Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
21 minut temu, dannykay napisał(a):

fordy z tych lat rozsypują się od patrzenia.

 

sory, ale :E

 

 

No ale właśnie podałeś definicję young timera, a w drugim zdaniu się temu dziwisz :) ?

 

Swoją drogą tak myślałem, że Saaba 9-3 tam znajdę :D

https://devil-cars.pl/blog/najlepsze-sleepery-dyskretne-szybkie-auta

 

Galanty VR4 wychodziły z kierownicą po lewej? Bardzo mi siękiedyś to auto podobało ale raz tylko widziałem w zyciu niestety japońca w Polsce.

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, dannykay napisał(a):

Autorzy tej strony to jakieś oszołomy. Clio III jako young timer. I co jeszcze. Fiat Panda 2?

No ale oni piszą o Clio RS, a to naprawdę ciekawe auto.

 

 

A co do Fiatów Panda to jedynka jest young timerem na całego. Byłem w tym roku w Szwajcarii i Włoszech na urlopie i jeździ tam tego sporo w fajnym stanie.

Edytowane przez KiloKush
Opublikowano
13 minut temu, dannykay napisał(a):

Ale to jest limitowany RS, a nie pognity kapeć za kilka tysięcy.

Rozumiem że widziałeś samochód? Dobrze posłuchać mądrego. 
 

 

13 minut temu, huudyy napisał(a):

XD

https://theflatearthsociety.org/home/index.php

 

nie wierz we wszystko, co znajdziesz w internecie ;)

 

a tak serio, to może Foka Mk1 RS ma jakieś zadatki, ale to by było na tyle.

Spoko. Kiedyś smieciowiska były pełne youngtimerow które ludzie wyśmiewali, GTRy sprzedawali po 10k $ a teraz… No cóż. Każdy garażowany samochód bez rdzy ma szanse mieć wartość. 
 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano

Przy małym budżecie to auta, które nie rdzewieją - bo z rdzą nie da się wygrać w normalnej kasie (samo malowanie elementu to obecnie 500-700/element /a mój blacharz już 850) a ze zgnitymi progami przeglądu auto nie przejdzie. Mechanikę już o niebo łatwiej ogarnąć w "normalnej" kasie - tylko też trzeba celować w odpowiednie silniki (np taki 1.6 16v z Forda ok, ale 1.8TDCI to już spore ryzyko wtopy na maxa).

I o ile lubię Focusa I (a im nowsze generacje, to mniej mi podchodzą) to w żadnym wypadku zakup obecnie - da się co prawda znaleźć egzemplarze nie zgnite z zewnątrz (rzadko) ale ogromna większość ma trawersy w opłakanym stanie - wszelkie nowe po chińskie g..o pokroju NTY, na którym nie ustawicie zbieżności ani nie uzyskacie odpowiedniej sztywności a o zdobyciu używki w dobrym stanie można zapomnieć; do kompletu tyle zawieszenie wielowahaczowe - najczęściej wytrzaskane a tam jak się to ruszy to do wymiany wszystko - zestaw dobrej jakości plus robocizna to spokojnie ponad dwójka.

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, bergercs napisał(a):

A510 na przód + TC12 lub 11 na tył  + KIT UP 04 lub 03.

 

Dzięki ale nie będę dobrej kamerki zmieniał ;)

EDIT: Już wszystko wiem jak to jest z tym powerbankiem, potrzebny jest powerbank 12v żeby to działało jak należy.

Edytowane przez lesiu155
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, TheMr. napisał(a):

Rozumiem że widziałeś samochód? Dobrze posłuchać mądrego.

Nie mam na myśli Twojego egzemplarza, tylko ogół. Na pewno da się znaleźć rodzynka, który nie zardzewiał od spodu, ale zanim go znajdziesz, to 2 tysiące z budżetu 8k wyjeździsz na paliwo. Jaki w tym sens?

 

BTW na Passacie wychodzą mi punktowe ogniska rudzielca. Jakby tak wszystko zliczyć, to z 4-5  elementów do malowania. Na wiosnę chyba trzeba będzie to ogarnąć.

Edytowane przez dannykay
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, dannykay napisał(a):

Nie mam na myśli Twojego egzemplarza, tylko ogół. Na pewno da się znaleźć rodzynka, który nie zardzewiał od spodu, ale zanim go znajdziesz, to 2 tysiące z budżetu 8k wyjeździsz na paliwo. Jaki w tym sens?

