j4z 937 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 O właśnie, reflex, Indiana nie ma tego?
cichy45 607 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Nie widziałem w opcjach tej funkcji, ale przy aktywowaniu FG podobno i tak się reflex włącza... nie wiem, czy jakoś "pod maską" czy jak
ODIN85 3 501 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 24 minuty temu, J4Z66 napisał(a): O właśnie, reflex, Indiana nie ma tego? Nie ma.
j4z 937 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Dla mnie na razie to całe DLSS to jest padaka. Resolution wprowadza jakieś zakłócenia, artefakty. Myślałem że karta mi się psuje. Natomiast FG wprowadza laga. No i na co to komu? 💩
Imm 275 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Ciekawa interpretacja, szczególnie dla kogoś, kto posiada również konsolę.
ShaDow_Pro 560 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Jest FSR, a to jeszcze gorzej. 2
ODIN85 3 501 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 1 godzinę temu, J4Z66 napisał(a): Dla mnie na razie to całe DLSS to jest padaka. Resolution wprowadza jakieś zakłócenia, artefakty. Myślałem że karta mi się psuje. Natomiast FG wprowadza laga. No i na co to komu? 💩 No jak używasz na fhd to się nie dziwię że masz takie zdanie. 2
j4z 937 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 7 minut temu, ODIN85 napisał(a): No jak używasz na fhd to się nie dziwię że masz takie zdanie. Napisz mi jak używać. Serio, ja raczkuje. W 2k też próbowałem. Na razie najlepszy efekt dla mnie to wszystko natywnie w fhd, choć ta rozdziałka kłuje w oczy z 2m przy 55'. Wspomnę jeszcze że jak dałem lock na 60kl to dla mnie nie ma płynności. Licznik klatek od Nvidii pokazuje niby sztywne 60, a tnie.
ODIN85 3 501 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Ja używam Dlss Q w 4k i jestem zadowolony z tego co widzę.
j4z 937 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Świetnie, cieszę się Twoim szczęściem. 1
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Godzinę temu, J4Z66 napisał(a): Napisz mi jak używać. Serio, ja raczkuje. W 2k też próbowałem. Na razie najlepszy efekt dla mnie to wszystko natywnie w fhd, choć ta rozdziałka kłuje w oczy z 2m przy 55'. Wspomnę jeszcze że jak dałem lock na 60kl to dla mnie nie ma płynności. Licznik klatek od Nvidii pokazuje niby sztywne 60, a tnie. Rozumiem, że pytasz o DLSS & FG na PC i graniu w 1080p?
j4z 937 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) Pytałem ogólnie. Wolałbym 1440p w sumie. Właśnie skończyłem Indiana Jones. Co chwilę siedziałem w ustawieniach. Najlepiej dla mnie było 1080p, blok na 120kl, ultra, rozdziałka natywna, bez FG. FG wprowadzał lag. DLSS resolution wprowadzało "zakłócenia" - nie pamiętam jaką rozdziałke miałem ustawioną. Włączona synchronizacja. Nadal nie byłem w 100% zadowolony z płynności, ale zjeżdżając z detalami na wysokie, był za duży regres wrażeń graficznych. Widzę, że tutaj autor również nie zalecał DLSS w tym tytule. https://www.purepc.pl/test-indiana-jones-and-the-great-circle-pc-xbox-path-tracing-opinia-recenzja?page=0,6 Edytowane 31 Grudnia 2024 przez J4Z66
Send1N 4 162 Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia dlss Q wygląda całkiem spoko natomiast fsr w najnowszej wersji nawet w trybie jakości nadal wygląda kiepsko, ostatnio porównywałem w hunt showdown który dostał implementację najnowszych wersji obu technik dwie łatki temu i jest przepaść, na dlss q spokojnie można grać na fsr jest takie mydło że szok + modele postaci tylko z bliska wyglądają normalnie, wystarczy trochę dystansu i robi się pixeloza 2
Reddzik 2 762 Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia Tak FSR to jest katastrofa, dlatego sam kupiłem RTX ale jak gra ma Xess albo TSR to chyba wtedy lepiej któryś z tych zamienników używać, zawsze to lepsze niż FSR. 1
cichy45 607 Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia 6 godzin temu, Send1N napisał(a): dlss Q wygląda całkiem spoko Kurcze ja mam problem z DLSS Q na 1440p w CP2077. Z jakiegoś powodu połączenie PT + DLSS Q + FG + RR powoduje dramatyczne "zmydlenie obrazu". Nawet nie to że obraz jest rozmyty, tylko że wszystkie płaskie powierzchnie mają jakby "laga" z aktualizacją obrazu, rozproszone odbicia światła na drogach aktualizują się z lagiem, detale na ścianach są rozmyte w ruchu. Tego problemu nie ma przy DLAA i RR + FG + PT. Tego problemu nie zauważyłem w alan wake 2 ani w indiana jones (ale tam nie ma RR). Nawet ciężko mi opisać jak dokładnie ten obraz w CP2077 wygląda, ale polecam każdemu sprawdzić 1440p PT RR FG + DLAA a DLSS Q. DLSS Q ma wyraźnie negatywny wpływ na obraz, który ciężko mi opisać.
