Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak trzeba żyć, aby nie wiedzieć, czy za 3 min będzie się jechało samochodem? :D Zimą to więcej czasu zajmuje ubranie się do wyjścia i dojście do auta :D 

Świetny temat. Argumenty są coraz bardziej zabawne ;) 

Edytowane przez MaxaM
  • Haha 1
Opublikowano
2 minuty temu, MaxaM napisał(a):

Jak trzeba żyć, aby nie wiedzieć, czy za 3 min będzie się jechało samochodem? :D 

Świetny temat. Argumenty są coraz bardziej zabawne ;) 

w sumie dość normalnie:

 

"kochanie, rodzę"

 

A teraz argument ostateczny:

NO, ALE RĘKA WAM TAK NIE POWIE. WASZ CHŁOPAK TEŻ NIE! :E 

 

Bez spiny, Panowie.  :E 

 

 

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, MaxaM napisał(a):

Jak trzeba żyć, aby nie wiedzieć, czy za 3 min będzie się jechało samochodem? :D 

Jak trzeba żyć, by za każdym razem na 3 minuty przed wejściem do auta klikać w telefon, by w Tesli się zrobiło ciepło. No chyba, że macie na tyle nudne życie, gdzie każdy dzień macie rozpisany z zegarkiem w ręku.

Opublikowano
4 minuty temu, Seeba03 napisał(a):

Czyli do swoich aut wsiadają wyłącznie wówczas, kiedy mają ciepło wewnątrz? Czyli z góry mają zaplanowany każdy dzień, niczym więźniowie łagrów? Ok, fajnie tak żyć.

Wyjęcie telefonu z kieszeni i włączenie ogrzewania zajmuje 10 sekund. Jak widać dla ciebie to za trudne by zaplanować ;)

Wsiadać do samochodu w rękawiczkach a korzystać z ekranu w rękawiczkach to dwie różne sytuację. 

 

Opublikowano

Elonie nasz,
któryś jest w Austin w Teksasie:
świeć się imię Twoje,
przyjdź Teslo Twoja,
bądź wola Twoja jako na Twitterze,
tak i w Tesli.
Prądu naszego stałego
daj nam dzisiaj na superchargerach.
I szkaluj kierowców spalinowozów,
jako i my szkalujemy auta spalinowe,
I nie wódź nas dźwiękiem silnika,
ale nas zbaw ode spalin.

 

Tesla.

  • Haha 2
Opublikowano
4 minuty temu, MaxaM napisał(a):

Jak trzeba żyć, aby nie wiedzieć, czy za 3 min będzie się jechało samochodem? :D Zimą to więcej czasu zajmuje ubranie się do wyjścia i dojście do auta :D 

Różne sytuacje losowe. Ktoś Ci zadzwoni, że potrzebuje pomocy albo najzwyczajniej na świecie zapomnisz o tym, że gdzieś miałeś być o danej godzinie :E 

1 minutę temu, GordonLameman napisał(a):

NO, ALE RĘKA WAM TAK NIE POWIE. WASZ CHŁOPAK TEŻ NIE! :E 

Miłość do ojczyzny i drugiego mężczyzny :red:

Opublikowano
Teraz, DjXbeat napisał(a):

Wyjęcie telefonu z kieszeni i włączenie ogrzewania zajmuje 10 sekund. Jak widać dla ciebie to za trudne by zaplanować ;)

Nie, klikanie nie jest trudne. Trudne jest pamiętanie o takich pierdołach za każdym razem, gdy życie wykracza poza schemat.

Opublikowano (edytowane)

Coś mi umyka. Tak jak można jeździć samochodem spalinowym zimą? Przecież mało który ma ogrzewanie postojowe, co sprowadza się do tego samego problemu jak jest, a raczej większego, bo zazwyczaj nie ma :D

A jeśli chodzi o te nieszczęsne rękawiczki i tablet. Czym elektryki różnią się od innych współczesnych samochodów w tej kwestii? Niczym. 95% współczesnych samochodów ma tablet do sterowania ogrzewaniem.

Edytowane przez MaxaM
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Seeba03 napisał(a):

Nie, klikanie nie jest trudne. Trudne jest pamiętanie o takich pierdołach za każdym razem, gdy życie wykracza poza schemat.

Czyli problem z pamięcią konkretnego osobnika przypięty jako wada samochodu ? Hmmm 😅 

Edytowane przez DjXbeat
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, DjXbeat napisał(a):

Czyli problem z pamięcią konkretnego osobnika przypięty jak wada samochodu ? Hmmm 😅 

Pamiętać to trzeba, by do toalety zdążyć, a nie by ogrzać Teslę, żeby można było nią ruszyć z miejsca.

