kanon7 599 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia Czy na dzień dzisiejszy CDProjektRED potwierdził oficjalnie, na jaki sprzęt wyjdzie Wiesiek 4?
Marvf 67 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia Wiemy tylko tyle że gra jest projektowana z myślą o konsolach w pierwszej kolejności, w jednym z wywiadów z digital foundry była wzmianka o tym że optymalizacja pod XBOX'a series S będzie ekstremalnie wymagająca. Gra prawdopodobnie ujrzy światło dzienne w podobnym czasie co premiera nowej generacji konsol (2027/2028) i RTX 6000, ale to w dużej mierze moja szklana kula.
Kandelabros 112 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia (edytowane) Ta, zalecane na PC: Ryzen 16900X6D, 256GB RAM, 8090 Super Ti +DLSS18 +BRAIN_TRACING +WALLET_BALANCING +AI_MUSTACHES_TRAIN. Edytowane 3 Sierpnia przez Kandelabros
ODIN85 3 501 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 18 minut temu, kanon7 napisał(a): Czy na dzień dzisiejszy CDProjektRED potwierdził oficjalnie, na jaki sprzęt wyjdzie Wiesiek 4? Oni nawet nie wiedzą czy do 2030 się wyrobią a Ty się o sprzęt martwisz
Kris194 4 716 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia (edytowane) W dniu 12.06.2025 o 21:53, Oldman napisał(a): Zamiast tego celujemy w coś w rodzaju "półotwartego świata", jak w Red Dead Redemption 2 czy Zeldzie: TOTK – tylko bardziej narracyjnie zintegrowanego. Yyy, co? W RDRII mieliśmy otwarty świat, jedynie Guarma była niedostępna. Z tego co rozumiem to celują w zasadzie w to samo co w W3. Edytowane 3 Sierpnia przez Kris194
Oldman 464 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 1 minutę temu, Kris194 napisał(a): Yyy, co? W RDRII mieliśmy otwarty świat, jedynie Guarma była niedostępna. Z tego co rozumiem to celują w zasadzie w to samo co w W3. To nie jest nic złego jesli jakies miejscówki są zablokowane z powodów no fabularnych zeby nie psuc rozgrywki lub nie spojlerować za bardzo, ja nie mam zastrzeżeń do takiego rozwiązania. 1
Tomek_ITH 317 Opublikowano 19 Sierpnia Opublikowano 19 Sierpnia https://strefainwestorow.pl/gaming/cdprojekt-gamescom-wiedzmin4
ODIN85 3 501 Opublikowano 6 Września Opublikowano 6 Września https://ithardware.pl/aktualnosci/wiedzmin_4_cd_projekt_red_andrzej_sapkowski-44831.html
Spychcio 802 Opublikowano 6 Września Opublikowano 6 Września W dniu 3.08.2025 o 18:58, Kandelabros napisał(a): Ta, zalecane na PC: Ryzen 16900X6D, 256GB RAM, 8090 Super Ti +DLSS18 +BRAIN_TRACING +WALLET_BALANCING +AI_MUSTACHES_TRAIN. Wymagania nie będą wysokie bo gra wyjdzie bankowo na PS5/XSX a w dniu premiery będą już next-genowe Radeony i seria 6000, więc taki szrot jak RTX6060 ogarnie to bez problemu, zwłaszcza, że ma do dyspozycji DLSS i MFG. Co innego jeśli interesuje kogoś 4K/Ultra to wtedy wiadomo, że karty pokroju 6080/6090.
Gothic 120 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września Unreal Engine + współpraca Redów z Nvidią jest gwarantem, że na premierę nie będzie sprzętu aby odpalić to w 4K ze wszystkimi bajerami na Ultra.
