Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Alek_M napisał(a):

Jak sobie nazwiesz bohatera Batyr, to będziesz miał taką możliwość :hihot: 

Nie przejdzie... gra jest już oficjalnie zapowiedziana także na Xbox Series S (10GB RAM), a jak wiemy pamięć RAM nie jest skalowana, a sam Batyr zajmuje ok. 25GB2 :E 

Edytowane przez kanon7
  • Odpowiedzi 864
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Trailer GTA 6 oraz oficjalne zdjęcia są na 100% przypudrowane.

Możecie pomarzyć o takiej gęstości NPC-ów robiących różne aktywności. 

681b14ff239e9_681b14ff239a2-gta-6-vice-c

 

Porównanie w spoilerze. 

Spoiler

9c95a52bda08daf41440f1c54927b9a0bbe42987dc4b13d186c48a6ec93bffafb8ce24975623e6df3858950de72be2aeecc78125298da74b98c007cb

abe5dba0e8614c759625410510a0d60a16e60d2f84c5dd3bd642bf24837a13cc3ac2e4396e15cc80c11d0f990b714b120c4d2e079f9ea16e06e836eb0227b5a8b25feb3d28e167191f766a6cab988862dfd399588211437c535e0df31888c33d6a727f90

8edcbabfea9153521097cc5ed71dc2fab254b7a2

 

 

Edytowane przez SmogSmok
  • Like 2
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, SmogSmok napisał(a):

Trailer GTA 6 oraz oficjalne zdjęcia są na 100% przypudrowane.

Możecie pomarzyć o takiej gęstości NPC-ów robiących różne aktywności. 

Ten pierwszy trailer GTA V mocno odbiegający od rzeczywistości to coś co fani wypominają Rockstarowi od 12 lat, kolejny raz tego samego błędu raczej nie popełnią.

 

Swoją drogą

 

GqiO4k9XUAAZj95?format=jpg&name=4096x409

 

Różnica w jakości NPC to jest dosłownie przepaść.

Opublikowano (edytowane)

Trailer skonstruowany jest tak, że pierwsza połowa wygląda genialnie, a im bliżej końca, tym jest coraz gorzej. Te screeny też wyglądają znacznie lepiej.

 

Edytowane przez Tomek_ITH
Opublikowano
6 godzin temu, SmogSmok napisał(a):

Trailer GTA 6 oraz oficjalne zdjęcia są na 100% przypudrowane.

Możecie pomarzyć o takiej gęstości NPC-ów robiących różne aktywności. 

Dzięki ekspercie. Masz w sumie racje bo w wersji PC/PS6 puder zostanie ściągnięty i jakość grafiki skoczy o 50% względem trailera

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Fatality napisał(a):

Dzięki ekspercie. Masz w sumie racje bo w wersji PC/PS6 puder zostanie ściągnięty i jakość grafiki skoczy o 50% względem trailera

Mi raczej chodziło on NPC/ruch uliczny/powietrzny. Rockstar zawsze tak modyfikuje zdjęcia marketingowe i trailery by świat wyglądał na żywy, potem odpalasz grę i widzisz miasto duchów. 

 

 

 

Edytowane przez SmogSmok
Opublikowano
15 minut temu, SmogSmok napisał(a):

Mi raczej chodziło on NPC/ruch uliczny/powietrzny. Rockstar zawsze tak modyfikuje zdjęcia marketingowe i trailery by świat wyglądał na żywy, potem odpalasz grę i widzisz miasto duchów. 

Niby gdzie? GTA V - trailer wyglądał gorzej niż gra.

RDR2 - trailer i gra w miarę zbliżone

 

Chyba zapominamy ze mamy 2025 rok. Niestety nwoe gry cofneły się do poziomu 2015 dlatego teraz ciężko uwierzyć że mozna zrobić coś na wyższym poziomie

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, MrKetiw napisał(a):

Nie sądzę żeby NPCy tak wyglądały w grze, jak ta biedna konsola ma to pociągnąć. 

