Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie 2.4 wolnossące powinno trafić do hybrydy Renault Espace/Rafale zamiast ich malutkiego 1.2T. Wtedy byłyby to samochody prawie idealne.

Z resztą Renault pokazało, że potrafi w hybrydy z wolnossącymi jednostkami w Dacii. Szczególnie ta w Bigsterze oparta o większy wolnossący silnik (1.8L) jest oszczędniejsza niż w Dusterze (1.6L).

Opublikowano (edytowane)

Za jakieś 2 lata będę szukał kolejnego auta i taki Outlander wchodziłby w rachubę, ale... tam nawet nie wejdą dwa e-bike'i na hak, ewentualnie przy wyjętych bateriach. Przyczepa kempingowa? Też słabo. Tu już pomijam, że trzeba mieć B+E albo B96, bo aktualnie przy każdym większym aucie łatwo przekracza się 3,5tony z przyczepą. 

 

W sumie jak DMC auta wynosi 2,6t i max DMC przyczepy z hamulcem to 1,6t, to chyba to liczyli w kierunku 4250kg :hmm:

Edytowane przez marko
Opublikowano
30 minut temu, marko napisał(a):

 W sumie jak DMC auta wynosi 2,6t i max DMC przyczepy z hamulcem to 1,6t, to chyba to liczyli w kierunku 4250kg :hmm:

kat. B - zespół pojazdów 4250kg gdzie auto 3500kg + przyczepa lekka 750kg

kat. B kod 96 - zespół pojazdów 4250kg gdzie przyczepa ma więcej jak 750kg

kat. B+E - zespół pojazdów 7000kg gdzie auto ma 3500kg i przyczepa 3500kg

 

Dodatkowo każdy zespół pojazdów powyżej 3500kg obowiązkowo etoll.

Opublikowano
6 godzin temu, trepek napisał(a):

Takie 2.4 wolnossące powinno trafić do hybrydy Renault Espace/Rafale zamiast ich malutkiego 1.2T. Wtedy byłyby to samochody prawie idealne.

Z resztą Renault pokazało, że potrafi w hybrydy z wolnossącymi jednostkami w Dacii. Szczególnie ta w Bigsterze oparta o większy wolnossący silnik (1.8L) jest oszczędniejsza niż w Dusterze (1.6L).

Szkoda tylko, że tani Bigster przestaje być taki tani z tym silnikiem.

Myślałem , że ten tańszy jak ma 140 kucy to chociaż też coś sensownego będzie a tam 1,2 litra 3 cylindry :E

Opublikowano
7 minut temu, michaelius33 napisał(a):

Szkoda tylko, że tani Bigster przestaje być taki tani z tym silnikiem.

Katalogowo 140 koła z praktycznie max wypasem, włącznie z namiotem i boxem dachowym. Konfigurowałem pod siebie i się mocno zdziwiłem bo cena fajna, a w salonie na pewno parę tysi do urwania.

Opublikowano

Bigster wyposażony pod korek za 131 tys: Bigster Journey

Jak za taki wóz i taki napęd cena bardzo dobra.

Ceny katalogowe to są ostatnio ceny wyjściowe, z których można mocno zejść (przez konkurencję z Chin). Daleko szukać, cena katalogowa Kugi, jaką zamówiłem to 241 tys, cena po upustach 186 tys. Zamawiałem w styczniu tego roku, w czasie gdzie "podobno" ceny miały iść w górę o 20% w stosunku do grudnia 2024 a w rzeczywistości w styczniu było taniej niż w grudniu bo w salonach hulał tylko wiatr :p 

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, marko napisał(a):

Za jakieś 2 lata będę szukał kolejnego auta i taki Outlander wchodziłby w rachubę, ale... tam nawet nie wejdą dwa e-bike'i na hak, ewentualnie przy wyjętych bateriach. Przyczepa kempingowa? Też słabo. Tu już pomijam, że trzeba mieć B+E albo B96, bo aktualnie przy każdym większym aucie łatwo przekracza się 3,5tony z przyczepą. 

