Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kuzyn jak jedzie do PL z NL to po drodze 3 razy staje wytrzeć zderzak z sadzy w mercedesie (brak dpf i program zrobiony mocno po bandzie), bez problemów to przechodzi przegląd w NL, tyle że kosztuje dodatkowe 50EUR :E 

Może diagnosta Polak :E 

  • Haha 1
Opublikowano
44 minuty temu, marko napisał(a):

Co Ci sprawdzali w dieslu? Poziom zadymienia? Ile razy powtórzyli pomiar?

 

Najzabawniejsze jest to, że w przypadku kilkuletnich diesli w DE na przeglądach jest sieczka,  bo sypią się negatywy. Po przekroczeniu Odry magicznie wszystkie diesle sprawne, nawet te 20-letnie. 

Nie wiem, nie zagłębiałem się. Wiem jedynie że sprawdzał i było ok. Dwie różne SKP.

Opublikowano

Mnie dzisiaj służbowe auto znowu zaskoczyło. Dwa tygodnie postoju. Dzisiaj rano radio strzeliło focha. Brak połączenia z telefonem i... brak DAB. Nie że brak sygnału, co brak opcji DAB :E Postoi dwa dni, to może się naprawi :lol2:

Opublikowano (edytowane)

Ja nie rozumiem, w czym ludzie mają problem z tym bagażnikiem? Bo to dużo ludzi ma ten problem... Moja żona też nie umie. Ja co wezmę jakiegoś QQ czy X'a, to działa mi to za każdym razem, nawet jak od niechcenia machnę nogą :E może masz za małe buty? :E

 

 

Edytowane przez marko
Opublikowano
26 minut temu, Krzysiak napisał(a):

W dieslu tylko to się sprawdza, w sensie zadymienie...czyli przynajmniej 3 razy but do końca :E 

W DE w autach z EURO6 jest już pomiar ilości cząstek na cm3. Wartość max, to 250 000 cząstek/cm3. DPF "w formie" to jakieś 10 000 cząstek na cm3, chociaż widzę pomiary po 20 000 i też jest jak najbardziej ok. Dużo komentarzy, że żywotność filtra, żeby mieścił się w normach, to jakieś 5lat. Ale to komentarze, bez jakiegoś konkretnego uzasadnienia

Opublikowano
32 minuty temu, marko napisał(a):

Ja nie rozumiem, w czym ludzie mają problem z tym bagażnikiem? Bo to dużo ludzi ma ten problem... Moja żona też nie umie. Ja co wezmę jakiegoś QQ czy X'a, to działa mi to za każdym razem, nawet jak od niechcenia machnę nogą :E

Nie wiem na jakiej zasadzie działa to w japońskich markach, ale w VAG użytkownicy popełniają podstawowy błąd - źle machają nogą. Należy podejść do auta i "kopnąć" w przód pod tylnym zderzakiem, po czym lekko się odsunąć, by czujniki parkowania nie wykrywały nas jako przeszkody przytulonej do tylnej części pojazdu. Powyższe daje 100% skuteczności.

 

Zazwyczaj następują próby machania "lewo-prawo", co nie działa lub załapie losowo.

Podobnie zresztą próbował mój ojciec się bawić przy Atece. Nie zadziałało na jego nieskoordynowane ruchy, więc stwierdził, że to straszne g&#@) :E

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Krzysiak napisał(a):

W dieslu tylko to się sprawdza, w sensie zadymienie...czyli przynajmniej 3 razy but do końca :E 

Totalnie bezsensowne badanie, w każdym silniku z turbo. A jak diesel kopci bez obciążenia to co dopiero pod obciążeniem :E

Opublikowano
35 minut temu, Kowal_ napisał(a):

Totalnie bezsensowne badanie, w każdym silniku z turbo. A jak diesel kopci bez obciążenia to co dopiero pod obciążeniem :E

No niestety tak sobie wymyślili...odczyt z 3x max obrotów się liczy :E

1 godzinę temu, marko napisał(a):

W DE w autach z EURO6 jest już pomiar ilości cząstek na cm3. Wartość max, to 250 000 cząstek/cm3. DPF "w formie" to jakieś 10 000 cząstek na cm3, chociaż widzę pomiary po 20 000 i też jest jak najbardziej ok. Dużo komentarzy, że żywotność filtra, żeby mieścił się w normach, to jakieś 5lat. Ale to komentarze, bez jakiegoś konkretnego uzasadnienia

Tu nie ma i długo nie będzie tego, bo to wymagałoby zakupu nowego sprzętu, a jak tu kazać kupować kolejny drogi sprzęt jeśli od 20 lat się nie podnosiło cen za badania 😆