 

BTW na Passacie wychodzą mi punktowe ogniska rudzielca. Jakby tak wszystko zliczyć, to z 4-5  elementów do malowania. Na wiosnę chyba trzeba będzie to ogarnąć.

To tak można powiedzieć o każdym samochodzie w tym przedziale cenowym. Gdzie sens? Ford to przynajmniej wiadomo że ma stary dobry pancerny silnik. Fiat Bravo to problemy z dwumasą (jeśli jest) i turbo, ale również z elektroniką potrafią być problemy. Cała grupa VW to ruda (zwłaszcza ze Szwecji). Jako pierwszy samochód brałbym przynajmniej dobrze mechaniczne samochód, a nawet poobijany mógłby być, bo i tak człowiek na nim się uczy jeździć. 

A jak ktoś mieszka w dużym mieście to znalezienie samochodu do 20-30 km w obrębie, później można się zastanawiać nad jazdami dalej i szukaniem, a pociąg to tańsza opcja niż jeżdżenie. 

Edytowane przez TheMr.
Opublikowano (edytowane)

Używacie dalej motostat, czy ktoś przerzucił się na jakąś aplikację, np. fuelio bądź drivvo?

 

Motostat nie ma aplikacji, interfejs webowy jest męczący na telefonie, a trudniej wraz z wiekiem znaleźć czas na uroczyste zasiadanie do komputera.

Edytowane przez BrocX
Opublikowano

Przy niskim budżecie na pewno bym się nie pchał w auta, które "z natury" gniją...ja wiem, że można trafić zadbane sztuki, ale z doświadczenia na skp powiem, że foki MK1 przez te ponad 5 lat jeszcze zdrowej od spodu nie widziałem :E

Opublikowano
5 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Przy niskim budżecie na pewno bym się nie pchał w auta, które "z natury" gniją...ja wiem, że można trafić zadbane sztuki, ale z doświadczenia na skp powiem, że foki MK1 przez te ponad 5 lat jeszcze zdrowej od spodu nie widziałem :E

nie certol, taki focus to jeszcze czerwoną fabie objedzie.

  • Haha 1
Opublikowano

E12 może rdzewieć plus problemy ze skrzyniami (90% szans na remont skrzyni po zakupie -i nie piszcie ,że "ja mam i mi działa", bo wtedy zapraszam do Cz-wy, gdzie stoi ponad 400szt Toyotek /ciągle rotujących egzemparzy/, większość remont skrzyni i wymiana uszczelniaczy zaworowych).

Leon - ok.

Ibiza - teoretycznie również.

Astra H - niby ok, ale wszyscy znajomi handlarze (i ja również) mają zasadę: "żadnych Opli" :-) . Ale z 1.6 pod maską spoko.

  • Upvote 1
Opublikowano

E12 rdzewieje miejscami. Szwagierka ma od 13 lat te samą (na bank na moment zakupu nie bita itp) i zaczyna wychodzić. Głównie nadkole z tyłu i próg. 

Ale ogólnie autko spoko. Zrobiła nim jakieś 300k km i awarii większych brak. 

Opublikowano
58 minut temu, bleidd napisał(a):

Jedyny Leon w podkarpackim do 10000 zł ma 440 tys nalotu i jedno zdanie opisu :D Muszę wybierać z tego co jest, wstępnie Punto i Meganka 2. Zobaczymy po oględzinach

szkoda, bo to wdzięczna cegła do jeżdżenia, prosta i tania w naprawie.

 

Opublikowano
46 minut temu, bergercs napisał(a):

I jeśli chodzi o Punto to Grande - w żadnym wypadku Punto 2.

