No, szkoda tylko, że "technologicznie" to tak nie bardzo premium:
"Główne problemy z marką Hongqi, zwłaszcza w modelu E-HS9, dotyczą głównie
awaryjności pneumatycznego zawieszenia (które "pada" w upały), niedopracowanego oprogramowania (GPS, radio) oraz ogólnej jakości i niezawodności w porównaniu do oczekiwań na rynku premium, czego potwierdzeniem są badania JD Power w Chinach, umieszczające markę poniżej średniej, mimo obietnic luksusu i gwarancji assistance.
Najczęstsze problemy i zarzuty:
Awarie pneumatycznego zawieszenia (E-HS9): Najczęściej zgłaszana usterka, w której samochód w upalne dni zapada się, staje się sztywny i traci zdolność do jazdy, co jest potwierdzane przez dystrybutorów.
Problemy z elektroniką: Niedziałające lub zbyt czułe systemy nawigacji GPS i radia, które sprawiają trudności nawet dealerom.
Niska jakość i niezawodność (ogólnie): Badania JD Power (wrzesień 2024) wskazują, że Hongqi wypada poniżej średniej w badaniach jakości nowych samochodów w Chinach, co podważa wizerunek marki luksusowej.
Wyzwania dla mechaników: Dziwne rozwiązania techniczne i elektronika mogą stanowić wyzwanie przy naprawach. "
Może kosztują jak Audi, ale przynajmniej psują się jak stare Francuzy.
https://autoblog.spidersweb.pl/silniki-spalinowe-zakaz-2035-koniec
Do przewidzenia to było, szkoda że tak późno. Ciekawe z tymi range extenderami - epower ma szanse na dalszy rozwój
U mnie również fabryczne webasto steruje klimą, rozmraża szyby itp. To wynika z faktu, że w aucie jest 22*C i szyba się nagrzewa. Trzeba grzać trochę dłużej. Około 30 minut. Tzn 22*C w aucie osiągane jest szybciej, ale potrzeba tych dodatkowych 10 minut żeby szyby puściły.
(nie jestem przeciwnikiem EV, raczej gadżeciarzem, więc z tego powodu kupiłbym teslę )
Panie Wiśniowy a jak znajdziesz 5070 ponizej 2050 zł to co wtedy ? Też byłem zwolennikiem 4060 i 5060 , ale mocno to przeanalizowałem i czekałem tylko na odpowiednią promocję .
https://www.pepper.pl/share-deal-from-app/1173207 . Akurat juz dawno po promce ale ja bym czekał mimo to.