To jest doczytywanie obiektów a nie textur a idTech nie radzi sobie z roślinnością o czym zresztą już pisałem wcześniej. Nawet na oficjalnym gameplay widać jak był ten etap w łodzi pokazywany na co zresztą zwrócił uwagę Mestre 10 miesięcy przed premierą i jak widać nie poprawili tego i nie poprawią bo to silnik do zamkniętych pomieszczeń typu Doom a nie do pół sandboxów
Na tym fragmęcie rozgrywki jest to szczególnie widoczne właśnie przez to że płyniemy a ten z początku gry gdzie jest dżungla nie ma aż takich problemów bo się wolniej przemieszczamy a sam obszar jest korytarzowy
Najlepiej brać od razu 2x32 przecież to nie jest taka różnica w kasie przy cenie calej platformy, nawet sobie raty 0% można wsiąść. Nawet 2x48 jak ktoś się spodziewa że będzie dużo ramu potrzebować, ale do gier 64gb będzie zapas na lata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się