Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Whisky u mnie więcej nie trza, bo mam pewnie z 20 butelek (w tym kilka pełnoletnich!), ale Gin by się przydał :E 

Dopiero grudzień a Ty już prawie na grilla gotowy :doping:

2 godziny temu, galakty napisał(a):

A elektryka i inne ustrojstwa? Stabilne jakoś specjalnie to to nie jest.

Poza tym który to zwykły Talisman? Wszystkie mają TCe, nie wiem czy bym diesla nie wolał w tym przypadku. 

No w Talisman możesz mieć duży wypas typu regulowane zawieszenie, 4control, masaże w fotelu. Wiadomo, że jak masz takie rzeczy to więcej może się popsuć. Ale jakoś bazowy diesel w manualu bez adaptacyjnego zwieszenia? 

2 godziny temu, trepek napisał(a):

Bardziej to już wydziwianie spowodowane szukaniem złotego gralla oraz hipotetyzowanie co się może w danym samochodzie zepsuć.

Są samochody podwyższonego ryzyka, których się unika, i tyle.

Reszta hula po drogach.

No nie do końca. Nawet statystyki to pokazują. Mój sąsiad robił skrzynie automat w Kia Cee'd, zwykłe auto, 8 koła koszt. Znajomemu w Hyundai padł elektryczny ręczny - 5 koła naprawa. Jak masz ręczny na lince to za 2 tysiące wymieniasz tarcze, klocki, linki i oba zaciski z tyłu. I masz pewność, że Co ręczny nie padnie przez kolejne 10 lat.

Edytowane przez KiloKush
  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, galakty napisał(a):

Gin to tylko Seagrams, fujka ten Bombay :E 

Ja tam wszystkie lubię. Normalnie to Lubuski + Tonic, do tego jakiś cytrus od pomarańczy po grejpfruta i jest ok :D Ten Bombay wyszedł z 60 zł to wziąłem :D Promka chyba daleko aktywna jak coś. Gentelman za 80 zł wychodzi. 

Opublikowano
3 godziny temu, KiloKush napisał(a):

Mój sąsiad robił skrzynie automat w Kia Cee'd, zwykłe auto, 8 koła koszt.

Czy 1.4 T-GDI czy wypasiony Proceed, zrobisz remont albo ktoś przed Tobą albo po Tobie :E DCT już tak mają. 

  • Haha 1
Opublikowano
9 godzin temu, trepek napisał(a):

Hybrydowy Yaris III Gen z końcówki produkcji. Wolnossące 4 cyl 1.5 z pośrednim wtryskiem paliwa, bez GPFa i innych cudów. Średnio spala ok 4-4.5l.

Orientujesz się jak to jest w Yaris IV gen HYBRID? (też pośredni wtrysk i brak GPF, czy może już skazili tą prostotę?)

Opublikowano
28 minut temu, Kyle napisał(a):

Orientujesz się jak to jest w Yaris IV gen HYBRID? (też pośredni wtrysk i brak GPF, czy może już skazili tą prostotę?)

GPF jest. Nowe Yarisy mają silnik z rodziny M15A-FXE więc pewnie jest tam podwójny wtrysk, jak w 2.0 i 2.5.

Opublikowano
12 godzin temu, Katystopej napisał(a):

Co w tych skrzyniach pada? Mechatronika? 

Chyba sprzęgła, nie interesowałem się zbytnio ale fakt jest taki, że szybko padają i nawet przy 80k już potrafią mieć problemy. 

Do tego niezbyt mocne turbo się tam sprawa bo łatwo zrywa trakcję i występuje wheelhop (czyli tłucze jak cholera). Autowizja w którymś modelu to pokazywał, nie wiem czy nie Xceed. 

  • Upvote 1
Opublikowano

 Ibiza, 3k km przebiegu (ta od zawieszającego się "licznika"),  strzela lożysko górnego mocowania.  Perelka się trafila.

Zaczynają się sprzedawać silniczki wycieraczek (leci na nie woda i się przez to jarają - trzeba oslonić "gumą") do 508 - podobna przyjemność jak do C5 - okolo 1200-1300/szt (są dwa z przodu takie ananaski.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, bergercs napisał(a):

 Ibiza, 3k km przebiegu (ta od zawieszającego się "licznika"),  strzela lożysko górnego mocowania.  Perelka się trafila.

Zaczynają się sprzedawać silniczki wycieraczek (leci na nie woda i się przez to jarają - trzeba oslonić "gumą") do 508 - podobna przyjemność jak do C5 - okolo 1200-1300/szt (są dwa z przodu takie ananaski.

Tymczasem ludzie w VAGuScreenshot_2025-12-23-13-03-54-855_com.android.chrome-edit.thumb.jpg.8556a120bdaf2db0bdd562cb2f98931e.jpg

Edytowane przez KiloKush
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, galakty napisał(a):

Ta jakby chińskie SUVy się nie psuły i miały wszystko dopieszczone na start :E 

 

Dajcie im 4-5 lat to można będzie mieć jakąś opinię. 

Za 4-5 lat to 75% tych chińskich suvów(marek) już nie będzie na polskim rynku.

Edytowane przez Cappucino
  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, Cappucino napisał(a):

Za 4-5 lat to 75% tych chińskich suvów(marek) już nie będzie na polskim rynku.Niektórzy dopiero wtedy zrozumieją jak wdupili.

No jak to, przecież gwarancję dają :hihot: 

 

Jak tak patrzę to chyba ten MG wydaje się najbardziej rozsądny, w miarę prosty i tani no i to nie jest taki 100% chińczyk mimo wszystko. Omody i Jaeco to dla mnie festiwal kiczu. 

Opublikowano
35 minut temu, galakty napisał(a):

Ta jakby chińskie SUVy się nie psuły i miały wszystko dopieszczone na start :E 

 

Dajcie im 4-5 lat to można będzie mieć jakąś opinię. 

To wiadomo.

27 minut temu, Cappucino napisał(a):

Za 4-5 lat to 75% tych chińskich suvów już nie będzie na polskim rynku.Niektórzy dopiero wtedy zrozumieją jak wdupili.

Ja liczę, że za 7 letnie używki Chińczyków będzie się płacić 30k. Kupujesz i zwiedzasz na amen hehe

Opublikowano
12 minut temu, Cappucino napisał(a):

Za 4-5 lat to 75% tych chińskich suvów(marek) już nie będzie na polskim rynku.

beda inne. z inna nazwa , z tym samy napedem/osprzetem i softem, bo na pewno nie beda to juz produkty "zachodnie" ;)

wiec spokojna twoja rozczochrana, oni dopiero sie rozpedzaja :E

 

https://autokult.pl/wszystkie-chinskie-marki-obecne-w-polsce-nie-spodziewalem-sie-ze-jest-ich-az-tyle,7216439397862048a

 

 

 

Opublikowano
30 minut temu, galakty napisał(a):

Taaaaa jasne.

Telefonów też było mnóstw, ktoś pamięta Meizu? 

uwazasz, ze produkcja telefonu, to  jest to samo co produkcja auta? no z taka retoryka, trudno polemizowac . podejrzewam, ze np. VW tez ma tutaj odmienne zdanie na ten temat ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...