Ta tak, Grande lub Evo jak się trafi. Mój ojciec sprzedał w tym roku 13 letnie Punto Evo, wdzięczne to było auto, bezproblemowe i totalnie nic go rdza nie chrupała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Raczej bym uważał z tymi 16GB  Vram, bo zaraz będzie w miejscu, w którym dziś zaczyna być "12". Osobiście nie patrzyłbym na nic z mniejszą ilością niż 20GB jeśli chcecie grac "na maxa" w 1440p.
    • Dobra ruszyło mi, działa bardzo dobrze w 3440x1440p DLSS quality ustawienia średnio niskie, cienie wysokie i coś tam jeszcze wysokie, na procku z 2014 oraz 270s z 8GB ramu i nie widzę żadnego problemu z działaniem więc chyba zapycha jak ktoś się nie słucha ustawień  bufor textur dałem na średnie bo na wysokich nie da się grać a na średnich masełko więc czytać opcje przed płaczem że ram nie wyrabia.   
    • @Lypton tak, to prawda. Tylko, że sukces finansowy jest bardziej pokłosiem dwóch wcześniejszych, przecież całkiem solidnych, produkcji. No i "głodu" na Logana.  Czy ewentualna czwarta część też rozbije bank ciężko przewidzieć - chociaż średnie ocen (na iMDB czy Letterboxd) ma raczej pozytywne. 
    • Witam. Dostałem polecenie wybrania sobie nowego laptopa służbowego (obecny Acer Aspire 7 z i7 9750H) ma już prawie 5 lat. Kwota jaką mogę wydać to do 5000 zł brutto (ale z zaznaczeniem, że jak będzie warto to firma może te 300 zł dorzucić).. Szukam czegoś o rozmiarze od 15 do 17 cali. Najchętniej żeby był  z Ryzenem. System jaki na nim będę stawiał to jakaś z odmian linuksa. Główne zastosowanie tego laptopa to będzie programowanie Java/Kotlin + do tego dużo kontenerów dockerowych. Im więcej szukam tym bardziej jestem zakręcony przez sprzeczne opinie (np. że Asusy i serwis Asusa to totalne padło, w innym miejscu że Asus kiedyś był kiepski. Laptop będzie przenoszony praktycznie codziennie.Modele, które mam na oku: https://www.x-kom.pl/p/1265816-laptop-15-16-acer-nitro-16-r7-8845hs-32gb-512-rtx4060-165hz.html https://www.x-kom.pl/p/1288259-laptop-173-i-wieksze-msi-katana-a17-ai-ryzen-7-8845hs-32gb-1tb-rtx4060.html Oprócz tego internet pokazuje mi Asus Vivobook /Asus TUF i HP Victus. Jako, że zadanie laptopta pod kątem graficznym to będzie wyświetlanie pulpitu/IDE/terminala to nie jest potrzebna mi dedykowana karta graficzna (niestety widzę, że ciężko znaleźć rozwiązanie bez dedykowanej, lub z Radeonem). Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
    • zaczynam powoli kompletować "uniwersalne" klamoty.   z gpu to chwilowo się wstrzymuję. W najgorszym wypadku na przeczekanie wsadzę 1060.Widzę że wydajność 4070 i 4070super to około 10-15% przy dopłacie około 300 PLN. Z jednej strony w miarę sensowna inwestycja, ale jak mam wziąść jakąś bieda wersje 4070super i sie wkurzać na badziewne chłodzenie to wolałbym już zwykłą 4070 z porządnym chłodzeniem.  Nawet takiego zotac trinity -5 lat gwary plus w zestawie jest wspornik do gpu - zapytałem o kodzik zniżkowy - zobaczymy co powiedzą   https://www.x-kom.pl/p/1132738-karta-graficzna-nvidia-zotac-geforce-rtx-4070-gaming-trinity-12gb-gddr6x.html   teraz dwa pytania   1. planuję ze starego kompa wyciągnać dysk nvme z radiatorem i czy karty 2,5 - 3 slotowe nie będą z nim kolidować (np ten zotac podlinkowany lub windforce 3x) ? Nie miałem nigdy tak wielkiej karty nawet w ręku a co dopiero w PC. mój msi 1060 armor ocv1 to wydaje się malutki przy nich.   https://www.x-kom.pl/p/415126-dysk-ssd-plextor-512gb-m2-pcie-nvme-m9peg.html   2. w komputroniku jest promocja na chłodzenia endorfy - fera 5 jest za 99 pln a fortis 5 w cenie 139 pln (tyle co fera 5 bez promocji)   i czy fortis 5 wejdzie bez problemu do tego fractala focus 2 i czy nie bedzie kolidować z ramem? będzie chociaż z 5 stopni różnicy - fortis wzgledem fery?   https://www.komputronik.pl/product/788171/endorfy-fortis-5.html
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...