Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiemy tylko tyle że gra jest projektowana z myślą o konsolach w pierwszej kolejności, w jednym z wywiadów z digital foundry była wzmianka o tym że optymalizacja pod XBOX'a series S będzie ekstremalnie wymagająca. Gra prawdopodobnie ujrzy światło dzienne w podobnym czasie co premiera nowej generacji konsol (2027/2028) i RTX 6000, ale to w dużej mierze moja szklana kula. 

Opublikowano
18 minut temu, kanon7 napisał(a):

Czy na dzień dzisiejszy CDProjektRED potwierdził oficjalnie, na jaki sprzęt wyjdzie Wiesiek 4?  

Oni nawet nie wiedzą czy do 2030 się wyrobią a Ty się o sprzęt martwisz:E

Opublikowano (edytowane)
W dniu 12.06.2025 o 21:53, Oldman napisał(a):

Zamiast tego celujemy w coś w rodzaju "półotwartego świata", jak w Red Dead Redemption 2 czy Zeldzie: TOTK – tylko bardziej narracyjnie zintegrowanego.

Yyy, co? W RDRII mieliśmy otwarty świat, jedynie Guarma była niedostępna. Z tego co rozumiem to celują w zasadzie w to samo co w W3.

Edytowane przez Kris194
Opublikowano
1 minutę temu, Kris194 napisał(a):

Yyy, co? W RDRII mieliśmy otwarty świat, jedynie Guarma była niedostępna. Z tego co rozumiem to celują w zasadzie w to samo co w W3.

To nie jest nic złego jesli jakies miejscówki są zablokowane z powodów no fabularnych zeby nie psuc rozgrywki lub nie spojlerować za bardzo, ja nie mam zastrzeżeń do takiego rozwiązania.

  • Upvote 1
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 3.08.2025 o 18:58, Kandelabros napisał(a):

Ta, zalecane na PC: ;)


Ryzen 16900X6D, 256GB RAM, 8090 Super Ti +DLSS18 +BRAIN_TRACING +WALLET_BALANCING +AI_MUSTACHES_TRAIN.

Wymagania nie będą wysokie bo gra wyjdzie bankowo na PS5/XSX a w dniu premiery będą już next-genowe Radeony i seria 6000, więc taki szrot jak RTX6060 ogarnie to bez problemu, zwłaszcza, że ma do dyspozycji DLSS i MFG.

Co innego jeśli interesuje kogoś 4K/Ultra to wtedy wiadomo, że karty pokroju 6080/6090.

Opublikowano (edytowane)

Jest dokładnie na odwrót.

Właśnie dzięki tej współpracy z invidia i epikiem jest szansa, że będzie to wyglądać i działać jak należy.

Masz teraz przykład jak wyglądają i przede wszystkim działają gry robione na ue5 bez współpracy z epikiem

Edytowane przez Tomek_ITH
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Przerabiałem coś takiego - w przypadku Escape From Tarkov i użytego silnika Unity - tam też developerzy mówili o ścisłej współpracy z developerami silnika Unity, że jest to największy projekt na tym silniku, rozwój i specjalne zmiany w silniku pod Escape From Tarkov i w ogóle co to nie będzie za "och i ach" w przyszłości. Finalnie 15 listopada premiera, gra dalej na starszej wersji Unity, dalej niektóre błędy nie poprawione od 10 lat i gówno wyszło z tego typu deklaracji.

 

Dlatego w przypadku Wiedźmina 4 i UE5 mierzyłbym siły na zamiary, pamiętajcie co nam obiecywali na premierę Cyberpunka 2077 i ile czasu zajęło odratowanie tej gry. :E 

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)

Tarkov i unity to nawet w 1/10 nie jest tym czym jest współpraca z Epic i dostęp jako pierwsi do ich technologi ;)  

 

Takze to nie ma co porównywać tego ruskiego badziewia. 

Gdzie to gra Multi i im zależy żeby to wszystko było jak najbardziej rozciągnięte w czasie i przedstawiać pozorne zmiany.

Zresztą o czym my tu mówimy gdzie Epic i cdprojekt teraz kontra jakieś marne małe studio ruskich xxx lat temu 🤣 Nie te budżety, siły i zamiary. 

Edytowane przez Phoenix.
  • Upvote 3
Opublikowano
10 godzin temu, Tomek_ITH napisał(a):

Jest dokładnie na odwrót.

Właśnie dzięki tej współpracy z invidia i epikiem jest szansa, że będzie to wyglądać i działać jak należy.

Masz teraz przykład jak wyglądają i przede wszystkim działają gry robione na ue5 bez współpracy z epikiem

Ale to nie jest w ich interesie także pozostanę przy swoim i nie zgodzę się z tobą.

Opublikowano

W ich interesie jest, aby ludzie kupili. To nie jest tożssame z "musi chodzić dobrze".

 

Pierdzielną w wymaganiach MFG i pora na CSa :E

 

Wystarczy, że gra będzie miała tylko przycinki, ale nie freezy na 2s i już będzie "no idealnie nie jest, ale lepiej niż w innych grach na Unreal Engine"

 

"Zaprzyjaźnione" redakcje będą pisać o tym, że gra super, bo ma ustawienia które pozwalają skalować grę na tani sprzęt (na którym będzie 240p i pop-in z Turoka) i że gra się nie zawiesza, nie ma freezów na pół sekundy co chwila i ogólnie ten chleb z gówna nie jest taki zły, wystarczy zatkać nos i dodać musztardy.

  • Upvote 1
Opublikowano

Nvidia może im pomóc w rozwiązaniu pewnych problemów technicznych na które napotkają podczas tworzenia gry, to jasne, ale jeśli komuś się wydaję, że NV zoptymalizuje za nich grę i dzięki temu w jakiś magiczny sposób będzie jednocześnie śmigać i wyglądać to... :hihot::hahaha::rotfl:

Cyberpunka robili na swoim silniku nad którym mieli całkowitą kontrole a mimo to wyszła z tego padaka na premierę.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, GTM napisał(a):

jeśli komuś się wydaję, że NV zoptymalizuje za nich grę i dzięki temu w jakiś magiczny sposób będzie jednocześnie śmigać i wyglądać to... :hihot:

To nie nVidia im pomaga tylko majstry z Epica. 

Gdybym był Timem Sweeneyem, to chciałbym, żeby Wiedźmin 4 był idealną technicznie wizytówką Unreal Engine 5.

Edytowane przez tgolik
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...