Skocz do zawartości

Nintendo Switch 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przynajmniej przez moc konsoli dalej trzeba będzie skupiać się na dobrej rozgrywce, zamiast robić efekt wow samą grafiką i przerywnikami.
Ciekawe czy będą jakieś ambitniejsze porty starszy gier, dodające coś od siebie? Trochę odróżniłoby to ich od Steam Decka,

Te wypożyczanie pewnie działa na zasadzie steam i rodzinnego dzielenia się, ale jest bardziej ograniczone.
Za to wymóg połączenia się konsol lokalnie jest bardzo dobrym rozwiązaniem, dzięki temu ograniczy to nadużywanie. Mam nadzieję, że jest to jednorazowe dla tych 14 dni. Z drugiej strony, jak ma się siostrę lub brata w innym mieście...  :E 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
2 godziny temu, Isharoth napisał(a):

Teraz tylko pytanie czy to nie fejk :E 

 

EDIT: Jednak fejur jak tak czytam niżej :E 

Fejkiem śmierdziało na kilometr, ale jakąś fajną edycję specjalną w takim stylu chętnie bym przygarnął. 

 

Ponoć wedle przecieków do zamówień przedpremierowych mają dodawać "ekskluzywną monetę kolekcjonerską" :E 

 

https://insider-gaming.com/nintendo-switch-2-pre-order-plans/

 

Cytat

The documents also included details on a exclusive collectible coin for those who pre-order the console.

  • Haha 1
Opublikowano

Teraz nikt nie będzie mógł mówić, że grafika to pikseloza. Switch2 spokojnie ogarnie grafikę na poziomie np. The Last of Us 2, Uncharted 4, RDR2, Resident 3 Remake. Zwłaszcza, że będzie DLSS4.

 

A co do konsoli to mi podoba się ta podstawowa czarna. Ta z przecieku MP4 jest jak dla mnie totalnie pstrokata...paskudna.

Opublikowano (edytowane)

Tak sobie porównuję wielkość i mam pewne wątpliwości co do rozmiaru dwójki. Odnoszę wrażenie, że nie tylko straci ciut na mobilności, co również trochę na poręczności. Aczkolwiek to takie wrażenie jak na razie.

4428649-switch2sizecomparisonlarge.jpeg

Edytowane przez Pawelek6
Opublikowano (edytowane)

Switch już w oryginale stracił na mobilności, a przydałoby się coś we formacie PS VIta.
Baa, mogliby zrobić jakiś projekt retro współczesnego 2DSa / 3DSa, bo pomysł zamykanej konsoli wydaje się świetny. Skupiliby się na obsłudze gier do czasów gamecuba i z handheldów sprzed switcha, przez co wgryźliby się w rynek handheldów do emulacji.
Nowego 3DS kupiłbym nawet dziś za 600-900 zł, aby doświadczyć tego eksperymentu w oryginale... Byle był większy - nieco szerszy i z normalnym, drugim analogiem, choć nie wiem na ile byłby potrzebny.

Edit.
PSP GO 128mm x 69mm
3DS zamknięty 134mm x 74mm
New 3DS XL złożony 160mm x 93.5mm
telefon 6.5 cala moto g53 162mm x 74.7mm
PSP 170mm x 74mm 
PS Vita Slim 182mm x 83.5mm
Switch Lite 208mm x91mm
Switch OLED 242mm x 102mm
Switch 2 w szacunkach 270mm x 115mm
Steam Deck  298mm x 117mm
laptop 14 cali ~335mm x 230mm

Sam byłem ciekaw, jak to urosło. Switch 2 to prawie Steam Deck. Może TDP zauważalnie wzrośnie? Switch Lite na papierze ma 4w w czasie gry. 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano

No właśnie, dlatego Switch Lite jest wg mnie ciekawszy względem podstawowego modelu. Nieco mniejszy, bardziej poręczny i sztywniejsza konstrukcja, bo joysticki są na stałe. Ciekawi mnie, czy Nintendo wprowadzi również drugą generację w wersji Lite.

