Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja myślę że ceny czarnego matu spreju skoczą podwójnie jak będą foty. Kryje nawet brud na aucie :D Tak samo dobrze sprzedaje się zmywacz do tarcz, świetnie czyści wszystkie zapocenia przed przeglądem :hihot:

  • Upvote 1
Opublikowano
43 minuty temu, Kyle napisał(a):

Niby argumentują to tym, że więcej tam jest do "przeglądania"

Niby czego więcej? Skrzynkę rozdzielczą sprawdzą? W hybrydach takiej nie ma, bo tył jest elektryczny :E 

Przeguby na tyle? No przecież i tak patrzą na tylny zawias od spodu. 

 

Tak jak napisałem, kretyni wymyślają takie z dupy przepisy żeby jeszcze więcej kasy zedrzeć, ludzie przez takie coś zamiast iść w bezpieczny napęd (tak, w deszczu czy na oblodzonej nawierzchni jest dużo bezpieczniejszy) 4x4 to zostaną z ośką.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Digger napisał(a):

Jak za klika lat, jak w końcu będzie to dokładne badanie spalin na przeglądach to sporo ludzi się zdziwi, jak się dowiedzą że w CEPIK zupełnie inna norma EURO się wylosowała niż rzeczywiście ma ich samochód :E 

To akurat bardzo łatwo wyprostować, przerabiałem temat przy 508 ze zmianą z 5 na 6. Tyle że trzeba sobie sprawdzić co się wylosowało :E 

@Katystopej najczęściej wystarczy puścić rolki osobno na każde koło a nie oś, przy bardzo opornych 4x4 są przystawki z rolkami na które się wjeżdża niehamowaną osią. Też uważam, że jest to debilizm.

 

 

Edit oczywiście pomijam tu 4x4 przy których nie trzeba nic kombinować.

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano
Godzinę temu, Krzysiak napisał(a):

To akurat bardzo łatwo wyprostować, przerabiałem temat przy 508 ze zmianą z 5 na 6

Trzeba mieć chyba jakiś papierek od producenta samochodu?

U mnie też w jednym aucie norma źle się wylosowała, zamiast erło 3 jest 4.

Opublikowano
12 minut temu, Digger napisał(a):

Trzeba mieć chyba jakiś papierek od producenta samochodu?

U mnie też w jednym aucie norma źle się wylosowała, zamiast erło 3 jest 4.

No to akurat na plus w świetle sct :E gorzej w drugą stronę, mieć w papierach 5 a w cepik 4 i od stycznia w Krakowie się zdziwić :E

 

Opublikowano
W dniu 26.12.2025 o 14:59, Kyle napisał(a):

Napisz coś więcej o tym aucie.

Jakby co to nawiązuję do Yaris Cross hybrid.

 

Generalnie autko fajne, bogate wyposażenie mi się trafiło, aktywny tempomat, pełno asystentów, przyjemnie się tym jeździ. Dla mnie zdecydowanie za małe, za fotelem kierowcy walizka kabinowa nie wchodzi xD 

Dziury ładnie wybiera, zawieszenie na duży plus jak na tak małe autko. 

Osiągi nawet spoko, wersja 115 KM daje radę, po mieście spod świateł można niejednego zaskoczyć. Eską 120-130 km/h też spoko się jedzie, nie ma wstydu. 

 

Niestety jednostka napędowa dobra dla Ubera albo spokojnego kierowcy co jeździ naprawdę powoli, chociaż i tak nawet wtedy potrafi irytować. Czemu? Już wymieniam:

  • WYJE. Praktycznie cały czas. Nawet jadąc jednostajnie na tempomacie 60 km/h wyje. Stawiam że ładuje baterię bo podnosi obroty naprawdę mocno. Po chwili obroty spadają albo włącza się EV, po pewnym czasie znowu wyje. 
  • BRAK wyciszenia. Mój diesel z 2007 roku jest tak samo głośny, może nawet cichszy. Słychać silnik, słychać opony,  słychać wiatr, słychać auta jadące na pasie obok.
  • SZARPIE. Moment załączenia spalinówki wyraźnie czuć, zwłoki nie ma dużej i niejeden automat stopniowy jest wolniejszy, ale potrafi szarpnąć (również przy wyłączaniu). 
  • WIBRUJE. Myślałem że taka benzynowa jednostka to będzie przyjemna, a tu czuć wibracje podczas pracy. Stawiam na zbyt twarde poduszki silnika. 
  • Wnętrze oceniam tak na 50/50... Z jednej strony dźwignie i przyciski na kierownicy pokryte miłym gumowatym materiałem, z drugiej cała deska plastikowa jak diabli. 
  • Układ kierowniczy strasznie gumowy, nie czuć co się dzieje z autem, o poślizgu dowiadujemy się albo po kontroli trakcji, albo ABS... Na kierownicy nic nie czuć, czułem się jakbym używał pada na konsoli. 

I teraz hit. Z racji że moje auto doznało awarii to rozmawialem z laweciarzem, mechanikiem i gościem od wynajmu aut.

Każdy z nich powiedział, żeby nie kupować hybrydy od Toyoty. Czemu? Sporo ich wożą lawetami, naprawiają. Dlaczego? Potrafią w 2-3 dni się rozładować do zera :E 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Digger napisał(a):

Trzeba mieć chyba jakiś papierek od producenta samochodu?

Dokładnie, skan/foto papierka wysyłasz do nich i zmienią. Ja jeszcze dołączyłem skan dowodu rejestracyjnego.

 

Edytowane przez Krzysiak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...