Keller 727 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) 1 godzinę temu, maxmaster027 napisał(a): Tego ostatniego wyszedl remaster całkiem spoko. Reszta niestety zapomniana przez EA ale muzyczka byla swetna w kazdym NFS. Dwójka miała remaster? Wątpię. Trójka miała i nic on nie wniósł. No ale Hot Pursuit 2 był fajny, pamiętam początkową muzykę i mówienie przez gościa Ferrari 360 Spajder nie wiem czy on był opcjonalny czy fabuła go nam narzucała, ale ja to zapamiętałem. No i model jazdy całkiem inny niż w tych nowych NFS, więc trochę można było obijać bandy. Edytowane 23 Stycznia przez Keller 1 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia 13 minut temu, Keller napisał(a): Dwójka miała remaster? Wątpię. Nie. Tylko jedynka otrzymała remaster i to 2x.
maxmaster027 882 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Kurde nie ten obraz sie przerzucil miał byc ten jakis format inny miał. Tak ma remaster wlasnie ogrywam na PS5 bo dali całkiem spoko Jeszcze taka gierka. Co prawda głównie w demo sie grało. Ale kiedys jak dodawałem 100 wagonów to na całkiem mocnym procu był 1fps... teraz dodałem tyle wagonów że cała mape dokoła wypełniło, pewnie ponad 200. I FPS bylo pierdyliard. Jaka róznica wydajnosci, a gra korzysta chyba tylko z 1 rdzenia 1
Voodoo2 958 Opublikowano 23 Stycznia Autor Opublikowano 23 Stycznia Titan Quest Premiera 26 czerwca 2006 producent: Dotemu wydawca: THQ Nordic / Nordic Games 3 1
Stjepan 2 376 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia 49 minut temu, Voodoo2 napisał(a): Titan Quest Premiera 26 czerwca 2006 producent: Dotemu wydawca: THQ Nordic / Nordic Games Gram dzisiaj, mam na telefonie zainstalowane, zajebisty H&S z klimatem, można było w co-op na kompie grać. 2
Ryszawy 401 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia To zły temat jest, co on z ludźmi robi..., zacząłem grać w Blade of Darkness, jestem już w trzeciej miejscówce, nawet jakieś mody poinstalowałem... Titan Quest kurzy się na kupce wstydu. 3
Stjepan 2 376 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Outlaws Producent: LucasArts Wydawca: LucasArts Premiera: 27.09.1997 Gra FPS z niezawodnej stajni LucasArts z akcją umiejscowioną na Dzikim Zachodzie. Bohater gry, szeryf James Anderson, musi zemścić się na bandytach którzy zabili jego żonę i porwali jego córkę. Gram w tą grę teraz, jest na GOGu, grałem dawno temu tylko w demo, bardzo dobra strzelanka w czasach Dzikiego Zachodu, czasami całkiem trudna, trudniejsza niż RDR i RDR2, ale ma klimat. 3
Pan Ciastovy 92 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia SPEEDY EGGBERT Platforma: Microsoft Windows Producent: eGames Data wydania: 13 września 1998 Re-Volt 1999 Wyścigówka w której jeździsz samochodzikami RC na przysłowiowego pilota Dostępna na komputery osobiste oraz konsole PlayStation, Nintendo 64 i Dreamcast Producent: Acclaim Entertainment, Probe Ltd; Wydawca: Acclaim Entertainment, Throwback Entertainmen; Data Wydania: EU: 3 września 1999 NA: 18 sierpnia 1999 Wymagania Pentium II 266 MHz, 64 MB RAM, akcelerator 3D, Windows 98 Trzeba w niedługim czasie sparing zrobić w Re-volt'a 6
VRman 2 635 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia A nie za dobrzy jesteście? Bo jak cieniasy to ja bardzo chętnie zagram. Jak grałem to byłem jeszcze młody, a i tak nie szło mi za dobrze i męczyłem się długo, zanim ukończyłem całą "kampanię". Dziś to nawet nie chcę myśleć jak bym lamił PS. Gra fajnie wygląda w 3D. Jak ktoś ma VR i da się w VR tego starocia odpalić z 3D, to polecam. Swoją drogą to pokazuje jak branża upadła. (Postrzegalny) poziom graficzny w mainstreamowym VR nie jest niższy niż przy gre w Revolta prawie 20 lat temu, a tak dobracowanych i fajnych gier prawie nie ma. Aż się prosi, żeby poprzenosić te starocie na Questa, ale się jakoś nikt nie garnie. Re-Volt VR, będący nawet tylko stuprocentowym portem, bez żadnych zmian poza dodaniem widoku z VR i 3D, odniósłby sukces, a ludzie by się przy tym świetnie bawili. Gram w różne indie gierki wyścigowe w VR, i poziom dopracowania, kunsztu i nawet rzemiosła tych produkcji jest o kilka poziomów niżej. A wtedy jeszcze gra wyglądała nextgenowo. Chyba jedna z pierwszych w superwysokiej rozdzielczości (wtedy 1280x960 z MSAA). Wyglądała ostro jak żyleta, bez żadnych pikseli i to już na Rivach TNT czy Geforce 256 (nie pamiętam już, bo na TNT widziałem w 1999r. a sam grałem później na 256) Ostrość obrazu przy kompletnym braku pikselozy te 25 lat temu zawstydziłaby nowe gry odpalane na 5090tce. A co do Outlaws. Ależ ja cholernie chciałem w to zagrać po recce w Secret Service. Niestety nie udało się. Później oprawa i archaiczność odpychała za mocno. Ale może kiedyś spróbuję, skoro piszecie, że nadal jest klimat. Osobiście byłem za to wielkim fanem Duke Nukem 3D I Redneck Rampage. Dla mnie żartobliwy klimat to najlepszy możliwy klimat w grach, a RR kupił mnie już samym udźwiękowieniem 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Nieźle wątek się rozrósł. Chciałbym coś dodać, ale nie pamiętam czy było, a nie chce mi się szukać od nowa. @ITHardwareGPT mógłbyś wypisać wszystkie wymienione gry z tego tematu? Posegreguj także wg. daty premiery.
