kanon7 600 Opublikowano 10 Maja Opublikowano 10 Maja (edytowane) 26 minut temu, Alek_M napisał(a): Jak sobie nazwiesz bohatera Batyr, to będziesz miał taką możliwość Nie przejdzie... gra jest już oficjalnie zapowiedziana także na Xbox Series S (10GB RAM), a jak wiemy pamięć RAM nie jest skalowana, a sam Batyr zajmuje ok. 25GB2 Edytowane 10 Maja przez kanon7
SmogSmok 279 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja (edytowane) Trailer GTA 6 oraz oficjalne zdjęcia są na 100% przypudrowane. Możecie pomarzyć o takiej gęstości NPC-ów robiących różne aktywności. Porównanie w spoilerze. Spoiler Edytowane 11 Maja przez SmogSmok 2 1 1
ODIN85 3 503 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Przecież to są różne pory dnia i stąd te różnice. 2
kanon7 600 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja (edytowane) @SmogSmok Oszukali mnie! Chciałem mieć jak w trailerze jedną osobę na promenadzie, aby chodzić spokojnie, bez tłumów. Odpalam grę, a tam tłumy jak w zakopanem Edytowane 11 Maja przez kanon7 3
Kris194 4 720 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 2 godziny temu, SmogSmok napisał(a): Trailer GTA 6 oraz oficjalne zdjęcia są na 100% przypudrowane. Możecie pomarzyć o takiej gęstości NPC-ów robiących różne aktywności. Ten pierwszy trailer GTA V mocno odbiegający od rzeczywistości to coś co fani wypominają Rockstarowi od 12 lat, kolejny raz tego samego błędu raczej nie popełnią. Swoją drogą Różnica w jakości NPC to jest dosłownie przepaść.
MrKetiw 128 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Nie sądzę żeby NPCy tak wyglądały w grze, jak ta biedna konsola ma to pociągnąć.
Tomek_ITH 318 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja (edytowane) Trailer skonstruowany jest tak, że pierwsza połowa wygląda genialnie, a im bliżej końca, tym jest coraz gorzej. Te screeny też wyglądają znacznie lepiej. Edytowane 11 Maja przez Tomek_ITH
Fatality 656 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 6 godzin temu, SmogSmok napisał(a): Trailer GTA 6 oraz oficjalne zdjęcia są na 100% przypudrowane. Możecie pomarzyć o takiej gęstości NPC-ów robiących różne aktywności. Dzięki ekspercie. Masz w sumie racje bo w wersji PC/PS6 puder zostanie ściągnięty i jakość grafiki skoczy o 50% względem trailera
SmogSmok 279 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja (edytowane) 7 minut temu, Fatality napisał(a): Dzięki ekspercie. Masz w sumie racje bo w wersji PC/PS6 puder zostanie ściągnięty i jakość grafiki skoczy o 50% względem trailera Mi raczej chodziło on NPC/ruch uliczny/powietrzny. Rockstar zawsze tak modyfikuje zdjęcia marketingowe i trailery by świat wyglądał na żywy, potem odpalasz grę i widzisz miasto duchów. Edytowane 11 Maja przez SmogSmok
Fatality 656 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 15 minut temu, SmogSmok napisał(a): Mi raczej chodziło on NPC/ruch uliczny/powietrzny. Rockstar zawsze tak modyfikuje zdjęcia marketingowe i trailery by świat wyglądał na żywy, potem odpalasz grę i widzisz miasto duchów. Niby gdzie? GTA V - trailer wyglądał gorzej niż gra. RDR2 - trailer i gra w miarę zbliżone Chyba zapominamy ze mamy 2025 rok. Niestety nwoe gry cofneły się do poziomu 2015 dlatego teraz ciężko uwierzyć że mozna zrobić coś na wyższym poziomie 1
