Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rękami mechanika: zmieniony olej, filtr oleju i nowa miska olejowa. W poprzedniej misce gwint już nie trzymał korka (a było już raz gwintowane na większy, auto kupione w takim stanie).

 

Jakiś czas temu była też dyskusja o klockach hamulcowych. Obecnie gdzie tylko mogę zakładam klocki Mintex (TMD Friction). Made in UK, pylą raczej mocno, ale też dobrze to działa i ma dobrą cenę.

Opublikowano

Odkurzony i umyty w środku za pomocą Megiuars APC, tapicerska skórczana przetarta za pomocą Meguiars Gold Class Rich Leather Sprawy.

Wymienione wycieraczki, sprawdzone płyny.

 

 

No i gapiłem się też na tarcze czy wszystko okej, ale glupi jestem i nie wiem czy ok czy nie :E 

Opublikowano
47 minut temu, GordonLameman napisał(a):

No i gapiłem się też na tarcze czy wszystko okej, ale glupi jestem i nie wiem czy ok czy nie :E 

Jak nie mają widocznych i wyczuwalnych rowków to jeździć obserwować, jak się rowki zaczną robić to klocki i tarcze do wyjebu i nowy komplet :E

Opublikowano
Godzinę temu, Katystopej napisał(a):

Jak nie mają widocznych i wyczuwalnych rowków to jeździć obserwować, jak się rowki zaczną robić to klocki i tarcze do wyjebu i nowy komplet :E

No niby tak, ale w moim modelu jest jakaś akcja serwisowa i ja nic nie widzę żeby coś było nie tak:


A 2-3 tygodnie temu miałem wrażenie że widzę “rysy” na środku tarczy :) 

IMG_2524.jpeg

Opublikowano
33 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

No niby tak, ale w moim modelu jest jakaś akcja serwisowa i ja nic nie widzę żeby coś było nie tak:

 

tarcza jest dwustronna ;) tez kiedys sadzilem, ze jest ok, do momentu jak nie obejrzalem drugiej strony...

Opublikowano (edytowane)

Mam dokładnie takie rysy. Poszedł mail do serwisu. Niemieckie forum twierdzi, że wymieniają wszystko, jak zniszczone zostały także tarcze.

 

To może będę miał farta i mi te tarcze nie zardzewieją do końca leasingu :lol2:

Edytowane przez marko
  • Upvote 1
Opublikowano

Wczoraj oddałem na przespawanie łącznika elastycznego na DP, nie sądziłem, że tak wolne postępowanie wzrostu głośności "pod autem" spowoduje, że człowiek się do tego przyzwyczai, a okazuje się, że to było słychać też w środku. Duża różnica na nowym, teraz słychać tylko i wyłącznie tłumiki na końcu wydechu. 

 

A był tylko trochę okopcony.

 

1000017452.jpg

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

W passacie

Oleje + filtry

sworznie wahaczy l+p 

wymiana pękniętej już podstawy filtra oleju, a zdążył prawie litr zgubić, więc od wczoraj nie leciało :/

podkładki pod wtryskami

uszczelki pokrywy zaworów i kolektora ssącego 


pełny przegląd całego auta - jest git

Edytowane przez dannykay
Opublikowano (edytowane)

To i ja się dopisze Seat Leon 1M, wymiana końcówek drążków kierowniczych oraz wymiana oleju i filtra w silniku. 

W tamtym roku wymieniłem sam duży wentylator chłodnicy, bo stary spalił się i nie załączał się.

Edytowane przez Alek_M
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przygotowane auto dla cesjonariusza, posprzątane, wrzuciłem mu koła na skórzaną tapicerkę. Formalnie sprzedany juz jakiś czas temu, ale oproznianie garażu dzisiaj. Czas poszukać nowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...