Opublikowano

oskp jest za dużo, a jak ceny wzrosną to konkurencja będzie jeszcze większa.

a niestety zbyt czepialski diagnosta to jest odstraszacz.... przy tej ilości stacji za łatwo znaleźć inną, gdzie są ślepi 

Opublikowano

Lekkie bosozoku w Civicu V, elegancko siadło :D Miałem takiego Civica, ale miałem pełen przelot i końcowy pseudo mugen, pieknie darlo japę :D do dziś tęsknię, silnik B16 kręcił się do 9k, cudowny dźwięk, 950kg i 160 koni, na światłach obrabiało się większość aut. Prowadzenie bajka, test łosia można robić przy 100km/h i się nie odklei. 

 

Ogólnie rury nie powinny wystawać, teram nam Skodę z czterema kominami i wystają tak 10cm, ale jak co mam wytłumaczenie, że auto ma wbity hak i dzięki temu nie wystaje poza obrys xD co ciekawe podczas kontroli bagiety przymykają oko i na kominy i przelot, bo autko ładne :D

Opublikowano (edytowane)

No to chłopcy i dziewczęta, życzę Wam, żebyście 1.01.2025 nie obudzili się zbytnio odwodnieni. Nie wiem, kto wymyślił, żeby start w nowy rok musiał być taki ciężki 8:E

Edytowane przez marko
  • Like 2
  • Haha 1
Opublikowano

Najlepszego w nowym roku!

oby sie Wam wszystko spełniło, a mi żebym mógł napisać kiedyś takiego posta jak Wy pisaliście dosyć często przez ostatnie dwa lata ;)

 

byłem wczoraj na rynku w Toruniu na sylwestrze... bylem bardzo zle nastawiony, no ale to nie moj pomysł... ;)

 

jednak, ja kompletny ignorant muzyczny i ktos bez uszu, byłem zachwycony nagłośnieniem!

 

bez podkręconych basów, bez zbyt duzej głośności! niesamowicie wyraźnie było wszystko słychać.  jescze w życiu nie byłem na koncercie, wydarzeniu z tak dobrym nagłośnieniem. 

 

ps. dzis 6km biegu za mną na nowy rok. 

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Co za glupie porownanie 
    • #Warzone sezon 1. Będzie osłabiony sbmm, podobnie jak w BO7 Częstszy balans broni. Zmiany kategorii i balansu perków. NERF Aim Assist Nowe tryby czasowe (LTM): Amped BR (tylko weekendy) oraz High Octane BR Rebirth Island: zimowe odświeżenie (Sezon 02)    
    • Tak, teraz widzę. Myślałem że to ta sprawa o której suchy pisał. Wybacz  
    • Dokładnie, ale to dalej bardzo dobre karciochy, więc można sobie na nich jeszcze siedzieć. Ja myślałem o 5070TiS, ale chyba można zapomnieć. Teraz mi chodzi po głowie, czy może nie kupić jakiejś 5070Ti/5080 na wszelki wypadek, bardziej bym się skłaniał ku 5070Ti. Niby jeszcze mi 12GB pamięci nie brakło, ale jak ma coś pójść nie tak i ceny pójść znacząco w górę Szkoda mi tylko wymieniać kartę dla samej pamięci i tylko 25% wydajniejszą, bo fanu z tego nie będzie  Troche tak, zwłaszcza jak Ty siedzisz dość długo na jednej karcie. Ale to jest patologia w wykonaniu nvidii co oni wyprawiają z tą pamięcią. 5060Ti, która jest w rasterze 25% wydajniejsza od 5 letniej 3060Ti ma tyle samo pamięci co 5080, gdzie 5080 z miejsca powinna mieć 24GB. Już nie mówiąc o 4060Ti 16GB i 4070Ti 12GB.
    • Wkleiłem @DaveCam Nawet cytowany @Jardier zachował się prawie tak samo niekonkretnie. Mam ci wyszukać wszystkich żeby zaspokoić twoje ego ? Chyba obaj nie wypełzliśmy spod jutubowego kamienia.   Wkleiłem linki twórców, którzy uważam że coś wnoszą, testują głębiej James Baldwin, @GamersMuscle     Zaraz zaraz, ja narzekam ? Narzekają wszyscy których nadzieje nie zostały spełnione. A potwierdzeniem tego punktu widzenia mają być jutubowe opinie. No to punktuję co to za osobistości będące autorytetami.   Jak jeżdżą w kółko w ukochany iRacing ... dobrze. Jak przejechali się w PMR i zjechali go od góry do dołu ... też dobrze. Jak zwracam uwagę, że to nie ma żadnego znaczenia ... już nie dobrze.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...