kanon7 600 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja (edytowane) 3 godziny temu, MrKetiw napisał(a): Nie sądzę żeby NPCy tak wyglądały w grze, jak ta biedna konsola ma to pociągnąć. Rockstar Games jedyny z nielicznych deweloperów u którego trailer = gra, prawie 1:1. Jeżeli się okaże inaczej, to dostaną słusznie po uszach - lecz… jeżeli oni łącznie wydają 2 mld $ i grę robią ponad ~10 lat i gra ma być ponownie (jak GTA V) na 10-15 lat sprzedaży, online itd. to Rockstar Games i właściciel Take-Two nie mogą sobie pozwolić na oszustwo - jak to było z jakością Cyberpunk 2077 na PS4 na premierę. 2 godziny temu, galakty napisał(a): To wygląda za dobrze jak na PS5 Rockstar Games po wielu wątpliwościach czy trailer 2 pochodzi z PS5 czy RTX’a 5090 - podali: ”To, co widzieliśmy, to rzeczywista rozgrywka, uchwycona na konsoli PlayStation 5.” Gdyby to było oszustwo nie pisali by tego, ani na koniec trailera nie podwali by informacje „Captured by PS5”. Po co sobie robić pod górkę? Na premierę i tak by wyszło. Po drugie: - 2 mld $ budżet - jeden z największych liczbowo programistów zespół - ponad 10 lat tworzenia gry - Zen2 8/16, 3.2 GHz, GTX 2060 Super i 16GB RAM DDR5 - sprzęt dużo lepszy aniżeli PS4 i RDR2 które wyglądało świetnie = musieli WIDOCZNIE zoptymalizować GTA VI pod PS5 bardzo mocno. Nie dziwię się że ludzie mają wątpliwości jak prawie 5 lat po premierze gry nadal wyglądają trochę lepiej niż te z PS4, są jakieś wyjątki, ale jeszcze nie dawno każda gra była równocześnie na PS4 i PS5. Rockstar Games tworzy już bez PS4 itd. Tak wiem, XSS GTA V dowieźli, RDR2 dowieźli na PS4, więc mają u mnie kredyt zaufania na GTA VI na PS5. 38 minut temu, caleb59 napisał(a): 300GB minimum, to ile będzie maximum? Max. 365 GB - bo tyle jest maksymalnie miejsca na Xbox Series S Edytowane 11 Maja przez kanon7 1
bleidd 485 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 28 minut temu, SmogSmok napisał(a): Mi raczej chodziło on NPC/ruch uliczny/powietrzny. Rockstar zawsze tak modyfikuje zdjęcia marketingowe i trailery by świat wyglądał na żywy, potem odpalasz grę i widzisz miasto duchów. Saint Denis było puste? Nie było a działało na ziemniaku Jaguarze z PS4. Akurat R* potrafi w skrypty w przeciwieństwie do CDPR gdzie parę kukiełek chodzących po szynach dusi 8 rdzeniowe CPU 1
galakty 3 340 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 9 minut temu, kanon7 napisał(a): Gdyby to było oszustwo nie pisali by tego 1
kanon7 600 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja ^^ zacytuj całość, a nie fragment tylko z kontekstu wyrwane.
Totek 784 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Dokładnie tak jak ludzie piszą, przyzwyczailiście się do kupiszczy wypuszczanych taśmowo, do spadku jakości w grach, to teraz kilku NPCów więcej na ekranie wywołuje zwarcie w umyśle. Na moje oko trailer jest legitny, wystarczy przyjrzeć się jak okrojone jest cieniowanie (jedzie auto, rzuca cień na drogę) to przypomina mi się 2013r. Zapewne masę takich sztuczek jest zaimplementowane, jednak poziom szczegółowości i wyważenie wszystkiego sprawi że nam to nie będzie przeszkadzać.
SebastianFM 344 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja @Totek, o co ci chodzi, gdzie jest to okrojone cieniowanie, w którym miejscu jest niby grafika z 2013 r.?
