Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, huudyy napisał(a):

@SylwesterI. @GordonLameman ogromna prośba - możecie sobie założyć własny temat z porównaniem bezpieczeństwa X-traila do Dustera i nie robić syfu chociaż tutaj? Blabla to był naprawdę fajny temat do pogadania o wszystkim, a nie do pieprzenia od 10 stron (!) komu lepiej auto wyhamuje...

 

 

Skończyłem jakiś czas temu, bo nie miało to sensu. Niektórzy ludzie po prostu muszą przywalić do innych z wymyślonego powodu. :) 

 

 

A z innej beczki, ściągnij Alfę z Niemiec mówili :E

image.thumb.png.352c1eb177ccf6115aacdfc654eee9e0.png

  • Haha 8
Opublikowano

AI potrafi uwzglednic przypadki losowe? czyli przestaja byc losowe, bo brak przewidywalnego zachowania, to wlasnie losowosc, szczegolnie w przypadku czlowieka. chyba przeceniasz mozliwosci AI. nie wszystko da sie "policzyc" , a AI nadal opiera sie na algorytmach  "policzalnych"

Opublikowano

Ładny śmietnik na x stron...

 

@GordonLameman co do kombiaków no szkoda ale...klienci sami zadecydowali. Mi się SUVy bardzo podobają ale zarazem jestem zdania, że kombi pod wieloma względami bardziej użyteczne. Na autostradzie niższa pozycja za kierownicą daje lepsze odczucie z jazdy, wkłądanie ciężkich i dużych rzeczy do kombi (zakładając brak progu załadunkowego) to jednak łatwiejsza sprawa niż do SUVa. Mając kufer na dachu SUVem już nie wszędzie wjedziesz. 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, larry.bigl napisał(a):

 

@GordonLameman co do kombiaków no szkoda ale...klienci sami zadecydowali. Mi się SUVy bardzo podobają ale zarazem jestem zdania, że kombi pod wieloma względami bardziej użyteczne. Na autostradzie niższa pozycja za kierownicą daje lepsze odczucie z jazdy, wkłądanie ciężkich i dużych rzeczy do kombi (zakładając brak progu załadunkowego) to jednak łatwiejsza sprawa niż do SUVa. Mając kufer na dachu SUVem już nie wszędzie wjedziesz. 

No, decydują. Jestem ciekaw jak to wpłynie na duże niemieckie kombiaki - A6 Avant, 5 Touring czy E shooting brake. No i Superba :) 

 

Miałem do wyboru SUVa lub kombi, ale wziąłem SUVa bo mocno irytowało mnie, że inne suvy zasłaniają mi widok na przód, co utrudnia odpowiednio szybką reakcję i przewidywanie na drodze. Więc wziąłem SUVa i teraz ja zasłaniam innym :E 

 

Pod wieloma względami SUV jest bardzo wygodny. Obrywa się mu na pewno za aerodynamikę czołgu i faktem, że kufer na dachu wyklucza cię z parkingu podziemnego :) 

Edytowane przez GordonLameman
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, trepek napisał(a):

SUVy maja niezaprzeczalne zalety w sytuacjach naglych: IMG_1701.thumb.jpeg.98533a41bab65a8ba3889065efb2b279.jpeg

Mocno zwątpiłem na początku widząc zdjęcie czy nie o żonę i wygodną pozycję w kufrze chodzi :D :E dopiero po sekundach doszło do mnie że tam przewijanko a nie nadziewanko :E 

Edytowane przez larry.bigl
  • Haha 6
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

ta w lepszym upiera sie ze 130 i źle spakowane auto jest bezpieczniejsze 

Dlaczego twierdzisz, że auto spakowane zgodnie z homologacją producenta jest źle spakowane? 

 

To już ty jesteś bardziej niebezpieczny, bo jeździsz na kołach niehomologowanych.

 

Abstrahując ja się Tobie nie dziwię, że jeździsz 100kmh w trasie. Z prostego powodu: jak to mój wujek (właściciel takiego Dustera) powiedział: toporne auto nienadające się na trasę. Głośno, brak dynamiki i jakiejkolwiek stabilności na drodze. 

 

Więc tak, potrafię sobie wyobrazić, dlaczego nie akceptujesz, że ktoś większy może szybciej i będzie czuł się bezpiecznie. 

 

Nie jest to uszczypliwość z mojej strony. Duster to spoko auto, ale nie na trasy. 

Edytowane przez marko
Opublikowano
12 minut temu, galakty napisał(a):

ale do miasta czy wokół komina to SUV jednak praktyczniejszy. Więcej widać, wygodniej wsiadać/wysiadać, krawężniki niestraszne. 

ja bym bardziej powiedział, że dla kobiet :E do tej pory pamiętam minę ojca, jak matka załatwiła drugą oponę w miesiąc od podjeżdżania pod krawężnik. Zachciało się niskiego profilu :E 

Opublikowano
Godzinę temu, GordonLameman napisał(a):

Spieszcie się kochać duże kombi, już niedługo może ich w ogóle nie być:

 

https://autogaleria.pl/volvo-v90-mowi-adjo-ta-marka-slynie-z-takich-samochodow-a-niebawem-moze-ich-nie-miec
 

 

Szkoda...suvy mnie nigdy do siebie nie przekonały i zawsze mówiłem każdemu, że kupię tylko wtedy gdy nie będę miał innej opcji. No i wychodzi na to że faktycznie się to spełni kiedyś 😆

Opublikowano
10 minut temu, Krzysiak napisał(a):

że kupię tylko wtedy gdy nie będę miał innej opcji. No i wychodzi na to że faktycznie się to spełni kiedyś 😆

teście po latach jeżdżenia kompaktami mają teraz oboje SUVy z jednej prostej przyczyny - w pewnym wieku człowiekowi już nie chce się schylać wsiadając do auta :E 

  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, huudyy napisał(a):

teście po latach jeżdżenia kompaktami mają teraz oboje SUVy z jednej prostej przyczyny - w pewnym wieku człowiekowi już nie chce się schylać wsiadając do auta :E 

Ojciec nigdy się nie złamał i ma nadal sedana...ma, bo nie jeździ...bo nie wsiądzie z powodu nóg 😅😆😂

 

U mnie właśnie to też jest jedną z opcji przy której będę musiał kupić coś wyższego. Dokąd nie muszę tylko kombi.

