luk21pl 5 Opublikowano Wtorek o 16:47 Opublikowano Wtorek o 16:47 Jest bo znalazłem jeden wraz z areną
Jaycob 552 Opublikowano Wtorek o 16:58 Opublikowano Wtorek o 16:58 10 minut temu, luk21pl napisał(a): Jest bo znalazłem jeden wraz z areną To nie jest ostatnia lokacja.
JeRRyF3D 575 Opublikowano Wtorek o 17:09 Opublikowano Wtorek o 17:09 (edytowane) https://updatecrazy.com/indiana-jones-and-the-great-circle-update-2-patch-notes-dec-17-2024/ Indiana Jones i Wielki Krąg – informacje o aktualizacji 2 – 17 grudnia 2024 r. Poprawki specyficzne dla komputerów PC Cyt: PPE. Poprawiono wydajność na większych poziomach gry podczas korzystania z kart graficznych wyposażonych w 8 GB VRAM. Usunięto błąd, przez który użycie skrótu Alt+Tab uniemożliwiało późniejsze otwieranie ekwipunku. Wprowadzono poprawkę, dzięki której użycie opcji „Cofnij” działa poprawnie w przypadku zmiany trybu graficznego. Poprawiono migotanie płomieni pochodni i zapalniczki podczas gry z wysoką częstotliwością odświeżania obrazu. Naprawiono renderowanie efektów przesypywania się piasku i wyświetlania płomienia pochodni na peruwiańskim poziomie podczas korzystania z karty firmy AMD. Usunięto błąd, przez który jednoczesne włączenie HDR i DLSS mogło powodować wyświetlanie prążków moiré na białych ścianach. Usunięto błąd, przez który podczas scenek przerywnikowych w jaskini w Peru w oczach Indy’ego mogły pojawić się czarne usterki graficzne. Usunięto błąd, który powodował, że na ekranie pojawiały się sporadycznie czarne kwadraty podczas korzystania ze skalowania renderowania w niektórych rozdzielczościach na kartach graficznych AMD. Wprowadzono poprawkę umożliwiającą prawidłowe eksportowanie zdjęć z zapisów w chmurze Steam w przypadku przejścia na zapisy w chmurze Xbox. Przypominamy, że obsługa AMD FSR zostanie dodana w przyszłej aktualizacji gry. Spoiler Informacje o aktualizacji Indiany Jonesa – 17 grudnia 2024 r. Indiana Jones Patch 2 – informacje Ogólne Naprawiono błąd, który powodował, że automaty do gry mogły wyglądać na uszkodzone lub brakujące bez faktycznego problemu. Rozgrywka Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom wyposażenie się w bicz Indy'ego. Naprawiono błąd, który powodował, że kamera Indy'ego pozostawała na stałe wyposażona. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli stracić kamerę, gdy szybko ją wyposażyli podczas sprawdzania innego pobliskiego przedmiotu. Grafika Naprawiono błąd, który sprawiał, że "podwójne widzenie" utrzymywało się po prawie utonięciu; Powtórzenie "Omal nie utonąłem" usunie teraz tę lukę u graczy, których to dotyczy. Zmniejszono zacinanie się gry spowodowane zduplikowanymi klatkami podczas przerywników filmowych. Misje i zadania Przed nami kilka spoilerów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gina nie zbliżała się do tajnego wejścia do Skarbca Watykańskiego, co blokowało postępy w misji. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gina mogła przedwcześnie otworzyć zamek wyjściowy w Skarbcu Watykańskim, pomijając kluczowe wydarzenia fabularne. Naprawiono błąd kolizji, który pozwalał graczom spadać przez podłogę w pobliżu ściany zigguratu w Sukhothai. Poprawki specyficzne dla komputerów PC Naprawiono problemy z wydajnością powodowane przez Nvidia DLSS po włączeniu. Naprawiono błąd, który sprawiał, że generowanie klatek Nvidia nie aktywowało się poprawnie z HDR. Rozwiązano problemy z wydajnością w trybie niskiego opóźnienia Nvidia, gdy był używany razem z generowaniem klatek. Naprawiono błąd, w wyniku którego globalne podświetlenie mogło zostać wyłączone w systemach z pamięcią VRAM poniżej minimum. Rozwiązano problem zbyt jasnego oświetlenia we wnętrzach podczas korzystania ze śledzenia ścieżki w średniej lub wysokiej jakości. Znany problem: Generowanie klatek Nvidia może zostać tymczasowo wyłączone, gdy HDR jest aktywowany po raz pierwszy. Aby rozwiązać ten problem, wyłącz i ponownie włącz DLSS (wymagane tylko raz). Nawiasem. Instalator miętosi całe 113 GB od nowa. Edytowane Wtorek o 17:17 przez JeRRyF3D
PaVLo 398 Opublikowano Wtorek o 17:30 Opublikowano Wtorek o 17:30 No zobaczymy czy też poprawi u mnie FG, bo po włączeniu, było wyczuwalne opóźnienia ruchu kamery.