Rockstar Games jedyny z nielicznych deweloperów u którego trailer = gra, prawie 1:1. 
Jeżeli się okaże inaczej, to dostaną słusznie po uszach - lecz… jeżeli oni łącznie wydają 2 mld $ i grę robią ponad ~10 lat i gra ma być ponownie (jak GTA V) na 10-15 lat sprzedaży, online itd. to Rockstar Games i właściciel Take-Two nie mogą sobie pozwolić na oszustwo - jak to było z jakością Cyberpunk 2077 na PS4 na premierę. 

2 godziny temu, galakty napisał(a):

To wygląda za dobrze jak na PS5 :E 

Rockstar Games po wielu wątpliwościach czy trailer 2 pochodzi z PS5 czy RTX’a 5090 - podali:

”To, co widzieliśmy, to rzeczywista rozgrywka, uchwycona na konsoli PlayStation 5.”

Gdyby to było oszustwo nie pisali by tego, ani na koniec trailera nie podwali by informacje „Captured by PS5”. 
Po co sobie robić pod górkę? Na premierę i tak by wyszło. 
 

Po drugie: 

- 2 mld $ budżet 

- jeden z największych liczbowo programistów zespół 

- ponad 10 lat tworzenia gry

- Zen2 8/16, 3.2 GHz, GTX 2060 Super i 16GB RAM DDR5 - sprzęt dużo lepszy aniżeli PS4 i RDR2 które wyglądało świetnie = musieli WIDOCZNIE zoptymalizować GTA VI pod PS5 bardzo mocno. 
 

Nie dziwię się że ludzie mają wątpliwości jak prawie 5 lat po premierze gry nadal wyglądają trochę lepiej niż te z PS4, są jakieś wyjątki, ale jeszcze nie dawno każda gra była równocześnie na PS4 i PS5. Rockstar Games tworzy już bez PS4 itd. 
Tak wiem, XSS :E 

GTA V dowieźli, RDR2 dowieźli na PS4,  więc mają u mnie kredyt zaufania na GTA VI na PS5. 

38 minut temu, caleb59 napisał(a):

300GB minimum, to ile będzie maximum? :E

Max. 365 GB - bo tyle jest maksymalnie miejsca na Xbox Series S :E 

Edytowane przez kanon7
  • Like 1
Opublikowano
28 minut temu, SmogSmok napisał(a):

Mi raczej chodziło on NPC/ruch uliczny/powietrzny. Rockstar zawsze tak modyfikuje zdjęcia marketingowe i trailery by świat wyglądał na żywy, potem odpalasz grę i widzisz miasto duchów. 

 

 

 

Saint Denis było puste? Nie było a działało na ziemniaku Jaguarze z PS4. Akurat R* potrafi w skrypty w przeciwieństwie do CDPR gdzie parę kukiełek chodzących po szynach dusi 8 rdzeniowe CPU :P 

  • Like 1
Opublikowano

Dokładnie tak jak ludzie piszą, przyzwyczailiście się do kupiszczy wypuszczanych taśmowo, do spadku jakości w grach, to teraz kilku NPCów więcej na ekranie wywołuje zwarcie w umyśle. Na moje oko trailer jest legitny, wystarczy przyjrzeć się jak okrojone jest cieniowanie (jedzie auto, rzuca cień na drogę) to przypomina mi się 2013r. Zapewne masę takich sztuczek jest zaimplementowane, jednak poziom szczegółowości i  wyważenie wszystkiego sprawi że nam to nie będzie przeszkadzać. 

Opublikowano
6 godzin temu, Fatality napisał(a):

Niby gdzie? GTA V - trailer wyglądał gorzej niż gra.

RDR2 - trailer i gra w miarę zbliżone

 

Chyba zapominamy ze mamy 2025 rok. Niestety nwoe gry cofneły się do poziomu 2015 dlatego teraz ciężko uwierzyć że mozna zrobić coś na wyższym poziomie

Tyle mam do powiedzenia w tym temacie

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
5 godzin temu, SebastianFM napisał(a):

@Totek, o co ci chodzi, gdzie jest to okrojone cieniowanie, w którym miejscu jest niby grafika z 2013 r.?