 

 

edit

Tak poważnie, to lepiej że nie jeździ i nie zmienia auta żeby jeździć, bo przy jego stanie zdrowia jeździć nie powinien...prawda taka że ostatnie kilka lat swej "kariery" zawodowej też jeździć nie powinien z tego powodu, a ciągał po całej europie 40ton. Mama ma prawko, ale odkąd je zrobiła 30 lat temu, tak nigdy nie siadła za kółko.

Edytowane przez Krzysiak
  • Haha 1
Opublikowano
7 godzin temu, huudyy napisał(a):

teście po latach jeżdżenia kompaktami mają teraz oboje SUVy z jednej prostej przyczyny - w pewnym wieku człowiekowi już nie chce się schylać wsiadając do auta :E 

Tja. SUV, rowery elektryczne... Zrobiliście ze mnie emeryta :P

 

Ale fajnie było ostatnio lecieć przez las, gdzie zdyszani kolarze nie mogli wyjechać pod górkę, a ja z dzieciakiem na sztywnym holu jak gdyby nigdy nic :E

Opublikowano

Dziś jechałem Fordem że wsi do wsi: 50 kmh, przez 10 minut. Po takiej jeździe chłodnica nawalała jeszcze z 5 minut. Odkręciłem korek od płynu chłodniczego i dużo powietrza wyleciało aż syczało. Wcześniej tego nie było. Wydaje mi się, że podczas stłuczki mogła się uszkodzić chłodnica albo jakaś rurka poluzować. Jak myślicie? 

Opublikowano
7 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

a w zbiorniczku wyrównawczym nie widać ile jest płynu ?

 

co to za model i rocznik ?

2014 MK3 Focus 1.6 TDCi. W zbiorniczku jest płyn. Dziś zaznaczyłem i zobaczę czy będzie ubywać. Ale ostatnio tam odkręciłem korek przed wyjazdem do Włoch i nie syknal ani trochę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • I ja się skusiłem czytając Wasze opinie tak chwalicie ale jeszcze nie grałem 😉
    • Teoretycznie żaden, bo to złącze nie nadaje się do niczego, skoro przy niższym poborze też jest pajacerka. W praktyce brać takie, gdzie piny nie cofają się w kostce i każda żyła jest w jakimś oplocie. Wtedy nie będą się tak grzać i luzować przy okazji.   Bawię się z tym od kilku dni i widzę, że tylko to może zminimalizować sytuacje fajerwerków. Czy istnieją takie, które się nie cofają? Nie wiem. Sam zamówiłem customa, bo nie ma kabli do mojego zasilacza a już tym bardziej kątowych. W ciemno innych producentów nie będę podłączał jak się okaże, że pinout w zasilaczu inny.   Na suprimie normalnie tego kabla używałem. Przy astralu dopiero zobaczyłem, że coś nie tak. Na stocku odpalając cyberpunka 5 diod na czerwono i skoki od 3 do 12A.  Przy UV do 400W trochę lepiej, ale dalej wystarczające skoki, żeby sobie mrugały.    Nie wróciłbym już do karty bez monitorowania 
    • Czekałem na to i teraz na spokojnie będę mógł sobie ograć pełny prodókt i w niższej cenie 😁👍    
    • https://www.purepc.pl/nvidia-dostawy-pakiety-aib-pamiec-vram-kryzys-karty-graficzne "NVIDIA całkowicie wycofuje się z dostarczania kości GDDR7 w pakietach AIB, czyli zestawów chipów GPU i pamięci VRAM dla partnerów odpowiedzialnych za produkcję kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Powodem jest to, że producenci pamięci: Samsung, Micron i SK hynix, nie są w stanie zaspokoić popytu na układy konsumenckie. Rosnące zamówienia na pamięć operacyjną dla rynku sztucznej inteligencji zapewniają im wyższą marżę i stabilniejszy dochód, przez co priorytety produkcyjne zostały przesunięte. Według informatora "Golden Pig" NVIDIA nakazała swoim partnerom samodzielne pozyskiwanie kości GDDR7 potrzebnych do produkcji kart graficznych."
    • Napisalem u mnie jest 2-4% po przesunieciu POWER LIMITU. I tak też było.  Bo to wczesniej sprawdzalem. Natomiast napisalem CI jak krowa na rowie ze sa GPU ktore dobijaja do 1.1V albo nawet wyzej i one potrzebuje wiecej PL i to jest dosc czeste w konstrukcjach chlodzonych woda albo w drozszych kartach typu Astral      Dałem Ci przyklad ze 5070Ti najczesciej dostanie 1-2%, ALE jak masz 8% (chociaz powątpiewam że po samym przesunieciu PL masz az 8% ale niech Ci bedzie)to oczywiscie SUPER najwidoczniej masz rdzen 1.07 lub 1.08V czyli max jaki sie moze trafic.  Masz zestawienie 5080 FE 8250pkt vs 5070Ti asus prime 6800pkt po OC i przesunieciu PL z 20% robi sie 30%. Bo tak reaguja na to GPU z wyższym napieciem rdzenia.  Skończ wreszcie bo sam to zaczales. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...