Butcher358 1 Opublikowano Wtorek o 18:07 Opublikowano Wtorek o 18:07 (edytowane) Siemka, zaktualizowałem grę i teraz nie mogę jej uruchomić , wywala crash ,macie jakiś pomysł na to ?😔 Edytowane Wtorek o 18:11 przez Butcher358
Phoenix. 548 Opublikowano Wtorek o 18:19 Opublikowano Wtorek o 18:19 https://bethesda.net/en/article/4lXgd5pRCMbAkv9clGQW6A/indiana-jones-and-the-great-circle-tm-update-2 PC Specific fixes Fixed an issue where Nvidia DLSS may cause performance problems when enabled. Fixed an issue where Nvidia Frame Generation wasn’t activated properly if HDR is in use. Fixed an issue where Nvidia Low Latency Mode could cause performance problems when used with Frame Generation. Fixed an issue where global illumination may be completely disabled when playing with below minimum VRAM graphics cards. Fixed an issue where Lighting may be over bright in interior spaces if Path Tracing (Full Ray Tracing) is set to Medium or High Quality. Known Issue: Nvidia Frame Generation may be temporarily disabled if HDR is activated for the first time. To work around this issue, disable and then re-enable DLSS. This only needs to be done once.
JeRRyF3D 575 Opublikowano Wtorek o 18:21 Opublikowano Wtorek o 18:21 Odnoszę wrażenie, że cut sceny się wygładziły.
Jaycob 552 Opublikowano Wtorek o 18:21 Opublikowano Wtorek o 18:21 (edytowane) 14 minut temu, Butcher358 napisał(a): Siemka, zaktualizowałem grę i teraz nie mogę jej uruchomić , wywala crash ,macie jakiś pomysł na to ? A jak wciśniesz nie to co się dzieje? Edytowane Wtorek o 18:21 przez Jaycob 1
JeRRyF3D 575 Opublikowano Wtorek o 18:23 Opublikowano Wtorek o 18:23 (edytowane) 16 minut temu, Butcher358 napisał(a): Siemka, zaktualizowałem grę i teraz nie mogę jej uruchomić , wywala crash ,macie jakiś pomysł na to ?😔 Zresetuj kompa. Odpal ponownie. Na GP, po aktu gry, odpaliło się jeszcze jedno aktu, jako nakładka i całkiem długo synchronizowało coś paskiem postępu. Save aktu? Edytowane Wtorek o 18:24 przez JeRRyF3D 1
Jaycob 552 Opublikowano Wtorek o 18:30 Opublikowano Wtorek o 18:30 (edytowane) Tak poza tym widzę, że OP problemu masz apkę Nvidi zainstalowaną, a z nią jest problem: https://www.purepc.pl/nvidia-app-moze-obnizac-wydajnosc-sprzetu-w-grach-przetestowano-kilka-gier-na-karcie-graficznej-geforce-rtx-4060 https://www.tomshardware.com/pc-components/gpus/we-tested-nvidia-app-performance-problems-games-run-up-to-15-percent-slower-with-the-app Edytowane Wtorek o 18:31 przez Jaycob 1
Butcher358 1 Opublikowano Wtorek o 18:41 Opublikowano Wtorek o 18:41 15 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): Zresetuj kompa. Odpal ponownie. Na GP, po aktu gry, odpaliło się jeszcze jedno aktu, jako nakładka i całkiem długo synchronizowało coś paskiem postępu. Save aktu? Jak tylko syn skończy grać w Gta to uruchomię PC na nowo i usunę apke NVidia , ostatnio miałem problem z save tzn miałem 5 h gry za sobą i nagle jakby save zniknęły bo gra startowała od początku 😑
RTX5090 70 Opublikowano Wtorek o 18:46 Opublikowano Wtorek o 18:46 Naprawili FG. Nie ma szarpania obrazu, FG można włączyć i wyłączyć bez restartowania gry. Zajętość Vram z FG - > 19 GB 1
DżonyBi 425 Opublikowano Wtorek o 18:49 Opublikowano Wtorek o 18:49 (edytowane) Faktycznie, wskoczyła aktualizacja do wersji GP - 907MB. Jak poprawili FG to bajka teraz. Edytowane Wtorek o 18:50 przez DżonyBi
Butcher358 1 Opublikowano Wtorek o 19:09 Opublikowano Wtorek o 19:09 47 minut temu, Jaycob napisał(a): A jak wciśniesz nie to co się dzieje? Nic wtedy gra się w ogóle nie uruchamia, jak kliknę tak to uruchamia sie do pewnego momentu i zwiecha
Jaycob 552 Opublikowano Wtorek o 19:12 Opublikowano Wtorek o 19:12 (edytowane) 36 minut temu, luk21pl napisał(a): Wie ktoś jak tam wejść? Z mapy wynika, że jesteś nie po tej stronie podziemia, spróbuj wejściem po prawej stronie. Tam, gdzie masz wbity w dziurę ten buldożer (po misji fabularnej), po prawej stronie powinna być wnęka. Edytowane Wtorek o 19:24 przez Jaycob
Roman_PCMR 120 Opublikowano Wtorek o 20:05 Opublikowano Wtorek o 20:05 1 godzinę temu, Butcher358 napisał(a): Siemka, zaktualizowałem grę i teraz nie mogę jej uruchomić , wywala crash ,macie jakiś pomysł na to ?😔 To nie bug. To feature gry!