 

W sumie jak DMC auta wynosi 2,6t i max DMC przyczepy z hamulcem to 1,6t, to chyba to liczyli w kierunku 4250kg :hmm:

Obadaj Rextona, ma 3,5t dmc dla przyczepy. Też można w wynajem i wcale drogo nie wychodzi ;) 

Coś na zasadzie leasing opcje też mają (leasing bez konieczności wykupu, praktycznie jak najem).

 

https://kgm-auto.pl/modele/rexton

 

 

Edytowane przez Petru23
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Renault Symbioz i Captur dostały hybrydę z Daci Bigster. IMHO bardzo dobry krok bo jest to udana i oszczędna konstrukcja (patrząc po testach Bigstera). Ciekawe, w Bigsterze ta jednostka ma 157KM a w Renault 160KM.

BTW.

Nowe Mistubishi Grandis też pewnie dostanie tą jednostkę.

 

BTW 2.

Ciekawe jaką hybrydę zaprezentuje VW w swoim najnowszych T-Rocu. Ma to być pierwsza pełna hybryda HEV oparta o 1.5 TSI.

Edytowane przez trepek
Opublikowano (edytowane)

Bigster jest serio spoko, brakuje tylko roletek na tylnich szybach to bylby mega rodzinnym samochodem.

 

Btw.

Chinska jakosc: 

IMG_0599.jpeg

 

Nawet nie trzeba szukać aby znaleźć więcej kwiatków:

image.thumb.png.01b6f279e83ee0bf155d2a3d85c0939d.png

Edytowane przez trepek
  • Haha 1
  • Sad 1
Opublikowano

Jak szukałem auta to dołączyłem na FB do grup o tych autach. Citroen C5 odpadł bo co drugi post był o awarii elektroniki albo zawieszenia. Na grupie Saab 9-3 były posty głównie jak podnieść moc i o odklejajacych się tylnych kloszach lamp.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, trepek napisał(a):

Bigster jest serio spoko, brakuje tylko roletek na tylnich szybach to bylby mega rodzinnym samochodem.

 

Btw.

Chinska jakosc: 

IMG_0599.jpeg

 

Nawet nie trzeba szukać aby znaleźć więcej kwiatków:

image.thumb.png.01b6f279e83ee0bf155d2a3d85c0939d.png

 

Miałem tak w Kudze, niekiedy szyby przednie same w dół szły na max bez możliwości zastopowania. Dopiero jak cała zeszła to ręcznie, trzymając cały czas przycisk można było zamknąć szyby. Działo się tak przy próbie domknięcia uchylonej przedniej szyby. 

Uwielbiałem to podczas np jazdy autostrada w zimie lub w deszczu 8:E

 

Edytowane przez Petru23
  • Haha 1
Opublikowano

to też obiektywnie trzeba podejść, bo ogolnie jak ktos jest zadowolony to siedzi cicho, a jak nie to narzeka. 

 

jak opinie w necie, prawie kazdy niezadowolony zostawia opinie, a pewnie 1 z 10 chwali. 

 

mi w mercedesie, czasami umiera lewa szyba i nie mozna jej podniesc ;) 3 razy moduł był wymieniany i 2 razy wiązka. 

Opublikowano
39 minut temu, Gang napisał(a):

to też obiektywnie trzeba podejść, bo ogolnie jak ktos jest zadowolony to siedzi cicho, a jak nie to narzeka. 

 

jak opinie w necie, prawie kazdy niezadowolony zostawia opinie, a pewnie 1 z 10 chwali. 

 

mi w mercedesie, czasami umiera lewa szyba i nie mozna jej podniesc ;) 3 razy moduł był wymieniany i 2 razy wiązka. 

A to pewnie styk w przycisku ;)

Opublikowano (edytowane)

No. Blaszka podtrzymująca klocki rysowała tarczę. Jak czytam co wyprawia się np. w nowych Passatach czy BMW, to jednak uznam tę blaszkę za drobiazg. Koledze 4 razy już wymieniali EGR :E

Edytowane przez marko
Opublikowano
16 minut temu, marko napisał(a):

Jak czytam co wyprawia się np. w nowych Passatach (…)

To teraz zagadka - jaki jest „nieoficjalny rekord świata” w ilości zapisanych błędów w sterownikach Passata B9? ;)

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...