Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie tablet może być zamiast analogowego licznika, ale gdy jest zabudowany jak normalny licznik...a nie coś przyklejone do deski, w cla brata też tak po prostu doklejony do deski.

 

Choć i tak wolę po prostu analogowe zegary.

  • Upvote 1
Opublikowano

Mnie np. bardziej boli obrotomierz z Mazdy roczniki 2013-2018, kurde małe to z boku ledwo widać i brzydkie. Ceed 1/2 też tak miały. Mazda potem się poprawiła i na środku na obrotomierz, a prędkościomierz cyfrowy i to jest OK. 

Opublikowano
28 minut temu, galakty napisał(a):

Chociaż dzisiejsze i tak są sterowane cyfrowo, to nie to co kiedyś, linka fizycznie podpięta pod obrotomierz

Dzisiejsze? Z dobre 40 lat obrotomierze są sterowane impulsowo z alternatora :E 

Opublikowano
30 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Dla mnie tablet może być zamiast analogowego licznika, ale gdy jest zabudowany jak normalny licznik...a nie coś przyklejone do deski, w cla brata też tak po prostu doklejony do deski.

 

Choć i tak wolę po prostu analogowe zegary.

Przyciski są spoko - do sterowania klimą czy funkcjami.

 

A tablet musiałby być wpasowany iniezbyt wystający. w Octavii był neico zbyt wystający, w noym superbie  to jeszcze gorzej. A najlepiej jakby był wpasowany w deskę rozdzielczą.

 

 

 

To wnętrze w GLC EQ nie jest takie złe i na pewno 40 calowy wyświetlacz o tych paramaterach jest dużo droższy niż zwykła zabudowa deski rozdzielczej. Ale to będzie tylko w najdroższych wersjach. 

Opublikowano
10 minut temu, galakty napisał(a):

Mnie np. bardziej boli obrotomierz z Mazdy roczniki 2013-2018, kurde małe to z boku ledwo widać i brzydkie. Ceed 1/2 też tak miały. Mazda potem się poprawiła i na środku na obrotomierz, a prędkościomierz cyfrowy i to jest OK. 

Mnie się w sumie podobają liczniki w autach które posiadam (C5X7 i 508), nie dlatego że je posiadam, ale już podobały dużo wcześniej niż te auta posiadałem. Choć ogólnie już deska jako całość w C5 mi się nie podoba, w 508 tak.

Opublikowano
Teraz, galakty napisał(a):

Te nowsze Pugi bardzo ładne w środku, szkoda że tylko diesle są sensowne :E 

Wieści z grup niosą, że 1.6PT jest ok...zły był THP. Ale jak jest pewnie trzeba poczekać jeszcze trochę, aż te silniki wejdą w grubsze przebiegi.

Opublikowano

Ja już 11 lat z dieslami (tylko HDI), także chyba już odruchowo wybieram auta z tymi silnikami...dopiero sobie uświadamiam podczas analizy rynku, że przecież jeszcze są benzyniaki (teraz tak powoli bez pośpiechu patrzymy za czymś dla syna w miejsce 307)  :E 

Opublikowano

To ja zawsze miałem benzynę, obecny diesel to wyjątek bo dobry stan od znajomego i wiedziałem co kupuję. Tylko ja robię max 10k rocznie więc kompletnie nowoczesny diesel się nie klei :E 

 

Prędzej hybrydę/elektryka kupię niż kolejnego diesla. 

Opublikowano

Kolega teraz odebrał (leasing, bo taka bieda, że właśnie dom z bali w Bieszczadach buduje, drugi :) ) 3008 w tej najwyższej wersji. I spoko to wygląda. W środku i na zewnątrz jest ciekawy.

Ale ma 1.2 PureTech 145KM MhEV :E

 

Auto spoko, ale silnik tragedia. Nie jedzie, buczy i pewnie się będzie psuł xD 

 

W dodatku ma wadliwie położony lakier na dachu i już odpadł kawałek lakieru :lol2:

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Ja po obecnym C5 i 508 już na pewno nie pójdę w citroen czy peugeot, nie dlatego że te mnie zraziły, C5 przez 9 lat zero awarii, jedynie eksploatacja, 508 dopiero niecały rok u mnie ale wcześniej u brata i też tylko eksploatacja, z awarii tylko jak na razie wtrysk adblue który jakoś zimą wymieniałem.  W sumie to szczerze mówiąc nie wiem na co zmienię za jakiś czas cytrynę (puga pewnie z 5-6 lat podtrzymam)...zero pomysłów, czarna dziura w tej kwestii, ale jak wspomniałem na początku nie będzie to citroen i peugeot (w citroenie jeszcze zryty design dochodzi)  :E 

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano

0002DOWM3SP6RBBL-C461-F4-836795016.thumb.jpg.61cad2c6bc33b3a3388f2d10ece285ec.jpg

To wnętrze ma 11 lat. Kolorowe ekrany , ciekawie zabudowane.