Tomek_ITH 317 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września (edytowane) Jest dokładnie na odwrót. Właśnie dzięki tej współpracy z invidia i epikiem jest szansa, że będzie to wyglądać i działać jak należy. Masz teraz przykład jak wyglądają i przede wszystkim działają gry robione na ue5 bez współpracy z epikiem Edytowane 7 Września przez Tomek_ITH 1 1
caleb59 1 621 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września (edytowane) Przerabiałem coś takiego - w przypadku Escape From Tarkov i użytego silnika Unity - tam też developerzy mówili o ścisłej współpracy z developerami silnika Unity, że jest to największy projekt na tym silniku, rozwój i specjalne zmiany w silniku pod Escape From Tarkov i w ogóle co to nie będzie za "och i ach" w przyszłości. Finalnie 15 listopada premiera, gra dalej na starszej wersji Unity, dalej niektóre błędy nie poprawione od 10 lat i gówno wyszło z tego typu deklaracji. Dlatego w przypadku Wiedźmina 4 i UE5 mierzyłbym siły na zamiary, pamiętajcie co nam obiecywali na premierę Cyberpunka 2077 i ile czasu zajęło odratowanie tej gry. Edytowane 7 Września przez caleb59
Phoenix. 4 714 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września (edytowane) Tarkov i unity to nawet w 1/10 nie jest tym czym jest współpraca z Epic i dostęp jako pierwsi do ich technologi Takze to nie ma co porównywać tego ruskiego badziewia. Gdzie to gra Multi i im zależy żeby to wszystko było jak najbardziej rozciągnięte w czasie i przedstawiać pozorne zmiany. Zresztą o czym my tu mówimy gdzie Epic i cdprojekt teraz kontra jakieś marne małe studio ruskich xxx lat temu 🤣 Nie te budżety, siły i zamiary. Edytowane 7 Września przez Phoenix. 3
Gothic 120 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września 10 godzin temu, Tomek_ITH napisał(a): Jest dokładnie na odwrót. Właśnie dzięki tej współpracy z invidia i epikiem jest szansa, że będzie to wyglądać i działać jak należy. Masz teraz przykład jak wyglądają i przede wszystkim działają gry robione na ue5 bez współpracy z epikiem Ale to nie jest w ich interesie także pozostanę przy swoim i nie zgodzę się z tobą.
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września Nie jest w interesie, by gra na ue5 w końcu działała należycie? To co jest w interesie? By nie działała? 2 2
VRman 2 635 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września W ich interesie jest, aby ludzie kupili. To nie jest tożssame z "musi chodzić dobrze". Pierdzielną w wymaganiach MFG i pora na CSa Wystarczy, że gra będzie miała tylko przycinki, ale nie freezy na 2s i już będzie "no idealnie nie jest, ale lepiej niż w innych grach na Unreal Engine" "Zaprzyjaźnione" redakcje będą pisać o tym, że gra super, bo ma ustawienia które pozwalają skalować grę na tani sprzęt (na którym będzie 240p i pop-in z Turoka) i że gra się nie zawiesza, nie ma freezów na pół sekundy co chwila i ogólnie ten chleb z gówna nie jest taki zły, wystarczy zatkać nos i dodać musztardy. 1
caleb59 1 621 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września Jeden ma rację i drugi też. Ja nadal w tym obozie niedowiarków, fajnie byłoby się jednak miło zaskoczyć.
wrobel_krk 851 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września Coś ich może nauczył cyberpunk, ale UE slink ma jednak swoje wymagania sam w sobie, na konsolach wiadomo bedzie cinematic mode 30fps Na pc pewnie 5080 minimum pod RT w 3440x1440
caleb59 1 621 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września Ze 2 albo 3 generacje kart graficznych po drodze wyskoczą zanim ta gra wyjdzie na światło dzienne. 1
wrobel_krk 851 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września Racja po weekendzie słabo startuje może dlatego że tylko 1 drink w sobotę, racja 5080 będzie do pokazów slajdów z rt:)
ODIN85 3 501 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września 2 godziny temu, caleb59 napisał(a): Ze 2 albo 3 generacje kart graficznych po drodze wyskoczą zanim ta gra wyjdzie na światło dzienne. Jeszcze dolicz 4 generację zanim połatają 1
GTM 65 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września Nvidia może im pomóc w rozwiązaniu pewnych problemów technicznych na które napotkają podczas tworzenia gry, to jasne, ale jeśli komuś się wydaję, że NV zoptymalizuje za nich grę i dzięki temu w jakiś magiczny sposób będzie jednocześnie śmigać i wyglądać to... Cyberpunka robili na swoim silniku nad którym mieli całkowitą kontrole a mimo to wyszła z tego padaka na premierę. 1
tgolik 546 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września (edytowane) 47 minut temu, GTM napisał(a): jeśli komuś się wydaję, że NV zoptymalizuje za nich grę i dzięki temu w jakiś magiczny sposób będzie jednocześnie śmigać i wyglądać to... To nie nVidia im pomaga tylko majstry z Epica. Gdybym był Timem Sweeneyem, to chciałbym, żeby Wiedźmin 4 był idealną technicznie wizytówką Unreal Engine 5. Edytowane 8 Września przez tgolik 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się