Chodzi mi o proste cieniowanie, nie jakieś miękkie, półcienie, nie znam się na terminologii dokładnie.

 

Przykładowo na screenie: 

Screenshot_2025-05-11-23-24-17-23_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.thumb.jpg.fc78bb6f372cfdeda92f17993dbde462.jpg

 

Tu cień rzuca nawet ogień. Odpalcie sobie z prędkością 0.25x :D

 

Nie mówię że to źle ale ma bank sztuczek optymalizacyjnych będzie masa, ilość detali zamaskuje to skutecznie i w ogólnym odbiorze i tak będzie wow. Wracając do tematu to wg mnie PS5 da radę z taką ilością NPC :thumbup:

 

Opublikowano (edytowane)

Ja tylko przypomnę, że Assassinc's Creed Unity miał mieć mnóstwo ludzi na ulicach. Potem to ciachano bo nawet w 30fps AMD Klakier w PS4/Xone tego nie ogarniał.

Ale..

 

- Nawet w Xbox Series S ma proc conajmniej 2x (2 do 2.5x) szybszy od PS4

- tu nie muszą być interakcje w real time. Ludków 300m od kamery można puścić na czterdziestym rdzeniu, z reakcjami liczonymi w 0,5fps, a wszystko załatwić skryptem

- konsole mają 16GB RAMu. GTA V było robione pod konsolę z 512MB RAMu, a nawet 256+256 w PS3. To naprawdę robi różnicę w kwestii ilości skryptów i animacji. Można zrobić tak, żeby nie raziło w oczy, że to skrypty. No ale to by trzeba mieć wiele lat i jakieś 2 miliardy na produkcję gry... ;)

 

Ale screenshoty i trailer będą "oszukane" w sensie manipulacji - nie będzie bullshotów i ściem jak od Ubisoftu, ale będą specjalnie dobrane kąty kamery i wszystko to co mówią w materiale na Digital Foundry. W skrócie: nie. Gra nie zawsze będzie tak dobrze wyglądać. Poza tym to co pisałem - przenoszenie jakości obrazu na obraz statyczny, kosztem ruchomego.

 

Serio, oni nawet nie muszą robić ściemy. Byliby głupi, gdyby próbowali. Zresztą i tak hype na tą grę wywala skalę u milionów graczy. 

 

 

Z drugiej strony założę się, że kilka lat po premierze gry gracze będą się zastanawiać czym się zachwycali w 2025r. No więcej ludzi. No realistycznie wyglądające miasto. No i? No i nic. Opatrzy się i znudzi szybko. Dlatego ja nadal uważam, że wcale nie jest pewne, że gra będzie bardzo dobrą grą do grania. Oprawa jest mniej ważna, a Rockstar już pokazał w RDR2 że lubi dla oprawy podejmować decyzje szkodzące gameplayowi. To moim zdaniem będzie gra na 10/10 dla osób będących fanami simsów, klimatów gangsterskich, w tym "in da hood" elo gangsta ;), dla fanów telenoweli brazylijskich i ogólnie osób będących najpierw fanami kina, a potem fanami gier lub nawet nie gier, a filmogier.

Ale wydrukuję tego posta i zjem z cebulą jeśli po przejściu GTA VI powiem, że jestem zachwycony gameplayem w grze.

Edytowane przez VRman
  • Like 1
Opublikowano

Przecież to wygląda jak gra na Switcha 2 :E :E 

 