Jeżdżę 3 lata i ergonomia obsługi jest dobra. Są ciemne motywy, także symulujące analogowe, a w nocy można pozostawić tylko prędkościomierz.

 

PS. cieknie mi olej z miski. Może wystarczy wymienić samo uszczelnienie ale myślę od razu wymienić miskę. Czy na jakieś firmy warto zwrócić uwagę, albo omijać? C4 picasso 1.6 bhdi 2016.

Opublikowano
5 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Ja po obecnym C5 i 508 już na pewno nie pójdę w citroen czy peugeot, nie dlatego że te mnie zraziły, C5 przez 9 lat zero awarii, jedynie eksploatacja, 508 dopiero niecały rok u mnie ale wcześniej u brata i też tylko eksploatacja, z awarii tylko jak na razie wtrysk adblue który jakoś zimą wymieniałem.  W sumie to szczerze mówiąc nie wiem na co zmienię za jakiś czas cytrynę...zero pomysłów, czarna dziura w tej kwestii, ale jak wspomniałem na początku nie będzie to citroen i peugeot (w citroenie jeszcze zryty design dochodzi)  :E 

Volvo, Panie :) 

Opublikowano
7 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Ja po obecnym C5 i 508 już na pewno nie pójdę w citroen czy peugeot, nie dlatego że te mnie zraziły, C5 przez 9 lat zero awarii, jedynie eksploatacja, 508 dopiero niecały rok u mnie ale wcześniej u brata i też tylko eksploatacja, z awarii tylko jak na razie wtrysk adblue który jakoś zimą wymieniałem.  W sumie to szczerze mówiąc nie wiem na co zmienię za jakiś czas cytrynę (puga pewnie z 5-6 lat podtrzymam)...zero pomysłów, czarna dziura w tej kwestii, ale jak wspomniałem na początku nie będzie to citroen i peugeot (w citroenie jeszcze zryty design dochodzi)  :E 

Kup normalny samochód czyli Audi albo Ford. Mnie nikt juz nie przekona do szmelcu francuskiego, a miałem ich trochę i to w dobrym stanie ale nigdy więcej. Dla mnie gorsze to chyba tylko włoskie. 

  • Haha 6
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, MiroMK napisał(a):

Kup normalny samochód czyli Audi albo Ford. Mnie nikt juz nie przekona do szmelcu francuskiego, a miałem ich trochę i to w dobrym stanie ale nigdy więcej. Dla mnie gorsze to chyba tylko włoskie. 

No Ford zwłaszcza super... gdzie wchodzę pod w miarę świeże i pod bagażnikiem rudo zazwyczaj 😂

 

Ja akurat z Francuzów (407, C5X7, 307 i 508) byłem/jestem zadowolony ale nowsze mi nie pasują silnikowo lub designem (tu citroen).

 

Jeśli miałbym brać kolejnego to prawdopodobnie coś od Renault.

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano

Jeszcze rozumiem że jest fanatykiem Audi, ale Ford? Na litość boską, co oni niby mieli/mają takiego super? :E Ecoboosty gdzie głowice i kanały pękają? Dobre blachy? Automaty? Taka Alfa już chyba lepsza :E 

5 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Jeśli miałbym brać kolejnego to prawdopodobnie coś od Renault.

Mnie korci trochę Megane z 2.0 TCe ;) 

Opublikowano
1 minutę temu, galakty napisał(a):

Jeszcze rozumiem że jest fanatykiem Audi, ale Ford? Na litość boską, co oni niby mieli/mają takiego super? :E Ecoboosty gdzie głowice i kanały pękają? Dobre blachy? Automaty? Taka Alfa już chyba lepsza :E 

Mnie korci trochę Megane z 2.0 TCe ;) 

2.0 TCe? A co to? 

Opublikowano

@KrzysiakNie wiem o jakich Fordach mowa, ale mój Focus MK3 w kombii + 2 u znajomego (roczniki: 2014, 2015 i 2018) ani grama rdzy ;) Silnik 1.6 TDI - ekonomiczny, 42L, przejadę średnio 780km, przy mega oszczędnej jeździe - do 840 :D W moim - 249kk przejechane - poza typowymi tematami - wymiana oleju, hamulce, filtry, amortyzatory + rozrząd - wymieniłem w roku 2024 dwumasę, fabryczna wytrzymała 235kk :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...