wydarzyło? W sumie te AC mają tak mierną fabułę, dialogi i postaci, że nie jest to istotne? 🤔 Edytowane 22 Marca przez crush
tgolik 547 Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca (edytowane) @crush Nie, za dużo czasu spędzam na czytaniu durnych komentarzy. Brakuje czasu na granie. Jeśli gram 5 godzin tygodniowo, to Wiesiek 3 to gra na minimum rok. Edytowane 22 Marca przez tgolik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się