Napięcie na pamięciach jest zmienne, jak już uda ci się przejść z trybu 2d do 3d i będzie wbite maksymalne napięcie dla vram'u to nie będzie problemu ale jak napięcie przy zamykaniu gry spadnie o ułamek sekundy szybciej niż karta zrzuci zegar do idle to w tym momencie łapiesz niestabilność to samo w drugą stronę = coś ala lipna synchronizacja, znajdź metodą prób i błędów najwyższy stabilny zegar i włącz memory timing na fast zamiast default wtedy takie przykładowo 2400mhz będzie miało prędkość 2500 a może się nie będzie krzaczyć
Zarówno czołgi jak działa samobieżne oraz ciężko opancerzone wozy bojowe się sprawdzają.
Zabijają wrogów, niszczą ich pojazdy tego samego typu czy umocnione stanowiska piechoty.
Same też są niszczone. Nawet w konfliktach asymetrycznych były rażone minami czy z miotaczy typu rpg.
A tu mamy starcie z silnym przeciwnikiem, mającymi masę ppk, artylerie i lotnictwo. Więc są niszczone dużo szybciej.
Myślę że ludzie mają wizję niczym z filmów akcji, gdzie jeden zachodni czołg niszczy cały ruski batalion pancerny. A to tak nie funkcjonuje.
2 już takich trafiłem w życiu. Walnął mi w auto jak byłem w środku i jeszcze się kłóci, że to przecież zejdzie. Raz rzeczywiście zeszło to już nie biłem piany. Ale drugi raz zgłosiłem szkodę bo była wgniotka. Ludzie w tym kraju to jakaś masakra.
Ostatnio mi jakiś typ auto zarysował, idę do auta i patrzę na tył a tu wielki ślad przecierania chamsko szmatą a w środku zarysowanie, pewnie typ tarł żeby określić "ile mu łobrysowałem" po czym się oczywiście zawinął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się