Element Wojny 4 775 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Jestem ciekaw, ile osób realnie go ukończy, po tym jak już minie pierwsza fala ekscytacji odświeżeniem graficznym To jest gra na moim zdaniem minimum 40-50 godzin (fabuła główna i jakiś tam niewielki procent pobocznych, gildii nie wliczam), także dla niektórych może to być bariera nie do przejścia.
aureumchaos 440 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia 2 h się męczyłem z crashami... Winowajcą okazał sie Vortex :/... Także mody lepiej w tej grze wgrywać ręcznie... Sama gra na razie jest great. Optymalizacja też lepiej niż myślałem. Mam wszystko na Maxa i na 3440x1440p z dlssQ I FG w kanałach 120 do 144 a na podwórzu 80 do 100... Bez FG leci koło 60 do 70. Samo DLAA 55 fps lub mniej a z FG nieprzyjemnie się obraca... Gram z RTX HDR to może mam mniej od innych klatek. Shadery szły ponad 10 minut... Zastanawiam się czy wrzucać te reshady na zmianę koloru czy zostać przy tej jesieni... Na razie mnie wciągnęło tak jak kiedyś
Element Wojny 4 775 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia (edytowane) 22 minuty temu, slafec napisał(a): Coś pomieszałeś. DA Origins był od dnia premiery dostępny na Steam - peak 7k z 10 listopada 2009 roku. Dragon Age 2 tak samo miał od razu premierę na Steam - peak 19k z 13 marca 2011 roku. Tutaj masz dowód odnośnie DA2, EA strzeliło focha na Valve i po kilku miesiącach wycofało grę ze Steam. Ciekawe czy dostanę upvote albo serduszko za zabawę w detektywa. Plus dla pana detektywa. Origins: Dragon Age: Origins miało premierę 3 listopada 2009 roku na PC, Xbox 360 i PS3. W tamtym czasie dominowała sprzedaż fizycznych kopii (DVD), szczególnie na PC i konsolach. Cyfrowa dystrybucja była w fazie wzrostu — Steam i EA Store były głównymi kanałami na PC. Steam nie był jeszcze dominującą platformą; wielu graczy wolało pudełka lub EA Store. Na Steamie Dragon Age: Origins osiągnęło szczyt 7 089 jednoczesnych graczy, co było przeciętnym wynikiem. Wersje Steam wymagały dodatkowej aktywacji na koncie EA i miały pewne problemy z DLC, co zniechęcało część graczy. EA mocno promowało zakup gry przez własny sklep, oferując bonusy i wcześniejszy dostęp do dodatków. Do lutego 2010 roku Dragon Age: Origins sprzedało się w ponad 3,2 miliona egzemplarzy. W grudniu 2009 roku liczba pobrań DLC przekroczyła milion — ogromny wynik jak na tamte czasy. W marcu 2010 roku ukazał się duży dodatek fabularny Awakening, utrzymując popularność gry. W październiku 2010 wydano Ultimate Edition, napędzając kolejną falę cyfrowych zakupów. Ultimate Edition, dostępne na Steam i EA Store, zwiększyło udział sprzedaży cyfrowej. Niski wynik na Steamie odzwierciedlał realia rynku cyfrowego 2009 roku, a nie brak zainteresowania grą. DA2: Dragon Age II miało premierę 8 marca 2011 roku i sprzedało się w ponad milionie egzemplarzy w dwa tygodnie. Gra była dostępna na Steamie przy premierze, ale w lipcu 2011 została usunięta. Powodem było wprowadzenie dodatku Legacy, którego zakup w grze omijał system płatności Steam, naruszając zasady Valve. EA i Valve nie doszły szybko do porozumienia, przez co Dragon Age II było niedostępne na Steamie przez lata. W międzyczasie gra sprzedawana była przez EA Store (a potem Origin) i w wersjach fizycznych. Dopiero w czerwcu 2020 roku Dragon Age II: Ultimate Edition powróciło na Steam. Po powrocie gra osiągnęła szczyt 1 421 jednoczesnych graczy 23 czerwca 2024 roku. Ocena użytkowników na Steam wynosi obecnie około 79%, co świadczy o umiarkowanie pozytywnym odbiorze. Niektórzy gracze napotkali problemy techniczne związane z aktywacją gry i kompatybilnością z EA App. Dragon Age II było więc ofiarą sporów wydawcy z platformą, a nie samej swojej jakości czy popularności. Edytowane 26 Kwietnia przez Element Wojny
caleb59 1 621 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia 31 minut temu, aureumchaos napisał(a): Shadery szły ponad 10 minut... Że ile? Ktoś może to potwierdzić?