6 minut temu, MaxaM napisał(a):

Coś mi umyka. Tak jak można jeździć samochodem spalinowym zimą? Przecież mało który ma ogrzewanie postojowe, co sprowadza się do tego samego problemu jak jest, a raczej większego, bo zazwyczaj nie ma :D

Chyba jednak to w Tesli masz większy problem z ruszeniem, kiedy wsiądziesz do niej w rękawiczkach, niż jakimkolwiek aucie spalinowych, czy nawet innym elektryku. Skoro nie możesz smyrnąć ekranu w rękawiczkach to sobie daleko nie pojedziesz ;)

Edytowane przez Seeba03
Opublikowano
4 minuty temu, Seeba03 napisał(a):

Chyba jednak to w Tesli masz większy problem z ruszeniem, kiedy wsiądziesz do niej w rękawiczkach, niż jakimkolwiek aucie spalinowych, 

To teraz kluczowe pytanie. Do czego Ci jest potrzebny ekran by ruszyć Teslą z miejsca? 

Naciskasz pedał hamulca + manetka do zmiany biegów i jedziesz. W nowszej wersji naciskasz pedał i guzik na podsufitce i jedziesz.

Opublikowano (edytowane)

Teslanianie mają rację. Rozmrażanie czy schładzanie auta jest spoko. 

Co do pamiętania o tym, czy trzeba włączyć czy nie - z reguły takie coś robimy po dłuższym postoju auta. W zimie prościej jest włączyć to ogrzewanie i poczekać te kilka minut niż skrobać szyby (to też zajmuje czas). Oczywiście istnieje też Webasto, itp. i działa to praktycznie tak samo. Ze schłodzeniem auta jest jednak gorzej. Tu BEV zdecydowanie wygrywają. W trakcie dnia nie korzystamy z tego, bo auto po krótkim postoju z reguły nie schłodzi się aż do takiego stopnia, że trzeba chuchać w ręce. Przy nagrzanym aucie (oprócz upałów) z reguły wystarczy krótko przewietrzyć auto, by dało się tam wsiąść...

 

Nie zmienia to faktu, że Teslanianie traktują BEV jak religię.

Mam hybrydę, jestem mega zadowolony z elektrycznego napędu, jednocześnie jestem zadowolony, że mogę szybko i wygodnie tankować benzynę. I co mnie spotkało w innym temacie? Krytyka, że hybryda to wymysł szatana i tylko prawdziwe BEV jest fajne!

Edytowane przez marko
  • Upvote 2
Opublikowano

Teslanianie (?) moga tez stac w korku, pod sklepem, w tunelu z odpalona klima/grzaniem nie lamiac przepisow i nie zatruwajac przy okazji siebie i innych . tutaj nawet webasto nie pomoze ;)

Opublikowano
10 minut temu, DjXbeat napisał(a):

To teraz kluczowe pytanie. Do czego Ci jest potrzebny ekran by ruszyć Teslą z miejsca? 

Naciskasz pedał hamulca + manetka do zmiany biegów i jedziesz. W nowszej wersji naciskasz pedał i guzik na podsufitce i jedziesz.

W nowych Teslach nie masz manetki do zmiany biegów, to po pierwsze. Po drugie, panel w podsufitce także nie działa najlepiej przy mrozie.

Opublikowano
8 minut temu, Seeba03 napisał(a):

W nowych Teslach nie masz manetki do zmiany biegów, to po pierwsze. Po drugie, panel w podsufitce także nie działa najlepiej przy mrozie.

Panel w podsufitce działa normalnie - już nie wymyślaj ;). Po za tym...

13 minut temu, Wu70 napisał(a):

Soft ma już opcję proponowania kierunku, naciskasz pedał i jedziesz :D

 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, larry.bigl napisał(a):

To ma być toczydło do miasta i Jazz chyba się dobrze sprawdzi.

Przetestuj sobie BEV, te miejskie są tak niesamowicie tanie z dużą dotacją że masakra. Na elektrowozie ktoś dzisiaj wrzucił że wziął e-C3 w wersji Max za 112brutto/mc i ubezpieczenie na pierwszy rok za 1zł 8:E
Leapmotor T03 też jest za 99 netto ale nie wiem co to za wynalazek

Opublikowano
34 minuty temu, Wu70 napisał(a):

Przetestuj sobie BEV, te miejskie są tak niesamowicie tanie z dużą dotacją że masakra. Na elektrowozie ktoś dzisiaj wrzucił że wziął e-C3 w wersji Max za 112brutto/mc i ubezpieczenie na pierwszy rok za 1zł 8:E
Leapmotor T03 też jest za 99 netto ale nie wiem co to za wynalazek

Żeby mieć dotacje trzeba mieć co zezłomować..ja nie mam.

Opublikowano

30k bez złomowania, ten e-C3 akurat był liczony pod 35k (osoba fizyczna +5k za niski dochód), złomowanie dałoby tu kolejne +5k, generalnie dużo opcji na elektrowozie, można testować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...