Ale nie ma co, Rockstar zawsze umiał w optymalizację (może nie na PC -> GTa IV :E ) ale konsole wykorzystał cudnie. Co prawda nie podoba mi się że dalej PS5 ma być wspierane, wolałbym uciać i dać Pro jako najniższy albo PS6, ale cóż, zawsze tak było. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Przecież ta gra by się w 2 tygodnie znudziła jakby było tylko pve. Straciła by pewną głębię. To obecność innych graczy dodaje grze bardzo dużo nieprzewidywalności, losowości zachowania, możliwa wrogość zdecydowanie pobudza emocje. Bez pvp progres byłby sporo szybszy. Biegało by się po mapie sprawniej, szybciej bo zagrożenie sporo mniejsze. Nawet jakby oddzielić pve od pvp. To ci znudzeni pve, na pvp i tak by nie przeszli. Liczba graczy po miesiącu na pewno by spadła, a tymczasem miesiąc po premierze i dalej ilość graczy utrzymuje się z premierowego weekendu, ba nawet jest jeszcze więcej.    
    • Ja tylko myślę o zmianie jak się okazja trafi dobra a bywa różnie przy normalnych cenach na bank nic nie będę zmieniał.
    • Tak, to jest razem w 1 poscie +  to: Nie wiem na prawde jak to skomentowac. Bardzo wiarygodna postawa, taka... stala  'walk the talk', bo narazie to sam sobie przeczysz.
    • Mieć zamiar kupić kartę której jeszcze nie ma, z myślą późniejszej odsprzedaży 
    • Teraz to mnie szczerze rozbawiłeś. Trafiłeś kulą w płot tak bardzo, że aż wyszła ona drugą stroną.   1) Logika na poziomie przedszkola.   Twoje rozumowanie wygląda mniej więcej tak: Ty lubisz tradycyjną rodzinę -> W Rosji/Islamie lubią tradycyjną rodzinę -> Ty jesteś za Rosją/Islamem.   Serio? Idąc tym torem: Hitler lubił psy i budował autostrady -> Ty lubisz psy i jeździsz autostradami -> Jesteś nazistą. Rozumiesz już, jak bardzo infantylny jest to argument?   Dla twojej wiadomości – jestem ateistą i rusofobem. Brzydzę się wschodnim despotyzmem tak samo jak islamskim fanatyzmem. Ale wiesz, co jest najlepsze? To właśnie ja bronię cywilizacji łacińskiej (Zachodniej), opartej na rzymskim prawie i silnej rodzinie. To ten model zbudował potęgę Europy.   Ty natomiast promujesz model, w którym Zachód wymiera, słabnie i pogrąża się w chaosie tożsamościowym. Zgadnij, kto się z tego najbardziej cieszy? Właśnie Putin i Imamowie. Oni zacierają ręce, patrząc, jak twoja nowoczesna ideologia niszczy naszą demografię od środka. Więc jeśli ktoś tu jest pożytecznym idiotą wschodu – spójrz w lustro.   2) „Udowodniłem badaniami”. Niczego nie udowodniłeś. Rzuciłeś anegdotę o swojej mamie i kilka ogólników o tym, że „kiedyś też było źle”.   Ja podałem ci twarde fakty: Korelacja aktywizacji zawodowej ze spadkiem dzietności (dane OECD). Luka dzietności (chcą vs mają). Epidemia samotności w społeczeństwach liberalnych. To, że nazwiesz swoje opinie „badaniami”, nie sprawia, że stają się nauką.   3. Radykalizacja samotnych mężczyzn. Pytasz o źródła? Proszę bardzo!   Wystarczy spojrzeć na socjologię ruchów ekstremistycznych. Radykalizacja ZAWSZE bierze się z wykluczenia i braku perspektyw. Tradycyjny model (małżeństwo) pacyfikował mężczyzn – dawał im cel, żonę, dzieci i odpowiedzialność. Mężczyzna, który ma rodzinę na utrzymaniu, nie ma czasu na rewolucje i wojny. Twój model tworzy rzesze samotnych, sfrustrowanych facetów bez celu w życiu (inceli, o których tak piszesz). To właśnie ta grupa jest beczką prochu. Więc znowu – to twój system generuje zagrożenie, a tradycja je łagodziła.   Chciałeś mnie obrazić Rosją i Islamem, a tylko pokazałeś, że kompletnie nie rozumiesz geopolityki ani funkcji społecznych. Ja chcę, żeby Zachód przetrwał. Ty proponujesz model, przez który za 100 lat na tych ziemiach faktycznie będzie panował Islam – bo natura nie znosi próżni, a my po prostu wymrzemy.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...