Element Wojny 4 775 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia 24 minuty temu, caleb59 napisał(a): Że ile? Ktoś może to potwierdzić? U mnie szły jakieś 7-8 minut. 1
caleb59 1 621 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Długo, za długo - pewnie to też spartaczyli, nie przypominam sobie drugiej gierki na UE 5, która tak długo paliłaby shadery w tle.
aureumchaos 440 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia (edytowane) 50 minut temu, caleb59 napisał(a): Że ile? Ktoś może to potwierdzić? No też byłem zdziwiony, szly mega wolno i dziwnie. Od 0 do 19 poszło smigiem I proc na 100% a od 20 do 70 proc 6% I tak pykalo powoli i od 70 do 100 znow poszło szybko i proc 100%. Proc mam raczej dobry i w innych grach było zawsze krótko. Czytałem na reddit, że ludzie niektórzy nawet i po 20 minut czekali i na 99% wywalało im I musieli od nowa zaczynać 50 minut temu, caleb59 napisał(a): 50 minut temu, caleb59 napisał(a): Edytowane 26 Kwietnia przez aureumchaos 1
caleb59 1 621 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia (edytowane) No i wyszło szydło z worka, gówno a nie remaster w kwestiach technicznych. Już wcześniej widziałem różne dziwne wypowiedzi ludzi w necie ale czekałem na Digital Foundry i okazuje się, że ludzie mieli rację. U nas na forum tylko kilka osób przytomnych, reszta maniakalnie klaskała pośladkami i udawała, że jest wszystko fajnie. Edytowane 26 Kwietnia przez caleb59 1
Frog67 389 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Najśmieszniejsze że nawet na najniższych detalach i tak stutter
Barosz 47 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia No nic takie czasy, mało gier na premierę jest doszlifowanych. Ja jednak wstrzymam się do wakacji z zakupem to pewnie trochę podreperują a i cena troszkę może spadnie. 1
aureumchaos 440 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Dropy mi się zdarzają ale tylko przez chwilę po ponownym uruchomieniu gry i od czasu do czasu jak takie traversal. Ale zdecydowanie jest lepiej niż jak Stalker 2 czy jedi survivor. No i na pewno nie 24fps. Z dllsq i FG na pewno takich dropow nie mam.
Ryszawy 401 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Gra popyla u mnie, na ustawieniach wysokich, ze sprzętowym Lumenem, DLSS i FG, z taką prędkością jak CP2077 z pełnym Path Tracingiem i wszystkie suwaki na prawo (oczywiście też DLSS i FG). Wizualnie te dwie gry dzieli przepaść i ze dwa pokolenia. To jest dwudziestoletnia gra, w której podmieniono assety na takie, które mają o wiele więcej wielokątów i lepsze tekstury i zmieniono silnik renderujący oraz ulepszono (powiedzmy, bo to trochę wątpliwe) animacje. Złożoność świata została taka jak 20 lat temu. Puste połacie terenu z ruinami, domostwami, jaskiniami rozsianymi tu i ówdzie, trochę drzewek i nieinteraktywna roślinność. Jest dokładnie tak jak za króla świeczka, bo na bardziej skomplikowaną budowę świata nie pozwalał wtedy silnik. No i mamy takie same ekrany ładowania jak 20 lat wcześniej. Halo, Bethesda, który to my mamy rok? To powinno działać z prędkością 300 klatek na sekundę, bez żadnych ulepszaczo-rozmydlaczy, a nie działa, bo to samo przerabialiśmy już podczas premiery Starfielda. Becia nie umie w technikalia... 1
aureumchaos 440 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia (edytowane) No te ekrany ładowania nie mile przywróciły wspomnienia ze starfield... Na szczęście tu szybciej się ładuje chyba. 300 fps na u5? Trochę chyba marzenia. Jak na ue5 to i tak to dobrze działa. Jestem już po pierwszej bramie. Jest jak kiedyś i źle i dobrze Edit: I dlatego kupuje gry w sklepach a nie gram na gamepass... Nie dosc, że wsparcie modów słabe czy np nie działająca poprawnie aplikacja nvidia app to jeszcze pacze które psują dlss i gre. https://www.pcgamer.com/games/rpg/oblivion-remastered-got-an-update-on-pc-game-pass-that-broke-upscaling-just-before-the-weekend/ Edytowane 27 Kwietnia przez aureumchaos