Kris194 4 720 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 6 godzin temu, Fatality napisał(a): Niby gdzie? GTA V - trailer wyglądał gorzej niż gra. RDR2 - trailer i gra w miarę zbliżone Chyba zapominamy ze mamy 2025 rok. Niestety nwoe gry cofneły się do poziomu 2015 dlatego teraz ciężko uwierzyć że mozna zrobić coś na wyższym poziomie Tyle mam do powiedzenia w tym temacie 1
Totek 784 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 5 godzin temu, SebastianFM napisał(a): @Totek, o co ci chodzi, gdzie jest to okrojone cieniowanie, w którym miejscu jest niby grafika z 2013 r.? Chodzi mi o proste cieniowanie, nie jakieś miękkie, półcienie, nie znam się na terminologii dokładnie. Przykładowo na screenie: Tu cień rzuca nawet ogień. Odpalcie sobie z prędkością 0.25x Nie mówię że to źle ale ma bank sztuczek optymalizacyjnych będzie masa, ilość detali zamaskuje to skutecznie i w ogólnym odbiorze i tak będzie wow. Wracając do tematu to wg mnie PS5 da radę z taką ilością NPC
VRman 2 641 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja (edytowane) Ja tylko przypomnę, że Assassinc's Creed Unity miał mieć mnóstwo ludzi na ulicach. Potem to ciachano bo nawet w 30fps AMD Klakier w PS4/Xone tego nie ogarniał. Ale.. - Nawet w Xbox Series S ma proc conajmniej 2x (2 do 2.5x) szybszy od PS4 - tu nie muszą być interakcje w real time. Ludków 300m od kamery można puścić na czterdziestym rdzeniu, z reakcjami liczonymi w 0,5fps, a wszystko załatwić skryptem - konsole mają 16GB RAMu. GTA V było robione pod konsolę z 512MB RAMu, a nawet 256+256 w PS3. To naprawdę robi różnicę w kwestii ilości skryptów i animacji. Można zrobić tak, żeby nie raziło w oczy, że to skrypty. No ale to by trzeba mieć wiele lat i jakieś 2 miliardy na produkcję gry... Ale screenshoty i trailer będą "oszukane" w sensie manipulacji - nie będzie bullshotów i ściem jak od Ubisoftu, ale będą specjalnie dobrane kąty kamery i wszystko to co mówią w materiale na Digital Foundry. W skrócie: nie. Gra nie zawsze będzie tak dobrze wyglądać. Poza tym to co pisałem - przenoszenie jakości obrazu na obraz statyczny, kosztem ruchomego. Serio, oni nawet nie muszą robić ściemy. Byliby głupi, gdyby próbowali. Zresztą i tak hype na tą grę wywala skalę u milionów graczy. Z drugiej strony założę się, że kilka lat po premierze gry gracze będą się zastanawiać czym się zachwycali w 2025r. No więcej ludzi. No realistycznie wyglądające miasto. No i? No i nic. Opatrzy się i znudzi szybko. Dlatego ja nadal uważam, że wcale nie jest pewne, że gra będzie bardzo dobrą grą do grania. Oprawa jest mniej ważna, a Rockstar już pokazał w RDR2 że lubi dla oprawy podejmować decyzje szkodzące gameplayowi. To moim zdaniem będzie gra na 10/10 dla osób będących fanami simsów, klimatów gangsterskich, w tym "in da hood" elo gangsta ;), dla fanów telenoweli brazylijskich i ogólnie osób będących najpierw fanami kina, a potem fanami gier lub nawet nie gier, a filmogier. Ale wydrukuję tego posta i zjem z cebulą jeśli po przejściu GTA VI powiem, że jestem zachwycony gameplayem w grze. Edytowane 12 Maja przez VRman 1
galakty 3 340 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja Przecież to wygląda jak gra na Switcha 2 Ale nie ma co, Rockstar zawsze umiał w optymalizację (może nie na PC -> GTa IV ) ale konsole wykorzystał cudnie. Co prawda nie podoba mi się że dalej PS5 ma być wspierane, wolałbym uciać i dać Pro jako najniższy albo PS6, ale cóż, zawsze tak było.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się