 

Zwykły Switch obsługuje gry z Nintendo 64 (i nie tylko). Trochę tego jest: KLIK i dodają co jakiś czas kolejne tytuły do listy. Może pokuszą się o krok dalej do GameCube. W sumie, można kupić konsolę, opłacić abonament i ma się spory zapas gier retro począwszy od NES-a.

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Pawelek6 napisał(a):

Zwykły Switch obsługuje gry z Nintendo 64 (i nie tylko). Trochę tego jest: KLIK i dodają co jakiś czas kolejne tytuły do listy. Może pokuszą się o krok dalej do GameCube.

Niby tak, ale do tak starych konsol wystarczy byle co, choć N64 jest bardziej wymagające od PS1 / PSP, ale byle telefon z 2 dużymi rdzeniami da radę.
Switch na GameCube jest raczej za słaby i potrzebowałby specjalnego programu lub ręcznego portowania. Gdyby przeportowali wszystkie klasyczne Resident Evil, w tym zapomniany Outbreak to kupiłbym Lite, choć po co gdy Steam Deck może odpalić każdego RE, w tym nowe.
Natomiast Switch 2 powinien emulować nawet Switcha, bez wstecznej, więc gamecube to już nie problem.
Jeśli dodadzą Physx w takim Arkham City to już mają jakąś przewagę nad SD.

W tej chwili nie potrzebuję jeszcze handhelda, ale jak nadrobię wymagające, ale stare gry to potem mogę sobie je zgłębiać na Switchu lub SD.
Miałem kiedyś Vitę i splatynowałem na niej Resoguna... Pluję sobie w brodę przez sprzedaż, a jak były tanie to miałem przejściowo nawet dwa, OLEDa i Slima :E 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
14 godzin temu, Isharoth napisał(a):

Rozmiar powinien być ok. Ja korzystam z Nitro Decka, który powiększa trochę jedynkę i nie wiem czy nawet nie jest wygodniej niż z joyconami.

Również korzystam z nitro decka I moim zdaniem jest dużo wygodniej. Konsola jest sztywna jak zwłoki a gałki są znacznie bardziej precyzyjne, w Splatoon gra się tak samo wygodnie jak na pro controllerze.  pierwszym akcesorium jakie kupię do sw2 będzie właśnie nitro deck, byle crkd nie kazało czekać na niego zbyt długo. 

Opublikowano

Ja akurat Nitro Decka wziąłem z konieczności. Coś mi się rozwaliło w moim pstryku i joycony potrafią odłączać się w losowych momentach, mimo że twardo trzymają się ramy konsoli. I to na pewno nie wina joyconów, bo specjalnie kupowałem nowe i było to samo. :( Dopiero na Nitro Decku dało się normalnie pograć. 

Opublikowano
1 minutę temu, Gonzo3211 napisał(a):

No właśnie, niech się najpierw okaże czy tutaj będzie w co grać :E 

Podatek od nowości, gry po 300 zł... 

Założę się, że będzie. Dużego Mario nie było od czasu Odyssey, Mario kart jeszcze dłużej. Idę o kafla, że obie te gry zadebiutują z konsolą lub niewiele później. Mario kart to gra na kilka lat a duże Mario spokojnie starczy na kilka miesięcy, ja chyba z pół roku zbierałem księżyce w Odyssey. 

Opublikowano

Jeśli konsola będzie normalnie dostępna i u nas nie oskalpują to myślę że nowym Mario mnie kupią. W końcu te gry są wyjątkowe.

+ ciekawe czy jakieś usprawnienia dla gier we wstecznej.

Obawiam się że będzie jedna duża gra, a reszta to zapychacze definitive edition po 300 zł i albo tylko łatki 60fps za ~50 zł. $ony już przetarło szlaki, dlatego tym bardziej ps5 mnie jakoś wcale nie obchodzi.

  • Upvote 1
Opublikowano
49 minut temu, Jaycob napisał(a):

devkity konsoli Nintendo Switch 2 nie obsługują wyjścia wideo w rozdzielczości 4K.

Ciekawe czy docelowa konsola będzie miała... IMO powinna, przy tej mocy i DLSS to spokojnie dałoby się grać, wiadomo może nie RDR2 ale lżejsze gierki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...