caleb59 1 621 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Pasjonuje mnie i bawi wręcz fakt, że na Assassyna Shadows wylewano beczkowozy gnojowicy głównie przez samuraja i powtarzalność Ubisoftu. Tutaj z kolei mamy 20 letnie mechaniki na pustawej mapie z ładniejszą grafiką od porównywalnie z Ubisoftem słabej Bethesdy i nagle mamy MEGA HIT. Kisnę jak ogór w słoiku. 2 1
Vulc 2 191 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Jest różnica między kolejną odsłoną serii, a remasterem starej odsłony. I to remasterem w prawdziwym tego słowa znaczeniu, czyli z poprawioną oprawą i niektórymi efektami, ale bez ingerencji w oryginalne mechaniki. Ludzie powinni więc być świadomi co kupują, za co płacą. Założenie było takie, aby oddać ducha oryginału, ze wszelkimi jego cechami. W tym rzeczami, które po 20 latach wydawać się będą archaiczne. Uzasadnione zarzuty można mieć do strony technicznej, tutaj jest klasyczna Bethesda. Loadingi po wchodzeniu do chatki 5x5 metrów, urocze. 1 2
Tomek_ITH 317 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia (edytowane) Skopany optymalizacyjnie remaster 20 letniej gry z archaicznymi animacjami za cene nowej gry AAA. Gracze zachwyceni. Niezła odklejka. Jestem ciekaw jakby tes 6 wyglądało podobnie za taką cenę, jakie były by reakcje. Zeszmacone by go bardziej od starfilda. No ale graczom wystarczy ładniejsza grafika, granie na sentymencie i cena nie ma znaczenia. Dla mnie ten remaster nie jest warty więcej niż 5 dych. Godzinę temu, Vulc napisał(a): Założenie było takie, aby oddać ducha oryginału, ze wszelkimi jego cechami. Czyli żeby się nie orobić i wciskać naiwniakom taki pseudo pijarowy kit, może ktoś uwierzy. Edytowane 27 Kwietnia przez Tomek_ITH 1
bbandi 452 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Bardzo dobrze że to nazwali remaster a nie remake, a jutubery płaczą że zasługuje na remake, nie nie zasługuje - tak powinny być robione remastery a remaky o wiele lepiej, np w remake powinny być min szyby w oknach i z zewnątz powinienem widzieć wnętrze chatki i to samo z wnętrza tej chatki widok na otoczenie.
Tomek_ITH 317 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia 2 minuty temu, bbandi napisał(a): Bardzo dobrze że to nazwali remaster a nie remake, a jutubery płaczą że zasługuje na remake, nie nie zasługuje - tak powinny być robione remastery a remaky o wiele lepiej, np w remake powinny być min szyby w oknach i z zewnątz powinienem widzieć wnętrze chatki i to samo z wnętrza tej chatki widok na otoczenie. Skoro to remaster, to nie powinien mieć cenę remake. 1
bbandi 452 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Ale doceniam imo co zrobili z ta grą bo to podbija poprzeczke i teraz jak wydawcy będą chcieli robic remaster jakiejś kultowej gry to same texturki moga się okazać niewystarczające żeby na tym kosić siano.
Tomek_ITH 317 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Ja tylko przypomnę, że w lutym wyszło kcd 2 za taką samą cenę.
bbandi 452 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Cene wywalili bo wiedzą że zrobili dobrą robotę gdzie inni za podmianę textur krzyczą nie wiele mniej, wieć z biznesowego punktu widzenia dla nich dobrze, jeśli trend się utrzyma to ceny kolejnych gier powinny być bardziej wyważone.
Kosh777 12 Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia Cieszy mnie to, bo nie grałem w to nigdy a ponoć bardzo dobra gra. Jak zwykle poczekam aż poprawią i kupię na jakiejś przecenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się