aureumchaos 145 Opublikowano Wtorek o 20:05 Opublikowano Wtorek o 20:05 Ile na Steam ważyła poprawka?? U mnie 34 MB pyklo w sekundę i wyświetliło play... FG jak nie działało tak nie działa... Uruchomiłem ponownie PC i Steam i nic więcej nie pobiera... Wyskoczył tylko Ets2 do aktualizacji... Grrr... 🙄
luk21pl 5 Opublikowano Wtorek o 20:16 Opublikowano Wtorek o 20:16 Godzinę temu, Jaycob napisał(a): Z mapy wynika, że jesteś nie po tej stronie podziemia, spróbuj wejściem po prawej stronie. Tam, gdzie masz wbity w dziurę ten buldożer (po misji fabularnej), po prawej stronie powinna być wnęka. Z tamtej też nie idzie
Phoenix. 548 Opublikowano Wtorek o 20:40 Opublikowano Wtorek o 20:40 2 godziny temu, Jaycob napisał(a): Tak poza tym widzę, że OP problemu masz apkę Nvidi zainstalowaną, a z nią jest problem: https://www.purepc.pl/nvidia-app-moze-obnizac-wydajnosc-sprzetu-w-grach-przetestowano-kilka-gier-na-karcie-graficznej-geforce-rtx-4060 https://www.tomshardware.com/pc-components/gpus/we-tested-nvidia-app-performance-problems-games-run-up-to-15-percent-slower-with-the-app Wydajnosc obnizaja wlaczone filtry, a nie sama aplikacja, tak samo filtry obnizaly wydajnosc wczesniej kiedy byly wlaczone w GE. 1
JeanPepin 92 Opublikowano Wtorek o 21:11 Opublikowano Wtorek o 21:11 Skończone, 25 godzin mi wyszło z minutami. Troszke lekarstw mi zostało ( z 7 mi brakuje od odblookowania ostatniej ksiazki u lekarza) i chyba 1 albo 2 tajemnice w dżungli. Tych artefaktów chyba nie będe robił, za dużo ich jest. Piękna gra to jest, a ile w niej duszy to jest coś pięknego, G Lombardi idealnie napisana, jakby żywcem wyjęta z filmu, w ogóle dobry film by to był, o niebo lepszy niż te nowe..czekam na 2 część, ciekawe czy powstanie. Najpierw DLC, pewnie niedługo potanieje to kupie może nawet deluxa, skończone w GP, który jutro mi się kończy akurat Nie uświadczyłem żadnych bugów. Wincyj!!! 2
Phoenix. 548 Opublikowano Wtorek o 21:32 Opublikowano Wtorek o 21:32 2 godziny temu, DżonyBi napisał(a): Faktycznie, wskoczyła aktualizacja do wersji GP - 907MB. Jak poprawili FG to bajka teraz. Kumpel mi pisal, ze jemu patch totalnie zepsul gre, jak mial textury na medum to teraz musi dac na low bo wywala gre na 4070ti.
SebastianFM 33 Opublikowano Wtorek o 22:25 Opublikowano Wtorek o 22:25 1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a): Wydajnosc obnizaja wlaczone filtry, a nie sama aplikacja, tak samo filtry obnizaly wydajnosc wczesniej kiedy byly wlaczone w GE. Sama aplikacja też obniża wydajność o kilka %. Sprawdzałem dziś najnowsze sterowniki. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się