KiloKush 44 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu 21 minut temu, dannykay napisał(a): fordy z tych lat rozsypują się od patrzenia. sory, ale No ale właśnie podałeś definicję young timera, a w drugim zdaniu się temu dziwisz ? Swoją drogą tak myślałem, że Saaba 9-3 tam znajdę https://devil-cars.pl/blog/najlepsze-sleepery-dyskretne-szybkie-auta Galanty VR4 wychodziły z kierownicą po lewej? Bardzo mi siękiedyś to auto podobało ale raz tylko widziałem w zyciu niestety japońca w Polsce.
dannykay 8 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu Autorzy tej strony to jakieś oszołomy. Clio III jako young timer. I co jeszcze. Fiat Panda 2? 1
KiloKush 44 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu (edytowane) 6 minut temu, dannykay napisał(a): Autorzy tej strony to jakieś oszołomy. Clio III jako young timer. I co jeszcze. Fiat Panda 2? No ale oni piszą o Clio RS, a to naprawdę ciekawe auto. A co do Fiatów Panda to jedynka jest young timerem na całego. Byłem w tym roku w Szwajcarii i Włoszech na urlopie i jeździ tam tego sporo w fajnym stanie. Edytowane 12 godzin temu przez KiloKush
TheMr. 359 Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu 13 minut temu, dannykay napisał(a): Ale to jest limitowany RS, a nie pognity kapeć za kilka tysięcy. Rozumiem że widziałeś samochód? Dobrze posłuchać mądrego. 13 minut temu, huudyy napisał(a): XD https://theflatearthsociety.org/home/index.php nie wierz we wszystko, co znajdziesz w internecie a tak serio, to może Foka Mk1 RS ma jakieś zadatki, ale to by było na tyle. Spoko. Kiedyś smieciowiska były pełne youngtimerow które ludzie wyśmiewali, GTRy sprzedawali po 10k $ a teraz… No cóż. Każdy garażowany samochód bez rdzy ma szanse mieć wartość. 1
bergercs 92 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Przy małym budżecie to auta, które nie rdzewieją - bo z rdzą nie da się wygrać w normalnej kasie (samo malowanie elementu to obecnie 500-700/element /a mój blacharz już 850) a ze zgnitymi progami przeglądu auto nie przejdzie. Mechanikę już o niebo łatwiej ogarnąć w "normalnej" kasie - tylko też trzeba celować w odpowiednie silniki (np taki 1.6 16v z Forda ok, ale 1.8TDCI to już spore ryzyko wtopy na maxa). I o ile lubię Focusa I (a im nowsze generacje, to mniej mi podchodzą) to w żadnym wypadku zakup obecnie - da się co prawda znaleźć egzemplarze nie zgnite z zewnątrz (rzadko) ale ogromna większość ma trawersy w opłakanym stanie - wszelkie nowe po chińskie g..o pokroju NTY, na którym nie ustawicie zbieżności ani nie uzyskacie odpowiedniej sztywności a o zdobyciu używki w dobrym stanie można zapomnieć; do kompletu tyle zawieszenie wielowahaczowe - najczęściej wytrzaskane a tam jak się to ruszy to do wymiany wszystko - zestaw dobrej jakości plus robocizna to spokojnie ponad dwójka.
lesiu155 10 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu (edytowane) 11 godzin temu, bergercs napisał(a): A510 na przód + TC12 lub 11 na tył + KIT UP 04 lub 03. Dzięki ale nie będę dobrej kamerki zmieniał EDIT: Już wszystko wiem jak to jest z tym powerbankiem, potrzebny jest powerbank 12v żeby to działało jak należy. Edytowane 2 godziny temu przez lesiu155
dannykay 8 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) 9 godzin temu, TheMr. napisał(a): Rozumiem że widziałeś samochód? Dobrze posłuchać mądrego. Nie mam na myśli Twojego egzemplarza, tylko ogół. Na pewno da się znaleźć rodzynka, który nie zardzewiał od spodu, ale zanim go znajdziesz, to 2 tysiące z budżetu 8k wyjeździsz na paliwo. Jaki w tym sens? BTW na Passacie wychodzą mi punktowe ogniska rudzielca. Jakby tak wszystko zliczyć, to z 4-5 elementów do malowania. Na wiosnę chyba trzeba będzie to ogarnąć. Edytowane 3 godziny temu przez dannykay
KiloKush 44 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu W tej cenie to nie szuka się konkretnego modelu tylko auta w akceptowalnym stanie 1
dannykay 8 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Pewnie. Warto jednak od razu wykluczyć potencjalne miny i nie marnować na nie czasu i zasobów. 1
TheMr. 359 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 1 godzinę temu, dannykay napisał(a): Nie mam na myśli Twojego egzemplarza, tylko ogół. Na pewno da się znaleźć rodzynka, który nie zardzewiał od spodu, ale zanim go znajdziesz, to 2 tysiące z budżetu 8k wyjeździsz na paliwo. Jaki w tym sens? BTW na Passacie wychodzą mi punktowe ogniska rudzielca. Jakby tak wszystko zliczyć, to z 4-5 elementów do malowania. Na wiosnę chyba trzeba będzie to ogarnąć. To tak można powiedzieć o każdym samochodzie w tym przedziale cenowym. Gdzie sens? Ford to przynajmniej wiadomo że ma stary dobry pancerny silnik. Fiat Bravo to problemy z dwumasą (jeśli jest) i turbo, ale również z elektroniką potrafią być problemy. Cała grupa VW to ruda (zwłaszcza ze Szwecji). Jako pierwszy samochód brałbym przynajmniej dobrze mechaniczne samochód, a nawet poobijany mógłby być, bo i tak człowiek na nim się uczy jeździć. A jak ktoś mieszka w dużym mieście to znalezienie samochodu do 20-30 km w obrębie, później można się zastanawiać nad jazdami dalej i szukaniem, a pociąg to tańsza opcja niż jeżdżenie. Edytowane 1 godzinę temu przez TheMr.
TheMr. 359 Opublikowano 46 minut temu Autor Opublikowano 46 minut temu Dobrze wiedzieć, że masz problemy z czytaniem. Ułatwiasz mi pracę.
BrocX 2 Opublikowano 14 minut temu Opublikowano 14 minut temu (edytowane) Używacie dalej motostat, czy ktoś przerzucił się na jakąś aplikację, np. fuelio bądź drivvo? Motostat nie ma aplikacji, interfejs webowy jest męczący na telefonie, a trudniej wraz z wiekiem znaleźć czas na uroczyste zasiadanie do komputera. Edytowane 13 minut temu przez BrocX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się