Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Macie jakiegoś magika od audio w Warszawie ? Bo do octavi 2, cchę wrzucić głośnika bose + wzmaczniacz z audi B6. W końcu to grupa VAG, liczę że taka podmiana będzie bezproblemowa.

Opublikowano
Dnia 31.10.2024 o 07:54, TheMr. napisał:

Jak wielosezonowe to Goodyear. Zimówki brałbym WinterContact TS. 
Trzeba jednak przygotować się na to że wielosezonowe opony będziesz musiał zmienić częściej. 

mam TS870P - naprawdę fajne zimówki z niskimi oporami toczenia.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Możecie polecić owiewki poza Heko? W przypadku mojej mazdy każda opinia sprowadza się do podpiłowania owiewki czego bym nie chciał.

 

Co do poruszonego wątku wielosezonowych opon to jako prowodyr całej dyskusji pozwolę sobie wtrącić...

Zakupiłem Yokohama BluEarth-4S AW21 w oparciu o opinie z m.in. pclab a później netu. W sklepie też wskazano, że to dobry wybór, nawet lepszy niż CC. I pytanie jako użytkownik CC i Quadraxer 2, czyli właśnie czołówki (top 4) ze swoich lat. Owszem, super ale przez pierwszy sezon. Później radykalna zmiana in minus. W wysokich temp bardzo szybko się zużywają. 

 

Opony kupiłem stacjonarnie, wskazując na nie konkretnie. Q mojemu zdziwieniu pochwalono wybór, twierdząc że lepszy niż właśnie CC. Cenę też negocjowałem do internetowej, także nie mieli interesu w sciemnianiu. Chyba...

 

 

Edytowane przez Petru23
Opublikowano

Jeśli chodzi o wielosezony, to polecam GY gen3. To, co prawda, moje pierwsze całoroczniaki (245/45 R18), ale przetestował je sobie uczciwie w ciągu 1,5 roku posiadania i mam pewność pewnej jazdy w każdej pogodzie.

 

W ojca aucie są założone wielosezony kumho (195/55 R16), ale dopiero od marca siedzą i w śniegu nie miały testu jako takiego, tylko raz w błocie pośniegowym się pokulały. Generalnie ojciec chwali, że lepiej się jeździ i ciszej, a że dużo nie jeździ, to premium sort nie musiał to być.

Opublikowano (edytowane)

Zmieniam teraz rodzicom koła w C5 Aircrossie, ori 3 letnia felga. Auto ma 35kkm więc te zimówki może 15kkm zrobione :E

 Po wyczyszczeniu wżery na całej powierzchni.

 

 

IMG_20241102_110243.jpg

Edytowane przez Katystopej
  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)

Pany jakie opinie ma ten benzynowy 1.3 163KM siedzący w Mercedesie? Chodzi mi o kwestię awaryjności. Pytam bo brachol ma na oku cła z 2021 roku z tą kosiarką 😁

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano

Przy obecnej motoryzacji, koncernowych molochach, jak największej unifikacji, braku poszanowania nawet do genezy danego modelu (patrz nowe Capri...) itp to już naprawdę mało co ma pierwotnego ducha marki 😉

 

Grunt, żeby jako tako znosiło upływ czasu i się nie rypało. 

Opublikowano

Ja ostatnio spędziłam sporo czasu na wyborze nowych zimówek - poprzednie kupiłam niby 2 czy 3 lata temu, ale w tym roku zmieniłam samochód i miałam (niestety) do dyspozycji tylko opony letnie i paskudne felgi 16", które moim zdaniem do obecnego wozidła nie pasują kompletnie (więc robię z nich koła zimowe, a wiosną pomyślę, co dalej) :E.

 

Kupiłam Bridgestone'y Blizzaki LM005, ktoś się może na ich temat wypowiedzieć? Wybór padł na taką markę, bo letnie miałam też właśnie od Bridgestone'a i jakoś wybór padł "naturalnie" :D.

Opublikowano
9 godzin temu, Krzysiak napisał(a):

Pany jakie opinie ma ten benzynowy 1.3 163KM siedzący w Mercedesie? Chodzi mi o kwestię awaryjności. Pytam bo brachol ma na oku cła z 2021 roku z tą kosiarką 😁

Kobita mojego kuzyna jeździ A klasą z tym silnikiem i powiem że sam byłem zaskoczony jak to się przyjemnie odpycha w tej budzie. Do tego jak już wyżej jeden z kolegów pisał całkiem ekonomiczny silniczek.

Opublikowano
13 godzin temu, zireael7 napisał(a):

Ja ostatnio spędziłam sporo czasu na wyborze nowych zimówek - poprzednie kupiłam niby 2 czy 3 lata temu, ale w tym roku zmieniłam samochód i miałam (niestety) do dyspozycji tylko opony letnie i paskudne felgi 16", które moim zdaniem do obecnego wozidła nie pasują kompletnie (więc robię z nich koła zimowe, a wiosną pomyślę, co dalej) :E.

 

Kupiłam Bridgestone'y Blizzaki LM005, ktoś się może na ich temat wypowiedzieć? Wybór padł na taką markę, bo letnie miałam też właśnie od Bridgestone'a i jakoś wybór padł "naturalnie" :D.

Jedna z najlepszych opon zimowych, w zeszłym roku zajęła pierwsze miejsce ex aequo z Miszelką Pilot Alpin 5 w teście porównawczym Tyre Reviews. Bardzo dobra przyczepność na suchym i mokrym, ale zatem pewnie zapłacisz za to szybszym zużyciem.

  • Upvote 1
Opublikowano
10 godzin temu, Fenrir_14 napisał(a):

Kobita mojego kuzyna jeździ A klasą z tym silnikiem i powiem że sam byłem zaskoczony jak to się przyjemnie odpycha w tej budzie. Do tego jak już wyżej jeden z kolegów pisał całkiem ekonomiczny silniczek.

Na gwarancji ekonomiczny, na rynku wtórnym już niekoniecznie ;) 

Opublikowano

Wczoraj kuzyn zrobił mi challange w kwestii zakupienia drugiego pierdka do miasta. Mówi, że stopa/czas zwrotu bezsensu na inwestycje. Clio V to tak do 40k trzeba liczyć. Różnica w spalaniu/koszcie na 100km to ok 65-80zl za diesel w mieście obecny vs 20-25zl za Clio w gazie. Różnica między 40-65pln. Miesięcznie po mieście robimy ok 500-700km. Czyli między 200-455 na paliwo mniej wyjdzie. Rocznie 2400-5400 na paliwie mniej. Czyli no w najlepszym przypadku 7-8 lat żeby różnica w paliwie się zwróciła. Lol. Gdyby uwzględnić potencjalnie drogie naprawy diesla starego to stopa czas zwrotu spada. Dochodzi jedynie kwestia wygody przy dwóch autach.

Opublikowano
W dniu 2.11.2024 o 00:03, KiloKush napisał(a):

 

Przebieg 142 000 km.

Nie ma to jak zrobić remont za 52 tys zł i sprzedawać po 3 miesiącach samochodów za 60 tys. Ewidentnie coś grubo nie poszło po tym remoncie i samochód ma problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...