ITHardwareGPT 788 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia @Jaycob Znalazłem kilka gier wymienionych w wątku „Kiedyś to było.. gry pełnoletnie ;)”. Oto spis, który udało mi się przygotować z posortowaniem według daty premiery: 1. **The Settlers III** - **Premiera:** 30.11.1998 - **Opis:** Trzecia odsłona serii wyprodukowana przez Blue Byte Software. Strategia czasu rzeczywistego (RTS) z rozbudowanym aspektem ekonomicznym. 2. **Aliens versus Predator (1999)** - **Premiera:** 14.07.1999 - **Opis:** 1-osobowa gra wideo science fiction stworzona przez Rebellion i wydana przez Fox Interactive. 3. **Fable: The Lost Chapters (2005)** - **Premiera:** 20.09.2005 - **Opis:** Akcja gry przenosi nas do krainy Albionu, gdzie główny bohater szuka zemsty na sprawcach napaści na rodzinną wioskę. Klasyka RPG wydana przez Lionhead Studios. Chyba wszystko. Jeśli znajdę dodatkowe informacje w miarę rozwoju wątku, mogę to uzupełnić. Daj znać, czy coś jeszcze wykopać!
Keleris 473 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) Od siebie dodam kolejną grę multi w którą grałem w kawiarenkach, lan-ach i z botami w domu, później jak w domu pokazała się neostrada 128kb/s z limitem 5gb na miesiąc zaczęło się granie przez Internet. Counter-Strike 1.0 - 9 listopada 2000 Counter-Strike 1.5 - 12 czerwiec 2002 Counter-Strike 1.6 - 15 września 2003 Razem z CS 1.6 powstała też platforma steam która jest z nami do dzisiaj. Edytowane 24 Stycznia przez Keleris 4
maxmaster027 882 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 1 godzinę temu, Keleris napisał(a): Od siebie dodam kolejną grę multi w którą grałem w kawiarenkach, lan-ach i z botami w domu, później jak w domu pokazała się neostrada 128kb/s z limitem 5gb na miesiąc zaczęło się granie przez Internet. Counter-Strike 1.0 - 9 listopada 2000 Counter-Strike 1.5 - 12 czerwiec 2002 Counter-Strike 1.6 - 15 września 2003 Razem z CS 1.6 powstała też platforma steam która jest z nami do dzisiaj. Timerefresh na cs 1.3 pokazuje 15 000 XD a czasmi 30 000 fps
Yedi 277 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia To ja tu podrzucę:) https://www.gry-online.pl/newsroom/wyruszcie-w-podroz-do-lat-80-i-90-gdy-pc-stawialy-pierwsze-kroki/zf2c22f
Dresiq 57 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia (edytowane) Ja nie polecam powrót do kupki wstydu gier z playstation 2. Przez sterowanie się odbiłem od prawie każego tytułu. W sumie zapomniałem o jednej grze, wiggles. NIgdy nie ukończyłem. Chyba była w jakiejś gazetce. Nie pamiętam czy była za trudna, czy słaba, ale wtedy jakoś się przebiła że każdy wiedział o wiggles, i był polski dubbing. Edytowane 25 Stycznia przez Dresiq 1
bbandi 452 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Manhunt (2003) mocna gierka od rockstara, dziś by pewnie już taka nie przeszła - gramy skazańcem który wykonuje zmyślne egzekucje na oponentach. 4
Stjepan 2 376 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Kingpin: Life of Crime Producent: Gray Matter / Xatrix Entertainment Wydawca: Interplay Entertainment Wydawca PL: Licomp Empirical Multimedia Premiera: 29.06.1999 Przeznaczona wyłącznie dla dorosłych brutalna gra FPS. Wcielamy się w zdradzonego bandziora, który postanawia się zemścić na swoich dawnych kompanach. Akcja została osadzona w fikcyjnym mieście Wind City, które łączy klimat czasów prohibicji z elementami futurystycznymi. Niezła gra, brutalna jak wcześniej wspomniany Manhunt, na engine IDTech 2. Grę można dostać na Steam i GOG. 8
bbandi 452 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Codename Eagle (2000), ciekawy FPS w którym można było kierować różnymi pojazdami oraz latać samolotami, pamiętam jak zakradłem się do bazy i miałem ukraść samolot i faktycznie nim odlecieć - wtedy to robiło na mnie duże wrażenie 3 1