Kadajo 7 406 Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia No jak DLSS ci renderuje w 960p to się nie dziw ze wszytko się rozmazuje Poza tym CP2077 sam w sobie ma bardzo mdły obraz, szczególnie jak włączymy PT. Problemy tej gry z obrazem znikają dopiero w 4K lub wyżej (AA). 2
cichy45 607 Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia Godzinę temu, Kadajo napisał(a): No jak DLSS ci renderuje w 960p to się nie dziw ze wszytko się rozmazuje W innych grach tego problemu nie ma, chodzi mi stricte o efekty w CP2077 i tej kombinacji DLSS + RR + PT + FG. Wyłącz PT - efekt znika. Wyłącz RR - efekt znika. Wyłącz DLSS - efekt znika. Tak jak mówiłem, nie chodzi mi o rozmycie obrazu bo dalej obraz jest ostry na krawędziach i tak dalej. Wygląda to tylko tak, jakby światło zaczęło "lagować".
SebastianFM 344 Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia Przy korzystaniu z DLSS to najważniejsze, żeby mieć ustawioną natywną rozdzielczość wyświetlania. Ja grając na telewizorze 4K w niektórych grach, gdzie zależy mi na większej ilości FPS kosztem jakości obrazu, używam nawet DLSS P. Przy wyświetlaczu 4K błędem jest ustawienie w grze np. rozdzielczości 1440p i DLSS Q, ponieważ wtedy obraz jest skalowany 2 razy. 1 2
j4z 937 Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia Ale dlss to technika zwiększania rozdzielczości obrazu, więc o co Ci chodzi z Godzinę temu, SebastianFM napisał(a): Przy korzystaniu z DLSS to najważniejsze, żeby mieć ustawioną natywną rozdzielczość ? Włączając dlss nie masz natywnej rozdziałki. Tak to rozumiem, ale ja się nie znam.
SebastianFM 344 Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia @J4Z66, przecież napisałem dokładnie o co mi chodzi, o rozdzielczość wyświetlania, żeby w grze była ustawiona taka jak rozdzielczość monitora/telewizora. 1
j4z 937 Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia A ok, czaje. Ja jeszcze nie ogarniam tego wszystkiego. 1
Fenrir_14 825 Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia 22 godziny temu, cichy45 napisał(a): Kurcze ja mam problem z DLSS Q na 1440p w CP2077. Z jakiegoś powodu połączenie PT + DLSS Q + FG + RR powoduje dramatyczne "zmydlenie obrazu". Nawet nie to że obraz jest rozmyty, tylko że wszystkie płaskie powierzchnie mają jakby "laga" z aktualizacją obrazu, rozproszone odbicia światła na drogach aktualizują się z lagiem, detale na ścianach są rozmyte w ruchu. Tego problemu nie ma przy DLAA i RR + FG + PT. Tego problemu nie zauważyłem w alan wake 2 ani w indiana jones (ale tam nie ma RR). Nawet ciężko mi opisać jak dokładnie ten obraz w CP2077 wygląda, ale polecam każdemu sprawdzić 1440p PT RR FG + DLAA a DLSS Q. DLSS Q ma wyraźnie negatywny wpływ na obraz, który ciężko mi opisać. Wywal PT w grze i ustaw sobie tutaj tym modem: https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10490 Do działania potrzebujesz oczywiście Cyber Engine Tweaks ale to chyba oczywista oczywistość w Cyberpunku Przy pobieraniu wyskoczy Ci do niego link.
Kadajo 7 406 Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia Apropo używania DLSS plus nienatywnej rozdzielczości.
maras2574 890 Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia Apropo MSI AB https://android.com.pl/tech/867615-ta-aplikacja-obniza-wydajnosc-gier/ 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się