Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages - PC, XSX, PS5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 9.01.2025 o 11:28, Jaycob napisał(a):

Nie, ale to oczywiste. Topowe GPU wymięka. Mam na myśli optymalizację, a Ty mi tutaj wyskakujesz z PT. :E 

 

W dniu 9.01.2025 o 11:29, ODIN85 napisał(a):

No bez śmiga dobrze:E

Z PT będzie kwik podobnie jak w Indianie Jones :E

Opublikowano

Wiadomix. Jeszcze tak nie zgłupiałem, aby dopłacać do GP. :E

1 minutę temu, azgan napisał(a):

Z PT będzie kwik podobnie jak w Indianie Jones

Ja w optymalizację nie wliczam PT, bo przy tym topowe GPU wymiękają.;) Zobaczymy jak poradzą sobie nowe RTXy. 

Opublikowano
13 godzin temu, azgan napisał(a):

To że wyjdzie na PS5 nie ma znaczenia bo "XBOX" to teraz praktycznie wszystkie urządzenia zresztą gry od Sony też mają trafiać na konsole Series https://ithardware.pl/aktualnosci/xbox_playstation_gry-37396.html

 

Przecież to są brednie od fanboja xboxa udającego dziennikarza (windows central :E ) .

To nawet nie są przecieki tylko jego "przewidywania" oparte na myśleniu życzeniowym.
 

Plus mogą nie zdążyć bo za kilka lat może już nie być xboxa. Albo będzie w formie konsolo pecetów third party od Asusa , MSI itp  więc i tak sobie ze steama odpalą ludzie.

 

 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

 

Ja w optymalizację nie wliczam PT, bo przy tym topowe GPU wymiękają.;) Zobaczymy jak poradzą sobie nowe RTXy. 

Pełna zgoda tylko w takim razie po  co nam te nowe RTX5080 i 5090 🤭:E

53 minuty temu, michaelius33 napisał(a):

Przecież to są brednie od fanboja xboxa udającego dziennikarza (windows central :E ) .

To nawet nie są przecieki tylko jego "przewidywania" oparte na myśleniu życzeniowym.
 

Plus mogą nie zdążyć bo za kilka lat może już nie być xboxa. Albo będzie w formie konsolo pecetów third party od Asusa , MSI itp  więc i tak sobie ze steama odpalą ludzie.

 

 

 

 

Najbardziej to się chyba martwi o to tylko fanbaza PlayStation i nikt inny bo na PC to już norma że Sony wydaje swoje tytuły i to od dawna 😉

Opublikowano

Nie wiem, nie wiem, mam pewne wątpliwości co z tego wyjdzie, tarcza, bloki, kontry, 3 bronie białe, open world, czy to na pewno jeszcze Doom czy już raczej Elden Doom, ile w tej grze będzie strzelania a ile machania maczetą i tarczą?

Poza tym oni tam mówią że w grze będą glory kills i że będą "lepsze", ale ja tam widzę niestety jeden schemat, czyli kopniak i tyle, trochę słabo.
Szacunek za to, że za każdym razem próbują czegoś nowego a nie kopiuj/wklej jak w grach ubisoftu, nie wiem tylko czy kierunek zmian jest dobry, mi osobiście najbardziej podobał się Doom z 2016r. Mam tylko nadzieje, że ta gra nie będzie taka generyczna, powtarzalna, pusta i nudna jak w przypadku Diablo 4 którego właśnie kończę ogrywać.

 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Jestem ZACHWYCONY tym, jak ma - wedle zapowiedzi - wyglądać rozgrywka w tej odsłonie. Swoboda w użyciu broni, koniec z oszalałym bieganiem i skakaniem po całej mapie, konkretne pi...e wielu pukawek. Widocznie Eternal zniechęcił i zniesmaczył wystarczająco wielu fanów 2016 i Dooma 3 :E 

 

brawo id Software, tak trzymać.

Jedynie ten mech i smok trochę niepokoją.

Edytowane przez Zas
  • Like 1
Opublikowano

Dla mnie tak samo - 2016 sztos, a od Eternala sie odbiłem dość szybko. A ten najnowszy sprawia wrażenie  jeszcze bardziej przekombinowanego. Chciałbym, żeby zrobili coś podobnego do trójki, w nowoczesnych szatach. Czyli mniej sportu, a więcej fabuły i klimatu.

  • Upvote 1
Opublikowano

Chyba rozumiem, o co wam chodzi.


i poniekąd się zgadzam, wolałbym klimaty 2016, albo - jeszcze lepiej - trójeczki.
Ale tu chyba trzeba oddzielić pewne dostępne narzędzia, bronie czy wręcz animacje od faktycznego feelingu i balansu rozgrywki. 