Fear 38 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia 28 minut temu, bbandi napisał(a): Codename Eagle (2000), ciekawy FPS w którym można było kierować różnymi pojazdami oraz latać samolotami, pamiętam jak zakradłem się do bazy i miałem ukraść samolot i faktycznie nim odlecieć - wtedy to robiło na mnie duże wrażenie Protoplasta Battlefielda 1
Pitross20 286 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia To była tez fajna gierka. Pomykanie po domu modelami samolotu, to była fajna zabawa. 4
Sawyer1916 124 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Graliście? Mój ścisły top z amigi. Jaki to był przeskok z tych gier tzw. telewizyjnych I gra tym głośnym, sztywnym padem. 7
VRman 2 635 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia N&S to gra idealna: - świetnie się w to grało z kolegami/bratem - oprawa zachwycała i do dziś zachwyca na kineskopowym TV albo dobrej emulacji CRT (wymagane 4K i duża jasność początkowa) - absolutnie genialne udźwiękowienie, wzmacniające zabawny klimacić, a przy tym po prostu genialnie dobrane. Dźwięk otwierania sejfu po pociągu pozostanie w mojej pamięci aż do śmierci. Mojej lub jej (pamięci) - humor ogólnie. Pokładaliśmy się ze śmiechu jak pierwszy raz Meksykaniec wstał i dowalił. Sejf zrzuca strażnika, a zdobywanie fortu z racji stylu wizualnego i animacji, samo w sobie wygląda śmiesznie. No i można kliknąć na dupę fotografa, co przynajmniej wtedy, w 1991/2r. nas bardzo bawiło - ogólna stylistyka. Nawet nie wiedziałem, że to jest na podstawie stylu z komiksów. Dowiedziałem się po ponad 20 latach. Remake oczywiście popsuli i oprawa do pięt nie dorasta pierwowzorowi. Jest dużo gorzej niż w Eartworm Jimie i Monkey Island. Tamte remake'i przynajmniej są tylko trochę gorsze i tylko trochę gubią urok stylistyki oryginału. Tutaj jest porażka. Niektórzy się nigdy nie nauczą, że remake'u gry 2D się w 3D nie robi, szczególnie jak się nie rozumie niczego, co sprawiało, że oryginalna stylistyka tak się ludziom podoba. Na szczęście od niedawna symulacja TV CRT weszła na nowy poziom i już można cieszyć oczy obrazem jak na prawdziwej Amidze podpiętej do prawdziwego TV CRT. Walić te remake'i. Już nie potrzeba. PS. Brat i koledzy nie chcieli ze mną grać. Najpierw mi kazali grać naklawiaturze (wtedy jeszcze granie na strzałkach to była nowość, nikt nie umiał) a potem nawet tam ich kosiłem w bitwach. W zasadzie jak się ogarnęło strzelanie z armat, to się miało wygrane w kieszeni. Dla mnie N&S to była jedna z tych wspaniałych gier-legend, jedna z tych gier next-gen, która pokazywała mi, gdzie sobie mogę wsadzić moje 8-bitowe Atari, a nawet w czym mogę w łazience spuścić PC speakera i kupiasty pecetowy monitor, na którym nie dość, że był tragiczny port, to jeszcze brak efektu TV CRT sprawiał, że wyglądało to jeszcze gorzej. W ogóle na dzień dobry mi się gra na PC odpaliła w CGA. Wszystko na różowo. Ten ból zawodu wrył mi się w banię tak, że mam traumę do dzisiaj. Potem odpaliłem w trybie EGA, ale i tak gra wyglądała przy Amigowej wersji jak.. no nie wyglądała. 2
Ultor79 30 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia @Sawyer1916 Gra się do dzisiaj Tylko że w nową wersję przeznaczoną na PC. Jak już jesteśmy przy Amidze, to pamiętacie to : Golden Axe - jeżeli było,to przepraszam,ale ta gra zawsze jest w sercu Amigowca. 7 1
ghostdog 900 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia I Have No Mouth, and I Must Scream (1995) Przygodówka point&click w mrocznym klimacie. W tych czasach sporo wychodziło takich gier ale ta zapadła mi w pamięci. 2 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się