 

Z tego, co mówią, to będzie znacznie lepszy shooter, skupiony na swobodnym strzelaniu i staroszkolnym (vide nawet DOOM 3 - patrz choćby Impy) unikaniu wrogów, tyle tylko, że z dodanymi kontrami czy tarczą/ostrzem/whatever jako dodatkową opcją, która jednak wydaje się znacznie mniej inwazyjna niż wymuszone użycie konkretnej broni, wymuszone użycie miotaczy ognia/rakiet czy elementy platformowe w Eternalu. 

 

Mogłoby być lepiej, ale i tak zapowiada się w teorii wyraźnie lepiej niż Eternal, nawet pomimo głupot typu smok czy "mech". 

Opublikowano
10 godzin temu, Tankietka napisał(a):

Mówisz? A dla mnie właśnie głupie przekombinowanie Eternala tutaj zmienili na "soulsową" tarczę i kontrę pod 2 przyciski. To może się udać.

Nie załamuj mnie :-) To jeszcze soulsowy pierwiastek się pojawi? Z deszczu pod rynnę :-)
Gry oparte na mechanice Soulsa to zjawisko, którego mój prosty chłopski organizm nie jest w stanie przyswoić :-)
Ale rozumiem co mówisz, że to jednak będzie uproszczenie tych przekombinowań z Eternala.

7 godzin temu, Zas napisał(a):

Chyba rozumiem, o co wam chodzi.


i poniekąd się zgadzam, wolałbym klimaty 2016, albo - jeszcze lepiej - trójeczki.
Ale tu chyba trzeba oddzielić pewne dostępne narzędzia, bronie czy wręcz animacje od faktycznego feelingu i balansu rozgrywki. 

 

Z tego, co mówią, to będzie znacznie lepszy shooter, skupiony na swobodnym strzelaniu i staroszkolnym (vide nawet DOOM 3 - patrz choćby Impy) unikaniu wrogów, tyle tylko, że z dodanymi kontrami czy tarczą/ostrzem/whatever jako dodatkową opcją, która jednak wydaje się znacznie mniej inwazyjna niż wymuszone użycie konkretnej broni, wymuszone użycie miotaczy ognia/rakiet czy elementy platformowe w Eternalu. 

 

Mogłoby być lepiej, ale i tak zapowiada się w teorii wyraźnie lepiej niż Eternal, nawet pomimo głupot typu smok czy "mech". 

Gdyby blokowanie tarczą. czy miecza, było opcjonalne (jak choćby używanie piły we wcześnieszych doomach) to ok. Ale zdaje się, że to będzie obowiązkowa mechanika (czy może się mylę?).

Opublikowano
W dniu 26.01.2025 o 00:07, Zas napisał(a):

Jestem ZACHWYCONY tym, jak ma - wedle zapowiedzi - wyglądać rozgrywka w tej odsłonie. Swoboda w użyciu broni, koniec z oszalałym bieganiem i skakaniem po całej mapie, konkretne pi...e wielu pukawek. Widocznie Eternal zniechęcił i zniesmaczył wystarczająco wielu fanów 2016 i Dooma 3 :E 

 

brawo id Software, tak trzymać.

Jedynie ten mech i smok trochę niepokoją.

Mam podobne odczucia i przemyślenia 😁😉

Opublikowano

Ja mam tak samo i też jestem zachwycony tą zmianą wróci stara rozwałka jak z lat 90, niestety eternal mnie tak zniechęcił, że go nawet nie ukończyłem xD

  • Like 1
Opublikowano
17 godzin temu, kptEnter napisał(a):

Gdyby blokowanie tarczą. czy miecza, było opcjonalne (jak choćby używanie piły we wcześnieszych doomach) to ok. Ale zdaje się, że to będzie obowiązkowa mechanika (czy może się mylę?).

Trudno powiedzieć, ale iMHO na razie wygląda bardziej jak dodatkowa opcja/ułatwienie. Może nie da się grać zupełnie bez tego (odpieranie niektórych ataków, oszczędzanie amunicji?) - ale z tego, co mówią, raczej w marginalnym stopniu. No i mam wrażenie, że te bloki/ataki tarczą/ataki innym dodatkowym orężem są jakby wymienne - możesz pomagać sobie tym, a możesz tym... 

Rzecz jasna jest ryzyko, że po premierze zobaczymy zupełnie co innego, ale póki co jestem dobrej myśli i jakoś mnie te dodatki nie niepokoją.

Zresztą - jakby co, będą suwaczki jak w FIFIE :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...